נעים להכיר: המדריך לקניית קוסמטיקה ברשת

המדריך השלם לאתרי הקוסמטיקה הכי טובים ברשת: בואו לגלות איפה תוכלו לקנות את מוצרי האיפור והטיפוח האהובים עליכן בהרבה פחות כסף. ותתפלאו: רבים מהאתרים אפילו שולחים ארצה בחינם 🙂

הרשת מלאה באתרים שמוכרים מוצרי קוסמטיקה במחירים מוזלים ואפילו במחירים שלנו, בארץ, נראים ממש מצחיקים (או שהם גורמים לנו לבכות מקנאה…). זה לא בגלל שהם באמת מצחיקים. מדובר במחירים הגיוניים בכל העולם- שפה פשוט למחיר השפוי הוסיפו עוד ספרה.

לצערי ברבים מהאתרים האלו אנחנו, הישראליות המגונדרות, לא יכולות ממש ליהנות מהמחירים האטרקטיביים, אם זה משום שהאתרים לא שולחים לארץ, או משום שתהליך המשלוח מיקר מאד את הרכישה עד כדי אי כדאיות כלכלית. מה שאני ניסיתי לעשות כאן הוא לרכז את האתרים המומלצים ביותר (שאני מצאתי, בכל אופן) ולחלק אותם לפי קטגוריות של כדאיות, כפי שתראו להלן. אם גם אתן מכירות אתרים כאלה, אנא כתבו בתגובות, ואני אוסיף אותם לרשימה.

אך לפני שאתחיל בסקירה אני רוצה להעיר את תשומת לבכן לשלושה עניינים חשובים לא פחות:

ראשית, אני ממליצה לרכוש קוסמטיקה באינטרנט בשל הפערים במחירים, אבל לפני שאתן רוכשות מייק-אפ, צללית, סומק, עיפרון, או כל מוצר שהוא בעל צבע- עדיף שתעשו לעצמכן טובה, ותנסו אותו באחת החנויות בארץ טרם ההזמנה. לכו לפארם הקרוב, נסו קצת טסטרים, תבדקו מה הוא גוון המייק-אפ המתאים לכן, האם הפיגמנט של הצללית בה חשקתן חזק ועונה על דרישותיכן, וכו'… לא כדאי להזמין גוון מייק-אפ שנראה לכן מתאים ולגלות שהוא כהה או בהיר מדי עבורכן…

שנית, כדאי לוודא שהאתרים מהן אתן רוכשות הם אמינים, ותמיד תעדיפו תשלום ב-paypal, מה שימנע מכן לפזר את פרטי האשראי שלכן בכל החנויות ברשת.

שלישית- לגבי מכס ומיסים אחרים: נכון שיש פטור ממכס על יבוא של מוצרים עד 325$, אבל זה רק פטור ממכס. אם תזמינו מוצרים בסכום של עד 75$ תהיו פטורות ממכס וגם ממע"מ ומס קניה. בהזמנה מעל לסכום זה אתן לוקחות סיכון ש"יתפסו" את החבילה כשתגיע לארץ, ותדרשו לשלם מע"מ ומס קניה. קחו בחשבון שמחיר המשלוח כלול ב-75$ (אם הזמנתן ב-72$ ושילמתן משלוח 4$ – יש סיכוי סביר שתשלמו מיסים). לקריאה נוספת אודות חוקי המכס החדשים כנסו לכאן .

אז נתחיל… אה, כן… זה הולך להיות ארוך!

אתרים ששולחים לארץ בחינם

אפשרות השילוח החינמי היא ללא ספק אחת הבונבוניירות שגורמות לנו להרגיש פעמיים כי טוב: גם כי מצאנו את שחשקה נפשנו בזול, וגם כי המשלוח לא ייקר את כל העניין, ואנחנו נהנות מאותם המחירים מהם נהנות יתר בנות הגלובוס.


feelunique.com

באתר הבריטי feelunique.com תמצאו מוצרי טיפוח לפנים, לגוף ולשיער, מוצרי איפור של מגוון החברות המובילות, העממיות והיוקרתיות, מוצרי טיפוח אורגניים, בשמים, אביזרים ועוד מיני מטעמים. החיפוש בו הוא פשוט ונוח, אני מוצאת שהאתר ממש ידידותי למשתמש. המחירים  הם בפאונד (אפשר לשנות לדולרים או ליורו) והם כוללים בעצם את מחיר המשלוח- והם מאד זולים! כך לדוגמא תמצאי שם את האייליינר ג'ל של מייבלין, שסוקר ודובר עליו לרוב, ב-6.80 פאונד (בסביבות ה-40 שקלים). שימו לב שאותו האייליינר בפארמים בארץ עולה 90 שקלים (לפני הנחה כלשהי).

החיסרון שמצאתי באתר הוא שלא תמיד ניתן למצוא שם את כל קשת הגוונים לכל מוצר, וגם לא תמיד תמצאו שם את המוצר הספציפי שחיפשתן. למרות זאת, אל תקנו מוצר מבלי לבדוק קודם את האתר הזה. אגב, יש לאתר גם אפליקציה ממש נוחה לאייפון, מה שיקל עליכן את תהליך הבירור בעודכן מתלבטות מול הסטנד בחנות.

