Real Techniques – מברשות חדשות לאוסף!

לפני למעלה משנה פרסמתי פוסט ענק על אוסף מברשות Real Techniques שלי, שאז כלל כמעט את כולן. מאז אותו הפוסט הספיקו האחיות צ'אפמן להוסיף עוד כמה מברשות לליין המהולל שלהן, כמובן שרכשתי כמעט את כולן, ואני חושבת שהגיע הזמן לספר לכן גם על יתר המברשות שברשותי ☺

 אני לא חושבת שתהיה זו הפתעה למישהי שרכשתי כמעט את כל המברשות (והספוגית) של Real Techniques. אני מזכירה את המברשות שלהם כל הזמן, וכבר ראיתן כמה מהן בסרטונים שהספקתי לפרסם. הן משמשות אותי המון, כל יום בעצם, וכשיש שילוב בין איכות גבוהה למחיר טוב- אז אין פה מה להתבלבל בכלל. 

אז בואו להכיר את יתר המברשות במשפחת Real Techinques! 

* כדי שלא אחזור על עצמי- שננו לעצמכן: כל המברשות של ריל טכניקס עשויות סיבי טקלון, הן סינטטיות, ולא היו צריכים לקצוץ זנבות לחיות כדי שאנו נהנה מהן 🙂 

 

האוסף הלבן- Duo Fiber Collection

אני חושבת שכששלושת המברשות הדואו-פייבריות האלה יצאו, לא נותרה מתאפרת אחת אדישה. גם אם הערכה לא נרכשה, אני בטוחה שהיא עוררה סקרנות ולבטים האם לרכוש. אצלי זו בכלל לא הייתה שאלה…

מה גם שהאוסף הזה, שכבר שנה מתוייג תחת הכותרת "Limited Edition", יענו ב"מהדורה מוגבלת", גרם לרבות מאיתנו לרוץ ולהזמין. האוסף, אגב, עדיין קיים, ולא עושה רושם שהוא הולך לשום מקום. 

 

אינאף דיברנו. איך האוסף בתכלס, בטח בא לכן לדעת… אז ככה:

האוסף כולל שלוש מברשות דואו פייבריות (בעלות שני סוגי סיבים), אחת לפנים (הגדולה), אחת לקונטור (הבינונית) ואחת לעיניים (הקטנה). 

אני מודה שכאשר התחלתי להתנסות איתן האכזבה הייתה רבה. באמת שלא הבנתי מה הקטע שלהן. הן רכות מדי, דחיסותן נמוכה מידי, כאילו ממש התקמצנו בסיבים, ולא הצלחתי להבין מה לעזאזל אני אמורה לעשות איתן. אז הן שכבו להן במגרה, עד שלפני כחודש החלטתי לתת להן צ'אנס נוסף. הפעם חיבבתי אותן יותר:

 

המברשת הגדולה, ה-Duo Fiber Face Brush, התגלתה כמצוינת לפיזור קליל במיוחד של פודרה בתפזורת על הפנים. לאחרונה אני מאד אוהבת להשתמש בפודרות מהסוג הזה, והמברשת הזו עוזרת לי להשיג תוצאות מהירות ובלתי נראות, וזאת דווקא בגלל חוסר הדחיסות של המברשת, וגם בגלל החיתוך המדורג שמאפשר לכידה טובה של חומר ופיזור אחיד וקליל. 

בניגוד להמלצות של סמנתה צ'אפמן, אני חושבת שהמברשת אינה מתאימה לעבודה עם אבקות פנים צבעוניות, כמו סמקים, משום שהיא חלשה מדי, וקשה לטשטש אתה כמו שצריך- מה שעשוי לגרום להישארות של כתמי צבע על הפנים. 

המברשת הבינונית, ה-  Dou Fiber Contour Brush, גם טובה מאד להנחת פודרה בתפזורת- באזור שמתחת לעיניים, והיא גם נחמדה מאד להנחת כל סוגי השימרים (אבן או אבקה). בריל טכניקס ממליצים להשתמש בה לחיטוב הפנים, אולם אני חשבת שהיא לא כל כך מתאימה, שוב, מכיוון שכמו אחותה הגדולה, היא רכה מדי, ולא פשוט לשלוט בה ולטשטש אתה. אז אם מדובר בברונזר עדין ובהיר, היא עשויה לעבוד, אבל אם הברונזר הוא כהה, זו כבר יכולה להיות בעיה, כי צריך לעבוד קשה כדי שההנחה תהיה מטושטשת נכון ולא יישארו כתמי צבע. 

