רק ליפסטיקים! רק דראגסטור!

מי שיראה את כמות הליפסטיקים ששוכבים אצלי במגרה, יחשוב שיש לי מינימום עשרה זוגות שפתיים. אנ'לא צוחקת. אז למה אני ממשיכה להתחדש בהם? נו באמת, כאילו שמכורה צריכה סיבה…

בפוסט הזה אתן הולכות להכיר שבעה ליפסטיקים יפהפיים, ועיפרון שפתיים אחד, כולם על סקאלת הורדרדים-ניודיים-טבעיים, כולם מתאימים לאיפור יומיומי (וגם לערב), וכולם במחירים ידידותיים מאד לכיס. אז בואו להכיר את החברים החדשים שלכן 🙂

Ecco Bella FlowerColor Lipstick, Napa Greap Frost

 

אקו בלה, מותג ידידותי לבע"ח שנמכר באייהרב, הוא מבחינתי "מותג בהפתעה" שמצאתי באייהרב. כמעט כל מוצרי האיפור של המותג שניסיתי נפלאים ומוצלחים, ואני חושבת שהמותג הזה צריך ואף חייב לקבל יותר תשומת לב!

מהליפסטיק של אקו בלה לא ציפיתי ליותר מדי, ומה רבה הייתה שמחתי כבר מהמריחה הראשונה – אז התאהבתי בו, והוא בי, ומאז אנחנו בלתי נפרדים!

הגוון שברשותי נקרא Napa Grape Frost – ניודי-ורדרד. לשפתון פיגמנט טוב ואטום, הוא מתקבל כמעט 100% מט -יש בו חלקיקים פיצקים ובקושי נראים של שימר, ולכן בהתחלה הוא נראה טיפ'לה מבריק, אבל גם זה נעלם אחרי כמה דקות. התחושה שלו על השפתיים היא "מט", די יבשה. באקו בלה אומרים שהליפסטיק הזה יכול לשמש גם כליפ-באלם (שפתון מרכך)- אני ממש לא מסכימה, כי הוא ממש לא מרגיש מרכך, אלא יותר יבשושי.

Ecco Bella FlowerColor Napa Grape Frost

הניוד המושלם

 אני חושבת שמכל ה"ניודיים" שלי זה הגוון שהכי מחמיא לי. הוא משתלב נהדר עם גוון העור שלי (ויש לי תחושה שהוא מהליפסטיקים האלה שמתאימים לכולן), הוא מתאים לכל לוק שאני בוחרת לעיניים שלי- טבעי ויומיומי, או דרמטי. הוא הולך עם כל צבע ועם כל בגד. פשוט הליפסטיק הטבעי האידיאלי!

החמוד הזה הוא היקר בחבורה, מחירו באייהרב 14.36$, והוא שווה כל סנט.

Rimmel London Kate Moss Lasting Finish Lipstic, 03 Rossetto

 ה-Rossetto של קייט מוס הוא ליפסטיק ניודי אפרסקי בהיר, אולם בתאורות מסוימות הוא נראה יותר ורדרד. השפתון מאד לחותי (מרגיש כמעט נוזלי), וכמו יתר חבריו בסדרה, מכיל אבקת יהלומים שחורים, הגורמים לגימור המבריק להראות בוהק וזוהר יותר.

בעיקרון, ברימל הבטיחו 8 שעות של צבע על השפתיים, אבל עם לחות ברמה כזו- אין מצב שהוא שורד שעה.

לליפסטיק ניחוח מתקתק האופייני לכל הליפסטיקים של קייט. הריח מאד דומיננטי, ולא ממש נעלם עם הזמן, ולכן אני חושבת שזה מהדברים האלה שאו שאוהבים או שלא סובלים.

בכל מקרה, השפתון מתקבל מאד עדין על השפתיים, והוא מאד יומיומי. כשאני עושה איפור מאד עדין ונייטראלי, הוא משתלב די יפה, אולם כשאני יוצרת איפור קצת יותר דרמטי, אני מרגישה שהוא פתאום נראה בהיר מדי, פרוסטי מדי, ולא קשור… 

אני חושבת שהוא יתאים לבנות בעלות גוון עור הדומה לשלי ומטה, בשום פנים ואופן לא לשזופות יותר (למרות שאני יודעת שזה ממש "אִין" עכשיו- וממש בטעות).

מחיר: 3£ ב-Life and Looks [קליק לרכישה]

 

Max Factor Colour Elixir Lipstick, 775, Firefly

Max Factor Colours Elixir, 755 Firefly

ה-Firefly של מקס פקטור הוא הליפסטיק הראשון שאני מנסה מהמותג, והוא בהחלט עושה חשק לנסות עוד!

לשפתון גוון ורוד-חום, הוא נראה כמעט טבעי על השתפיים, בעל פיגמנט אטום ומרשים, גימור מבריק, וניחוח מתקתק עדין ולא משתלט.

השפתון מרגיש מאד נעים על השפתיים, ואם לא אוכלים איתו, הוא גם שורד יפה לאורך שעות. גם זה, כמו הקודמים, מאד יומיומי ומתאים כמעט להכל ולכולן, ואם מעניין אתכן לדעת, הוא נראה טוב במיוחד עם איפור עיניים בגוונים טבעיים, וסומק ורדרד 🙂

מחיר: 5.42£ ב- Life and Looks [קליק לרכישה]*

elf Matte Lip Color, Coral

אם זהו לא המפגש הראשון ביננו, כבר ראיתן אצלי, פה ובערוץ היוטיוב, שפתון אחר מסדרת שפתוני המט של elf- זה היה Rich Red האדום המעלף.