מה עוד צריך לדעת? האתר מקבל paypal, ההזמנה תגיע תוך שבועיים-שלושה, אבל יש אפשרות למשלוח מהיר יותר (כמובן שזה יעלה יותר). אפשר גם להחזיר מוצר סגור (יתרון), אבל תוך 21 יום מהיום שבו המשלוח שוגר אליכן (חיסרון), כך שתצטרכו להיות מאד זריזות אם באמת תחליטו להחזיר מוצר. את השאר כבר תגלו לבד…


lookfantastic.com

גם lookfantastic.com הוא אתר מבית היוצר של הממלכה הבריטית, וגם הוא מציע לנו מוצרי טיפוח וקוסמטיקה לרוב, בשמים, אביזרים ועוד ועוד, פשוט צריך לשוטט ולחפש (בקלות). גם כאן התשלום הוא בפאונדים, וניתן למצוא כאן רבות מהחברות המוכרות והפחות מוכרות לנו הישראליות. שם למשל מצאתי את ה-BB קרם של גרנייה, שהגיע אלינו לאחרונה, ב-8 פאונד (!!) שזה 48 שקלים!! שימו לב שהחברה בארץ יצאה עם "מבצע" במחיר השקה של– 79.99 (ובתרגום- שמונים) שקלים. מישהו בחברה כנראה השתגע, כי ללא מבצע המוצר כאן בארץ מתומחר ב-169 שקלים- פי שלוש וחצי מהמחיר באתר!!! כמה מכעיס לגלות שמחיר המבצע כאן הוא עדיין כמעט כפול מהמחיר הרגיל באתר, לא ככה?!?!

מה עוד צריך לדעת? ניתן לשלם דרך paypal (אני יודעת שבעבר הייתה להם בעיה לקבל חשבון פייפאל ישראלי, אבל היום הבעיה הזו כבר לא קיימת, מניסיון). הם מבטיחים שההזמנה תגיע תוך שבוע-שבועיים, ואפשר להחזיר מוצר סגור תוך 14 יום מיום קבלתו. האתר מציע גם מבצעים והנחות שונים, אז כדאי לעקוב. גם במקרה הזה- את השאר תגלו לבד.



StrawberryNET.com

לאתר הזה, שהמפקדה שלו נמצאת בהונג-קונג, יתרון משמעותי- יש לו גם גרסא בעברית(!) עם תמחור בשקלים(!!), מה שהופך את החוויה ב-StrawberryNET.com למאוד ידידותית למשתמשת הישראלית. מה תמצאו בו? מה שציפיתן- מוצרי קוסמטיקה של החברות המובילות (למרות שגם כאן, כמו באתרים הקודמים, לא תמצאו הכל מהכל), מוצרי טיפוח לשיער ולעור, בשמים ועוד…

המחירים באתר לעיתים זולים ומשתלמים אך לעיתים תמצאו שמבצע 1+1 בארץ עדיף, או שניתן למצוא את אותם המוצרים במחירים זולים יותר באתרים אחרים- אז אל תתעצלו להשוות… מה שכן, לעיתים החברים בסטרוברי מפנקים במבצעים והנחות שוות, אז גם במקרה הזה כדאי לעקוב, ויש גם תכנית הטבות ללקוחות חוזרים, והנחה נוספת על קניה של שלושה מוצרים או יותר.

גם כאן ניתן לשלם ב-paypal, המשלוח, כמובן, חינמי- אבל שימו לב: למעט בשמים, אז תדרשו לשלם 10% מסך הקניה (אבל לא יותר מ-15%), וההזמנה תגיע גם כן תוך שבוע-שבועיים. יש אופציה למשלוח אקפרס, אך זה יעלה לכן 15$ נוספים.

גם כאן יש מדיניות החזרה נוחה, ועל מוצרים שרוצים להחזיר (סגורים כמובן) יש לדווח תוך 14 יום מיום הקבלה. לפרטים נוספים גשו לאתר.


ASOS

אני מתה על אסוס, מכורה לאתר הזה!  יש בו כל מה שאישה צריכה: בגדים, נעלים, פיג'מות, לבנים, אקססוריס, איפור, מוצרי טיפוח, ועוד ועוד… כשאת נכנסת לאתר פשוט צריך לבחור ברובריקה הרצויה ולהמשיך משם. מה שאני אוהבת באסוס זה שיש שם כל מיני אפשרויות לצמצום הבחירה, כולל צמצום טווח המחירים, המותגים, המידות והצבעים, כך שאפשר למצוא מה שמתאים לנו די בקלות ולא צריך להתברבר בין מאות הפריטים המוצעים.

בתחום האיפור אסוס מוכרים מוצרים מרשתות נבחרות ומוכרות  כמו Bourjois, Stila, Rimel, Too Faced ואחרות, אך את הרשתות העממיות המוכרות לנו יותר כאן כמו לוריאל, מייבלין, ג'ייד והדומות להן לא תמצאו שם.

אסוס הוא עוד אתר בריטי, ועל כן גם בו המחירים הם בפאונדים. לגבי האיפור- המחירים (יחסית לארץ) נוחים אבל לא פעם מצאתי את המוצרים שנמכרים שם במחירים זולים יותר באתרים אחרים.


אז מה טוב פה? הכי שווה לקנות באסוס בסופי העונות, אז הם מפגיזים במבצעים והנחות. גם במשך השנה, כמעט כל שבוע בעצם, יש הנחה על פריטים אחרים. לאורך כל השנה ניתן להיכנס לרובריקת הסייל, שם תמיד מחכים מוצרים בכל הקטגוריות במחירים מוזלים. בקיצור- שווה בדיקה.

גם באסוס מקבלים paypal, ואת ההזמנה תקבלו תוך שבועיים-שלושה. לגבי מדיניות ההחזרה- מוצר שאתן לא מרוצות ממנו יוחזר תוך 28 יום מיום הקבלה.

