Haul שופינג בלונדון- איפור וטיפוח!!!

נסעתי ללונדון וחזרתי, ומי שעוקבת אחרי בפייסבוק גם יודעת שקניתי גם קניתי! ועכשיו הגיע הזמן לחלוק אתכן במה התחדשתי ומאיפה- זה הולך להיות ארוך, אבל צבעוני וכייפי! אה, ויש גם כמה הפתעות בין השורות..

לונדון היא גן עדן לחולות שופינג בכלל ולמכורות לאיפור וטיפוח בפרט. המבחר שם הוא אינסופי, החנויות לא נגמרות, והמחירים…. אחחחח….. הלב שלי נצבט רק מלחשוב על זה…

עוד בטרם הנסיעה עשיתי שיעורי בית, ובררתי אילו מותגי איפור אפשר למצוא איפה. רשימת המותגים שאין בארץ ואפשר למצוא שם היא כל כך ארוכה, והייתי חייבת לוודא שלא אפספס שום דבר חשוב!
מותגי דראג סטור כמו Max Factor, Barry M, Sleek, ו- No7, ומותגי היי אנד כמו Urban Decay, NARS, Stila ו-Benefit שרק אפשר לחלום עליהם בארץ נמצאים שם בכל פינה, וכל שצריך הוא רק להושיט את היד ולקחת (טוב, וגם לגהץ את האשראי אחר כך, שזה החלק הפחות נעים בכל הסיפור… :P)

אז נכון, את רבים מהמוצרים ניתן לרכוש מאתרי הקניות השונים, וזה אפילו עשוי לעלות פחות, אבל אין כמו לבחון את המוצרים שלא מוכרים לנו ממש מקרוב, ובסוף גם להתחדש בשקית שיקית מכלבו יוקרתי 🙂

אהה, וגם בגלל שנסעתי בתקופה כל כך יפה, עם סיילים עוד יותר יפים, קיבלתי גם המון מתנות בחינם בנוסף על מה שקניתי 🙂

אילו רק הייתן יודעות כמה חנויות איפור חבויות בתמונה הזו….
עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון הוא, שבתור תיירות, על הקניות שלנו מגיע לנו לקבל החזר מס (Tax Refand). המע"מ בבריטניה עומד על 20%, אבל לצערי אנחנו לא מקבלים את כל ה-20% בחזרה, משום שהחנויות עצמן לוקחות עמלה לא קטנה על הקבלה המיוחדת שהם מוצאים. מהסיבה הזו גם כדאי לאחד קבלות, ובסוף הטיול לחזור לחנויות ולבקש החזר מס על כל הקבלות ביחד. בכל אופן, בסופו של דבר יוצא שמקבלים חזרה משהו בין 6-10%, תלוי בגובה הסכום שבזבזתן. זה גם משהו!
עכשיו, אין מצב שאני אשתמש בהכל, ולא לכל המתנות שקיבלתי התחברתי, אז אני מוכנה לחלוק אותן איתכן- עדיף שאחת מכן תקבל אותן ותהנה מהן, במקום שהן ישבו אצלי במגרה או על המדף ויעלו אבק… כדי לקבל את המתנות תצטרכו קודם כל למצוא אותן בין השורות (זה יהיה כתוב בבירור, לא תצטרכו לנחש), ואם תחליטו שבא לכן עליהן, עקבו אחר הוראות ההשתתפות הפשוטות בסוף הפוסט, ואולי הן יהיו שלכן!

אז איפה קונים?
מותגי דראגסטור וכמה מותגי היי אנד ניתן למצוא בשתי חנויות הדראגסטור הגדולות בלונדון: Boots ו- Superdrug. לשתי הרשתות יש אתרי אינטרנט טובים, וניתן לבדוק שם אילו מותגים ניתן לרכוש, באילו מחירים, ואיזה מבצעים רצים שם בזמן אמת.
תבדקו בעצמכן, ותמצאו שהמחירים ממש מצחיקים בהשוואה לארץ. קחו בחשבון שגם עם ה-20% מע"מ (שזה 3% יותר מהמע"מ בארץ) עדיין כל המוצרים יותר זולים שם, ובהרבה! ועוד על המחירים הנמוכים גם ככה הם עושים מבצעים שווים. זה ממש מרתיח לחשוב איך עושקים אותנו פה, וכדי שתבינו אני חייבת לתת לכן דוגמה:

הקולור-סטיי של רבלון.
לא להאמין מה פער המחירים
בין הארץ לחו"ל

ה-Color Stay של רבלון מתומחר בפארמים בארץ בין 180-190 שקלים. כדי שתוכלו להינות ממחיר "נורמאלי", תצטרכו לנצל את המבצע של 1+1 וגם אז ייצא שתקבלו שני מייקאפים, כל אחד יצא בערך 90 שקלים, וסה"כ שילמתן 180-190 שקלים.


בסניפים של Boots אותו המייקאפ עולה 9.99 פאונד (כ-61 שקלים), ואם תבחרו לקנות שני מייקאפים תקבלו את השלישי במתנה (או כל מוצר אחר של רבלון שתבחרו). כך יוצא שבסופו של דבר ב-122 שקלים תקבלו 3 מייקאפים (!!!), ובחישוב זריז יוצא שכל מייקאפ עולה 40.5 שקלים!!! זה פחות מחצי ממחיר ה"מבצע" של המייקאפ בארץ! וזה עוד אחרי שהם לוקחים 20% מע"מ, ואל תשכחו שגם מגיע  לכן לקבל כמה שקלים בחזרה אם תבקשו החזר מס! הבנתן כמה עובדים עלינו פה???

מותגי היי אנד אחרים כמו נארס, בובי בראון, לורה מרסייה ומאק ניתן למצוא בבתי הכלבו המהממים והענקיים. עליהם לא כל כך ניתן למצוא מבצעים, אבל שוב, בהשוואה לארץ לרוב ייצא שיותר זול שם.

בגלל שבאמת קניתי המון, ואני רוצה להכניס כאן כמה שיותר מבלי להכביד, חשבתי שהכי נכון יהיה לחלק את המוצרים לפי קטגוריות, ובחרתי שהקטגוריות יהיו לפי המותגים: לפני שנסעתי הכנתי לי רשימת מותגים שאני צריכה לשים יד על המוצרים שלהם, וככה נעבור על מה קניתי מאיזה מותג. אגלה לכן שהיו גם מותגים שממש לא עניינו אותי בסופו של דבר, ולכן לא רכשתי מהם כלום…. (ואפילו סיננתי קצת מהקניות שלי, אז תלונות על אורך הפוסט ייחשבו בגדר חוצפה!)

קחו בחשבון שאני עדיין לא ניסיתי את כל המוצרים, ומה שתקבלו כאן הוא התרשמות ראשונית בלבד!

קחו אוויר- זה הולך להיות חופררררררררררררררררר!!!

Benefit
המותג הראשון שהנחתי עליו את ידי היה בנפיט, וזה לא היה קשה בכלל- כי מה שכן היה קשה זה להתעלם מהדוכנים ההורסים של בנפיט בסניפים הגדולים של Boots.
הבחירה הייתה ממש, אבל ממש קשה! לבסוף החלטתי ללכת על ערכה שמכילה כמה מוצרים מוקטנים, כי כך אוכל להינות ולהכיר יותר מוצרים, במחיר נמוך יחסית.

הדוכן ההורס של Benefit. במה אתן הייתן בוחרות?

הערכות של בנפיט מעלפות אחת אחת. כל אחת מגיעה באריזה מגנטית מעוצבת בצורת ספר, צבעונית ומדליקה.
אני בחרתי בערכת Away We Glow, שמכילה חמש צלליות (Passion Pearl, Peachy Sheen, Terracotta Satin, Steamy Copper, Deep Bronze) עם מברשת צלליות דו צדדית, סומק קורלי (CORALista) עם מברשת ייעודית אך לא באמת שימושית, מסקרה קטנה Bad Gal, ליפ גלוס ורדרד (Life on the A List), ושני שימרים נוזליים: Highbeem הבהיר, ו-Sunbeem הזהוב.