בדומה לאחיו, הפיגמנט שלו נאה, והגימור שלו אטום, הוא מרגיש קצת יבשושי, אבל למרות זאת הוא נמרח באופן חלק ואחיד. אגב, יש לו טעם מתקתק וחביב 🙂

 Coral הוא גוון ורדרד-אפרסקי, וגם במקרה שלו, כמו עם הליפסטיק של רימל, יש ימים שבהם הוא ממש נראה לי, ויש ימים שפחות. אני חושבת שהוא בא לי טוב במיוחד בימים אביביים ושמחים, שבהם אני יוצרת איפור עיניים עדין ומואר, עם גוונים ורדרדים.

לדעתי הגוון הזה פחות יתאים לבעלות גוון עור שזוף ומעלה.

מחיר: 3$ באייהרב [קליק לרכישה]

elf Mineral Lip Liner, Peachy

אני יודעת, אני יודעת, אמרתי רק ליפסטיקים! אז מה עיפרון עושה פה?

עפרונות שפתיים יכולים בכיף לשמש כליפסטיקים, והספציפי הזה מאד מזכיר את השפתון שקראתן עליו לפני כמה שניות, ולכן הרגשתי שאני חייבת לשים אותם אחד על יד השני 😛

עיפרון השפתיים המינרלי הזה מגיע באריזה אוטומטית (הוא מסתובב ולא מצריך מחדד), והוא מאד נוח לעבודה.

Peachy הוא גוון אפרסקי- ורדרד, אלא שלעומת שפתון המט, השפתון  הזה הוא קצת יותר אפרסקי וטיפה יותר כהה. הוא פיגמנטי מאד מאד, נמרח בקלות, והוא מרגיש די שעוותי, מה שאומר שהוא עמיד למדי בפני עצמו, ומאריך עמידות הליפסטיק שיונח  מעליו.

כאמור, ניתן להשתמש בו כליפסטיק בפני עצמו, ואז, כמובן, שהגימור שלו הוא מט לחלוטין. ובוודאי שאפשר להניח אותו גם כבסיס לכל ליפסטיק ורדרד.

הוא מאד אביבי-קיצי ומעלה מצב רוח 😛

והנה, עכשיו תראו אותו ליד ה-Matte Lipstick בגוון קורל- העיפרון מימין, הליפסטיק משמאל.

מימין: elf Mineral Lip Liner, Peachy

משמאל: Elf Matte Color Lipstick, Coral

מחיר: 3$ באייהרב [קליק לרכישה]

elf Mineral Lipstick, Bare Brown / Cool Coral

 ל-elf יש גם סדרת ליפסטיקים מינרליים. ואני מוכרחה לומר שהם די מוצלחים! השניים הספציפיים האלה, Bare Brown החום-נייטראלי ו-Cool Coral הורוד קוראלי, שניהם די פיגמנטיים, יש להם גימור מבריק ואטום, ושניהם לחותיים מאד. הם יפהפיים, ממש יפהפיים. אבל יש להם בעיה אחת: יש להם ריח זול ופלסטיקי כזה, שלי אישית קצת מפריע (אני מכירה בנות שהוא לא מפריע להן בכלל). אמנם אחרי כמה דקות הריח פחות מורגש, אבל הוא קצת מוריד לי מההתלהבות…

אגב, שני הליפסטיקים, ללא אוכל, מחזיקים המון זמן על השפתיים.

elf Mineral Lipstick, Bare Brown

elf Mineral Lipstick, Bare Brown

Bare Brown הוא שפתון חום עם תת גוון ורוד. הוא נראה הרבה יותר כהה ממה שהוא באמת, והוא מתקבל מאד טבעי ומחמיא על השפתיים. הליפסטיק קרמי ונעים מאד.

elf mineral lipstick, Cool Coral

elf Mineral Lipstick, Cool Coral

Cool Coral הוא שפתון ורוד-אפקסקי עם שימר זהב, המעניק לשפתיים אור וברק מהפנטים.

מימין: Cool Coral

משמאל: Bare Brown

מחיר לשפתון באייהרב: 5$ [קליק לרכישה]

elf Mineral Lip Tint, SPF8, Guava

עוד מוצר מוצלח מהליין המינראלי של אלף הוא ה- Mineral Lip Tint, שהוא שפתון לחותי מאד, המכיל SPF8, ועוד מלא דברים טובים אחרים, כמו חמאת שיאה, קוקוס, חוחובה וויטמין E, המזינים את השפתיים בלחות, ומרככים שפתיים יבשות וסדוקות.

כל המרכיבים האלה, הם כנראה אלה שמעניקים לשפתון את הריח והטעם המתקתק שלו (הוא ממש טעים :P), וגם את הגימור המבריק – חצי שקוף- על גבול הגלוס שלו. הוא נמרח בקלות, ומעניק תחושה מאד נעימה לשפתיים.

הגוון הזה הוא ה-Guava (מסתבר שיש גויאבות ורודות- למה אין כאלה בארץ???), ורוד בהיר ויפהפה, ויש לו גימור עדין וזוהר. מאד יומיומי, ומתאים לכל מצב!

elf mineral lip tint, Guava

מחיר באייהרב: 3$ [קליק לרכישה]

עכשיו נשאלת השאלה, כמה שפתונים "טבעיים" בחורה באמת צריכה? הפוסט הזה מוכיח שכמה שיותר. כי כולם הרי שונים, מה, לא??? 😛

* המחירים נכונים ליום פרסום הפוסט.