BeautyBay

ואנחנו ממשיכים עם ממלכת אתרי האיפור  והמשלוחים החינמיים, ומגיעים אל Beauty Bay. באתר הבריטי הזה תמצאו מוצרי איפור וטיפוח, בשמים, אביזרים, מוצרי טיפוח לשיער וגם לגבר- כל אלה ממיטב החברות בשוק. המחירים לא הכי זולים שמצאתי, אם כי כן נתקלתי במציאות. אני מניחה שישנם מבצעים מדי פעם, כמו ביתר האתרים- אני מבטיחה לעקוב ולעדכן.

באתר לא ניתן לשלם באמצעות paypal. מדיניות ההחזרה לעומת זאת היא מאד נוחה, וניתן להחזיר מוצר סגור תוך 14 יום מיום הקבלה, אך יש להודיע להם מראש באמצעות אי-מייל שבכוונתכם להחזירו.


Beauty Expert

גם Beauty Expert הוא אתר בריטי, כמה מפתיע… האתר הזה מוכר מוצרי טיפוח שונים- לשיער, לציפורניים, לגבר, להרזייה, אקססוריז ובשמים ו-איפור. אני אתמקד בחלק של האיפור: מבחר המותגים כאן הוא מאד מצומצם, ושלושת הבולטים הם Stila, Elizabeth Arden ו- Jemma Kid. המחירים די נוחים, חלקם גבוהים, אבל יש גם הרבה מוצרים בסיילים. היתרון הגדול של האתר הוא כמובן המשלוח חינם ארצה.

בעיקרון ניתן להחזיר מוצרי איפור סגורים תוך 14 יום מיום הקבלה, אבל באתר כתבו תורה שלמה סביב מדיניות ההחזרות, אז כדאי לעיין בתנאים טרם ההזמנה. האתר מקבל paypal.


eChemist

eChemist הוא עוד אתר שבסיסו- ניחשתן נכון: בבריטניה. לאתר הזה יתרונות רבים, והראשון, הוא כמובן המשלוח החינמי לכל העולם.

אז מה תמצאו שם: באתר הזה יש מאות מותגים- מוכרים יותר ופחות, ואלפי מוצרים- איפור, טיפוח לפנים, לגוף, לשיער, לגבר ולאישה, אביזרים ועוד. תמצאו שם בית מרקחת שמוכר פתרונות למעשנים, תוספי מזון, ויטמינים ועוד, תמצאו מוצרים לתינוקות- לאמבטיה, מזון, ואפילו צעצועים. יש שם גם מבחר של אריזות מתנה ועוד ועוד. מצאתי שם מותגים שהיה לי קשה למצוא באתרים אחרים- כמו Vichy למשל.

המחירים באתר מאד נוחים, לפחות לגבי החברות המוכרות שאני בדקתי והשוויתי- המחירים הרבה הרבה יותר זולים מהמחירים בארץ. בעצם המחירים באתר די דומים למחירים ביתר האתרים ששולחים מבריטניה, אבל הוא מציע משהו שלא מציעים בהרבה אתרים אחרים- צבירת נקודות על כל קניה. כדי ליהנות מהטבה זו חייבים להיות חברים רשומים. דבר נחמד נוסף הוא שבאתר הזה לא משלמים מע"מ (VAT), ולכן כשתגיעו למעמד התשלום המחיר יתעדכן והמע"מ יופחת מהחשבונית. אגב, לנוחיות הגולשים, יש באתר אופציה לבחור הצגת מחירים עם או בלי מע"מ, כפי שניתן לראות בתמונה להלן:

זמן ההגעה המשוער של המשלוח הוא שבועיים.המשלוח, כאמור, חינם- אבל שימו לב שזה לחבילות במשקל של עד 2 ק"ג. חריגה גוררת תשלום נוסף וגבוה, ועדיף כבל לפצל חבילות (12.5 פאונד על המשלוח+ 3.5 פאונד על כל חצי קילו נוסף). חוץ מזה שכשמדובר באיפור, אז שני ק"ג זה משקל מכובד, ואני בספק אם קונה ממוצעת תצטרך יותר מזה…

ניתן להחזיר מוצרים שלא נפתחו בלבד, ויש להודיע על כוונתכן להחזיר- בכתב ותוך שבעה ימים מיום קבלת החבילה.

האתר לא מקבל פייפאל.


NATURISIMO- the organic beauty store

אם אתן חסידות של מוצרים טבעיים, וגם אם אתן סתם אוהבות איפור ומוצרי טיפוח, אז Naturisimo.com הוא אתר שעשוי מאד להתאים לכן. מוכרים שם רק מוצרים טבעיים ואורגאניים שקשורים בטיפוח ויופי. תמצאו שם איפור, מוצרים לטיפוח העור, הגוף והשיער, בשמים ומוצרים לגבר.

המחירים באתר לא הכי זולים, וכדאי להשוות מול iHerb ומול Vitacost. היתרון של האתר הזה הוא המשלוח החינמי- שזה תמיד כיף 🙂

האתר מאד נעים ומזמין, כמו כל האתרים הבריטיים האחרים שאני מכירה בעצם, ובהחלט שווה ביקור!

עוד דבר נחמד הוא שעל כל הזמנה תוכלו לבחור עד חמישה מוצרים מוקטנים/דוגמיות במחירים קטנים- החל מ-3 שקלים לפריט.