ושלא תגידו שאני לא משקיעה, קבלו גם סווטשים:

הצלליות והסומק:

הגלוס:


השימרים:


והמסקרה– טוב אין לה סווטש, אבל לפחות תקבלו רושם מהמברשת:

בשורה התחתונה, הערכה הזו הרשימה אותי מאד לטובה, אהבתי בה את הכל! היא תתאים מאד למי שמחפשת מוצרים בגימור עדין לשימוש יומיומי. לצלליות פיגמנט טוב, הן מתקבלות בדיוק כמו בפלטה, כלומר- עדינות ורכות.

הבעיה היחידה שלי הייתה עם המסקרה, שהיא מעט יבשה לטעמי (בדקתי והשוויתי עם בקבוקים אחרים של המסקרה הזו, ובכולם לחומר היה אותו המרקם, וגם הדיילות אמרו לי שזה בדיוק המרקם הנכון). המראה שמתקבל עם המסקרה הוא של ריסים מופרדים, ומודגשים רק טיפ-טיפה אם בכלל, אבל אפשר לבנות אותה. אז אם אתן יותר בקטע של מסקרות דרמטיות- דלגו על זו- ויש לי חדשה אחרת של בנפיט להמליץ עליה, וזו ה- They're Real:



לפי הפרסומים, זו המסקרה הכי נמכרת בבריטניה: היא מעבה, מאריכה, מעגלת וצובעת את הריסים בצבע שחור משחור. אם אתן מחפשות פול דרמה- אז זו ה-מסקרה.
היא נרכשה בגודל מוקטן לקראת סיום הטיול, כי כמו שתראו תכף- עכשיו יש לי כמות מסקרות שתספיק לשנתיים!

את המוצרים המדליקים של Benefit אפשר להזמין מהאתר של Benefit, קחו בחשבון שהמשלוח ארצה יקר!
ניתן גם להזמין מ-CheepSmells בקישור הזה במחירים טובים, ובמשלוח זול (אך המבחר מצומצם!), וכמובן גם מ-StrawberryNET (משלוח חינם).

next…

Sleek
המותג הבא שלא קיים בארץ, והייתי ממש סקרנית לנסות הוא Sleek. מדובר במותג דראגסטור צבעוני אך מעודן, והוא ידוע בעיקר בפלטות הצלליות הזולות והמעולות!
את הסטנדים של סליק ניתן למצוא אך ורק בסניפי סופרדראג ברחבי העיר.

הסטנד של Sleek ב- Superdrug


אני רכשתי את פלטת Storm. מהמבחר הגדול זו הייתה האחת שהכי קרצה לי, והיא מכילה גם גוונים טבעיים, וגם צבעוניים- עמוקים מאד ופיגמנטיים בטירוף.
הפלטה מאד תתאים לאיפור ערב, אך גם לבנות שמעזות לתת קצת יותר דרמה וזוהר ביום-יום.

בשורה התחתונה- תסתכלו על הסווטשים, כל מילה מיותרת!

הפלטה עולה 8£. ניתן למצוא ולהזמין אותה ארצה, וגם את יתר מוצרי המותג באתר של Sleek.

NARS
נארס הוא אחד ממותגי ההיי-אנד היותר שיקיים ויותר מעניינים שיש! הצצה באתרי הקניות השונים במוצרי המותג ממש מעוררת תיאבון, אולם המחירים קצת פחות… אבל אין מה לעשות, התחושה שמשהו הוא פחות בר השגה (כי מה לעשות שנצר למשפחת רוטשילד או שטראוס אני לא) עוד יותר מגבירה את החשק לצרף פריט או שניים לאוסף האיפור… אז כמובן שלא ויתרתי, ואיך שפגשתי בדוכן של המותג בכלבו מעלף החושים Selfridges ברחוב אוקספורד השוקק, מיד חקרתי, מיששתי, הסווטשתי והתפנקתי לא בפריט ולא בשניים- אלא בשלושה!!! (רעה, רעה רעה!!!)


הבחירה הראשונה שלי הייתה סומק קרמי (איך לא? אני הרי ידועה כפריקית של סמקים קרמיים), בגוון ורוד כהה- Lokum. המרקם שלו מאד נעים, הוא פיגמנטי מאד, ניתן לטשטוש בקלות, ולבניה הדרגתית של הצבע.
מיד אחר כך ביקשתי לראות את האורגזם– שלדעתי הוא הסומק הורוד הכי מפורסם בעולם, אבל מההסווטשה שלו הבנתי שהוא ממש לא מתאים לי, כי הוא אמנם מהמם, אבל מאד מאד שימרי. ויתרתי. במקומו בחרתי בסומק אבקתי כתום ויפהפה-Liberte:


הבחירה השלישית שלי הייתה עיפרון עיניים יפהפה בצבע חום מוזהב (כמו שעוד תראו בהמשך, אני חולה על הגוונים החמים האלה), נמרח ממש בקלות, עמיד בטירוף, גם במים- Larger Then Life בגוון Via Aappia.


את המוצרים של NARS אפשר למצוא ולהזמין מ-HQhair בקישור הזה. (ותמיד כדאי לבדוק בעמוד "מבצעים ברשת" אם יש קוד הנחה או מבצע שווה באתר הזה), וגם מ-StrawberryNet.

Barry M
מותג הדראגסטור הבא שידעתי שאני חייבת לנסות הוא Barry M– מותג שעליו ממליצה ללא הרף הבלוגרית והיוטיוברית הכי מהפנטת שאני מכירה- קלייר דה-ליס. האמת- לא עף לי הפוני מהסטנדים שלהם, אבל אולי זה  גם מפני שבטרם ניגשתי לסטנדים שלהם בחרתי כבר המון מוצרים דומים מחברות אחרות.
הסטנדים נראים מאד מצועצעים וילדותיים, אבל כן רציתי לתת צ'אנס, ומצאתי שני מוצרים שחשבתי שישמשו אותי מאד: שני עפרונות של צלליות קרמיות:


שני העפרונות פיגמנטיים מאד מאד, מחליקים ממש בקלות, ניתנים לטשטוש, ועמידים במים.

הלבן, 01, משמש אותי בעיקר ל-C הפנימי של העין. הגוון הבהיר, הקרמי עם שיין של זהב מאד מתאים למטרה הזו, ניסיתי אותו כבר כמה פעמים, והוא מחזיק מעמד יפה מאד על העין למשך שעות ארוכות. אהבתי  מאד, והוא נכנס לתיק השימוש היומיומי!
את השחור, 04, טרם יצא לי לנסות. כמו שניתן לראות הוא שחור חזק ומבריק, יש לו זוהר מיוחד ויפהפה. אני לא יודעת עד כמה באמת הוא יוכיח את עצמו כעמיד, אבל בכל מקרה הוא יכול להוות בסיס מצוין לצללית שחורה, לחזק אותה ולהאריך את העמידות שלה על העפעפיים.

עם הרכישה הזו קיבלתי לק מפוצץ בנצנצים צבעוניים,לא בשבילי, אבל ידעתי שיש מישהי שמאד תשמח לקבל אותו, והוא מצא בית חם אצל דנה אחותי הקטנה, שכבר הספיקה למרוח אותו על גבי לק שחור ולשלוח לי תמונה:


את המוצרים של Barry M אפשר למצוא ולהזמין מאסוס (משלוח חינם) ומ-Chemist Direct (יש תשלום על המשלוח אבל המוצרים שם יותר זולים).

Bourjois
את בורז'ואה כולכן כבר מכירות מהפארמים בארץ, אבל בהשוואה למחירים באתרים ובחנויות בחו"ל המחירים בארץ פשוט בגדר שערורייה בעיני, ולכן מעולם לא רכשתי שום מוצר של בורז'ואה בארץ.
אבל כשהגעתי ללונדון הגיע הזמן להעמיס!
נרכשו בבוטס שלושה פריטים (במחיר של שניים):


נרכשה הפודרה Healthy Balance בגוון 55, פודרה שקראתי עליה ביקורות חיוביות רבות, ועם אריזה מהממת כזו- הייתי חייבת לתבוע עליה בעלות!


