יום הרווקים: מה כדאי לקנות באלי אקספרס, ואיך לא יעבדו עליכן

מה לקנות באלי אקספרס
המלצות לקניות בעליאקספרס ביום ברווקים הסיני

 

עם שופינג איי אל, חג ההודיה, ה-Black Friday, ועונת הכריסטמס שבפתח, כאילו חסרות לנו סיבות לפתוח את הארנק בחודש נובמבר, והנה גם הסינים דוחפים לנו סיבה לשחרר עוד ועוד מאני מזומני…

חג הרווקים הסיני, המצויין ב-11/11, הוא חג שהומצא, מסתבר, על ידי צעירים סיניים שרצו לחגוג את רווקותם, ומפה לשם היום הפך לחג מטורף של קניות און ליין, עד כדי כך, שב-2016 קרע יום הרווקים לחתיכות את הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי ביחד, כשרק עליבאבא – החברה האם של עליאקספרס, גלגלה למעלה מ-17 מיליארד דולר! לשם השוואה, ההכנסות מהבלאק פרידיי והסייבר מאנדי יחד בארה״ב הגיעו לבערך 7 מיליארד. 

ב-2016 החלו עסקים בארה״ב לאמץ את יום הרווקים הסיני לחיקם, ויש מצב שאותו הדבר יקרה גם השנה, ואף יסחף אחריו יותר ויותר עסקים. 

עלי אקספרס הוא ללא ספק אחד האתרים החזקים ביום הרווקים, עם הנחות שוות ומפנקות בכל הקטגוריות.

יחד עם זאת, אלי אקספרס הוא אתר שדורש מכן להיות עירניות, כי לצערי הוא לא חף מנוכלים (באתר מיליוני מוכרים, ממש כמו באיביי לצורך העניין), ופה אני אנסה לתת לכן כמה טיפים לאיך לצלוח הזמנה מהאתר בשלום.  

 

מה לקנות מעלי אקספרס בתחום האיפור

ב-Aliexpress יש שפע בלתי נתפס של אביזרי איפור. תמצאו שם אינספור סטים של מברשות במחירים מגוחכים, כלים ותיקים לאחסון איפור ומברשות, ציוד למאפרות כמו אפליקטורים חד פעמיים וספוגיות, ועוד ועוד.


חשוב לדעת, שבעליאקספרס, כיאה לאתר עם המון מוכרים סיניים, ישנם המון חיקויים של איפור ואביזרי איפור ממיטב המותגים. חיקויים למברשות של ריל טכניקס ומאק מככבים שם במחירי רצפה. בהמון מקרים האיכות לא פחות טובה, יש לציין, אבל האחריות ברכישת מוצר שאינו מקורי היא על הקונה, ויש לקחת בחשבון שהמוצר שיגיע יהיה באיכות ירודה מהמקור.

מברשות איפור

מי שלא קנתה בעלי אקספרס, לא יודעת גן עדן למברשות איפור מהו. באתר תמצאו אלפי דגמים של מברשות איפור וערכות מברשות במחירים מגוכחים ממש.

מצאתי שם ערכות של 22 מברשות גדולות בפחות מ-8$ כולל משלוח! זה יכול להיות מעולה כשרוצים מברשות גדולות בתקציב קטן. רק קחו את זה בחשבון: מישהו אמר לי פעם שהזול עולה ביוקר. תוכלו להוציא 10$ על ערכת מברשות מפוארת, ולבסוף תגלו מברשות בעלות סיבים נוקשים מדי, מתפרקות מהר מדי, ומנשירות יותר מדי, וכך זרקתן 10$ לפח. עכשיו צריך להוציא סכום נוסף על מברשות חדשות…

אז איך תדעו מה אתן קונות? כמו בכל דבר שקונים בעלי אקספרס, כנראה שאין דרך ממש לדעת, והדבר שהכי יכול לעזור הוא להסתמך על דירוג הקונים.

ומה לגבי מברשות של סיגמא, מאק וריל טכניקס? מראש אני אומרת לכן- מדובר בזיופים, כמו שכתבתי לעיל, יכול להיות שאיכותם תהיה טובה, אבל מאד יתכן שהיא תהיה ירודה מהמקור.

 

ארגוניות אקריליות לאיפור ואביזרי איפור

לא צריך להיות מכורת איפור מדופלמת בשביל להבין שכלים לאחסון וארגון האיפור הם משהו שבהחלט יכול לשדרג את הנראות של המוצרים, ואת חוויית המשתמשת 🙂

באלי אקספרס יש עשרות רבות (ואולי יותר) של דגמי ארגוניות, בגדלים, בצורות ויעודים שונים. ארגוניות לליפסטיקים, לסמקים, למברשות, לפדיות צמר גפן, לקיסמי אזניים ועוד ועוד.

