הבלוג של Sharon Magnezi

Magnezina

לא נחה לרגע, כותבת מאז ומתמיד ועוסקת בקופירייטינג, כתיבת תוכן לכל סוגי המדיה וכתיבה עיתונאית. יש לי מילה טובה:https://www.facebook.com/millatova רכה על הרצף, משוננת בקצוות, אופטימית גדולה, עם אמונה חזקה באמת ובסוף הטוב.

עדכונים:

פוסטים: 103

החל מנובמבר 2011

חוקרת, קשוחה, מצחיקה, שנונה, זאת שתמיד תדאג לכולם, רוצה להיות חברה שלה, בעלת חוש הומור, חזקה, מאמינה בעצמה, הולכת על האמת שלה, בעלת חוש אופנה, חמה ונעימה, מגניבה, חברותית.

וואוו.. כנראה שהצליח לי הרושם הראשוני, כי זה מה שכתבו עליי הבנות, באחד התרגילים שעשינו עם מאמנות הזוגיות של JDate, בבר תל אביבי חמים, נעים ומזמין, אליו הוזמנתי במסגרת השקת שירות המומחים החדש של אתר ההכרויות – JExperts.

יין טוב, מתאבנים וחברה טובה- ככה נוצר רושם ראשוני.

מסתבר שלמצוא אהבה זה עניין למומחים, כמו שאומרים ועושים היום, עבור מאות אלפי החברים באתר ההכרויות JDate.

( ה-J מקורה ב- Jews כי האתר מיועד למחפשי זוגיות יהודים ויהודיות, אז תשמרו על אופטימיות, או כמו ששרו הביטלס האלמותיים :

Hey, Jew, don’t you be sad Take a bad day and make it better ).

יש כמה נתונים סטטיסטיים מפתיעים על עולם הדייטינג הישראלי והעולמי, ( שהצליחו להעתיק את מחשבתי מהמנטרה : ‘מה אני עושה פה’?):

- ישנם מעל מיליון סינגלס ( אמרו מעתה ‘מחפשי זוגיות’).

- לאתר הישראלי של JDate נרשמים מידי חודש כ- 10,000 איש ואישה.

- באתר יש מעל 750,000 חברים פעילים ברחבי העולם.

- מעל 80% ממחפשי הזוגיות בגילאי 25 ומעלה, נמצאים באתרי הכרויות, כאשר 80% מהם מחפשים קשר יציב ולא חולף.

דניאלה פרלשטיין, מנכ”ל JDate ישראל ואירופה, מסכמת זאת “בתוך השגרה היומיומית העמוסה והאינטנסיבית אנחנו רואים שאנשים עדין מעוניינים בקשר רציני, ומוצאים באינטרנט את האופציה המאפשרת להם לשלב בין קריירה לחיפוש אחר אהבה”.

דניאלה פרלשטיין מדברת ואני שוקדת.

אז מה זו המומחיות הזאת ואיך משתמשים בה בכדי למצוא אהבה?

JDate היא שותפה מלאה למסע של חבריה לחיפוש זוגיות ומתוך ראייה חדשנית הרואה בחיפוש אהבה תהליך למידה רציני ומדיד, פיתחה כלים מקצועיים שיעזרו במסע הלא קל הזה.  הכלי החדש הוא ה- JExperts, ( אימון לזוגיות, צילום תמונות ושירותי סטיילינג), כאשר המטרה היא למצוא את כל ההזדמנויות המתאימות לזוגיות תוך הבאת האני, הפוטנציאל האישי. הפרמטר ‘המדיד’, באה לידי ביטוי ב- JMeter , כלי שפותח על ידי הפסיכולוג רענן הס, המאפשר לבדוק את הבשלות לקשר ואת ההתאמות על בסיס מדדים פסיכולוגיים. ( למשל, אם את בחורה מינית מאוד, לא תרצי במישהו שהוא ‘צנון יבש’. סיי נו מור..).


נקודותיים : לפצח את התדמית המנצחת

המאמנות עדי וחמוטל הבאות מרקע וניסיון רב של אימון ומתחום ה-NLP, מעניקות שירותי אימון אישי וקבוצתי, לטובת בניית תהליך נכון של יצירת זוגיות. ההתמקדות היא ברושם הראשוני שאנו יוצרים והתגובות שמייצרים באמצעותו, אותה התדמית שנחשפת כשפוגשים אדם חדש.


משחררים חסמים ומקשיבים.

בדיוק פה, נכנס הדיון על ה’תדמית המנצחת’, אותה התדמית שאנחנו מלהקים את עצמנו לתוכה כבר מהילדות, בדרך כלל, כתוצאה מחוויה או התנסות שיצרה אצלנו את ההתנייה הקלאסית – התנהגות ששירתה אותנו אתמול ו’עשתה את העבודה’, תמשיך לשרת אותנו ותהפוך להתנהגות מפצה. אותו ‘הרגל מפצה’ שהופך לטבע השני שלנו, הוא בעצם ‘התדמית המנצחת’, כי היא עובדת עבורנו.

מנצחת מנצחת, אבל יש לה מחיר חברים וחברות.. כי היא גם מרחיקה אותנו מההוויה האמיתית שלנו, מאותה אהבה שאנו זכאים לה ובנוסף, היא שולטת בנו במקום שאנו נשלוט בה.

