אוסף הקעקועים שלי :) ה-Color Tattoo של מייבלין- סקירה וסווטשים

זה לא שנזכרתי מאוחר. על אוסף צלליות הקרם של מייבלין רציתי לספר לכן כבר מזמן, אבל אז היה נראה שהרשת מוצפת בפוסטים עליהן, ולא חשבתי שזה יהיה כל כך הכרחי. אבל איכשהו קורה, שגם ארבע שנים לאחר השקתן, יש המון בנות שטרם גילו את הפלא הקרמי הזה! אבוי 😛 

יחד עם זאת, כיוון שאני משתמשת בהן כמעט על בסיס יומיומי, הגיע הזמן שאני אתן להן את הכבוד הראוי, והעניק לאוסף הפרטי שלי פוסט משלו!

אז בואו נכיר אותן! 


מה אתן, ה-Color Tattoo?

הקולור טאטו הן צלליות קרם, ושמן ניתן להן על שום עמידותן המופלאה: במריחה אחת ללא פריימר, הן מבטיחות עמידות של עד 24 שעות (גם במים). אני לא בטוחה לגבי ה-24 שעות, אבל הן בהחלט יכולות להחזיק למעלה מ-10 שעות, גם על עפעפיים שומניים ומיוזעים.

ניתן להשיג את הצלליות בעשרות גוונים בגימור מבריק או מט (לדעתי בארץ ניתן להשיג בערך 10 גוונים). יש לציין שמייבלין מוציאה אחת לכמה חודשים ליין חדש וזמני הכולל גוונים ומרקמים חדשים, צלליות לאספניות, אם תרצו… בכל אופן, ישנם כמה גוונים בסיסיים שנמצאים בליין הקבוע, האוסף שלי מכיל רק גוונים כאלה.

כפי שתראו בתמונות, לצלליות האלה פיגמנט עשיר, וגימור ממש אטום ויפהפה. ניתן כמובן לטשטש אותן, ואז הן יתקבלו פחות אטומות.

בזכות העמידות היוצאת מן הכלל שלהן, אפשר להניח אותן ללא פריימר צלליות, ולא לחשוש מדהיות או התכנסות הצללית בכפלי העין. ויותר מכך- הצלליות האלה יכולות לשמש כפריימר בפני עצמן, וניתן להניח אותן כבסיס לצלליות אבן- כך צלליות האבן גם ייראו יותר טוב, וגם יחזיקו מעמד כל היום. כך למשל, תוכלו להניח צללית קולור טאטו ורודה מתחת לצללית אבן ורודה, וזה יראה פשוט נהדר! (ראו סרטון אינסטגרם למטה)

האוסף שלי!

את הצלליות שלי רכשתי מהאתר Drugstore.com האמריקאי. משום מה, מייבלין החליטו להקשות לנו את החיים, ולקרוא לאותן הצלליות בשמות שונים בארה"ב ובאירופה. לכן, אם אמצא צלליות מקבילות, אציין כאן את שני השמות- האמריקאי, והאירופאי- ישראלי אם תרצו. *

האוסף שלי כולל 8 צלליות, 6 בגימור שימרי, 2 בגימור מט. הנה הדוגמניות:

Edgy Emerald, ירוק-טורקיז מטאלי. צללית מאד מיוחדת, לאמיצות, וליצירת לוקים מעניינים
Bad to the Bronze / On and On Bronzeחום- זהב כהה, עם שימר מוזהב. יפהפיה אמיתית, מתאימה גם לאיפור יומיומי, וגם לאיפור ערב.
Too Cool / Infinite Whiteלבנה שימרית, מצוינת כפריימר, תבליט מאד כל צללית שתונח מעליה.
Fierce & Tangy – צללית בגימור מט- הכי קיץ שיש!
 Pomegranate Punk / Metallic Pomegranateבורדו-יין, שימרית. מאד סתווית- חובה להצטייד בה לעונה הזו!

 

 

Inked in Pink, צללית ורודה מטאלית, עם שימר ורוד-כסוף. אביבית-קיצית, ויומיומית, מעולה כבסיס לצלליות ורודותמאוד דומה לה היא ה-Pink Gold שניתן להשיג בארץ או באירופה.

 

Barely Branded, צללית בגוון בז'-קרם, שימרית, הכי שימושית אצלי. מתאימה לאיפור יומיומי, או ערב זוהר, נהדרת גם כפריימר לכל גוון של צללית!

Permanent Taupeצללית בגימור מט, בגוון אפרפר עם תת גוון סגול. מתאימה כבסיס לצלליות כהות, ולטשטושים.


איך מניחים?

מה שיפה בצלליות האלה, הוא שלא צריך כלים מיוחדים כדי להשתמש בהן וכדי להגיע לתוצאות טובות: כל מה שצריך אלה שתי אצבעות נקיות: עם האצבע המורה, ניקח קרם מהצנצנת, ונמרח את הצללית על כל העפעף, ועם הקמיצה (או אצבע מועדפת אחרת) נטשטש את הקצוות של הצללית (ראו סרטון למטה)

כמובן שאם אתן רוצות, תוכלו להניח אותן עם מברשות איפור, ועדיף שיהיו סינטטיות, אשר לא נהרסות בעבודה עם מוצרים קרמיים. מברשת מומלצת במיוחד להנחת צלליות קרם היא ה-Base Shadow Brush של Real Techniques, אשר ניתן גם להניח איתה את הצלליות על העפעף, ואחר כך גם לטשטש איתה.

 איפה קונים?

הזמנה בארץ- את הצלליות ניתן להשיג ב-Blushes Beauty Shop

בהזמנה מחו"ל, מומלץ לרכוש אותן מ- Feelunique (משלוח חינם בקניה ב-10£) או מ-eChemist (משלוח חינם בקניה ב-20£+ 16% הנחה על המע"מ).

ניתן כאמור, להזמין אותן גם מ-Drugstore.com, אולם האתר מצריך שימוש בחברת שילוח. כדי ללמוד יותר על קניה מהאתר, והמלצה למתי הכי שווה- קראו את הפוסט זה.

את ה-Base Shadow Brush של Real Techniques ניתן להשיג ב-iHerb, כחלק מערכת מברשות העיניים,  או כחלק ממארז Nick's Picks החדש.

 

אני מצרפת לכן כאן גם קישור לסרטון קצרצר לאיפור שעשיתי על גבי הצללית הזו. הסרטון לקוח מהאינסטגרם שלי, אז אם אתן עדיין לא שם- כדאי להצטרף ☺