ניסיתי אותה כבר כמה פעמים, אני אוהבת שהיא משתלבת לי מצוין עם המייקאפ, אני אוהבת שהיא לא "מעלימה" לי את הסומק הקרמי שהנחתי מתחת, אני אוהבת את המרקם הקליל, ואת העובדה שהיא מצליחה לשמור לי על העור נטול ברק למשך שעות ארוכות (אבל את הקרדיט האמיתי לכך צריך לשייך למוצרי הבסיס שלי- אליהם נגיע בהמשך!).

הפריט הבא שנרכש הוא הברונזר שוקולד Delice de Poudre במספר 52.
כן כן, קראתי עליו ביקורות לא כל כך מפרגנות, ושמעתי על בעיית ההתייבשות שלו, אבל כל כך אהבתי את הסווטש של הברונזר, את הצבע, המרקם, ושלא לדבר על האריזה שגורמת לך לרצות לטעום את המוצר! אז אמרתי לעצמי שתמורת המחיר, והתקופה שאני כן אוכל להינות ממנו (עד שהוא יגסוס וימות)- אני בכל זאת רוצה לצרף אותו לתיק האיפור שלי, וכך עשיתי, Sue Me!


לברונזר יש גימור כמעט מט מושלם, יש בו חלקיקים קטנטנים של שימר, שמעניקים לאיפור מראה טיפה יותר זוהר, אבל זה בקושי ניכר.

המוצר השלישי שרכשתי הוא, או היא בעצם- צללית- Intense Extrait במספר 08 (חום אדמה):


הצללית קטיפתית, שימרית, ויש לה פיגמנט מאד מאד חזק. בבורז'ואה מבטיחים עמידות של 16 שעות- לא יודעת כמה זה נכון בלי פריימר מתחת…
בחרתי דווקא בצבע הזה כי אני צופה ב"הלוחשת לרוחות", שם ג'ניפר לאב יואיט מאופרת בדרך כלל בצללית בגוון דומה מאד לגב הזה, שלא היה לי לפני כן, והייתי חייבת להוסיף אותו לאוסף שלי!

את המוצרים של Bourjois ניתן למצוא ולהזמין מ-CheapSmells, מאסוס, מ- Chemist Direct, ו-StrawberryNet.

Max Factor
את השם "מקס פקטור" אני בטוחה שיצא לכן לשמוע פה ושם, אולי כי פעם המותג היה ניתן להשגה בארץ, אולי מאתרי הקניות השונים, ובטח ובטח אם נכנסתן לדראגסטורס באנגליה.
מדובר במותג עממי, מדפי הסטנדים הענקיים שלו עמוסים במוצרים צבעוניים ומעניינים, אם כי אני חייבת לציין שהם היו יכולים להשקיע שם בחברה טיפה יותר בעיצוב האריזות שלהם, שנראות… איך לומר בעדינות… קצת זולות….


מהסטנד של מקס פקטור בבוטס אספתי שלושה מוצרים (במחיר של שניים),  וגם קיבלתי במתנה קופסת הפתעות לכבוד הכריסמס 🙂

נרכשו:

טוש ליפסטיין ורוד כהה בגוון מספר 05:


בחרתי בליפסטיין הזה אחרי שהזמנתי אותו לאחותי מ-CheapSmells והסתבר שיש תמורה טובה בעד האגרה! הליפטינט הזה עמיד מאד מאד, ואני יכולה לספר לכן שאת הסווטש לא הצלחתי להוריד מהיד, והוא נעלם לי רק אחרי כמעט יומיים ושתי מקלחות! חוץ מזה שיש לו ריח פירותי והוא מתוק וטעים :P.

ליפגלוס MAX Effect, בגוון 04 Pink Romantic:


הגלוס הורדרד הזה מאד עדין, יש לו גימור מבריק ושימרי, והוא מאד נעים על השפתיים ומעניק להן תחושה רכה. הוא לא דביק בכלל (אולי גם בגלל זה גם העמידות לא משהו בכלל), ויש לו טעם פירותי חזק של מסטיק אבטיח- לי, האמת, הריח קצת מפריע, אבל מי שאוהבת את הריחות הפירותיים האלה בטח תאהב אותו מאד!

מסקרה 2000 Calorie (שם מעניין למסקרה) Dramatic Volume בגוון חום שחור (Black Brown):


את המסקרה ניסיתי רק פעם אחת so far, והייתי מרוצה למדי מהתוצאה: היא האריכה, עיבתה והפרידה את הריסים. התבאסתי רק מזה שהיא יותר שחורה מחומה, אבל אני אחיה עם זה!

בקופסת ההפתעות:


בקופסת ההפתעות קיבלתי שני מוצרים בגודל מלא ושניים מוקטנים:

בגודל מלא: שפתון שימרי בגוון ורוד: 655 Lilac Wine– בסווטש הוא נראה יפהפה, טרם ניסיתי;
וצללית אבן מסדרת Earth Spirit בגוון 105 Terra Firma,  שמהסווטש ניתן לראות שיש לה פיגמנט די נאה, בגימור מט- קטיפתי. לא אהבתי את האריזה הפלסטיקית הזולה, אבל אני אוהבת צלליות חומות, אז אני שמחה בחלקי :).

מוקטנים: מסקרה Masterpiece בצבע שחור. יש לה מברשת סיליקונית מבטיחה, והיא אמורה לספק מראה דרמטי- טרם בחנתי אותה.
אחרון חביב- לק קטן בצבע זהב Glossfinity בגוון 55 Angel Nails. אני לא פריקית של לקים, ובמיוחד לא של לקים עם נצנצים- אבל הוא נראה יפהפה… מבטיח עמידות לשבעה ימים (עם או בלי כלים???). אני לא ניסיתי- מישהי רוצה לנסות במקומי??? – אני מעבירה אותו- וזו מתנה מספר 1.

את המוצרים של Max Factor ניתן למצוא ולהזמין מ-CheapSmells, מ-eChemist (משלוח חינם, לא משלמים מע"מ), ומ- Chemist Direct.

Revlon
טוב את רבלון אני לא צריכה להציג כאן לאף אחת, נכון?


כמו שכבר ציינתי למעלה, רכשתי את המייקאפ הנוזלי מסדרת Colorstay בגוון 180 Sand Beige (שנתיים בלי השמש של תאילנד עשו את שלהן והשתאכנזתי…), ושני סטיין-באלמים- גם שלושת המוצרים האלה נרכשו בבוטס במחיר של שניים.

הבאלמים מסדרת Just Bitten Kissable מגיעים בטוש אוטומטי מסתובב (הם מאד מזכירים את הצ'אבי סטיקס של קליניק). יש להם פיגמנט נאה, ריח מנטה נעים, וגימור רך ומבריק. השילוב המעניין של באלם וסטיין מעניק מצד אחד לחות לשפתיים, ומצד שני צבע שמחזיק שעות.  Big Like!


אני רכשתי את Honey הורדרד, ו-Rendezvous הכתום.


מצאתי סדרה של סווטשים ממש טובים של כל הסטיינים בסדרה אצל Allura– כדאי לראות!

את המוצרים של רבלון ניתן לרכוש ב- CheapSmells, ב- Chemist Direct, ב-Beauty Joint, ב-FragranceX.com ומעט ב-StrawberryNET.

Stila
סטילה הוא מותג היי-אנד צבעוני ומתוק, האריזות של המוצרים מקיסמות ומפתות, תמיד מאד דקורטיביות ומעניינות, ועושות חשק לאסוף את כולן. מה לעשות שהמחירים של מוצרי המותג לא ממש מאפשרים זאת… יש לי  באמתחתי כבר כמה מוצרים של סטילה, אז בלונדון הסתפקתי במוצר אחד בלבד- סומק קרמי (כן כן, עוד אחד!).


