שמשהו יעצור את זה כבר!

אנחנו אומרים לעולם,
אנחנו לא אדישים!

בחורה עם מחשב נייד

אני לא יכולה לשבת בשקט, לשלוח תרומות זה מעולה, תרומות מגיעות לפליטים כי הכספים כולל כספי האום לא מגיעים לאזרחים הנטבחים.

המלחמה הזאת היא לא מלחמה, היא שואה, כל העולם יושב בשקט, אזרחי העולם רוצים לעזור ואין להם איך להציל בתוך סוריה את האנשים, ילדים וזקנים שאין להם מושיע.

המון סיוע גם מישראלים מגיע לפליטים, וזה מרגש. אבל הרצח ממשיך ומתמשך כבר יותר משש שנים יותר מרבע מיליון בני אדם נרצחו.

אני יודעת שאני קטנה ואין לי הרבה השפעה, אבל בחלקתי שלי אני חייבת להשפיע, אני לא יכולה לראות את התמונות האלו ולא להיזרק לתמונות ההן מההיסטוריה שלנו.

תתבוננו בתמונות, לא מזכיר את תמונות ילדי שואת היהודים?

נכון יש הרבה בעיות בארץ שלי ואני יודעת שהארץ מלאה באנשים טובים, כאלו שמתנדבים, שעוזרים, שמרפאים, שמעבירים מידע ונותנים מעצמם למען הקהילה, התקשורת לא תדבר על זה, היא לא תראה לנו את המעשים הטובים, את ישראל היפה, אבל היא קיימת, אני מכירה המון אנשים, מכירה משפחות שמאמצות ילדים, משפחות אומנה, משפחות מיוחדות, אנשים תומכים באנשים בכל מיני תחומים.

אני עושה את מה שאני יכולה כדי שיהיה טוב לי ולסביבה שלי.

אתמול נכנסתי לקטע כזה שאני צמה מהפייס ביום שני כאות מחאה לזוועה שמתרחשת לא רחוק ממני (יום אחד שלא אבקש לייקים, שלא אחלק לייקים, שלא אפרסם שום מילה, כי להם אין פייס, אין אוכל, אין מים, אין בית, אין חיים.) לא מעניין אותי שהם לא העם שלי, מבחינתי כולנו באנו מאותו מקור ואליו כולנו חוזרים, "כולנו ילדים של החיים" , כולנו קשורים ומחוברים, העולם קטן ומשוגע.

אנחנו, "האזרחית הקטנה", אסור לי לשתוק, אסור לנו להכנע לתכתיבי הפוליטיקה ולמי שעומד מאחורי הקלעים ומושך בחוטים.

אז בגלל שאני אזרחית אחת קטנה, החלטתי לא להתבייש וללכת עם מה שהלב שלי אמר,   inbarshahak  הציעה שנכין תמונת פרופיל לפייס,  כאות הזדהות וכמחאה שקטה  אז פניתי לחברי Eyal Ohana – qcfa והוא הכין לנו תמונות פרופיל.

 

Pro_Syria_2-3Pro_Syria_2-5Pro_Syria_2-2

אם אתם מרגישים כמונו, כנסו לפייס שלנו ותחליפו תמונת פרופיל, כיום פייס היא מדינת האזרח הקטן, אולי המדינה הגדולה בעולם הרשת, ואנחנו על דגל הפרופיל שלנו מצהירים שאנחנו לא שותקים, עולם תתעורר.

כי אנחנו לא אדישים!

 

תודה.