הממתקים החדשים שלי מ-OFRA Cosmetics + הגרלה!

ישנם מותגי איפור ששמם מקביל לאיכות, ואת יודעת שאם שמת ידך על מוצר שלהם, מרבית הסיכויים הם שלא תתאכזבי. כזה הוא מבחינתי המותג OFRA.
עפרה, למי שלא מכירה, הוא מותג איפור מקצועי אמריקאי, שנוסד על ידי ישראלים לשעבר. משיטוט באתר הרשמי של עפרה, מיד אפשר לקבל את התחושה שמדובר במותג רציני, עם מוצרים מעניינים, יפהפיים, ואיכותיים. האתר האמריקאי לא שולח ישירות ארצה, אבל החדשות הטובות הן, שאת מוצרי עפרה ניתן להזמין מחנות הביוטי הישראלית Guilty (פרטים נוספים בהמשך הפוסט).

ההזמנה מאתר OFRA האמריקאי

זוהי אינה הפעם הראשונה שאני מתנסה במוצרים של עפרה, ולכן הזמנת מוצרים חדשים הייתה רק עניין של זמן. אם להודות על האמת, מה שנתן את הפוש לבצע רכישות חדשות הוא הבאז המטורף שיש סביב המותג לאחרונה, שהתחיל בערוצי הביוטי האמריקאים דווקא, אבל הגיע גם לבלוגיספרה בארץ. המוצרים המככבים ברשת כרגע הם ללא ספק השפתונים הנוזליים והיילייטרים החדשים, ואני, איך לא, לא יכולתי לעמוד מן הצד ולהמשיך לרייר 😛
המוצרים שתראו בפוסט הזה, חלקם נרכשו מכספי בבלאק פריידיי האחרון (אז האתר האמריקאי פינק ב-50% הנחה) וחלקם נשלחו אלי לסקירה והתרשמות מעפרה ישראל.
בפוסט הזה אספר לכן קצת על התרשמויותיי מהממתקים החדשים, ושתי בנות ברות מזל יוכלו גם לחלוק עמי קצת מכל הטוב הזה!
מעופרה ארה"ב התחדשתי בארבעה פריטים (אחרי צפייה בסרטונים של קת'לין לייטס הממכרת, יש לציין:P) ואותם, כמו את כל יתר המוצרים שבפוסט תוכלו להזמין גם מ-Guilty, שהיא חנות איפור און ליין, כחול לבן, המלאה בכל טוב 🙂

שפתון נוזלי – Ofra Long Lasting Liquid Lipstick

הסיבה העיקרית שבגללה עשיתי את ההזמנה מלכתחילה היו הליפסטיקים הנוזליים בגימור מט. כל מותג שמחשיב את עצמו כעדכני, יצא עם ליפסטיקים בסגנון בשנה האחרונה, וקת'לין הבטיחה שאלה של עפרה הם הכי הכי מוצלחים. את זה הייתי חייבת לבדוק, והכנסתי לעגלת הקניות שלי שניים: את Mina, הבורדו הערפדי הסקסי הכה מדובר, ואת Pasadena הורוד הניודי היום יומי. מעפרה ישראל קיבלתי גם את Santa Monica שהוא ורוד ברבי עצמתי, ואת St Tropez – ורוד סגול קיצי ויפהפה, והנה כולם כאן לפניכן:

הליפסטיקים בסדרה מגיעים באריזת גלוס, הם מאד פיגמנטיים, ומבטיחים גימור מט אטום, לצד עמידות לשעות ארוכות.
ואיך הם בפועל? לא רחוק מזה! הדבר הראשון שתבחינו בו כשתניחו את הליפסטיק על השפתיים הוא הריח הונילי המתקתק. המריחה חלקה, נעימה ואחידה. השפתונים מתייבשים מהר למדי, ובהחלט מעניקים לשפתיים גימור מט ואטום. עכשיו, יש לזכור ששפתונים בגימור מט, וכאלה מהסוג הנוזלי בעיקר, נוטים לתת לשפתיים תחושה יבשושית ביותר, אולם עם אלה, שמתי לב, התחושה על השפתיים די נעימה בהתחלה, ורק כעבור כמה שעות מתחילים לחוש ביובש שגם כן איננו כל כך נורא. אבל כן יש לקחת בחשבון, שהתחושה היבשושית מאלצת אותי להעביר לשון רטובה על השפתיים, מה שבסופו של דבר סודק את השפתון וגורם להתפוררות.

