החבילה הגיעה: ממתקים מ-Bourjois

אחד ממותגי הדראגסטור המתוקים והקסומים שניתן למצוא היום בשוק הוא Bourjois (בורז'ואה). המוצרים המעוצבים בניחוח צרפתי רומנטי תמיד מושכים את תשומת ליבי בביקורי בפארמים, אבל כמו תמיד, אני שומרת על פאסון, ובסופו של דבר חוזרת הביתה, יושבת מול המחשב, ובונה לי עגלה באחד מאתרי הקניות שאני אוהבת. כי מה לעשות… יקר כאן… ובמקרה הספציפי של בורז'ואה, אני מוצאת שאפשר לחסוך המון כסף אם מוכנים להיאזר בקצת סבלנות, ולחכות שהחבילה תגיע מחו"ל.

את סל הקניות שלי בניתי הפעם באתר Life and Looks, שזה אחד האתרים המשתלמים ביותר להזמנת מוצרי בורז'ואה, כיוון שיש שם הנחות קבועות ושוות על המותג.

בפוסט הזה אספר לכן על ארבעה ממוצרי המותג שבהם התחדשתי לאחרונה: ליפסטיק לחותי, שני ליפסטיקים נוזליים, וצללית קרם-פודרה. בואו לראות!

 

 

Rouge Edition Lipstick, Pretty Prune

Bourjois. Rouge Edition Pretty Prune

 הראשון שנכנס לעגלה שלי הוא הליפסטיק הזה מסדרת Rouge Edition הלחותית.

לליפסטיק, בגוון Pretty Prune צבע בורדו עמוק ויפהפה, יש לו פיגמנט מצוין, וגימור מבריק. הוא נמרח בקלות על השפתיים, ומותיר אותן בתחושה לחותית, מאד נוחה ונעימה.

מה שאהבתי מאד הוא את העמידות היפה שהשפתון הפגין במשך שעות היום, וגם את האופן שבו הוא דהה- בצורה אחידה מעל כל השפתיים. (יש שפתונים שנוטים לדהות רק במרכז השפה, ולהשאיר אותנו עם מעין תוחם מכוער ולא מחמיא בעליל).

כעבור כמה שעות מהמריחה, אגב, השפתון נראה פחות מבריק ויותר מאט, וכך גם התחושה הופכת ליבשושית יותר. בואו נאמר שכעבור 5 שעות עם הליפסטיק, נשאר גוון אחיד וחזק (אחרי אוכל ושתיה!) אולם התחושה הפכה ליבשה ולא כל כך נעימה, ומאד התאפקתי שלא ללחח את השפתיים עם הלשון.

בסה"כ השפתון שרד עלי יפה למדי 7.5 שעות, והוא ללא ספק הרשים אותי ועשה לי חשק להזמין עוד כמה מהסדרה!

מחיר השפתונים באתר נע בין 4.42£ לבין 6.17£ (26-37 שקלים). [קליק לרכישה]

* אגב, באתר אי אפשר לדעת מה הגוון של כל שפתון, אז אני ממליצה להיכנס לגוגל תמונות, ולהקליד: Bourjois Rouge Edition + שם השפתון.

 

Rouge Edition Velvet Lipstick

Borjois Rouge Edition Velvet

אווווו כמה הַייפ היה סביב השפתונים הנוזליים האלה כשהם יצאו לשוק. תמונות שלהם חלשו על כל בלוג שמחשיב את עצמו, פיצצו את האינסטגרם ומה לא. כחלק מתסמונת העדר בה אני לוקה, גם אני הזמנתי לי שניים כאלה, אם כי באיחור אפנתי. אבל היי, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. לא? האמת? במקרה הזה אולי היה עדיף שלא… תכף תבינו…

לסדרת השפתונים קוראים Velvet, יענו קטיפה, והייתן מצפות ממוצר שמתיימר לקרוא לעצמו "קטיפה" שגם לפחות ירגיש כזה, נכון? אז זהו, שלא ממש.

השפתונים מגיעים באריזת גלוס פלסטיקית, עם מברשת שעירה שגם כן מזכירה מברשות גלוס סטנדרטיות.

בכל אופן, רכשתי שני שפתונים מהסדרה, ודעתי חלוקה עליהם, פשוט מפני שאחד מהם סבבה לגמרי, והשני זוועתי ומאכזב:

 

נתחיל עם Nude-ist הורוד:

 ל-Nude-ist גוון ורוד כהה, יש לו פיגמנט טוב וחזק, וניתן לבנות אותו על השפתיים עד לקבלת תוצאה אטומה ויפה כמו בתמונה:

Borjois Rouge Edition Velvet, Nude-ist

 הגימור של ניוד-יסט הוא מאט לגמרי. בהתחלה הוא אמנם מרגיש נעים וקטיפתי (כמובטח) על השפתיים, אבל כעבור שעה ככה, הוא כבר מרגיש מאד יבש, ותחושת אי נוחות מתחילה לחלחל ולהציק.