פייפאל: ניתן לשלם עם פייפאל.

החזרות: מקבלים מוצרים סגורים תוך 28 יום מיום הקבלה, לפרטים נוספים- צרו קשר עם שירות הלקוחות.


COSME-DE

cosme-de הוא עוד אתר שמפקדתו  נמצאת בהונג-קונג, וגם כאן תמצאו מגוון רחב של מוצרי טיפוח לעור ולשיער, וכמובן- איפור. תוכלו למצוא כאן חברות שלא מצאתן באתרים האחרים, אבל ישנן חברות שלא תמצאו כאן (רבלון, למשל,  חסרה לי), וגם כאן לא תמצאו את כל המוצרים המוכרים של החברות (למשל ללוריאל לא הייתה שום נציגות מתחום האיפור, אבל מוצרי טיפוח יש למכביר).

האתר הוא לא הכי זול מבין האתרים שנסקרו, אבל אולי תמצאו כאן מוצרים שלא מצאתן באתרים האחרים, הוא מציע הנחות שונות בהתאם לסכומים ששפכתן באתר, וגם מבצעים והנחות שווים אחרים מפעם לפעם, אז כדאי לעקוב, והכי חשוב- המשלוח החינמי, כמובן…

ברירת המחדל של אופן התשלום היא בדולרים אמריקאים, והאתר מקבל paypal. המשלוח יגיע תוך שבוע-שבועיים (ללא התחייבות), וניתן להחזיר את המוצרים, סגורים כמובן, תוך שלושים יום מיום השילוח (זריזות, זוכרות?). ביתר הפרטים בעניין זה ואחרים תוכלו להתעדכן באתר.


אתן עוד פה? אם כן אז נמשיך:

אתרים ששולחים לארץ- עם דמי משלוח


CheapSmells

תאמינו לי, השם של האתר הזה לא עושה עמו חסד.CheapSmells.com הוא אתר נפלא שתוכלו למצוא בו לא רק בשמים בזול, אלא כמובן גם מוצרי איפור וטיפוח (הרי לשם כך התכנסנו, לא?), אביזרים ועוד ועוד. האתר הבריטי הזה נמצא בראש הרשימה משום שעלויות המשלוח שלו מאד נמוכות ולא משמעותיות (כך בכל אופן אני מצאתי). הוא גם נמצא בין לבין- כי אם תבזבזו למעלה ממאה פאונד המשלוח יהיה חינמי- אבל זהו כבר מחיר אסטרונומי, ואז גם תשלמו מע"מ ומס קניה, אז צריך לקחת גם את זה בחשבון…

עלות המשלוח נקבעת בהתאם למשקל ולכמות, אבל אל תתנו לעובדה זו להבהיל אתכן, ואל תוותרו על בדיקת כדאיות באתר הזה. כך, למשל, ניתן למצוא שם את מייק-אפ colorstay של רבלון ב-11.4 פאונד (9 על המייק-אפ ו-2.05 על המשלוח) שזה 64 שקלים- וזה יותר זול מכל מבצע על המייק-אפ הזה שמצאתי כאן. עכשיו אם תבחרו להזמין עוד מייק-אפ או מוצר אחר עלות המשלוח תעלה בשקלים בודדים בלבד. תבדקו בעצמכן, אני מצאתי שלמרות המשלוח- ההזמנה מהאתר מאד משתלמת.

גם כאן יש לציין כי לא תמצאו הכל, אם כי המבחר מכובד.

מה עוד צריך לדעת? כן, האתר מקבל paypal, ההזמנה תגיע תוך שבוע-שבועיים, ואם תרצו להחזיר מוצר תצטרכו להחזיר אותו תוך 30 יום מיום ההזמנה שלכן.


M.A.D Minerals

יש גם נציגות אמריקאית: בהתאם לשמו, מאד-מינרלס מוכר בעיקר מוצרי איפור מינרליים, אבל לא רק. תמצאו בו גם אביזרים במחירים ממש משתלמים, מסקרות, צלליות קרם ששמעתי רק שבחים עליהן, ועוד ועוד… אל האתר הגעתי כששמעתי שאפשר למצוא בו את האייליינר ג'ל שנמכר באיל-מקיאג', ולהפתעתי מצאתי באתר עוד כמה מוצרים כאלה- כמו התרסיס המקבע, ונוזל הסילנט (שהופך צללית לאייליינר)- רק שבאתר המחירים הם בערך שליש מהמחיר שלהם בארץ. מחירו הרשמי של האייליינר באיל מקיאג'- לפני הנחות, הוא 117 שקלים. באתר של מאד מינרלס תמצאו אותו ב-9 דולר (אתן קולטות את ההבדל???) יש מבחר מעניין של צבעים, אני רכשתי ארבעה מהם, אבל זה כבר לפוסט אחר…

מהמוצרים שאני ניסיתי מהאתר הזה אני מאד מרוצה. לצלליות שלהם, למשל, יש פיגמנט חזק, והצבעים כל כך מעניינים. (בהקשר זה אני ממליצה לכם לקרוא את הסקירה שעשיתי על הזמנה מהאתר הזה).

יתרון נוסף שתמצאו במאד מינרלס הוא האפשרות לבחור את הגודל של המוצר- כך לפני שתתחייבו למוצר במחיר מלא תוכלו לנסות אותו בגרסה מוקטנת (יש מספר גדלים לבחירה). המחירים עבור הצלליות, למשל, נעים בין 2 דולר לרבע כפית חומר בשקית קטנה ועד 8 דולר למוצר בגודל מלא (בין לבין יש גדלים נוספים בצנצנות קטנות). האתר מציע גם דילים מוזלים לדוגמיות, ואף מציע תכנית לקבלת דוגמיות בחינם, מה שידרוש מכם לשלוח להם מעטפה מבוילת למשלוח לארץ.