Pasadena
OFRA Pasadena
Mina
OFRA Mina
Santa Monica
St Tropez

על השפתיים שלי ניסיתי את Mina ו- Pasadena, ומבחינת העמידות, משום מה, Mina, הכהה, החזיק מעמד שעות ארוכות, בעוד ש-Pasadena נעלם איפשהו במהלך היום, וחידשתי אותו לפחות פעמיים.

סווטישם עם פלאש
סווטשים ללא פלאש

בשורה התחתונה- אם הקונספט של שפתון מט מדבר אליכן, מדובר במוצר טוב ויפהפה, אבל חייבים לקחת אותו בתיק לטאצ'אפים.

מחיר: 19$ באתר הרשמי של OFRA או 108 שקלים בגילטי.

היילייטר – Ofra Dupethat Highlighter


המוצר הבא שנכנס לעגלה שלי (גם כן באשמתה של קת'לין), הוא ההיילייטר החדש של עפרה- Dupethat, בגוון You Dew You השמפניה-אפרסקי.
מדובר במוצר מרהיב ביופיו. להיילייטר גימור סאטן מבריק וזוהר, הוא לא שימרי מדי, לא מנצנץ מדי, אלא נותן לעור ברק מרהיב ועדין, בדיוק במידה הנכונה.

מאז ההתרסקות הכואבת של ה-Mary Lou Manizer שלי, אני במהלך מתמשך של הגדלת אוסף ההיילייטרים שלי והחיפוש אחר האחד המושלם, וזה של עפרה בהחלט עומד בסטנדרט הגבוה של המרי לו. חתיך אמיתי!
מחיר: עכשיו במבצע באתר גילטי – 96 שקלים (או 24.95$ באתר הרשמי של OFRA)

פודרת בננה דחוסה – Ofra Presses Banana Powder


את העגלה סגרתי במוצר אחד אחרון, גם כן אחד כזה שחברות איפור רבות מצרפות לקולקציה שלהן לאחרונה, והוא פודרת הבננה. פודרת בננה היא פודרה בגוון צהוב בננה (דהה), והיא משמשת אותנו לקיבוע המייקאפ באזורים שאותם נרצה להאיר, בעיקר באזור שמתחת לעיניים.
פודרת הבננה הדחוסה של עפרה פשוט נהדרת. היא מאד מאד עדינה וקלילה, כך שכשמניחים אותה על הפנים בקושי ניתן להבחין בה- המראה שמתקבל אינו מקומח כלל, היא מתמזגת נפלא עם העור, ולכן אני מוצאת שהיא בהחלט טובה לקיבוע איפור מתחת לעיניים- האזור הבעייתי הזה שעושה לנו צרות ומתברך בקמטוטים שלא יכלו להתאפק.