מבחינת עמידות, השפתון עמיד למדי, ודוהה יפה במהלך היום.

 

עכשיו בואו נדבר על Grand cru הבעייתי: 

 

ל-Grand cru היה הפוטנציאל להיות השפתון המנצח של כל הזמנים אצלי. לפחות מבחינת הגוון האדום-בורדו העמוק, הערפדי-שילגייתי שלו. אלה שברגע שהנחתי אותו על השפתיים שלי מרה ממרור הייתה אכזבתי! השפתון הזה פשוט מסרב להימרח באופן אחיד, ומאד מאד קשה לבנות אותו! אחרי כמה מאמצים- זו התוצאה הטובה ביותר שהצלחתי להוציא ממנו, וכפי שניתן לראות- היא לא ממש סבבה.

Borjois Rouge Edition Velvet, Grand cru – לא סבבה

אני באמת לא מבינה מה הקטע! היתכן שבורז'ואה הוציאו מוצר כה לקוי? או שאני פשוט קיבלתי אחד עם דפקט? בתמונה ניתן לראות בירור שהצלחתי לבנות גוון מרשים רק במרכז השפה. בגבולות, לעומת זאת- גם החיצוניים וגם הפנימיים, נשאר גוון בהיר ודהוי… והנה, תראו גם את ההבדל בין הסווטשים, זכרו שמדובר באותו המוצר רק בגוונים שונים: האחד עשיר ורווי, והשני פשוט… מסכן כזה ועצוב…

 

מחיר השפתונים כרגע ב-Life and Looks הוא 5£ (כ-30 שקלים) [קליק לרכישה]

 

Color Edition 24HR Cream to Powder Eyeshadow, Prune Nocturne

Bourjois Color Edition Cream to Powder Eyeshdow, Prune Nocrurne

האחרונה שנכנסה לעגלה שלי היא הצללית החצילית היפהפיה הזו. זו צללית קרם- לפודרה, וכשראיתי את המוצר הזה, לא היססתי לשנייה, וישר זרקתי אותו לסל, פשוט מכיוון שאני מאד מאד אוהבת צלליות קרמיות, ומאד סיקרן אותי לעמוד על קנקנה של זו.

בפועל, לצללית יש מרקם מאד מיוחד ושונה, שמרגיש ממש כמו משי. לא הייתי אומרת שמדובר ב"קרם", אם כבר אז קרם שכמעט התייבש. היא אמנם מאד רכה ונעימה למגע, אבל ממש לא "קרם". תעבירו עליה אצבע ותדמיינו שאתן מלטפות בד משי מפנק.

אני בחרתי ב- Prune Nocturne לה גוון סגול חצילי יפהפה, וגימור מטאלי מבריק. כפי שניתן לראות בתמונת הסווטש, יש לה חלקיקים מאד מאד זעירים ועדינים של שימר ורדרד- סגלגל.

 

הפיגמנט של הצללית לא מאד חזק, וכדי לקבל תוצאה כמו בתמונה למעלה, יש לבנות אותה בשכבות, ובאמצעות האצבעות, כיוון שכשמניחים אותה עם מברשת, היא מתקבלת חיוורת וכמעט שקופה. וגם אז, עדיין קשה לקבל תוצאה מרשימה כמו בסווטש על היד. בכל אופן, ניתן לטשטש את הצללית די בקלות, שזה יתרון.

בתמונה למטה תוכלו לראות את הצללית במרכז העפעף- למרות שהעמסתי והעמסתי שכבות מהצללית, לא ממש הצלחתי לבנות גוון עשיר ואטום. זה באמת המקסימום שניתן להוציא ממנה על העפעף.

יחד עם זאת, שימו לב שעל העפעף השימר הורוד נראה יותר בולט מאשר בסווטש שעל היד.

בשורה התחתונה, המוצר, על אף שמאד מצא חן בעיני בתאוריה, וגם בנגיעה הראשונית, די אכזב אותי בפועל, לא נתן לי אפקט דרמטי מספיק, ולא הרשים אותי יותר מדי. כשמדובר בצלליות קרם, אני חושבת שאשאר נאמנה ל-Color Tattoo של מייבלין…

מחיר הצללית כרגע: 5.17£ (כ-31 שקלים) [קליק לרכישה]

 

אם לסכם את הקניה הזו, אפשר לומר שלא נפלתי מהכיסא. הליפסטיק מבחינתי הוא באמת אליפות, וגם ה-Velvet הורוד נהדר, וישמש אותי בעונת הפרחים הקרובה, אבל יש גם אכזבות, שאני מקווה שבזכות הפוסט הזה אתן תמנעו מהן!

אז מהם המוצרים האהובים עליכן מבורז'ואה? בבקשה תמליצו!