רכשתי את Convetible Color בגוון Rose– שהוא צבע ללחיים ולשפתיים, ורוד כהה (אבל שונה מזה של נארס).
המרקם שלו מאד חלק וסמיך, מאד "ליפסטיקי" כזה, הוא מאד נעים, מחליק בקלות, ויש לו פיגמט מאד עשיר.
על הלחיים מאד אהבתי אותו, הוא החזיק על הלחיים כל היום, ואת הגוון על הלחיים ניתן לבנות בהדרגה (בסווטש שטשטשתי הגוון מאד בהיר, וניתן להוסיף עליו כמה שצריך, אבל כשמדובר בסומק לא באמת צריך יותר מזה…).
על השפתיים הוא מתקבל מאד יפה, אם כי אני תמיד מוצאת שהמוצרים האלה שמיועדים גם לשפתיים וגם ללחיים מייבשים את השפתיים, ולכן על השימוש הזה אני מוותרת!

בלונדון את המוצר הזה ניתן לרכוש בסניפים הגדולים של בוטס. און ליין ניתן למצוא את המוצר ועוד רבים אחרים של סטילה באתרים ובקישורים הבאים: FeeluniqueLookfantastic ו- StrawberryNET – המשלוח חינם מכולם, וגם ב- ב-FragranceX.com (משלוח חינם בקניה מעל 69$ בשימוש בקוד: FREE69).

17
למותג הדראג-סטור 17 או Boots 17 יש בסניפי בוטס סטנדים בלתי נגמרים עם מלא מלא מוצרים, ואפשר לעמוד ולחקור אותם שעה לפחות. אבל בכל זאת החלטתי להסתפק במארז קטן של שמונה גלוסים קטנטנים, חשבתי שזו דרך די טובה לקבל רושם על מותג שלמען האמת אף פעם לא שמעתי עליו לפני… טוב זה לא פלא, כי זה מותג הבית של של Boots


הגלוסים הקטנטנים ממש מקסימים! הם נטולי טעם או ריח, שמבחינתי זה סבבה, יש להם ברק יפה על השפתיים, הם מאד נעימים על השפתיים ולא דביקים בכלל. העמידות- כמו כל גלוס רגיל אחר- לא מי יודע מה…
שניים מהם מצאו גם כן בית אצל אחותי הקטנה, אחד מהם ימצא בית אצל אחת מכן- אם תרצו אותו (עדיין לא החלטתי איזה צבע ייכנס  למעטפה), וזוהי מתנה מס' 2 🙂

מכיוון שמדובר במותג בית של Boots לא מצאתי אותו באף אחד מהאתרים מלבד האתר של Boots ומעט באיביי, אז נראה לי שתתאפקו עד שתגיעו ללונדון ותבדקו אותו בעצמכן…


Illamasqua

עוד מותג היי-אנד צבעוני ומעניין הוא אילמסקה- מותג בעל מוצרים איכותיים מאד, ורבות מהיוטיובריות החביבות עלי משתמשות במוצרים שלו לא מעט.
באילמסקה פגשתי גם כן ב- Selfridges. קשה היה להתעלם מהמוצרים הצבעוניים בתצוגה היפהפיה:

אחד הדוכנים של Illamasqua בכלבו Selfridges
גם מאילמסקה הסתפקתי במוצר אחד- זה היה קשה, אבל ברגע שמצאתי אותו ידעתי שהוא האחד שאני חייבת לקחת!



בחרתי באייליינר נוזלי  עמיד במים Precision Ink בגוון Havoc שהוא בורדו כהה ומגניב!
אני חולהההה על הגוונים האלה, ולכן ניסיתי אותו כבר למחרת היום- והוא לא אכזב! הוא מאד פיגמנטי, האפליקטור סיליקוני-שעיר כזה, וגמיש, ומשום שהוא מורכב מחתיכה אחת ולא משערות בודדות כמו מברשות אייליינר רגילות, הוא מאפשר דיוק מירבי ואחידות. הפיגמנט עשיר מאד ואטום לחלוטין, והוא מאד מאד עמיד! החזיק כל היום מבלי לזייף אפילו טיפה! Huge Like- HUGE!!

את המוצרים של Illamasqua אפשר למצוא ב-Asos– זהירות, הם מהממים!

Urban Decay
אוווווווווווווייייייייי כמה שאני מתה על המותג הזה!!!! האריזות, המוצרים, האיכויות, כשאני אהיה מליונרית אני קונה סטנד שלם (שלם, לוקחת מהכלבו את הסטנד כמו שהוא ומעתיקה אותו לסלון)!!! אני חושבת שהאריזות המעוצבות יכולות להוות פריטי דקורציה מהממים ליד הטלוויזיה 😛

כשראיתי את מוצרי מותג ההיי-אנד הזה באינטרנט מיד התאהבתי, ומיד רכשתי את פלטת NAKED2- זוכרות? ממש חיכיתי למצוא את הסטנדים שלהם בלונדון, ולבחון את כל המוצרים ממש מקרוב! ואיזה כיף היה כשמצאתי את הדוכנים היפהפיים שלהם בכלבו Debenhams ברחוב אוקספורד 🙂 וזה מה שחזר איתי הביתה:


כן כן, רק ארבעה, כשיש תקציב צריך לבחור!
אז בחרתי בשני עפרונות צללית נמרחים, ובשני עפרונות עיניים.

הצלליות: 24/7 Glide on Shadow Pencil – עמידות בפני מים ומריחות.


נרכשה SIN – הקרמית היפהפיה, מצויינת לשימוש ב-C הפנימי וגם על כל העפעף, ניסיתי אותה פעם אחת ב-C הפנימי, נרשמה עמידות מרשימה!
וגם נרכשה Rehab החומה המעלפפפפפפת (שוב בהשראת האיפור של ג'ניפר לאב יואיט). אז היא יפה ומעלפת, אבל… לצערי לא מושלמת!
הנחתי אותה על כל העפעף, גיליתי שהיא מתקבעת בחצי שניה בערך, ולכן מאד קשה לטשטש אותה, היא עמידה למדי, חלפו שבע שעות עד שהבחנתי בטיפה הצטברות של צללית בכפל. הבחנתי גם בדהייה מסוימת בצבע. הבעיה הכי גדולה עם הצלליות האלה היא שהן "כבדות". כלומר ממש מרגישים אותן על העפעפיים עם כל מצמוץ ומצמוץ.
אז עם כל הכבוד והאהבה ל-Urban Decay– אני חושבת שיש עוד מה לשפר בפורמולה של הצלליות האלה.

העפרונות: 24/7 Glide-On Eye Pencil– עמידים בפני מים ומריחות:

נרכשו שני עפרונות שימריים ומהממים: 1999 הבהיר יותר, בגוון יין, ו- Crash הכהה והחצילי מבין השניים.
הם נמרחים ממש בקלות, ניתנים לטשטוש, הם מאד מאד מרשימים על העין (בעיקר לבעלות עיניים חומות), ועמידים מאד מאד! אהבתי מאד, ובא לי לרכוש את כל הסדרה!

את הצלליות והעפרונות ניתן למצוא ב-Hqhair (באתר הזה יש את מבחר המוצרים הכי גדול מהמותג)מוצרים אחרים של Urban Decay ניתן למצוא ב-Lookfantastic, ב-CheapSmells (מבחר מצומצם אך מחירים מוזלים), וב- StrawberryNet.

Soap & Glory
עוד מותג שהשקיע בעיצוב אריזות חמודות הוא Soap & Glory. האמת היא שאלה שרכשתי הכי פחות מפתים, צריך לראות את האריזות למוצרי הרחצה שלהם כדי להבין…
הפעם מדובר במותג דראגסטור בריטי חביב שנמצא בסניפי בוטס, עם מגוון מוצרים חמודים, יפים ומזמינים. בחרתי בשלושה (במחיר של שניים): ליפסטיק, אייליינר בטוש, וג'ל לצביעת הלחיים והשפתיים:


נתחיל עם החביב עלי מבין השלושה: Cheekmate בגוון Rosy – סטיין ללחיים ולשפתיים:

ה- CheekMate כשמו כן הוא, הוא החבר הכי טוב של הלחיים:) טיפה קטנטנה ממנו מעניקה פיגמנט חזק מאד, וחובה לטשטש אותו טוב טוב אל תוך העור. אחרי שהוא מתיישב על העור הסומק הזה לא זז אפילו טיפה למשך שעות ארוכות ארוכות! אם היו עוד גוונים ממנו הייתי רוכשת את כולם! חבל שיש רק אחד 🙁
את השפתיים הוא גם כן מכתים, נותן גוון של שפתיים אחרי ארטיק דובדבן כזה. מבחינת עמידות על השפתיים- לא בחנתי מספיק בכדי לחוות דיעה, עמכן הסליחה!