שימו לב שהארגוניות האיכותיות יותר, שכנראה באמת עשויות אקריל, יעלו הרבה יותר מהארגוניות הפשוטות, שסביר להניח שעשויות פלסטיק.

 

ברשותי כמה ארגונית פלסטיק מעליאקספרס, כולן עמידות וסופר שימושיות!

החל מ-2$ כולל משלוח ועד עשרות דולרים לארגוניות האיכותיות יותר.

 

 

רשתות אלסטיות לשמירה על צורת המברשות

הרשתות האלה מאד גמישות, ומתאימות לגדלים רבים ושונים של מברשות. אידאלי לשימוש לאחר חפיפת המברשות, שכן הן שומרות על צורת המברשת, כך שעד שהיא מתייבשת- הסיבים מסודרים כל כך יפה, והמברשת נראית ממש חדשה! מוצר חובהההה!!!

הרשתות מגיעות במארזים, בדרך כלל של 20 ומעלה, והמחירים קטנטנים. תוכלו למצוא מארז של 20 יחידות בפחות מדולר כולל משלוח, מארז של 50 יחידות ב-1.6$ כולל משלוח, ומארז של 100 בקצת יותר מ-2$ כולל משלוח.

 

 

ריסים מלאכותיים

בעליאקספרס תוכלו למצוא כמות מטורפת של ריסים מלאכותיים, בכל הגדלים והצורות שאתן יכולות לדמיין, ובמחירים מדהימים ממש. תמצאו שם סטים בודדים, ריסים בודדים, וערכות שמכילות מספר גדול של סטים,  כמו הסט הזה שמכיל עשרה זוגות, החל מ-1.24$ כולל משלוח!

 

פלטות מגנטיות

 

פלטות מגנטיות ריקות הן עוד דבר מדליק ויחסית זול, שתוכלו למצוא בעלי אקספרס. אם חשבתן לדפט את הצלליות שלכן (מדריך לדיפוט צלליות), פלטות מגנטיות הן מוצר הכרחי, ובעליאקספרס תמצאו פלטות שונות בגדלים שונים, ובחצי או ברבע מחיר מה-Z Pallete. לתשומת ליבכן, כפי שציינתי, יתכן והאיכות לא תהיה טובה כמו המקור, אבל למי שגם כך אין תקציב למקור, זה יכול להיות תחליף לא רע. 

 

תיקי איפור

גם במקרה של תיקי האיפור תוכלו פשוט ללכת לאיבוד. השפע עצום, הדוגמאות והגדלים בלתי נגמרים, ואין מצב שלא תמצאי תיק או ארגונית בד לאיפור שלא יקלעו לטעמך!

אני משתמשת בתיקי איפור סטייל קלמרים לסידור עפרונות האיפור שלי, לנשיאת איפור הכרחי בתיק היד, וכו׳. 

החל מ-0.70$ כולל משלוח!

 

מעגלי ריסים, מספריים, מחדדים ויתר אביזרים קטנים

ואם אתן כבר באתר, אז בטח תרצו לאסוף כמה פיצ׳פקעסים קטנים ושימושיים. מעגלי ריסים, מחדדים, פינצטות, פצירות, מספריים לציפרניים, חבילות מקלונים להנחת מסקרה או גלוס (מעולה למאפרות מקצועיות), משטחונים לשטיפת מברשות ועוד ועוד – אין דבר שלא תמצאו שם- ובזול!!!

 

מה לא לקנות מעליאקספרס

עד כה דיברנו על מה כדאי לקנות. עכשיו בואו נדבר על כמה דברים שלדעתי עדיף להשאיר שם…

 

מוצרי איפור וטיפוח

יש שם הרבה איפור, ובמחירים מפתים במיוחד, אבל אני הייתי מוותרת. למוצרים אין אישור של משרד הבריאות, אין לנו שום דרך לדעת מה הם באמת מכילים, ועד כמה הם בטוחים לעור שלנו. כשזה נוגע למוצרים שבאים במגע עם העור, וחודרים אליו, אני חושבת שלא כדאי לקחת סיכונים.

אז תעשו לעצמיכן טובה, ואל תפתו לפלטת NAKED ב-10$! זה לא יכול להיות אמיתי, ואין לכן מושג ממה זה באמת מורכב!

 

ספוגיות מייקאפ

בעליאקספרס תמצאו ספוגיות בכל הגדלים ובכל הצבעים. רבות מהן מאד יזכירו לכן את ביוטי בלנדר, ואני חושבת שאני לא טועה כשאני כותבת, שבראשה של כל מי שהזמינה אי פעם ספוגית מאלי אקספרס, עברה המחשבה שאולי היא תקבל מוצר הזהה באיכותו למקור. אז זהו שלא. ביוטי בלנדר יש רק למותג ביוטי בלנדר, ולמעט ספוגית היהלום של ריל טכניקס, אני לא מכירה שום ספוגית שהצליחה להתחקות או להשתוות באיכותה לספוגית הוורודה, המוכרת והאהובה.

