לקנות בגדים אונליין: 10 אתרי אפנה מעולים ששולחים לישראל

יש לי רשימה מכובדת של אתרי אפנה בינלאומיים ששולחים לישראל, ואני רוצה לחלוק אותה איתכן. אז מאיפה תוכלו לקנות שמלה לנשף או לאירוע בכמה מאות שקלים בלבד, מאיפה תוכלו להזמין נעליים ממש בזול, מאיפה תוכלו להזמין אקססוריז? ומה עם בגדים לילדים, מידות גדולות ובגדים לגברים? הכל בפנים!

קניית בגדים באינטרנט
10 אתרי אפנה מעולים ששולחים לישראל וכדאי להכיר

 

באתרי איפור אתן כבר מומחיות. בפוסט הזה תכירו כמה וכמה אתרים מעולים שמהן אפשר להזמין גם בגדים לארץ. אכיר לכן אתרי אפנה בריטיים ואמריקאים מטריפים, בתי כלבו בריטיים ואמריקאיים, אתייחס גם לאתרי אפנה סיניים שמנגישים אפנה להמונים, ועוד. והמשותף- כולם שולחים ארצה, וכולם עמוסים בכל טוב. 

בפוסט הזה מרוכזים לכן רק עשרה אתרים – לצפיה ברשימה המורחבת של כמעט 30 אתרי אפנה – הקליקי כאן.

ברוב האתרים תוכלו למצוא את כל מה שתצפו למצוא באתרי אפנה: הלבשה, הנעלה, אקססוריז, וכיוצא באלה. בחלקם תמצאו גם בגדי ים, הלבשה תחתונה, אפנת גברים ואפנת ילדים. 

את רמת המחירים מייצגים מחירי השמלות, ולגבי כל אתר ציינתי את עלויות המשלוח, ופרטים חשובים אחרים אם צריך.

 

אולי גם יעניין אותך לקרוא על: 

אתרי אפנה בריטיים

 

ASOS

מתאים ל: נשים / גברים

אני לא אתפלא אם 95% מכן חשבו על ASOS כשראו את כותרת הפוסט הזה. 

 אסוס, אתר האפנה הבריטי, הוא אולי האחראי הבלעדי להתמכרות שלנו להזמנת בגדים מחו״ל.

אסוס התחיל לפעול אי שם ב-1999 תחת השם AS Seen On Screen, כשאז מטרתו העיקרית של האתר הייתה לספק ללקוחות בגדים שהם ראו על הכוכבים ההוליוודים. לא עברו שנים רבות עד שהאתר התפתח, והחל להציע מגוון עצום של בגדים וסגנונות, שלאו דווקא קשורים למה שנראה אז על המסכים, ומאז הוחלט לקצר את שם האתר ל-ASOS. נחמד, לא?

בשנים האחרונות אסוס הפך למעצמה של ממש. הוא מציע כל מה שתצפו מאתר אפנה: בגדים לנשים וגברים, בכל הקטגוריות (קז׳ואל, מסיבתי, פיג׳מות, מחוייט, בגדי ים ועוד ועוד) נעליים, תיקים, אקססוריז ותכשיטים, כל אלה לצד מחלקת ביוטי מפוארת, הכולת איפור, טיפוח ואביזרים.

האפנה באסוס היא עדכנית- לטוב ולרע. כשצץ טרנד חדש בעולם האפנה, באסוס יצוצו עשרות ומאות דגמים ססגוניים באותו הטרנד, לפעמים זה אחלה, ולפעמים זה בלתי נסבל. עניין של טעם.

האתר מחזיק בכמה מותגים מוכרים כמו נייק, אדידס ו-New Look, ובמותגי הבית. ישנם מותגים מסוימים שלא ניתן להזמין ארצה, כמו לפול אנד בר וברשקה, קצת מבאס, אבל ליד כל מוצר כתוב אם יש מגבלות מסויימות למשלוח, כך שאין באמת הפתעות.

המחירים מאד מגוונים, וכל אחת יכולה למצוא מותגים וסגנונות לכיסה. כך לשמש תוכלו למצוא שמלות לכל אירוע במחירים שנעים מ-8£ ל-425£.