לגבי המשלוח– יש שתי אפשרויות: במידה והזמנתם מוצרים קטנים העלות תהיה 7 דולר על כל המעטפה, שזה בכלל לא נורא (במידה והזמנתם יותר ממוצר אחד). אבל אם מדובר בהזמנות גדולות יותר העלות תהיה 16.95 דולר, שזה כבר הרבה יותר יקר, אבל אולי כן ישתלם אם מדובר בכמות גדולה של איפור. אני לא בדיוק הבנתי היכן עובר קו הגבול בין הזמנה קטנה לגדולה, אז אני ממליצה לשאול טרם ההזמנה (יש אפשרות של "צור קשר" שכזו). השירות נעים ואדיב, והם עונים די מהר. יחד עם זאת בחגים ומועדים שונים האתר מציע הנחות אטרקטיביות במיוחד, אז שווה לעקוב.

קצת על החברה: מדובר בחברה משפחתית שמשווקת את המוצרים שלה אך ורק דרך האינטרנט, ובשל כך העלויות הנמוכות. הם מוכרים ליחידים אך גם לחברות גדולות המטביעות את הלוגו שלהן על המוצרים. המקרה של האייליינר של איל מקיאג' הוא דוגמה טובה לכך (רק שבאיל מקיאג' הסתפקו במדבקה).

עוד דברים שכדאי לדעת: את ההזמנה תקבלו תוך שבועיים בערך, והאתר מקבל תשלום גם דרך paypal. בעניין ההחזרות- שימו לב: האתר מאפשר החזרת מוצר אך ורק במקרה שחלה טעות במוצרים שנשלחו, או במקרה שהם הגיעו שבורים. על כך תצטרכו לדווח תוך שבעה ימים מקבלת המוצר. כדי למנוע טעויות, באתר מבקשים שתנסו קודם כל את הדוגמיות, ורק אחר כך תזמינו את הגודל המלא.

BFTE (Beauty From The Earth)

bftecosmetics.com הוא עוד אתר נפלא למי שאוהבת איפור מינראלי והרבה צבע. כמו באתר האהוב עלי של MAD Minerals, תמצאו שם שפע של מוצרי איפור מינראליים: צלליות, מייקאפים, סמקים, ברונזרים ועוד, תמצאו שם את אותם הג'ל ליינרים שנמכרים במאד מינרלס (באותו המחיר) ובאיל מקיאג' (במחיר משולש), אביזרים שונים, ריסים מהממים של Red Cherry, ועוד.

המחירים באתר די נוחים, די דומים לאלה של מאד מינרלס, אלה שלאתר הזה יש יתרון על פני האתר המתחרה: מחיר המשלוח- 3 דולר בלבד למשלוח בינלאומי (מה שמביא אותי לתהות למה משלוחים מארה"ב מהרבה אתרים הם כל כך יקרים? הם הרי לא שולחים במעטפות שעשויות זהב….).

שוב, בדומה לאתר המתחרה, תוכלו לבחור בין מוצר בגודל מלא לבין דוגמית ב-2$. כך תוכלו להתנסות קודם במוצרים ואז להחליט אם הם מתאימים לכן או לא. מניסיון, גם הדוגמיות האלה מחזיקות לא מעט זמן.

משלוח: כאמור- 3$.

פייפאל: ניתן לשלם עם פייפאל.

החזרות: בעיקרון מקבלים מוצרים סגורים, או פגומים, אבל המדיניות שלהם לא כל כך ברורה, אז עדיף שתבררו בטרם הרכישה מול שירות הלקוחות.


Beauty Joint

beautyjoint.com הוא אתר אמריקאי, חביב ביותר, שמוכר מוצרי איפור וטיפוח של חברות עממיות, מוכרות יותר ופחות. תמצאו שם מוצרים של רבלון, רימל, מייבלין, elf, NYX ועוד במחירים ממש נמוכים.

באתר יש מלאי נאה של מוצרי איפור, אך אני חייבת לציין שהמבחר שיש להם מכל מותג הוא לא הכי מרשים. עוד אפשר למצוא שם מברשות ואביזרי איפור שונים. בשורה התחתונה: שווה בדיקה.

מבחינתי האתר מאבד נקודות בדמי הטיפול שהם גובים: 1$ על כל הזמנה. נכון, מדובר בסכום פעות, אבל זה דבר שלא נתקלתי בו בשום אתר אחר. מוזר.

משלוח: החל מ-3$, משתנה בהתאם למשקל החבילה. ניתן לרכוש גם ביטוח בעבור 2$ נוספים. הביטוח מקנה זיכוי מלא במקרה של חבילה שאבדה או ניזוקה בדרך.

פייפאל: ניתן לשלם עם פייפאל.

החזרות: אין החזרות, למעט מקרים של טעות בהזמנה מצד האתר.


HQhair.com

הנה עוד אתר בריטי שעושה משלוחים לארץ במחירים סבירים: ב- HQhair.com מבחר המותגים והמוצרים מצומצם בהשוואה לאתריםהבריטיים הקודמים, אבל יש שם אוסף נאה בהחלט, עם מוצרים שלא ראיתי באתרים האחרים, אז מי שמסתקרנת ומוכנה לבדוק מוצרים חדשים- כדאי לבדוק גם שם.