הספוגיות מהאתרים הסיניים הנן דחוסות מאד, כמעט אטומות, ויחסית כבדות. לא תקבלו חווית שימוש דומה לביוטיבלנדר, אז תעשו לעצמכן טובה ודלגו.

 

 

 

 

 

מה שראיתן כאן הוא אפילו לא מאית ממה שתוכלו למצוא בעליאקספרס, רק תחשבו על מוצר, הקלידו אותו בתיבת החיפוש, והמתינו לפלא.

ועוד לא דיברנו על הגדג׳טים, הבגדים, מוצרי התינוקות, האביזרים לבית ועוד מיליוני הפריטים שתוכלו למצוא שם בכל הקטגוריות.


הכל טוב ויפה, אבל האתר, כאמור, לא חף מבעיות, וכדי לצלוח הזמנה בשלום, וכדי להמנע מבזבוז כספכן לשווא, הכנתי לכן כמה טיפים חשובים שתקחו אתכן לדרך.


בעלי אקפרס מליוני מוכרים שונים, ובניהם ישנם גם לא מעט נוכלים, אשר ינסו לקחת את כספכן, מבלי לספק תמורה. עליאקספרס אמנם פועלת נגד אותם הנוכלים, אך כנראה שלא בצורה כל כך מוצלחת אם הם מצליחים לקבל אישור למכור באתר פעם אחר פעם. אבל, אם נתקלתן בנוכל שכזה, תוכלו לפתוח תלונה (בדרך כלל יש לכך המון זמן), ולקבל את כספכן בחזרה. לפעמים עליאקספרס מנתרת נוכלים בעצמה, ומזכה את חשבון הקונה עוד בטרם הוא שם לב שישנה בעיה (קרה לי).

 

8 טיפים לרכישה מוצלחת מעלי אקספרס (או איך לא יעבדו עליכן)

1. לכו רק על מוכרים בעלי דירוג גבוה, עם אחוזים גבוהים מבחינת שביעות רצון הלקוחות. אל תתפתו לרכוש ממוכרים שאין להם שום דרוג, גם אם המחיר ממש קורץ. תנו למישהו אחר להיות שפן הנסיונות של המוכר החדש.


2. בחרו במוצרים שקיבלו דרוג גבוה מהקונים. אל תתעצלו לקרוא תגובות, לפעמים התגובות הן אלה שיעזרו לכן להכריע האם לרכוש או לא.


3. הזהרו מתחמנים! – תופעה מטרידה ומרגיזה במיוחד משתלטת על אתרי הקניות סטייל עליאקספרס ואיביי והיא הצגת מוצר מסויים במחיר מאד נמוך, אולם כשנכנסים לעמוד המוצר, פתאום מגלים, שהמחיר הנמוך בכלל לא רלוונטי למוצר שבתמונה. 

מה זאת אומרת?

חיפשתן ערכת מברשות, ומצאתן אחת שנראתה לכן במחיר מעולה:  6$-20$. נכנסתן לעמוד של הערכה, וגיליתן מבחר של ערכות במחירים שונים, אך אבוי- אף לא אחת מהן עולה 6$. אז מה כן עולה 6$? בין אפשרויות הבחירה תגלו מברשת עיניים אחת בודדה, גלמודה ועצובה. למה הם עושים את זה?

כי כשמעלים מוצר לאתר במחיר נמוך, יש סיכוי לא רע שהוא יופיע בעמוד הראשון של התוצאות, כאשר הלקוח יעשה חיפוש לפי מחיר. אז רק שימו לב שאתן באמת קונות את מה שאתן רוצות.

 

4. אל תשכחו לעקוב אחר ההזמנות שלכן. אמנם עלי אקספרס שולחת תזכורות מעט לפני פקיעת ״הגנת הקונה״, אבל תמיד טוב לעקוב כדי לא לפספס. חבילה מסוימת לא מגיעה, והזמן שהוקצב להגעתה ממש מתקרב? אל תחכו יותר- פתחו מחלוקת, ובקשו את כספכן בחזרה. במידה והחבילה אכן לא הגיעה ולא ניתנת לאיתור, תקבלו זיכוי מלא ב-100% בלי יותר מדי כאב ראש, הוכחות או דיונים.


5. קיבלתן מוצר פגום, או כזה שלא דומה לתמונה או לתיאור? גם במקרה הזה פתחו תלונה, ובקשו פיצוי- החזר או הסדר אחר עם המוכר. במקרה כזה תוכלו להחזיר את המוצר על חשבונכן, ולקבל 100% זיכוי, או להגיע לפשרה אחרת עם המוכר, ולשמור את הסחורה אצלכן.


