תשובה למימן וכל החברה של המועדון

בחברה שבה חיים בלחץ חברתי ועושים קוק על הבר בכייף שלהם, בחברה שכולם חברים של המכוער והעשיר,בעצם כולם קושרים קשר שתיקה, אז בעצם כולם גם אשמים!

הי

מה שלומך?

כואב לי על כל מה שקורה כאן ואני תוהה לאיזה עולם/ חברה אנחנו מגדלים את הילדים שלנו, בעוד כמה שנים הם גם יתחילו את סצינת המועדונים, איך אלמד אותם שמה שקורה היום בסצינת חיי הלילה זה כל כך רע, שזה שאנשים אדישים לאינוס בלייב על הבר זה אסון וזה אסור, איך אני אסביר להם כאשר כל כך הרבה אנשים חושבים  שזה בסדר, שאם הבחורה לא צורחת לא אז בוודאות טוב לה והיא נהנהית או שמועדון שלם יודע שהיא הבאה בתור.

המכתב הפתוח שכתבה נועה מימן לידידה/ חברה אלון קסטיאל עורר בי כעס ולא עליה באופן אישי אלא על מי שהפכנו להיות.

קראתי גם את העדויות שפורסמו, הותירו אותי חסרת ספק שמשהו דפוק אבל ממש בבחור הזה, לא ייתכן שכולן מציגות את אותו דפוס התנהגות, הכי מסגיר אותו זה הדפוס שלפיו הוא פעל מול כל מתלוננת לאחר  כמה חודשים היה מסמס לה  "הכל בסדר?, כועסת עליי?" !

חשוב לי לציין שאני מאוד מעריכה את נועה מימן בזכות סרטוני היוטיוב שלה "ערכה לנאנסת הטרייה" , אין ספק שהבחורה עושה עבודת קודש עם הערכה שיצרה.

המכתב שלה הוא תעודת עניות למצבינו, היא מתארת מספר דברים שמעידים על אדישותה של חברת אנשי הלילה.

קוקאין על הבר (צילום: שאטרסטוק)

 

הכל לגיטימי, שזה בסדר לזיין אישה/בחורה על הבר וכולם מוחאים כפיים, זה בסדר לראות את הצעיר העשיר והמקובל של העיר הגדולה במצבים מעוררי ספק?!

היא מציינת שהייתה צריכה לומר לו בפרטי לפני הרבה זמן שהוא צריך להפסיק עם זה, היא מציינת שהיו חברים, איך חברים, איפה הערכים של חברות? איזו מן חברויות אנשים מאמצים לעצמם, חבר מפורסם ומפוצץ בכסף אז נשתוק לו על כמה עניינים?

בעלי המועדונים הרחיקו אותו לאחר מספר תלונות, איפה האחריות של בעלי המועדונים הייתה לפני תלונותיהן של אותן נשים? ומי הם כל אותם החברים הטובים של כל הנשים  שהסתובבו איתו? או בכלל איפה כל החברות הטובות של כל אחת ואחת שמתעוררת  בבוקר ולא יודעת מה היה,  רק יודעת שקרה משהו רע?!

סם אונס (צילום: שאטרסטוק)

 

איפה האחריות החברתית, איפה?

פעם אונס היה הדבר הכי גרוע לשבת עליו בכלא, היום זה נשמע כמו "שטויות, כולה שתתה מלא ולא זוכרת כלום, היא לא זוכרת שרצתה ונהנתה" !

פשוט הקונספט הזה  שללכת עם ידיד שהכי ברור לכולם מה הוא רוצה לעשות איתך בסוף הלילה ואת בכלל לא נמשכת אליו,  לא עובד.

אז למה ללכת איתו? כי הוא עשיר ומפורסם? אז תדעי שבחיים ובכל גיל ובכל סצינה אין ארוחות חינם.

 

נשים וגם גברים תשננו- אין ארוחות חינם- אין!

 

לא יודעת לאן נגיע כי חברים כמו מימן וקסטיאל ראינו הרבה השנה ברשת, שיוצאים במכתבים פתוחים ומצהירים הצהרות וסוגרים פינות וחשבונות מולינו האנשים הפשוטים, עם ערכי חברות כזאת באמת שעוד הרבה אנשים יפגעו בדרך ובמקום שאנשים יפעלו בזמן אמת מחכים שהכל יתפוצץ ואז מדברים ומגיבים.

אני חושבת שהפכנו לחברה חלשה, שואפת נמוך לאקזיטים ואסקייפרום, כי זה מה שנשאר לחגוג כאילו אין מחר ולשכוח מהכל.

עיצת יעול- שיתחילו לחלק בכניסה למועדון סרט אדום, ברגע שמשהו עובר את הגבול מניפים בסרט האדום – שמעתי שבמקום כזה נו שמבוגרים הולכים אליו לחילופי זוגות, או לא יודעת מה, אני וד' לא היינו, אבל שמעתי ששם יש קודים ברורים כשלא רוצים ומשהו כופה את עצמו ונסחף אז יש לחצן מצוקה בדמות סרט אדום.

תודה,

מאיה

 

[youtube 8a83srCSOWQ nolink]