למה כדאי לקנות מאסוס? המחירים  טובים, אפשרויות לסינון תוצאות עד לרזולוציות הכי קטנות, ניתן להגדיר טווח מחירים, מידות, צבעים, סגנונות ועוד. עמוד סייל עשיר ומצויין, אאוטלט שחובה לבקר בו, כי תמיד יש מציאות. השפע אדיר, וצריך להתאמץ לצאת משם בידיים ריקות. ניתן להחזיר מוצרים לא מתאימים די בקלות, ואם שילמתן בפייפאל אז גם לקבל החזר על המשלוח חזרה. 

בנוסף, ישנה הנחת מע״מ קבועה ללקוחות מישראל עם הקוד: 17IL – אשר מעניק 17% הנחה לקונים ב-50£ לפחות, ואיך אפשר שלא להזכיר את  ההטבה שהישראלים הכי אוהבים- משלוח חינם בקניה ב-20£ ומעלה.  

 

NEXT

מתאים ל: כל המשפחה

עוד אתר שהוא אהבה גדולה של הישראלים: נקסט היא קמעונאית אפנה מובילה בבריטניה, כשרק בה הם מחזיקים ביותר מ-500 חנויות. האתר שלהם נחשב לאחד מאתרי האפנה המובילים בבריטניה, ומשווק ללמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, כולל לישראל.

ב-Next תמצאו אפנה לכל המשפחה, כוללבגדי תינוקות. איכות הבגדים גבוהה, והמחירים נוחים. העיצובים עדכניים, ההדפסים מקוריים, ותמצאו שם בגדים ליום יום, קאז׳ואל, הריון, בגדי ערב, ספורט ועוד.

אתרים אפנה מומלצים

בגדי הילדות הכי מתוקים ב-NEXT. צילום מסך. 

יתרונות: אפנה עדכנית, איכות גבוהה במחירים נוחים. בנוסף, לאתר גרסה בעברית, עם הצגת מחיר בשקלים.

משלוחים: חינם בקניה ב-₪100, עם הבטחה להגיע בתוך שבוע. 

 

M&Co

מתאים ל: כל המשפחה

 אם אהבתן את אסוס ונקסט, אם אנד קו יהיה עוד אתר שוודאי תשמחו להכיר. M&CO היא רשת אפנה בריטית, הייתי אומרת בסגנון קסטרו. האתר נעים ונגיש, ועמוס באפנה עדכנית וסולידית. 

באתר מגוון מחלקות אפנה, בניהן מחלקה למידות גדולות, ולמידות קטנות (פטיט), יש מחלקת אופנה לגברים, ותוספת מרעננת- מחלקת ילדים. גם כאן ישנן מחלקות נעליים, ואקססוריז, בה תוכלו למצוא נעלים בכל הסגנונות, ועגילים, צמידים וכו׳ במחירים נמוכים.  

המחירים שם לכל כיס: מחירי שמלות הנשים נעים בין 60 שקלים ל-750. שמלות לילדות מצאתי ב-30 שקלים ועד 120 לשמלות חגיגיות. 

M&Co - להזמין בגדים מחו״ל לארץ

 M&Co. שמלות לכל אירוע ולכל כיס, צילום מסך.

דמי המשלוח יחסית נוחים – 40 שקלים לדואר רשום. ניתן לשדרג למשלוח מהיר, פה המחיר כבר עולה ל-80 שקלים. מדי פעם מציעים באתר משלוח חינם, אז שווה להרשם לאתר ולעקוב. 

Everything 5 Pounds

מתאים ל: נשים/ גברים

 Everything 5 Pounds מציע מגוון רחב של בגדי נשים, גברים, נעליים, תיקים, אקססוריז ואבזור לבית- הכל ב-5£ בלבד (כ-23 שקלים).

האתר מבטיח אפנה עדכנית שמתחדשת על בסיס יומי, והאמת? יש שם פריטים שנראה פשוט הזוי שהם עולים רק 5£, כמו ג׳קטים, ושמלות מסוימות למשל. 