בתהליך האימון אנו נכנסים למודעות ומאמנים הרגלים, כשהמטרה היא להביא את כל המכלול ולהבין את המחיר. לא נפטרים מ’התדמית המנצחת’, כי היא טובה לנו, אבל לומדים לתת ביטוי גם לחלקים אחרים שבנו, כך שהתדמית לא תעבוד על ‘אוטומט’ ונוכל לשלוט בה.

LOOK BETTER מחמיא אבל מציאותי

התמונות במצגת באמת הרשימו אותי, כי לא מדובר בתמונות מעושות, מעובדות של פוטו שופ מופרך, אלא בתמונות שפשוט מוציאות אותך טוב, מוציאות את הצדדים היפים שבך. במקום שבו יש מעט מאוד מקום למילים, כמו באתר הכרויות, יש חשיבות לתמונה איכותית.

‘שימו לב לזווית האף’  אומרת תמר מלוק בטר, ‘כי הכל תלוי בזווית’ ואני כל כך מסכימה איתה..כי זה נכון לצילום ולעוד הרבה דברים אחרים..

ועוד טיפ טיפה: חשוב שרקע התמונה יהיה רקע שנעים להביט בו ולא כזה שיש בו בלאגן. לצילום ‘מחמיא אבל מציאותי’, צריך הכוונה ותאורה נכונה ומצלמה מתאימה, יחד עם זוויות צילום מחמיאות ותנוחות שמשדרות נינוחות ( תנוחות אחרות להשאיר לחדר המיטות..)

במסגרת האירוע, צוות הצילום של לוק בטר העניק לבנות אפשרות לצילומים בפוזות מחמיאות כאלה ואחרות.. אני לא עשיתי זאת באופן ייזום, התמונות פה הן כאלו בהן ‘נלכדתי’ בלי משים..

מינגלינג משימתי

שירלי גליק. סטייליסטית זוגית סדרתית.

אם תרצו ליצור רושם ראשוני מוצלח שיוביל אתכם לדייט השני ולאהבה- אין זו אגדה.

שירלי גליק שהפכה תחביב למקצוע ומעניקה שירותי סטיילינג, מספרת לנו בהתלהבות ששירותי הסטיילינג שהיא מעניקה לחברי JDate , מאפשרים לה לפגוש אנשים עם סיפורים מעניינים ולכנס את לימודי הפסיכולוגיה שלה עם הידע והניסיון בסטיילינג, לכדי הצלחה גם במחוזות האהבה.

תרגיל משעשע שעשינו בשתי קבוצות, הדגיש את העובדה, שגם כאשר אנו מרוכזים בדברים אחרים ונדרשים לאמץ את הזיכרון, אנו תמיד מודעים למה שלובש האדם שמולנו, במיוחד בפגישה ראשונה. פה שירלי נכנסת לתמונה, בכדי לעזור לעשות זאת נכון , אבל להיות אותנטיים- לשדר את מי שאנחנו באמת.

בנות- אל תשכחו בארון שמלה שחורה בסיסית לבוקר ולערב ( יש ויש לי!) ובנים – תגוונו קצת את חולצות הכפתורים והטי-שירט, עם מכנסיים במגוון גזרות וג’קטים למראה אלגנטי, אך לא אלגנטי מידי.

ה’תיבלון’ של הלבוש הוא מרכיב דרוש : השמלה השחורה יכולה להפוך למעניינת במיוחד עם אמירה אישית של אקססוריז ותתכוננו לקיץ עליז ושמח עם גוונים זועקים כחולים, טורקיזים וזהובים..

ועם כל הטיפים וכל העצות, האביזר החשוב ביותר הוא כמובן החיוך והביטחון העצמי.

שירלי לא יכלה לסכם זאת טוב יותר כשהיא אמרה : ‘הכי חשוב זה אהבה. זה ופחמימות’.
ספרו לי, מה ה’תדמית המנצחת’ שלכם?

עוד מהבלוג של Sharon Magnezi

Thumbnail

כמה יפה פורחת הלילך

ברקע מתנגן לו השיר 'פרח הלילך' בקולה האלמותי של חווה אלברשטיין. זה השיר שעשה לי פליי בלב, כשראיתי את לילך זרצקי, (29), בחלון הבלקוני של בוטיק הפרחים הנייד שלה ולא רק בגלל שהיא יפה כמו הלילך, אלא בזכות היותה אחת מאלו שמגשימים...

Thumbnail

אל תחכי, פשוט תקחי- מלכה פורצת גבולות

"יש כאלה שאומרות לי איזה כיף שיש לך בן זוג ש'נותן לך'. זה מצחיק אותי ואני עונה תמיד: מה זאת אומרת נותן? אני לוקחת, לא מחכה שיתנו לי. אישה צריכה לדעת לפרגן לעצמה." "נשים פוחדות לקחת את מה שמגיע להן ולכן בהרצאות שלי מול קהלים...

Thumbnail

Oh, girls just wanna have fun...

אחת הבנות שממש יודעת לעשות FUN, היא כוכבת הפופ הפרובוקטיבית, ריהאנה, שלא שמה על אף אחד, ( ולעיתים גם שוכחת לשים בגד על עצמה..). עד גיל 25, הספיקה הכוכבת האקסטרה-מגנטית לספק כמה דברים לעולם חוץ ממוזיקה:  לחטוף מהחבר שלה ולחזור...

תגובות

טופ 20 - בלוגים