אייליינר טוש שחור- Supercat:


כמו שניתן לראות לטוש גימור אטום ומבריק, וזה מדליק בעיני- עדיין אין לי כזה:) אז למרות שאני לא חובבת של ליינרים בטוש אני אתן לו צ'אנס! האייליינר עצמו מחזיק שעות ארוכות על העפעף, אבל הוא לא עמיד במים.

שפתון FABU בגוון Perfect Day:


מאד אהבתי את הגוון של השפתון הזה וקשה לי להגדיר אותו- משהו בין ורוד כהה לכתמתם? מזכיר לי פאפאיה…
יש לו פיגמנט נאה, הוא מאד נעים על השפתיים ויש לו גימור מבריק. אולם די מהר נוצרת תחושה מעט יבשושית ופחות לחותית… מבחינת העמידות- לא משהו…
מה שמצחיק הוא שכשהנחתי אותו הרגשתי שהשפתיים שלי נראות מעט יותר מלאות, וכשישבתי לכתוב את הפוסט קראתי על האריזה שיש בו חומרים שמנפחים את השפתיים-זה באמת לא משמעותי, אבל אם אני שמתי לב לשינוי הקטנטן, אז כנראה שבאמת יש בזה משהו 🙂

את המוצרים של Soap & Golry מצאתי רק באייביי בקישור הזה.

Shu Uemura
וואאאאאייייי כמה מדברים על מעגל הריסים של שו אומורה כמה….. בפרסים זכה המעגל הזה… בחיי שלא ידעתי שמחלקים פרסים למעגלי ריסים לפני שקראתי את זה על האריזה של המוצר הזה 🙂

אז כשראיתי את החמוד הזה ב-Selfridges לקחתי לי אחד. הייתי חייבת לבדוק בעצמי על מה המהומה, והאם הוא באמת יותר מיוחד מכל מעגל אחר שניסיתי.
המסקנה שלי היא שתכלס- חבל על הכסף. כן, הוא עושה עבודה באמת טובה, הוא מעגל את הריסים כלפי מעלה- הכי למעלה שאפשר, אבל זו לא תוצאה שלא קיבלתי עם מעגלים זולים יותר (וזה עולה 20 פאונד!). עוד בעיה שיש לי איתו היא שהוא קצת קטן מדי, אני לא מצליחה לתפוס את כל הריסים שלי ביחד בפעם אחת, ועוד לי יש עיניים קטנות.
בשורה התחתונה, כפריט אספנות, ולמי שמוכנה להוציא את הכסף- שווה, כי הוא באמת עושה עבודה טובה, אבל בהחלט לא חובה.

את המעגל הזה לא הצלחתי למצוא בשום מקום מלבד Ebay ובגלל שנראה לי שיש שם המון זיופים אני לא מצרפת קישור.

L'Oreal Paris
את לוריאל בטח ובטח שלא צריך להציג, אבל בגלל שרכשתי כמה מוצרים שיצאו בשנה האחרונה אני מרגישה בצורך לחלוק- אז בקצרה…

את אלה רכשתי:
– סרום Youth Code Luminize- סרום שגם אמור לטפח את העור וגם לגרום לו להראות זוהר. הסרום עצמו באמת מכיל חלקיקים זוהרים, אולם לאחר הנחת המייקאפ ה"אור" הזה די נעלם. בכל מקרה הוא מאד נעים, יש לו ריח טוב, והוא מותיר תחושה מאד טובה על הפנים. אני עדיין לא בשלב שאני יכולה להגיד אם מוצרי טיפוח לעור עושים את העבודה, כי לשמחתי (טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה) עדיין אין לי קמטים, וזו הדרך שלי לדחות את הקץ, אז להזיק לא נראה לי שזה מזיק, ומי יודע- אולי זה אפילו יועיל 🙂
הסרום עלה לי בבוטס 14£ פאונד (כ-85 שקלים לפני החזר המע"מ), ואני מזכירה לכן שכאן לפני זמן קצר הסרום נמכר במחיר "השקה" של 99 שקלים… אז גם קניתי אחד נוסף מהסדרה לאמא שלי.

– במבצע 3 ב-2 רכשתי אייליינר Super Liner Luminizer, ומסקרה Volume Million Lashes Luminizer, שניהם בגוון סגול חצילי- Hazel Eyes.


אז ברור שבחרתי בשני אלה בגלל הצבע ההורס שלהם…

את ה-Million Lashes אני מכירה בגרסה המקורית והרגילה שלה, שבעיניי היא אחת המסקרות הכי טובות שיצא לי לנסות, אז לא היה לי שום היסוס באשר לאיכות של הגרסה הסגולה. למסקרה אפליקטור סיליקוני קיפודי, והיא מדגישה, מאריכה, מעבה, מעגלת ומפרידה את הריסים בצורה יפה מאד.
לאייליינר יש אפליקטור סיליקוני גם כן (מאד דומה לאפליקטור של האייליינר של Illamasqua), שמאפשר דיוק ואחידות. המריחה איתו הייתה לי מאד קלה ונוחה.
שני המוצרים עמידים למדי על העין, אולם אינם עמידים במים, ובסיום היום כן הבחנתי במריחה מסוימת.

– המוצר הבא הוא מוצר שמאד סיקרן אותי- השפתון האוניברסאלי של לוריאל- Studio Secret- Universal Lip Glow:

בתכלס מדובר בשפתון שקוף, שמעניק מן זוהר לשפתיים, ומתאים לכל צבע עור ושפתיים, אבל הוא גימיק וזהו.
כן, שפתון במראה של ג'לי קפוא, עם שם כזה מפוצץ זה מגניב, אבל שקוף זה שקוף, לא צריך להשתגע מזה… חמוד, אבל לא יירכש שנית.

עכשיו, במסגרת מתנות הכריסמס, ובגלל שקניתי בסה"כ במעל ל-15£ ממוצרי לוריאל, קיבלתי עוד קופסת הפתעות במתנה:


בקופסה שני מוצרים בגודל מלא:
– מסקרה Volume Million Lashes Diamantissime (יש! עוד אחת!) – מסקרה שחורה עם אבקת יהלומים (מקולקציה מוגבלת לתקופת החגים)- שוב לוריאל מוכיחים שהם טובים בגימיקים, כי תכלס היא נראית שחורה וזהו.
– ליפסטיק אדום מאותה הסדרה: Color Riche Diamantissime בגוון 325- על אמא שלי הוא נראה מצוין, ולכן נשאר אצלה :).

שני מוצרים מוקטנים:
-קרם פנים אנטי אייג'ינג מסדרת Revitalift 10. עדיין לא הגעתי לגיל מוצרי האנטי אייג'ינג (אני לפחות רוצה להאמין בזה), אז גם הקרם הזה נשאר אצל אמא שלי 🙂
-לק שקוף-ניאוני, גם כן מסדרת היהלומים, נתרם לאחותי.

ושתי דוגמיות- האחת של הביבי קרים של  לוריאל, טרם ניסיתי, כי ביבי קרים זה לא מוצר שמתאים לי, ודוגמית של המייקאפ True Match שהפתיע אותי מאד לטובה (גם בגלל שיצא לי לקבל בול את הגוון שלי), כולל קופון ל-2£ הנחה ברכישת המייקאפ. אבל יש לי כבר מספיק מייקאפים אז ויתרתי… אם אתן ממש מתעקשות לדעת- יש למייקאפ יכולת כיסוי בינונית פלוס, יש לו גימור מאד רענן (לא יבשושי ולא פודרתי), והוא לא יותר מדי מורגש על העור. החיסרון היחיד שלו הוא שאחרי כמה שעות העור התחיל להבריק איתו, מה שכבר לא כל כך קורה לי עם הדאבל וור של אסתי לאודר או עם הקולור סטיי.

את המוצרים של לוריאל ניתן למצוא ולהזמין מ-eChemist, CheapSmells,  ו- Chemist Direct.