אתרי אפנה מומלצים

ג׳קטים ב-5£ בלבד! Everything 5 Pounds. צילום מסך.

מביקורות לקוחות עולה כי בסך הכל הסחורה טובה, ומקבלים תמורה להוצאה, אבל יש באמת לקחת בחשבון שתקבלו מה שתשלמו עבורו. אם יצא פריט מוצלח במיוחד, אז הרווחתן. 

התלונה העיקרית על האתר היא עלויות המשלוח, שמייקר משמעותית את הקניהכך שבסופו של דבר, כשלוקחים בחשבון את עלות המשלוח, המוצרים עולים בהחלט יותר מ-5£, אבל לפעמים זה עדיין משתלם. למשל מגפיים ב-₪60 כולל משלוח נשמע לי הגיוני. אבל זה כבר כמובן נתון לשיקולכן. 

משלוח: החל ב-7£ ועולה עם כל פריט שמתווסף לעגלה. 

BOOHOO

מתאים ל: כל המשפחה

boohoo היא חברת אפנה צעירה ובועטת שנולדה באינטרנט. למותג חנות אונליין כיפית ומרשימה, המציעה אפנה עדכנית וקלילה, ופונה לקהל לקוחות צעיר. המחירים נוחים, בהחלט מתאימים לכל כיס, משהו בין FOX ל-CASTRO שלנו. טווח מחירי השמלות נע מ-3£ ל-55£. 

באתר אפנת נשים, גברים וילדים, וכצפוי, גם שם תמצאו ים של אקססוריז, תיקים ונעליים לבחור מהם. האתר מתעדכן מדי יום בכ-100 פריטים נוספים, כך שתמיד יש משהו חדש לראות שם.

איפה הכי כדאי להזמין בגדים באינטרנט

טופים ב-boohoo. אפנה צעירה, עדכנית וצעקנית  

דמי משלוח: 9.99£ מחיר אחיד להזמנות בכל סכום. 

 

בתי כלבו בריטיים

בבריטיה יש מספר בתי כלבו יוקרתיים ומהממים, עם שפע אדיר של מוצרים ומותגים בכל הקטגוריות שתוכלו להעלות על הדעת: ביגוד, הנעלה, אקססוריז, איפור וטיפוח, גאדג׳טים ומוצרי חשמל, מתנות, אביזרים לבית ועוד ועוד ועוד. אם אתן מחפשות מותגי אפנה יוקרתיים, האתרים האלה יהיו לכן לבית.

Selfridges

מתאים ל: כל המשפחה – יוקרתי

בסלפרידג׳ס מותגי אפנה וקוסמטיקה יוקרתיים ונחשקים, כשאת מרבית המותגים ניתן להזמין לארץ. המחירים יקרים, כיאה לכלבו יוקרתי.

המחלקות מחולקות לנשים, גברים, ילדים ותינוקות, תיקים, נעליים, ביוטי, שעונים ותכשיטים, ואפילו מחלקת מזון מפוארת.

האפנה היא עדכנית, מבית מיטב המעצבים. בין המותגים שמצאתי שם: בלמיין, ברברי, ארמאני, גוצ׳, דיזל, מייקל קורס, מיסוני ועוד.

קניית בגדים באינטרנט

שמלות ערב ורודות ב-Selfridges. צילום מסך.

בין מותגי הקוסמטיקה: מאק, טום פורד, בובי בראון, שרלוט טילבורי, ברברי, שאנל ועוד. מבחינת המחירים – לרוב זול מהארץ, אבל יותר חשוב הוא משפע וההיצע שאין להשיג בארץ.

בין מותגי התכשיטים : טיפני, קרטיה, גוצ׳י, שופארד, שאנל ועוד.

דמי משלוח: משלוח יחיד לארץ עם שליח עד הבית- 25£ אבל שימו לב: ניתן לעשות מנוי משלוחים לשנה ב-40£ בלבד- משלוח בדואר רשום.

יתרונות נוספים באתר: הנחת מע״מ לקונים מישראל. המחירים מתעדכנים בעגלה ברגע שמעדכנים כתובת בארץ, וגם המיסים מחושבים ומשולמים מראש, במידה ויש צורך בכך. 