המברשת הקטנה, ה- Duo Fiber Eye Brush, מיועדת להשלמת איפור העיניים. אני משתמשת בה רק להנחה וטשטוש של צללית מעבר בשקע העין. היא עושה עבודה לא רעה, אם כי אני חושבת שבהחלט יש טובות ממנה,. והיא גם קצת עוקצת, ותחושת המגע שלה עם העור לא נעימה, במיוחד כשמדובר באזור עדין כמו העיניים. 

 

את הסט ניתן לרכוש מ-iHerb בקישור הזה. מחיר- 19$. 

 

Your Base/Flawless Powder Brush- מברשת פודרה גדולה

את מברשת הפודרה הגדולה של ריל טכניקס לא ממש התכוונתי לקנות, ורכשתי אותה דווקא בהמלצתן של כמה קוראות. אני מחבבת אותה. מחבבת פלוס אפילו 🙂 

סיבי המברשת ארוכים, והיא מאד רחבה, כך שהיא מתאימה במיוחד לפידור מהיר ביותר בבוקר כשאנחנו קצרות בזמן. מכיוון שהיא יותר דחוסה ממברשת הפנים הדואו-פייברית שהראיתי לכן למעלה, ההנחה היא קצת פחות קלילה. אולם לעומת הדואו פייברית, נוח להשתמש בה עם פודרות דחוסות, כי היא יותר חזקה, וממש קל לאסוף איתה חומר. 

בקיצור – אם את עובדת עם פודרה בתפזורת- העדיפי את הדואו פייברית. אם את עובדת עם פודרה דחוסה, העדיפי את זו.
יש בנות שניסו וטוענות שהיא קצת מעקצצת על העור- אני מבינה למה הכוונה, אבל לי התחושה ממש לא מפריעה, ובשביל שלוש שניות הפידור- אין לי בעיה לחוש בעקצוץ קל 😛

ניתן לרכוש בבקישור הזה. מחיר: 9.99$.

Your Eyes/Enhanced Shading Brush – מברשת צלליות

זו עוד מברשת שלא הייתי בטוחה אם אני ממש צריכה אותה, אבל אוספים צריך להשלים, ולכן גם זו מצאה את דרכה אל אחת מעגלות הקניות שלי ב-iHerb.

מברשת הצלליות הזו קטנה יחסית למברשות צלליות סטנדרטיות, אבל זה לא אומר כלום, ומאד נוח להניח איתה צלליות על כל העפעף. מכיוון שהיא סינטטית, ניתן להניח אתה גם צלליות אבן יבשות- ובמקרה הזה מומלץ לעבוד איתה בטפיחות (דחיפה של הצללית אל העפעף, ולא מריחה), וגם ניתן להניח אתה צלליות קרמיות- במקרה הזה מומלץ למרוח את הצללית.

מברשת מאד שימושית, אני ממליצה בחום!

ניתן לרכוש את המברשת בקישור הזה. מחיר: 6$.

Silicone Liner Brush – מברשת אייליינר סיליקונית

נראה שבריל טקניכס מנסים להמציא את עצמם כל פעם מחדש עם גימיקים ורעיונות מדליקים, וזו כבר מברשת האייליינר השלישית שהם מוציאים. 

המיוחד במברשת הזו הוא שהיא עשויה כולה גוש אחד של סיליקון, המחודד בקצה, והיא מיועדת לעבודה במיוחד עם אייליינר ג'ל.  משום שאין כאן סיבים מופרדים, אמור לצאת לנו קו אייליינר אחיד, מה שבתאוריה נשמע מעולה.

בפועל, אני מוצאת שהמברשת קצת בעייתית: מכיוון שמדובר בסיליקון, שהוא קצת יותר קשיח מסיבי טקלוןאו שערות של מברשת, קווי האייליינר שיוצאים בסופו של דבק הם סדוקים ולא אחידים – במיוחד אם מנסים לעבור על הקו פעם שנייה ושלישית, לעבות או לתקן- מברשת הסיליקון כאילו "חורטת" את האייליינר שכבר הנחנו מקודם (ניתן אולי להשוות למריחת שכבה נוספת של לק בטרם השכבה הראשונה התייבשה). 