No7
עוד מותג דראג-סטור שממש בלתי אפשרי להתחמק ממנו בבריטניה הוא No7. בתור עוקבת הדוקה אחר ערוץ היוטיוב של גורואית האיפור הבריטית ליסה אלדריג' שמעתי על המותג הזה ממנה המון, משום שהיא עובדת עם החברה הזו.
אז אם ליסה אחראית לכמה מהמוצרים שלהם- אני חייבת לנסות גם!

מהדוכנים של No7 בחרתי שני מוצרים, וקיבלתי עוד קופסת הפתעות במתנה, וזה כל השלל:


רכשתי:

– שפתון מסדרת Stay Perfect בגוון Gay Geranum (וווייייייייייי, זה מזכיר לי שאני צריכה להשקות את האדניות!)

חיפשתי שפתון אדום מט בגוון מאד ספציפי, ובדיוק אותו מצאתי ב-No7 🙂
לשפתונים של No7 יש מרקם עשיר, והם מאד פיגמנטיים. החיסרון היחיד שמצאתי הוא שהם אינם עמידים בכלל, וצריך לחדש אותם אחרי סנדוויץ' חביתה 😛

– אייליינר נוזלי עמיד Super Precise בגוון כסוף (תהרגו אותי אבל לא הצלחתי למצוא את השם של הגוון על האריזה).


יש לי תחושות מעורבות לגבי האייליינר הזה…
מצד אחד יש לו פיגמנט חזק ויפהפה, והוא מאד עמיד. מצד שני, אחרי שהתרגלתי לאפליקטורים הסיליקוניים אני פחות נהנית מהמברשות עם השיערות, ומוצאת שלא הכי פשוט לדייק עם האפליקטור של האייליינר הזה.
חיסרון נוסף הוא חיי המדף המאד קצרים שלו- 6 חודשים. אני לא חושבת שאשתמש בו כדי לאפר כלות, ועל עצמי אמנם אני בטוח אשתמש, אבל לא חושבת שאצליח לסיים אותו תוך חצי שנה… חפיף… שאלה יהיו הצרות שלנו…

קיבלתי במתנה בקופסת ההפתעות:

-שפתון נוסף מסדרת Stay Perfect הפעם בגוון Classic Rose– ורוד ורד מט באמת יפהפה, אבל טרם ניסיתי אז אין לי יותר מדי מה לספר…


– מסקרה מוקטנת Exceptional Definition בצבע שחור:


גם למסקרה הזו אפליקטור סיליקוני שזה פלוס, היא מאד מסקרנת אותי, אולם טרם ניסיתי אותה, ובעצם יש לי כל כך הרבה מסקרות כך שאני אעביר גם את זו הלאה, אבל מי שתקבל אותה חייבת לנסות ולדווח לי איך היא! אם כן זו מתנה מספר 3 🙂


– צללית אבן בגודל מוקטן Stay Perfect בגוון שחור בשילוב של שימר בגוון ירוק-זית (שוב No7 דפקו קטע עם השם של הגוון- מה נסגר??)


לצללית יש פגמנט חזק ומרשים (הנחתי בלי פריימר), היא ממש מעניינת, ואני מחכה לאירוע הנכון כדי לנסות אותה בצורה רצינית.

-עיפרון עיניים מטאלי בגודל מלא- Stay Perfect בגוון כסוף כהה (שוב, ללא שם):


העיפרון נמרח ממש בקלות, כמו שניתן לראות יש לו פיגמנט מאד מרשים, והוא מבטיח עמידות לשעות ארוכות. לא ניסיתי, אז אני לא יודעת עד כמה זה נכון. אין ספק שאני אצטרך לחזור אליכן עם ביקורת יותר מעמיקה על המוצרים של המותג הזה!

Body Shop

אם יצא לכן לקפוץ לבקר בארה"ב, במדינות אירופה או אפילו בהונג-קונג, אין מצב שפספסתן את החנויות של בודי שופ… לא, זה לא אותו הבודי שופ שיש לנו פה בארץ (למרות שאני חייבת להודות שאני חושבת שרשת בודי-שופ בארץ יותר טובה מהרשת החו"לניקית- לפחות מבחינת הקרמים לגוף והבשמים.

בכל אופן, הרשת הזו מחדשת מדי עונות וחגים את המוצרים שלה, ומוציאה ניחוחות עונתיים חדשים. בשנה שעברה הייתי בהונג-קונג, ולא מצאתי שום ריח שהתחברתי אליו בחנויות הבודי שופ שם, אבל הפעם- מצאתי גם מצאתי!

אז מה נרכש? ממש בקצרה: שלושה בודי-מיסטים, בניחוחות מאסק (הורוד), אגוז שיאה (שמאד מאד מזכיר את האימפוריו ארמאני המהמם בבקבוק הכסוף, למי שמכירה), ווניל- המתוק מהשלושה. בעיניי הם השלושה הכי טובים בחנות, אבל מי שאוהבת ניחוחות פירותיים יותר- פשוט לא תדע במה לבחור!

קניתי חמאות גוף משלימות- אחת בניחוח וניל והשניה בניחוח שיאה. החמאות גוף של הבודי שופ מדהימות בעיני- הן נותנות המון לחות לעור (הרבה יותר אינטנסיביות וכבדות מקרם גוף רגיל), ומותירות אותו רך, נעים וריחני 🙂

נרכש גם סבון רחצה בניחוח חדש- שוקולד! המוצרים בסדרה הזו פשוט מעלפים, שוקולד שוקולד! כשהתקלחתי עם הסבון הרגשתי שאני מתקלחת עם מעדן דני, זה היה די מגניב 🙂

רכשתי גם חמאת שפתיים בניחוח שיאה, והיא מצטרפת למתנות שאני מחלקת לכן (מתנה מספר 4).

עשיתי כרטיס מועדון בתוספת תשלום של 5£. זה יצא משתלם כי הכרטיס העניק לי 10% הנחה על הקניה הראשונה וגם על הקניות הבאות (תקף לשנה), וגם קיבלתי את המארז הזה שמכיל שני בקבוקים של שמפו, ושני בקבוקים של קונדישינר לשיער שמן- מוקטנים, וגם מסרק פלסטיק חמוד:

Bare Minerals
המותג הבא שהייתי חייבת לבדוק מקרוב הוא Bare Minerals. כמובן שמדובר במותג שמוכר מוצרים מינראליים בלבד, המוצרים שלו יפהפיים, האריזות נקיות וקורצות. יש ל- Bare Minerals חנות קטנה ומקסימה ב-Covent Garden (כשתהיו בלונדון תבינו), וראיתי שם כמה מארזים שממש קרצו לי. החלטתי לחכות קצת, והסבלנות השתלמה, כי ב-Boxing Day המארז נמכר ב-Selfridges בחצי המחיר.
נרכשו שני מארזים:
הראשון יותר "איפורי" והשני "טיפוחי"…

המארז האיפורי כולל ארבעה מוצרים (כן בתמונה יש שלושה מוצרים, כי העיפרון השחור כבר הצליח להיעלם לי…)


המארז כולל:
1. מסיר איפור עיניים עמיד בגודל מוקטן- טרם נוסה.
2.  צבע שפתיים מינרלי ורוד בגודל מלא- Pretty Amazing בגוון Pizzazz
3.  פריימר עיניים בגודל מוקטן- Prime Time בגוון Pink Sugar.
4. עיפרון עיניים מינרלי שחור בגודל מלא- נעדר ומזה ארבעה ימים שנעלמו עקבותיו…


כמו שניתן לראות בתמונה צבע השפתיים פיגמנטי ואינטנסיבי בטירוף, הוא נראה כמו גלוס, אבל כשמורחים אותו יש לו תחושה שיותר דומה לזו של ליפסטיק לחותי. הוא מותיר את השפתיים עסיסיות ומבריקות, הוא יושב עליהן די טוב, למרות שהוא לא דביק, ולי הוא החזיק משהו כמו ארבע שעות- מכובד. ניסיתי אותו רק פעם אחת, אני חושבת שאני צריכה לנסות אותו עוד כמה פעמים לפני שאגבש דעה נחרצת לגביו.


