מדריך לאיפור עדין וזוהר עם מברשות האיפור של סיגמא בלבד – סרטון

מדריך איפור Sigma
מדריך לאיפור עדין וזוהר עם מברשות האיפור המקצועיות של סיגמא.

מברשות האיפור המקצועיות של סיגמא כבשו כבר מזמן את עולם האיפור, והיום כמעט לא תמצאי חגורת מברשות מקצועית שלא כוללת כמה ממברשות המותג.

מותג המברשות האמריקאי Sigma Beauty שם לו למטרה להנגיש מברשות איפור ברמה גבוהה ביותר, בעלויות שוות לכל כיס. החמרים מהן עשויות המברשות הנם חזקים, איכותיים, וכאלה שיבטיחו את עמידות המברשות לאורך שנים ארוכות.

לא פחות חשוב מכך, המברשות של סיגמא עשויות כולן סיבים סינטטיים באיכות סופר גבוהה (=נטול אכזריות), שהם פיתוח בלעדי של סיגמא, המבטיחות עבודה נוחה, קלה, מריחה אחידה ויפה של האיפור, או במילים אחרות: תני למברשות לעשות בשבילך את העבודה.

לסיגמא יש אין ספור מברשות מצוינות ומומלצות, אבל בסרטון הזה החלטתי להתמקד באמת בבסט של הבסט. תמצאי כאן שילוב של מברשות פנים, עיניים ושפתיים, וגם תכירי את הספוגית התלת מימדית המיוחדת של סיגמא.

אם את מתאפרת מתחילה, או מאפרת שרק מתחילה לבנות את תיק האיפור שלה, כמובן שאין צורך לרכוש את כל המברשות שתראו בסרטון. השתמשתי בהרבה מברשות על מנת שתוכלי להכיר כמה שיותר מהן, להבין מה אפשר לעשות עם כל מברשת, ובהתאם לכך להחליט מה מתאים לך להוסיף לאוסף האישי שלך.

את כל המברשות של סיגמא תוכלו לרכוש באתר בלאשס הישראלי, שהוא חנות אונליין לאביזרי איפור מקצועיים.

ניתן להזמין את המברשות גם מהאתר הבינלאומי של סיגמא – המחירים אמנם נמוכים במעט, אולם המשלוח יקר, ועל מנת להמנע מתשלומים למכב, תרצו להימנע מלהזמין ביותר מ-75$.

מקווה שהמידע היה לך מועיל, ושהסרטון יתן לך השראה, ויעזור לך להחליט איזו מברשת לרכוש בפעם הבאה שתרצי להתחדש במברשת איפור מקצועית!

צפיה מהנה!

(אגב, אם את צופה חדשה בערוץ שלי אשמח אם תרשמי באמצעות עמידה על התונה העגולה שלי, ולחיצה על כפתור ההרשמה).

[youtube MPlW7nbrIvE]