מה תמצאו באתר? איפור, כמובן, מוצרי טיפוח לשיער ולעור, מברשות איפור, לקים, בשמים ועוד ועוד…

המחירים סבירים, אם כי לא הכי זולים שמצאתי, אבל יש הרבה מוצרי טיפוח במחירי מבצע תחת הטאב: Beauty Bargains.

פרטים נוספים: ניתן לשלם ב-Paypal, עלות המשלוח מתחילה ב-3 פאונד, ועולה בהתאם למשקל, אבל שמתי לב שגם כש"העמסתי" מוצרים לסל הקניות עלות המשלוח בקושי השתנתה. החבילה אמורה להגיע לתיבת הדואר שלכן תוך שבוע-שבועיים, וניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מיום קבלתם.


Mankind

והנה אתר "קצת אחר":

Mankind הוא אתר בריטי, שמוכר מוצרי טיפוח אך ורק לגברים. בין מאות הפריטים המוצעים תמצאו מוצרי גילוח וכל מה שנלווה וקשור לגילוח (כולל מכשירים חשמליים), קרמים לפנים ולעניים, מסכות, דאודורנטים, מוצרי טיפוח לשיער ולקרקפת, בשמים, ואפילו מוצרים לשיזוף עצמי ואיפור לגבר.

באתר גם תוכלו לקרוא על כל מוצר ומוצר, למצוא את רשימת המרכיבים, ועל חלק מהמוצרים תוכלו גם לקרוא ביקורת.

מרבית המותגים באתר לא מוכרים לי, גם כי רובם לא נמכרים בארץ וגם כי מן הסתם אני לא נמנית עם המשתמשים בהם… גם מבחר המוצרים הנמכרים מכל מותג אינו הכי מרשים. למרות זאת, אני חושבת שמאד כדאי לשוטט בו, אולי תמצאו דברים מעניינים.

לגבי המחירים- המותג היחיד שיכולתי להשוות און-ליין הוא "ג'ילט", והסכינים שנמכרות שם אכן זולות בכמה שקלים ממחירן בארץ. לגבי יתר המוצרים והמותגים, המחירים נראים סבירים, אם כי לא הכי זולים. בעצם הם די דומים למחירים של מוצרי האיפור והטיפוח לנשים שנמכרים ברשת. בעניין זה בעלי האתר אומרים שהם "לא בהכרח מוכרים את המוצרים הזולים ביותר, אם כי את הטובים ביותר".

עוד הם מבטיחים לספק דוגמיות עם כל הזמנה, שזה תמיד מבורך, ויש מבצעים על מוצרים שונים.

מה עוד צריך לדעת? המשלוח ארצה מתחיל ב-3 פאונד (18 שקלים), ניתן לשלם בפ-Paypal, וניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום מהיום שאחרי יום קבלת החבילה. שימו לב שבמידה ובאמת אתם מחליטים להחזיר מוצר, צריך קודם כל ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם, ולקבל מספר אישור. למניעת אי הבנות- כדאי לקרוא את מדיניות ההחזרות באתר עצמו.

אני חושבת שהאתר יתאים לגברים שרוצים להכיר ולרכוש מוצרי טיפוח חדשים שלא נמכרים בארץ, ולמי מכן שרוצה לפנק את הגבר שלה במתנות שוות. האתר פחות יתאים למי שמבקש לחסוך כסף, פשוט מכיוון שלרוב המוצרים אין בכלל נציגות בארץ…


iHerb

iHerb.com הוא אתר שמוכר מותרים טבעיים ואורגאניים, שבסיסו בקליפורניה. ב-iHerb מתיימרים למכור את המותגים הטבעיים הטובים ביותר במחירים הזולים ביותר. בחנות האינטרנטית הענקית הזו תמצאו למעלה מ-30,000 מוצרים טבעיים בקטגוריות שונות כמו תחליפי ותוספי תזונה, מוצרי רחצה וטיפוח לגוף- לעור ולשיער, איפור ואביזרי איפור, מוצרי מזון שונים, כמו אגוזים, שוקולדים, תה, קפה, חטיפי אנרגיה, תבלינים, ועוד, וגם פרודוקטים בריאותיים לתינוקות, לבית ולחיות מחמד. כמובן שניתן למצוא גם מוצרי טיפוח לגבר, מוצרי גילוח ועוד.

מבחינת קוסמטיקה- תמצאו שם מותגים שפחות מוכרים לצרכניות הישראליות, אבל שווה לבדוק ולהכיר.

באתר גם יש "דף מבצעים" שבו מרוכזות כל ההצעות החמות והאטרקטיביות שקיימות בו. לצפייה כנסו ל- Hot deals.

עוד דבר ממש מגניב באתר הוא עמוד ה-freebies, שבו ניתן למצוא מוצרים ודוגמיות שניתנים בחינם. ניתן לבחור מוצר אחד כזה עבור כל הזמנה, ואם אתן בוחרות כמה מוצרים, המחיר עבורם יהיה מינימלי.

האתר מגביל את סכום ההזמנה ואת המשקל של החבילות במשלוח ארצה, והאמת שהם עושים לנו טובה גדולה בכך. משקל החבילה מוגבל ל-4 פאונד, וסכום ההזמנה מוגבל ל-80$, וזאת מכיוון שב-iHerb עשו את החישוב שחבילות החורגות ממידות אלה עשויות להיות מחוייבות בלמעלה מ-60$ כדי לשחרר אותן מהמכס.