הפריימר לעיניים מאד מיוחד- הוא ממש שימרי, ויש לו גוון ורדרד-קרמי ומקסים. מה שבעצם אומר שניתן להניח אותו גם ללא צללית.
מבחינת העמידות- הנחתי מעל הסווטש צללית, וכשביקשתי להוריד את היצירה מהיד- זה לא היה קל! אז הוא עושה רושם טוב, אבל עוד לא ניסיתי אותו כמו שצריך, עדכון תקבלו בהקדם!

המארז הזה עכשיו נמכר באינטרנט במחיר עוד יותר נמוך ומשתלם מזה שאני שילמתי עליו: עכשיו ב-Lookfantastic (בקישור הזה) הוא נמכר ב-13£ בלבד! (נראה לי שהמחיר הזה יימשך לאורך ינואר 2013).

ולמארז השני, הטיפוחי:


המארז הזה כולל שלושה מוצרים מוקטנים:

1. תרחיץ ניקוי לפנים- טרם נוסה.
2. קרם לחות מזין לעור מעורב (טוב לי)- טרם נוסה.
3. קרם עיניים בגודל 7ml שלדעתי יספיק למשהו כמו שלושה או ארבעה חודשים. היה לי בדיוק כזה עד לא מזמן בגודל מלא, ומאד אהבתי אותו. הוא אמור להלחם בעיגולים שחורים ומראה של עיניים עייפות- אני לא יודעת עד כמה הוא עושה את העבודה, משום שאני לא סובלת מהבעיות האלה, ואני משתמשת בקרם עיניים יותר למניעת ודחיית בעיות, ולא לטיפול בבעיות…
אז אם גם אתן צריכות קרם עיניים לאותה המטרה- בטוח תהנו ממנו, והוא גם מהווה אחלה בסיס מתחת לאיפור העיניים.

את המוצרים של Bare Minerals אפשר למצוא באתרים: Feelunique, lookfantastic, StrawberryNET, ו-Asos.

Simple
דיברנו המון על איפור, ורק טיפה על טיפוח, אז עכשיו נדבר עוד טיפה על טיפוח!
המותג Simple הוא מותג דראגסטור, יענו עממי, ויש לו ליין מאד נקי של מוצרי טיפוח, שחלקם אף זכו בתואר מוצר השנה על ידי קוראות קוסמופוליטן.
אז נורא רציתי לנסות כמה מוצרים ממנו, ולבדוק- הכצעקתה?

נרכשו:
1. קרם עדין להסרת איפור עיניים (גם איפור עמיד) מסדרת Kind to Eyes. טרם נוסה.
2. ספרי ממריץ לעור הפנים מסדרת Kind to Skin.
טרם נוסה. מדובר בנוזל שמכיל תמצית מפרח הלוטוס, והספרי הזה אמור "להחיות" ולהמריץ עור עייף ויבש, ומתאים גם לעור רגיש. הוא נספג במהירות לתוך העור, וניתן להשתמש בו גם על איפור.
רכשתי אותו לאחר שניסיתי את הספריי הממריץ ומקבע האיפור המינראלי של MAD Minerals, והייתי מאד מרוצה ממנו. המוצרים האלה מעולים לזמנים כמו טיסות- כשהעור מתייבש שם בין העננים וזקוק לניעור טוב 🙂
לגבי הספריי של סימפל אני אשוב לעדכן!
3. עט לתיקון איפור עיניים מסדרת Kind to Eyes:


הטוש הזה פשוט גאוני! יש לו קצה ספוגי קשיח ומחודד, ודרכו עובר הנוזל שמסיר איפור. באמצעות הקצה המחודד אפשר להסיר טעויות איפור קטנטנות ממש בקלות (כמו מסקרה, אייליינר וכד'). הוא עובד מעולה גם על איפור עמיד.
מאד אהבתי שהצלחתי לתקן איתו אייליינר מבלי שזה פגע בצללית- אני לא יודעת איך זה עבד ככה, אבל זה עבד 🙂
החיסרון היחיד של הטוש הזה הוא שהוא טוב לשימוש רק לשלושה חודשים מרגע הפתיחה…

את המוצרים של Simple ניתן למצוא ולהזמין ארצה מהאתרים eChemist ו-Chemist Direct.

התעייפתן? תאמינו לי שגם אני, אבל מילה זאת מילה, ותכף מגיעים לסוף!!!

Garnier
גם את גרניה אני ממש לא צריכה להציג לכן, ויכול מאד להיות שגם את המוצר הזה אין צורך להציג לכן:


הקפאין רול של גרניה (בגוון 03- מדיום) הוא הקונסילר האישי שלי שאני הכי הכי אוהבת! הוא מיועד להתמודדות עם כהויות באזור העיניים, ואני שוב מבהירה שאני לא סובלת משום כהות אז אני לא יכולה להעיד האם הוא באמת עומד במשימה הזו, אבל בתור קונסילר לעור רגיל הוא פשוט מצויין!
קודם כל אני מתה על הגאדג'ט- מאד אוהבת את הרעיון של הרול, הוא ממש נוח, ומריחה אחת מוציאה לי כמות מדוייקת.
שנית, המרקם שלו מאד דק וקליל, הוא בקושי נראה (אם בכלל, ובכל זאת נותן כיסוי יפה ומשתלב מצוין עם כל מייקאפ.
מצאתי אותו בסניפי הסופרדראג במחיר מבצע של 5£ (שלושים שקלים), אז הייתי חייבת לקחת לי אחד, שיהיה לי אקסטרה כשהנוכחי ייגמר.
מעניין אותי לשמוע מבנות שכן סובלות מכהויות מתחת לעיניים איך הוא מתנהג.

את הרול הזה אפשר לרכוש מהאתרים: feelunique.com, lookfantastic.com, CheapSmells.com, ו- Chemist Direct.

Clarins
והפעם טיפוח שהוא גם בסיס מצוין לאיפור – בעלות עור שמן- שימו לב!

מימין: הביוטי באלם, משמאל: קרם לחות. Clarins

את שני המוצרים האלה ניסיתי בגדלים מוקטנים בארץ, והתאהבתי. מכיוון שאני משתדלת לא לתרום את כספי לפארמים כאן הנסיעה הזו באה לי בול בזמן, והתחדשתי לי בקלרינס מבוטס.

כבר סיפרתי לכן לא פעם שיש לי עור מאד שומני, והאיפור עליי מחזיק תמיד משהו כמו שעתיים לפני שהעור שלי מתחיל להבריק. חיפשתי בנרות תכשירים שיצליחו לשלוט לי בשומניות של העור, ללא הצלחה. ניסיתי כל דבר שכתוב עליו שהוא מיועד למטרה הזו, וכלום לא עבד. עד שמצאתי את שני אלה, ועל האריזות שלהם אין שום מילה על שליטה בשומניות 🙂
מראש אגיד שאני מוצאת שהשילוב של שניהם ביחד הוא שמעניק לי את התוצאה הכי טובה, וכשהם מונחים מתחת למייקאפים עמידים כמו הדאבל וור או הקולורסטיי התוצאות הן מקסימליות מבחינת השליטה בשומניות.

נתחיל מהקרם לחות: Radiance Booster, Daily Energizer Cream
בעיקרון זהו קרם שמיועד לעור צעיר, והוא אמור לספק לעור מראה אחיד, בריא וקורן. אני מאד אוהבת אותו במיוחד בגלל שהוא כמעט וגרם לי לשכוח מה זה עור שומני!
אהה, ויש לו גם ריח ממש נעים- שזה בונוס 🙂

על הקרם אני מורחת את הביוטי באלם- Beauty Flash Balm, שהוא מעין פריימר לפנים. המרקם שלו נוזלי מאד מאד סמיך, ופשוט מורחים אותו על גבי העור, ומיד מעליו מניחים את המייקאפ. הוא בעצם אמור להחליק את העור ולתת לו זוהר וחיות. אני חושבת שזה באמת עובד כי המייקאפ שלי באמת נראה יותר טוב מעליו.

הבאלם הזה יכול גם לשמש כמסכה ממריצה ומרגיעה לפנים, אם מורחים ממנו כמות קצת יותר נדיבה ומשאירים  על העור בין 10 ל-15 דקות.