מה שכן, מאד קל ליצור איתה שפיץ מחודד ונקי. אבל זהו. 

ניתן לרכוש אותה בקישור הזה. מחיר: 6$. 

Your Base Flawless Foundation Brush – מברשת מייקאפ שטוחה

אני אף פעם לא התחברתי למברשות מייקאפ שטוחות, אבל לשם הניסוי ולשם הביקורת, החלטתי לנסות גם את המברשת הזו. מה גם שהחיתוך האלכסוני שלה גרם לי לתהות האם הצורה שלה תצליח לגרום למברשת השטוחה להתחבב עלי.

צר לי, אבל המברשת הזו לא עזרה לי להתחבר לז'אנר המברשות הזה. 

המברשת השטוחה הזו עשויה סיבים סינטטיים יחסית קשיחים, והצורה הזויתית שלה אמורה להקל עלינו למרוח את המוצרים הקרמיים שלנו באזורים קטנים וצרים, כמו מתחת לעיניים למשל. 

בסך הכל כן הצלחתי להגיע איתה לתוצאות טובות בהנחת המייקאפ שלי, אבל אני טוענת שישנם כלים שעושים את העניין הרבה יותר פשוט, נעים, מהיר, וטוב (ע"ע מברשות מייקאפ). 

אם התלבטתן לגביה, אני אומרת: דפדפו… 

אם בכל זאת בא לכן לנסות בעצמכן את המברשת, אז ניתן למצוא אותה בקישור הזה. מחיר: 8$.

Your Finish/Perfected Kabuki Brush- מברשת קבוקי

למברשת הקבוקי של ריל טקניכס סיבים סינטטיים רכים ומלטפים, והדבר הראשון שתרגישו כשתעבדו אתה היא עד כמה היא נעימה במגעה עם הפנים. 

המברשת אמורה להיות רב שימושית: 

בצורתה הרגילה, היא משמשת להנחת מוצרי אבקה באזורים נרחבים בפנים, כמו פודרה או סומק.

בגלל הדחיסות הנכונה והרכות שלה, היא מסייעת בטשטוש הסומק תוך כדי ההנחה, ובסופו של דבר ניתן להגיע אתה לתוצאה נקייה ונאה.

ניתן גם לפתוח את המברשת, כמו שאתן רואות בתמונה למטה, ואז להשתמש בה לחיטוב הפנים. אני חושבת שהיא לא כל כך נוחה למטרה הזו משתי סיבות: קודם כל, כשהיא פתוחה היא לא ננעלת מספיק חזק וכל הזמן מתקפלת בין באצבעות, וכשאין שליטה מוחלטת על מברשת- זו בעיה. 

שנית, היא עבה מדי להנחה מדויקת של ברונזר, ההנחה באמצעותה מתקבלת רחבה יותר, כך שצריך מאד להיזהר ולשים לב שהברונזר לא גלש נמוך  מדי. אם כבר, אז אני מעדיפה להשתמש בה בצורה הזו כדי לעבור על ברונזר שהונח לפני (עם מברשת אחרת), ולטשטש אותו עם הסומק- למטרה הזו היא בהחלט בסדר!

בשורה התחתונה- המברשת נחמדה, אבל יש טובות ממנה. 

את המברשת ניתן לרכוש בקישור הזה, מחיר: 9.99$

Retractable Lip Brush – מברשת שפתיים קפיצית

מברשת השפתיים של ריל טקניכס היא בהחלט תוספת מבורכת לאוסף, כי היא לא רק שהיא ממלאת נישה חסרה, היא גם מאד מוצלחת! 

המברשת מגיעה באריזה שמתאימה מאד לנשיאה בתיק, היא די קומפקטית ויש לה מכסה, שזה חשוב, כי כך הליפסטיק שעל המברשת לא ילכלך לנו את התיק. 

הסיבים שלה קשיחים וצפופים, ויש לה ראש מעוגל, ומאד קל למרוח באמצעותה את השפתון על השפתיים וגם לדייק בכך. 

קחו בחשבון, שמברשת שפתיים מומלץ מאד לחפוף מיד עם סיום השימוש (לכל היותר בסוף היום), משום שמאד קשה להסיר ליפסטיק שהתייבש על המברשת, וגם לא כדאי שכשתשתמשו בה שוב למחרת עם ליפסטיק אחר, היא לא תהיה נקייה מצבע…

ניתן לרכוש בקישור הזה, מחיר: 6$.