6. אם אתן קונות חיקויים של אביזרי איפור, קחו בחשבון שהמוצר אולי יהיה דומה, אך יש סיכוי גדול שהאיכות תהיה ירודה מהמקור.


7. המנעו בכל מקרה מרכישת איפור באתר! המוצרים אינם תחת פיקוח, ואתן לא יודעות מה שמו שם כדי שהמוצר יהיה כל כך זול.


8. השתדלו לפצל חבילות בשווי של מעל ל-75$ על מנת להמנע מתשלום מיסים במכס. בכל מקרה, קחו בחשבון שכל מוכר שולח בנפרד, כך שגם אם רכשתן ב-300$, אבל לא שילמתן לכל מוכר יותר מ-75$, אין צורך לפצל את הקניה.

 

כסף בחזרה על קניות באלי אקספרס

אלי אקספרס הוא אתר נוסף שאפשר לקבל כסף בחזרה על הרכישה בו. האתר קאשדו הישראלי מחזיר עד 8% כסף חזרה על רכישות באלי אקספרס (ההחזרה משתנה בהתאם לקטגוריה).


בסך הכל אני מאד אוהבת לקנות בעלי אקפרס. אמנם גם אני נפלתי קורבן לנוכל או שניים, אבל מאז הפקתי לקחים, ואני משתדלת לעקוב אחר הכללים הנ״ל, ולא מתעצלת להתלונן כשצריך. אם תפעלו נכון, גם אתן תוכלו להנות ממחירי רצפה בעבור אביזרי האיפור שלכן!

 

אתרים נוספים שישתתפו בחגיגת יום הרווקים הסיני

ישנם אתרים סיניים לא מעטים הדומים בקונספט שלהם לעלי אקספרס, שגם אותם שווה וכדאי להכיר. הם מוכרים מוצרים בהמון המון קטגוריות, וגם מהם הסיכוי לצאת בידיים ריקות הוא קטן 🙂

לצד זאת, אני משאירה לכן קישור לעמוד המבצעים בבלוג– שיעודכן במהלך הסופ״ש במבצעים שונים מאתרי הקניות הבריטיים והאמריקאים שאנחנו מכירות ואוהבות. בחלקם בוודאות יהיו סייליים לרגל ה-11.11 אז לא לשכוח לבדוק את עמוד המבצעים!!!

ובנוסף, אני רוצה להזמין אתכן לשירשור המצלות מעלי אקספרס בקבוצת הפייסבוק של המדריך לקניית קוסמטיקה באינטרנט. (אם אתן לא חברות בקבוצה, פשוט בקשו להצטרף ואאשר בהקדם).

 

GearBest – אתר סטייל אליאקספרס, מוצרים זולים בכל הקטגוריות:

ביגוד, הנעלה, פלאפונים, מחשבים, טאבלטים, איפור ואביזרים, גאדג׳טים שונים, משחקים, אביזרים למסיבות ועוד ועוד!

עד 10% כסף חזרה עם קאשדו

 

Light in the Box –  עוד אתר סטייל אליאקספרס, מוצרים זולים בכל הקטגוריות:

ביגוד, הנעלה, פלאפונים, מחשבים, טאבלטים, איפור ואביזרים, גאדג׳טים שונים, משחקים – כולל גרסה עברית

2% כסף חזרה עם Ebates

 

ZAFUL – אתר אפנה בינלאומי, המציע בגדים טרנדיים בכל הקטגוריות במחירים מצחיקים!! מעילים, שמלות, בגדי ספורט, נעליים, יש שם הכל.

משלוחים חינם

10.5% כסף חזרה עם קאשדו

 

 

 

Deal Extreme – גם אתר סטייל

אליאקספרס, מוצרים זולים בכל הקטגוריות:

ביגוד, הנעלה, פלאפונים, מחשבים, טאבלטים, איפור ואביזרים, גאדג׳טים, תיקים – מחירים בשקלים

7% החזר כספי עם קאשדו

Mini in the Box – שוב, אתר סטייל אליאקספרס, אך פחות קטגטריות:

יותר גאדג׳טים שונים, מוצרי חשמל, טאבלטים, גם ביוטי, אפנה, תיקים – כולל גרסה בעברית

2% כסף חזרה עם Ebates

SHEIN – אתר אפנה בינלאומי, דומה מאד ל-Zaful, המציע בגדים טרנדיים בכל הקטגוריות במחירים מצחיקים!! מעילים, שמלות, בגדי ספורט, נעליים, יש שם הכל.

 

 

אני מקווה שהפוסט עזר לכן. אם יש לכן עוד שאלות בעניין, תרגישו חופשי לפנות אלי, אני אשתדל מאד לענות!!!