 

Debenhams

מתאים ל: כל המשפחה 

עוד בית כלבו יפהפה ועצום מימדים שהכרתי בלונדון הוא דבנהמס.

Debenhams הוא כלבו יותר ״עממי״, ויותר מזכיר את המשביר מבחינת קו המותגים והמחירים. תמצאו שם מותגים לכל כיס, מזולים ועד יקרים, אך עבורי לפחות פחות מוכרים (ממש המשביר, הא?)

כך למשל, אפשר למצוא שמלות יום יום במחירים של החל מ-12$ ועד שמלות כלה וערב במחירים של עד 600$. 

באתר ביגוד והנעלה לנשים, גברים, ילדים ותינוקות, הלבשה תחתונה, תמצאו שם מחלקת צעצועים, מתנות, אקססוריז ועוד המון אחרים. באתר גם מחלקת חתונות נפרדת- בה תמצאו שמלות וחליפות לחתן-כלה ושושבינים, שמלות לאירועים וכיוצא בזה.

לקנות בגדים באינטרנט- אתרים מומלצים ששולחים לארץ

שמלות שושבינות / ערב יפהפיות במחירים סבירים ביותר במחלקת החתונות ב-Debenhams, צילום מסך. 

יש לציין, שהאתר שמותאם לישראלים לא מראה את כל הסחורה שיש בכלבו, אלא רק את מה שניתן לשלוח לארץ, שזה מעולה, אם תשאלו אותי.

דמי משלוח: חינם בקניה ב-70$ ומעלה, או 12$.

FIGLEAVES 

מתאים ל: נשים – הלבשה תחתונה

FigLeaves הוא אתר בריטי מקסים שכל כולו מוקדש להלבשה תחתונה, בגדי ים וספורט. סוג של "אינטימה" אם תרצו. 

באתר תמצאו חזיות מכל הסוגים (כולל חזיות הנקה), תחתונים, כותנות, פיג׳מות, הלבשה תחתונה ליום יום, והלבשה תחתונה לכלות… טייצים וגופיות ספורט, ובגדי ים בסגנונות שונים, ממעצבים ומותגים רבים, החל ממותג הבית ועד לקלווין קליין ודונה קארן. 

המחירים נוחים והוגנים בעיני, ומשתנים בהתאם למעצבים. תמצאו שם חזיות במחירים שמתחילים ב-12£ ומגיעים עד 80£, פיג׳מות בין 18£ ל-240£ ובגדי ים מכל הסגנונות והמידות ב 10£ לחלק ועד 210£. 

איפה לקנות בגדים באינטרנט

חזיות מכל הסוגים ב-FigLeavs. צילום מסך.

באתר רצים מבצעים והנחות כל הזמן, אז תבדקו אותם, אולי תחטפו פריט במחיר מאד משתלם.

דמי משלוח: ניתן לבחור בין משלוח רגיל ללא מעקב ב-5.95£, או מהיר עם DHL ב-20£. 

 

אתרי אפנה אמריקאיים

GAP

מתאים ל: כל המשפחה

אם התאבלתן על עזיבתה של רשת GAP את ישראל, תשמחו לדעת שניתן להזמין מהאתר של GAP ישירות ארצה. למי שלא מכירה, מדובר ברשת אפנה אמריקאית ענקית, שהסגנון המוביל אותה הוא ספורט-אלגנט. בגדי קז׳ואל ויומיום, זה מה שנותן כאן את הטון.

תמצאו שם בגדי נשים, גברים, ילדים ותינוקות (בעיני המחלקה הכי יפה שלהם!)

המחירים סבירים, בסגנון רשת גולף שלנו. מחירי השמלות למשל נעים בין 17$ ל-90$.

איך להזמין בגדים באינטרנט מארצות הברית

בגדי תינוקות ב-GAP, המחלקה הכי יפה שלהם. צילום מסך

האתר חבר לשירות BorderFree – שירות שילוח בינלאומי. כאשר אתן באתר, תעדכנו בפינה הימנית העליונה שאתן שולחות לישראל, ואז האתר ידע לחשב לכן את המשלוח לארץ.