מבחינת המשקל אל תדאגו- לצד כל מוצר מופיע משקלו, וגם ביציאה מופיע חישוב של המשקל הכולל של החבילה. במידה שעברתן את הסכום או המשקל תקבלו הודעה שהמשלוח לא אפשרי.

משלוח ארצה עולה 6$, אבל אם בזבזתן יותר מ-40$ באתר תשלמו רק 4$ עבור המשלוח.  זמן ההגעה הממוצע של חבילות בדואר אוויר ארצה הוא שבוע, אבל שימו לב שאין החזרים על חבילות שנשלחו בדואר אוויר ואבדו, רחמנא ליצלן.

האתר לא מקבל paypal, אבל הם מתחייבים לביטחון והגנה מקסימליים על פרטי הלקוח ועל פרטי כרטיס האשראי.

ועוד בונוס: קניה ראשונה מעניקה קוד ל-5$ הנחה. שימו לב ששימוש בקוד מבטל הנחות אחרות, במידה והיו.

לקניה הראשונה אתן מוזמנות להשתמש בקוד שלי: ZUZ128– אל תדאגו, גם אחרי שתשתמשו בו תקבלו קוד משל עצמכן לחלק 🙂

Vitacost

ואם בטבעיים עסקינן: vitacost.com הוא אתר של חנות Vitacost שנמצאת בלאס וגאס. מעין בית מרקחת שמוכר מוצרי בריאות, ומוצרים טבעיים, ומתיימר למכור במחירים הנמוכים ביותר. הקונספט מאד מזכיר את זה של iHerb, אלא שאני חושבת שהגולשות ימצאו שהממשק של האתר הזה הוא יותר ידידותי למשתמש. בין הקטגוריות תמצאו שם: ויטמינים ותוספי תזונה, מזון, מוצרים לדיאטה, לספורט ועוד ועוד. אבל כמובן שהמחלקה שהכי תעניין אותנו היא מחלקת ה-Beauty.

במחלקת הביוטי ניתן למצוא מוצרי איפור וטיפוח בכל הקטגוריות, ממותגים טבעיים וגם ממותגים "רגילים" כמו רבלון, מייבלין, וקאבר גירל- אם כי המבחר לא הכי מרשים. המחירים אכן זולים, בעיקר בהשוואה למחירים בארץ.

מהשוואה קצרצרה שעשיתי מול iHerb מצאתי שבהחלט יש הבדלים במחירים לטובת Vitacost, ויתרון נוסף הוא שבאתר הזה תוכלו לראות את הצבעים והגוונים של הצלליות והסמקים- בניגוד ל-iHerb. אז אם כבר התמכרתן ל-iHerb, אני ממליצה להציץ גם באתר הזה ולהשוות מחירים.

משהו שמאד אהבתי באתר הזה הוא שאפשר למצוא שם את מדיניות המכס של כל המדינות אליהם הוא עושה משלוחים, יחד עם קישור לאתר המכס של כל מדינה. נחמד 🙂

משלוח: 8$ לכל הזמנה עד 3 פאונד (1.3 ק"ג).

פייפאל: ניתן לשלם עם פייפאל.

החזרות: צרו קשר עם שירות הלקוחות.


MUA- Makeup Academy

טוב: יותר זולים מהמוצרים ב-muastore.co.uk אני לא חושבת שתמצאו. צלליות, סמקים, גלוסים, שפתונים, קונסלירים, פודרות ועוד ועוד בפאונד אחד או קצת יותר, פלטות שלמות ב-3 או ב-4 פאונד, ועוד המון מטעמים במחירים מצחיקים. אני מניחה שזו המקבילה הבריטית לביוטי קר שלנו. לגבי האיכות יש חילוקי דעות. בכל מקרה, תמיד מומלץ לקרוא ביקורות של מי שניסו. חיפוש קצר בגוגל, או חיפוש ביקורות ב-Makeup Alley יעשו את העבודה.

משלוח: המשלוח ארצה יעלה לכן 7.5 פאונד, שזה המינוס של האתר, אבל עדיין, בהתחשב במחירים הזולים ובכמויות המוצרים שתוכלו לרכוש בתמורה לכספכן, מחיר המשלוח לא כל כך נורא…

פייפאל: ניתן לשלם בפייפאל.

החזרות: ניתן להחזיר מוצרים סגורים תוך שבעה ימים מיום הקבלה, אך שימו לב שאת דמי המשלוח לא תקבלו חזרה! בכל מקרה של בעיה עם ההזמנה צרו קשר עם שירות הלקוחות.


The Garden Pharmacy

The Garden Pharmacy הוא אתר קוסמטיקה בריטי שיתאים לעשירות שבינינו… תמצאו בו העיקר מותגים יוקרתיים, ודמי המשלוח…. לא להיט, בניסוח עדין.

לאתר שני חסרונות גדולים: הראשון, כאמור- דמי המשלוח, שמתחילים ב-12 פאונד להזמנה, שזה מאד לא זול, והם עולים ככל שהמשקל עולה, והשני- תמצאו שם המון מותגים שלא ניתן להזמין ארצה וזה כל פעם מאכזב מחדש. בין המותגים האלה: לנקום, קלרינס ואסתי לאודר, אז אל תנסו אפילו.

אז למה בכל זאת לכלול אותו כאן? פשוט משום שהמחירים יחסית לארץ הם זולים או שפויים, וגם עם דמי המשלוח הגבוהים יש סיכוי שתצליחו להרכיב חבילה משתלמת.