שוב, השילוב של שני אלה יחד עשה פלאים אצלי, הבאלם אמנם לא מצליח לצמצם נקבוביות כמו הפריימרים הסיליקוניים, אבל זה משהו שאני מוכנה להתפשר עליו אם תופעת השומניות כמעט ונעלמת!

אהה, ואם אתן רוכשות מקלרינס בלונדון (ותכלס גם בארץ) תבקשו דוגמיות! לא מחלקים שם חופשי, אבל אם תבקשו תקבלו 🙂 בלי דוגמיות לא הייתי מכירה את המוצרים הנפלאים האלה!

את שני המוצרים האלה ניתן למצוא ולהזמין מ-CheapSmells, ו- StrawberryNET

Cacharel
זו הייתה קניה של הרגע האחרון: את המארז הזה של Amor Amor מצאתי בדיוטי פרי של הית'רו 🙂 השמחה בלב הייתה גדולה, כי אמור-אמור הוא הבושם שאני הכי הכי אוהבת, והבבוק שהיה לי נגמר מזמן…

המארז כולל בושם בגודל 30ml, קרם גוף בניחוח זהה, וגלוס ורדרד.
על הבושם אני חולהההה אז אין פה הפתעות, ואין לי ספק שאני אוהב את קרם הגוף. את הגלוס עוד לא ניסיתי.
המארז עלה 19£. אני חושבת שזה די משתלם.


בכל אופן, אם אתן נוסעות ללונדון אז חשוב שתדעו ששדה התעופה הית'רו הוא אחד הזולים, במיוחד בכל מה שקשור לשוקולדים וליקרים.

אז אם אתן מתכננות לקנות מתנות לחברין/הורים/עבודה ולהביא טובלרונים וכאלה, אני ממש ממליצה לכן לקנות אותם בהית'רו ולא בדיוטי פרי בארץ!
לדוגמא, 3 טובלרונים גדולים עולים שם 10£ (בערך 60 שקלים), לפי מה שזכור לי בדיוטי בארץ זה עלה הרבה יותר, וככה גם כל שאר השוקולדים. אני ובעלי קנינו גם שני בקבוקים של בייליס ב-20£ (125 שקלים) שזה ממש כלום!

Kiko
את הכי טוב שמרתי לסוף 🙂

Kiko היא חברת איפור מקצועי איטלקית, שסניפיה פזורים בכמה ממדינות אירופה, והשוס הוא מוצרים נפלאים במחירים ידידותיים!


הסניף של Kiko בלונדון ממוקם בקניון העצום Westfield (שימו לב שזה הקניון הישן ולא החדש שנפתח ליד הפארק האולימפי).
שם די פשטתי על החנות, ויצאתי עם שלל מכובד:

נרכשו:
אייליינרים נוזליים עמידים במים- Super Color eyeliner:
(6.90£)


שני האייליינרים האלה הם סופר סופר עמידים, ומזכירים לי בעמידות שלהם את האייליינר הנוזלי העמיד של MUA. הם לא זזים, לא דוהים, ולא נמרחים למעלה מ-12 שעות (אפילו שרדו מקלחת!), והם יפהפיים!
מה שכן, צריך לבנות אותם, כי במריחה אחת הצבע לא יוצא אטום לגמרי (כמו הסווטש הירוק בתמונה).

104 הוא ירוק שימרי, אלגנטי ומקסים, ואם מורחים ממנו שכבה, מחכים שתתייבש ואז מניחים עוד שכבה- הוא הרבה יותר כהה ממה שרואים בסווטש.

102 הוא חום-זהוב (כן, שוב הצבע הזה- אבל אין לי אייליינר כזה אז שוּש!!!)- מהמם, מעלף, הורס חושים 😛

האפליקטור שלהם הוא ספוגי קשיח בחתיכה אחת, עם קצה מחודד שמאפשר דיוק מקסימלי ויצירת "שפיץ" בקלות.


שתי צלליות בסטיק- Long Lasting Stick Eyeshadows:
(6.90£)


הצלליות בסטיק של KIKO הן עמידות במים, ומבטיחות עמידות של עד שמונה שעות. ניסיתי אחת מהן יום אחד בלונדון, על גבי הפריימר של MUA והיא החזיקה אפילו יותר משמונה שעות.
הן נמרחות בקלות, ניתנות לטשטוש, והכי חשוב- מהפנטות!

שני עפרונות עיניים עמידים במים- Glamorous Eye Pencil
(4.20£)

מימין: 402  משמאל: 401

העפרונות האלה של KIKO הם עמידים במים, נמרחים בקלות וניתנים לטשטוש.
מעבר לכך לא ניסיתי אותם, ואין לי דיעה מגובשת…


עיפרון עיניים אוטומטי עמיד במים- Automatic Precision Eyeliner and Khôl

(5.90£)

מהסדרה הזו בחרתי בגוון סגול חצילי 714.
יש לעיפרון ספוגית בקצה השני שלו שמשמשת לטשטוש העיפרון, וזה מאד נוח כי לא צריך לשלוף מברשת במיוחד.
לא ניסיתי את העיפרון ואני לא יודעת עד כמה הוא עמיד באמת.


פלטת צלליות – Color Seduction בגוןן 02 Sensuous Burgundy:
(נרכשה ב-6.40£ במקום 12.90£)

פלטת הצלליות האלה מכילה ארבעה צבעים שבעיניי כל אחד יותר יפה מהשני, ואני חושבת ששילובים שלהם יכול להיות מהמם, ולכן לא הייתה שום התלבטות לגבי איזו פלטה לבחור.
הצלליות סופר פיגמנטיות, מאד אינטנסיביות, ויש להן מרקם ממש קטיפתי (אולי בגלל זה הן מגיעות בתוך שקיק קטיפתי). צלליות תענוג שישר נכנסות לתיק האיפור היומיומי שלי 🙂

ז-ה-ווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!! (ותאמינו לי שזה היה אחרי סינון????!!!!)

סיימתי את הפוסט הארוך בהיסטוריה של הבלוג, ואולי הארוך בהיסטוריית הבלוגים בכלל 😛

אבל לפני שנסיים יש עוד פריט אחד שנכנס למעטפת המתנה שלי אליכן:
בגלל שגיהצתי מעבר לכל שיעור בסניפים של Boots קיבלתי במתנה את הבושם De Lancome (של לנקום, כמובן), בגודל מלא (125ml). אני באופן אישי לא אהבתי איך שהוא מריח עלי, אז אם אתן מכירות ואוהבות, או מכירות מישהי אחרת שאוהבת אותו, אז למה שלא תיקחו ותיהנו ממנו במקומי? אז זוהי מתנה מספר 5!

אם הגעתן עד לכאן, אז באמת מגיע לכן שאפו ענק! אני ממש מקווה שזה היה קליל ושנהניתן, ושנתתי לכן מושג לגבי מה יש בעולם הגדול של האיפור…

ואם הגעתן עד לכאן אתן גם בטח רוצות לדעת איך תוכלו לקבל את ארבעת המוצרים שאני מעבירה הלאה, נכון?

אז קודם נסכם מה יש לנו:

1. לק זהב של Max Factor- מוקטן.
2. גלוס קטנטן של 17.
3. מסקרה של No7- מוקטנת.
4. חמאת שפתיים שיאה של Body Shop בגודל מלא.
5. בושם De Lancom של לנקום בגודל מלא.

כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה הוא לעשות לייק לדף הפייסבוק של ״המדריך לקניית קוסמטיקה באינטרנט״, ולענות על השאלה הבאה בתיבת הפייסבוק כאן למטה:

אם אתן נוסעות מחר ללונדון- מה הדבר הראשון שאתן רצות לקנות ולמה?

תנסו להיות מעניינות בתשובות שלכן, כי את הזוכה אבחר לפי התגובה הכי מעניינת/מקורית/משעשעת/מרגשת -דמעות (בעיניי כמובן 😛 )

ניתן להשתתף ולהגיב עד יום שבת ה-25/1/13 בחצות!

אז שוב, תודה שקראתן והתעניינתן, מקווה שנהניתן, ובהצלחה!