דמי משלוח: מתחילים מ-100 שקלים. ניתן לבחור בין משלוח ללא מיסים, ואז יש מצב שתצטרכו לשלם מיסים (מע״מ) כאשר החבילה תגיע לארץ. במצב של חבילות ממש גדולות, שעוברות את ה-74.99$, מומלץ לבחור באפשרויות שכוללות תשלום של המיסים מראש, למניעת הפתעות כאשר החבילה תגיע ארצה.

 

אתרים סיניים – אפנה עדכנית, המונית- בזול

ישנם לא מעט אתרי אפנה, שעל אף שלא מודים בכך בשום מקום באתר, הם ככל הנראה אתרים סיניים המיועדים לקהל המערבי. מה שמאפיין את האתרים האלה הם ההיצע המטורף, הבגדים שנראים ממש טוב (לפחות בתמונות), והמחירים המאד מאד זולים.

הביקורות לגבי האתרים הן חלוקות. יש מי שיגידו שהסחורה טובה מאד, יש כאלה שיגידו שמקבלים את מה שמשלמים עבורו, ויש שיתלוננו שהבגדים נראים ומרגישים הרבה יותר זול במציאות מאשר בתמונות. 

 אני חושבת שאם תקחו בחשבון שבאמת מקבלים את מה שמשלמים עבורו, ולא תפתחו ציפיות מטורפות לגבי טיב הבגדים, תוכלו להינות מחוויית הקניה באתרים הללו, ויכול להיות שאפילו תופתעו לטובה.

 דבר חשוב נוסף לגבי האתרים האלה הן המידות. המידות של הסיניים הן לא המידות של המערב, ונראה שעל אף ההתקדמות וההתקרבות אל המערב, האתרים עדיין לא הפנימו ולא התרגלו למידות המערביות. המידות הן יותר קטנות, וכך קורה לא מעט, שמידת לארג׳ הסינית מקבילה למדיום שלנו. 

רבים מהאתרים מציעים טבלאות מידות- תנסו להשתמש בהן על מנת להבין מהי המידה האמיתית שלכן.

אני גם ממליצה לנסות ״ללכת על בטוח״ ולבחור בבגדים בגזרות כאלה שגם אם המידה לא מדויקת זה לא יהיה נוראי, כמו טוניקות, או שמלות וחולצות יחסית רחבות. 

מתאים ל: נשים בלבד.

אחד האתרים האלה הם SHEIN (יש לבטא:SHE-IN) המציע מגוון בלתי נגמר של בגדים, נעליים ואקססוריז, שנראים מעולה באתר, במחירים מצויינים. שמלות החל מ-8$, ג׳ינסים החל מ-14$ ועד 23$, ג׳קטים בין 10$ ל-45$, נעליים- מ-10$ לנעלי בית ועד 60$ למגפיים גבוהות, ותיקים החל מ-5$ לתיק קלאץ׳ ועד 34$ לתיק צד.

קניית בגדים מסין - אתרים מומלצים

SHEIN. אפנה צעירה ועדכנית במחירים קטנים. צילום מסך.

יתרון באתר– כאשר עוברים עם העכבר על המידה של הבגד, ישר מופיעים ההיקפים, כך שיש מושג לגבי הגודל האמיתי של הפריט.

מרבית הביקורות לאתר מפרגנות, אם כי נראה שהביקורות נעות מאוהדות מאד למאוכזבות ביותר, כשהתלונה העיקרית היא על טיב הבדים, ואיכות הבגדים. בגדול מה שהייתי מצפה מאתרים סיניים.

דמי המשלוח: 14.99$, או חינם בקניה ב-50$. מומלץ להוסיף 1$ לביטוח החבילה במקרה של נזק או אבדן. הבנתי שאם חבילה אובדת ואיננה מבוטחת, אין עם מי לדבר.

 

אלה היו רק עשרה מבין אתרי האפנה ששולחים לארץ. רוצות להכיר 20 נוספים? הקליקו כאן! 

אם יש לכן התנסות אם האתרים הללו, או אתן מכירות אתרים נוספים- ציינו בתגובות 🙂