פודרת הבננה של עפרה- מאד מאד עדינה
אני מוצאת שעבורי (גוון עור מדיום הנוטה לבהיר עקב מחסור בשיזוף), הגוון אידאלי, והפודרה מצליחה לספק לי הארה עדינה ביותר, שנראית טבעית לחלוטין.
מחיר: 79 שקלים ב-Guilty (או 15$ באתר הרשמי של OFRA)
* עם הממתקים החדשים קיבלתי גם תיק איפור חמוד ושימושי (בתמונה הראשית למעלה), ובסך הכל מאד נהניתי מההזמנה מהאתר האמריקאי של עפרה. אם זה מעניין אתכן, חברת השילוח שבה השתמשתי כדי להזמין את המוצרים הייתה Ship My Deal, ועבור תכולת החבילה שילמתי 14$ דמי משלוח ארצה.
בחבילה מעפרה ישראל חיכו לי ממתקים מתוקים באמת:

 

פריימר צלליות- Eye Gel Primer

 

 

אם אתן מכירות אותי, אתן כבר יודעות שאני בחיים לא אתחיל איפור עיניים בלי מריחת העפעפיים שלי בפריימר. הפריימר מסייע בקיבוע הצלליות, ואמור לגרום לצלליות שמונחות מעליו להראות הכי מרשימות שניתן.

 

הפריימר ג'ל של עפרה מגיע באריזת גלוס, יש לו מרקם קליל ואווירי, ועל העור הוא מתקבל שקוף לחלוטין. עם הפריימר הזה הצלליות החזיקו לי על העין כ-ל היום, לא זזו ולא דהו, עד שעות הלילה המאוחרות, כשאז החלטתי להסיר את האיפור בעצמי. זהו בהחלט פריימר שהייתי סומכת עליו לאיפור אירועים מקצועי! מומלץ בחום!

 

 

מחיר: 94.20 ל-9 מ"ל  ב-Guilty

 

הפריימר מגיע גם באריזת טיובה, המכילה 15 מ"ל, ומחירה באתר עכשיו הוא 118.20 שקלים (לינק)

 

 

היילייטר אפוי 3D Pizza Pie

 

החתיך הרשמי של החבילה הוא ללא ספק ההיילייטר האפוי ההורס הזה. לא, תסתכלו עליו רגע ותגידו לי מה זה היופי הזה???

 

 

הגלגל הזה מכיל בעצם חמישה היילייטרים בגוונים שונים, אשר ניתן לעטות אותם כל אחד בנפרד, או לשלב בין כולם. אל תוך המוצר שולבו חלקיקי פנינה, התורמים לזוהר המיוחד שלו.

 

כפי שניתן לראות בסווטשים, כל חלקי הפיצה מאד פיגמנטיים ומרשימים, ומעניקים הברקה יפהפיה ועצמתית.

 

 

מאז שקיבלתי אותו, אני משתמשת בו כמעט בכל יום, ואני גם מאד אוהבת להשתמש במוצר במקום צלליות. אני מוצאת שהגוונים השונים משחקים נהדר בתפקיד זה, במיוחד המשולש המוזהב לכל העפעף, והמשולש הלבן להארת ה-C הפנימי של העין.

דוגמא לאיפור עיניים עם גלגל ההיילייטרים של עפרה

 

 

האמת היא, שבעצם אני לא משתמשת במשולש המוזהב בכלל, למעט בתור צללית, מכיוון שאני חושבת שהוא כהה מדי, ולא מחמיא בתור היילייטר (אולי הוא יחמיא לבנות מאד שזופות עד כהות עור). גם שילוב שלו עם יתר חלקי הפיצה לא מרכך את העצמה שלו מספיק לטעמי, ולכן כשאני משתמשת במוצר כהיילייטר, אני מעבירה את המברשת על ארבעת ההיילייטרים האחרים באריזה, ונמנעת מלגעת בזהב.

שילוב של כל הגוונים יחד

 

 

מחיר: עכשיו במבצע- 96 שקלים במקום 189 (נמכר בלעדית בגילטי). [קליק לרכישה]

 

 

אייליינר ג'ל- Fixline – שחור

 

 

טוב, תקשיבו, מצאתי אותו! אייליינר הג'ל המושלם!