Retractable Kabuki Brush – מברשת קבוקי נשלפת

הנה עוד מברשת חביבה, שיצאה ממש לאחרונה- מברשת קבוקי שמגיעה באריזה נשלפת. 

המברשת די רחבה, סיביה רכים וצפופים, ויש בה כל מה שצריך בעצם במברשת כזו. 

המברשת הזו משמשת בעיקר להנחת מייקאפ נוזלי או מינראלי, והחיתוך האלכסוני שלה מקל על הנחת המייקאפ על הפנים (לי יותר נוח לעבוד עם מברשות אלכסוניות). הדחיסות של הסיבים מאפשרת הנחה אחידה וחלקה, והיא באמת עושה עבודה טובה. 

עכשיו, למה צריך קבוקי נשלפת? לא מצאתי סיבה הגיונית, אלא אם כן אתן יוצאות מהבית לא מאופרות, ומתכננות להתאפר בחוץ בהמשך היום, או אם אתן משתמשות במייקאפ מינראלי בפזורת שדורש טאצ-אפים במהלך היום…

אז בשורה התחתונה, אם אינך נוהגת להניח מייקאפ מחוץ לבית, אז אין ממש סיבה לרכוש את זו, ואפשר להסתפק במברשות האקספרט או הבאפינג (עליהן תוכלו לקרוא בפוסט Real Techniques הראשון). 

ניתן לרכוש בקישור הזה, מחיר: 10$. 


Miracle Complexion Sponge – ספוגית להנחת מייקאפ

על הספוגית של Real Techniques סיפרתי לכן בפוסט ה- Haul האחרון מ-iHerb, אז רק למען הסדר הטוב אני מכניסה אותה גם לכאן, ולהלן הביקורת כפי שהופיעה בפוסט ההוא: 

הספוגית הזו של Real Techniques היא ספוגית איפור נפלאה, יש לה מרקם רך מאד, והיא הופכת ליותר רכה ולקצת יותר גדולה כאשר היא ספוגה במים. בשל הדחיסות שלה היא מאפשרת הנחה מאד חלקה וקלה של מייקאפ על העור, ובקצה השפיצי שלה ניתן להיעזר בהנחת קונסילר. 

עם הספוגית הזו, כמו כל ספוגיות האיפור, עובדים כשהיא רטובה, לאחר שנסחטה טוב טוב. אם אתן רוצות לראות איך משתמשים בה בדיוק, צפו בסרטון הזה

ההשוואה לביוטי בלנדר היא בלתי נמנעת, כי שתי הספוגיות, למעט התפקיד, דומות גם בדחיסותן ובמרקמן. ההבדל המשמעותי הוא במחיר, כשהביוטי בלנדר יקרה פי ארבע או חמש! אז מי באמת יותר טובה? סורי לבאס, אבל בקרב הזה הביוטי בלנדר לוקחת. אין מה לעשות, היא הרבה יותר קלילה ואוורירית, המרקם שלה נעים יותר, והכי חשוב- הרבה יותר כיף לעבוד איתה, ומגיעים אתה לתוצאה מושלמת יותר מהר. האם יש הצדקה לפער כל כך  גדול במחיר? אני באמת חושבת שהמחיר של הביוטי בלנדר הוא מטורף, אבל אם אתן רוצות שלמות- אז במקרה הזה צריך להשקיע, וגם כדאי, כי הביוטי בלנדר מחזיקה המון המון זמן (בשלי אני משתמשת כמעט בכל יום כבר למעלה מחצי שנה, והיא לא מראה סימנים של בלאי בכלל!)

אבל מי שמחפשת תחליף זול יותר, זה תחליף די טוב!

מחיר: 6$. [קישור לרכישה]



– אם זו הקניה הראשונה שלכן באייהרב, השתמשו בקוד: ZUZ128 ותקבלו:

*5$ הנחה בקניה בכל סכום עד 39.99$. 

*או 10$ הנחה בקניה מעל 40$. 

(בשימוש בקישורים מהפוסט הזה ההנחה תתעדכן אוטומטית)

עד כאן על מברשות ריל טכניקס! מעתה אתן תמשיכו לראות אותן מככבות אצלי בסרטונים, לפחות עד שריל טקניכס יוציאו את הקולקציה הבאה 🙂 

עכשיו תגידו לי אתן: מהי מברשת Real Techniques המנצחת שלכן?