 

בתור מאפרת מקצועית, אני מרבה להשתמש באייליינר בפורמולת ג'ל, כי מבחינתי זוהי הפורמולה הנוחה ביותר לעבודה, וזו שהכי ניתן לסמוך עליה. אהבתי לאייליינר המצויין של מאד מינרלס ידועה לכל, הוא האייליינר היחיד ששימש אותי בעבודתי המקצועית, וכל המתחרים שניסיתי (מאק, מייבלין, סליק ועוד) לא עמדו ברף הגבוה שהוא הציב: הוא לא נמרח, לא זז, עמיד במים ובמה לא. ואז הגיע האייליינר של עפרה, וגרם לי להרגיש כאילו שאני בוגדת בחבר הכי טוב שלי…

 

אייליינר הג'ל של עפרה מבטיח עמידות לאורך 24 שעות, גם בפני מים ודמעות, וניתן להניח אותו גם בחלק הפנימי של העין, להשלמת תיחומה. עד פה- אין הבדל. אלא שלאייליינר של עפרה שני יתרונות מובהקים לעומת האייליינר של מאד מינרלס: ראשית, יש לו מרקם מאד אוורירי, כמעט כמו מוס, אשר הופך את המריחה ליותר נעימה, ויותר חלקה. שנית, ובזה ניתן להבחין מיד, הוא לא מתייבש כל כך מהר כמו האייליינר של מאד מינרלס, וזה א'- נותן יותר זמן "משחק" עם החומר, ו-ב'- החומר שהוצאנו לעבודה והנחנו על גב כף היד (כמו שאני נוהגת לעשות), לא מתייבש כל כך מהר, ואין צורך לחזור לצנצנת ולהוציא חומר נוסף, משמע- חיסכון.

 

 

האייליינר אגב, אכן שרד על העפעפיים שלי כ-24 שעות- כן כן, עשיתי לו את מבחן השינה, והוא צלח אותו בענק!

 

פשוט מוצר נהדר.

 

מחיר: 114 שקלים בגילטי, מגיע בגוונים שונים. [קליק לרכישה]

 

וזה האיפור שיצרתי עם המוצרים החדשים מעפרה:

 

המוצרים שהשתמשתי מעפרה ליצירת הלוק: אייליינר ג׳ל, היילייטר פיצה לצלליות ועל עצמות הלחיים, פריימר צלליות, פודרת בננה מתחת לעיניים, וליפסטיק מט נוזלי בגוון Pasadena.

 

*** הגרלה *** עם חבילת ההפתעות מעפרה ישראל הגיעו שלושה שפתונים נוזליים מסדרת ה-Long Lasting שהזכרתי בתחילת הפוסט, בגוונים Mina, St. Tropez, ו-Santa Monica.

 

את דעתי על הליפסטיקים בסדרה כבר קראתן למעלה, ואתן תוכלו לרכוש את כולם בגיליטי בקישור הזה בעד 108 שקלים לפני מבצעים.

 

את שלושת הליפסטיקים האלה, הייתי רוצה לחלוק איתכן, עוקבות מקסימות שכמותכן, ואני עושה זאת דרך הגרלת אינסטגרם חדשה!

 

 

כללי ההשתתפות בהגרלה:

 

1. עלייך להיות עוקבת אחר חשבון האינסטרם שלי- @sivansblushes.

 

2. להיכנס לתמונת ההגרלה המצורפת, ולתייג בה לפחות שתי חברות, שלדעתכן ישמחו להשתתף בפעילות (רצוי שיהיו מכורות איפור כמו כולנו :P)

 

 

 

 

הפרסים:
הזוכה תקבל שניים מהליספטיקים הנ"ל- לבחירתה, והשלישי ילך לחברתה שתייגה אותה. כך שבעצם, ככל שתתייגו יותר, תגדילו את הסיכוי לזכות בלפחות ליפסטיק אחד.
במידה והזוכה היא עוקבת ותיקה שלא הופנתה על ידי אף אחת, היא תקבל את שלושת הליפסטיקים.
בהצלחה לכולן ותודה על שיתוף הפעולה! נשיקות ♥♥♥