משלוח: החל מ-12 פאונד.

פייפאל: ניתן לשלם עם פייפאל.

החזרות: ניתן להחזיר מוצרים סגורים או פגומים. לפרטים נוספים צרו קשר עם שירות הלקוחות.


All Cosmetics Wholesale

זו אחת החנויות היותר שוות שנתקלתי בהן לאחרונה. ב- All Cosmetics Wholesale תמצאו עשרות מותגי איפור מוכרים, עממיים ויוקרתיים, במחירי ריצפה. יש שם גם מבחר לקים, ואביזרים כמו מברשות ותיקי איפור, מעט בשמים ועוד.

האתר פועל מ-2002, מארה"ב, והוא מוגדר כעסק משפחתי. הבעלים מבטיחים שמטרתם היא להביא לקהל הלקוחות מגוון מוצרים במחירים הנוחים ביותר שאפשר, ומתחייבים שכל המוצרים הם מקוריים.

למשל תמצאו שם מגוון מוצרי Max Factor, שהמוצר הכי יקר ממותג זה נמכר ב-6$, את המייק-אפ קולורסטיי של רבלון ועוד מבחר רחב של מוצרי החברה תמצאו בפחות מעשרה דולרים, מגוון רחב גם של מוצרי לוריאל במחירים שלא עולים על 9$ (כולל מייקאפים), תמצאו שם את לנקום, אסתי לאודר, גרלן, בובי בראון ועוד ועוד. אבל הכי יהנו, אני חושבת, הן המעריצות של מאק- יש שם מבחר של מאות מוצרים וגוונים, במחירים מאד נוחים.

המחירים הנמוכים מתאפשרים בשל כמה סיבות. הראשונה היא שהספקים האלה קונים סחורה ישירות מחברות הקוסמטיקה, הם בעצם קונים עודפים, והעלות נמוכה יותר. לעיתים יש הנחות נוספות באתר וזה מתאפשר משום שלעיתים הם מוכרים עודפים שירדו מהמדפים. לכן, הם מסבירים, עשויים להיות פגמים באריזות, אך מדובר במוצרים שמעולם לא נפתחו ולא נעשה בהם שימוש. הם גם מוכרים מוצרים שהיו מיועדים להיות טסטרים, או מוצרים מוקטנים שהיו אמורים להנתן כמתנה בעת רכישה, אך שוב, מדובר בעודפים, במוצרים חדשים לגמרי שאף אחד לא פתח. באתר מבהירים שגם את המוצרים המוקטנים הם קנו בעצמם ולא קיבלו במתנה.

במידה ותאריך התפוגה של מוצר מסוים עבר- זה מצוין בעמוד של המוצר, אם אין תאריך כזה על גבי המוצר, שימו לב שהאתר לא מתחייב שלא עברו שנתיים מאז הייצור.

משלוח: המשלוח מהאתר הזה הוא קצת יקר, אבל בהתחשב בכסף שתחסכו, הוא לא כל כך נורא. משלוח מתחיל ב-18$ ומשתנה בהתאם למשקל.

אין החזרות ללקוחות בינלאומיים, והאתר מקבל פייפאל.

לאתר הזה יש אתר אח, suite7beauty.com (עליו תקראו מיד), וכדי לעבור אליו אפשר פשוט להקליק על שם האתר הזה שמופיע בחלק העליון בכל דף באתר. מיד תוכלו לקרוא גם על האתר הזה, אבל כבר אגלה לכן שניתן לאחד משלוחים משני האתרים האלה למשלוח אחד ולחסוך בעליות.


Suite7Beauty

אז כאמור (או ככתוב), מדובר באתר האח של האתר הקודם. ב-Suite7Beauty.com תמצאו הרבה מוצרים משלמים לאיפור- כמו מברשות, פלטות, וכלים שונים אחרים כמו ספוגיות, קופסיות, מספריים ועוד ועוד. מלבד זאת תמצאו כעשרים וחמישה מותגי איפור, לא יוקרתיים, והאמת שגם לא כל כך מוכרים, אבל צבעוניים ומסקרנים בהחלט!

כמו באתר הקודם, כך גם באתר הזה, המחירים מאד זולים ונוחים. יתר המדיניות גם כן זהה, אז ממש בקצרה:

משלוח החל מ-18$ (אל תשכחו שאפשר לאחד עם הזמנה מהאתר הקודם), אין החזרות, מקבלים פייפאל.


Kiss and Makeup

Kiss and Makeup הוא האתר של חנות הנושאת את אותו השם, שנמצאת בלונג איילנד, ניו יורק. באתר תמצאו עשרות מותגי איפור וטיפוח יוקרתיים- לגוף, לפנים, לשיער ולציפורניים, אך לא את אלה שאתן רגילות לראות בכל מקום באינטרנט. הופתעתי למצוא שם מוצרים של סמאש בוקס ושל לורה מרסייה, למשל.

המחירים לא הכי זולים, אחרי הכל מדובר במותגים יוקרתיים, אבל מה שאהבתי הוא שמחיר המשלוח הוא קבוע, ולא משנה כמה תקנו, המחיר יהיה אותו המחיר: 9.95$, שהוא גם ממש שווה, יחסית למשלוח מארה"ב.

המשלוח יגיע בין שבוע לחודש, אין שם התחייבות יותר ספציפית.

אין החזרות, וניתן לשלם עם פייפאל.


Cloud 10 Beauty

קבלו את האתר האירי הראשון ברשימה. האתר הזה הוא לא מהזולים שמצאתי, אבל כמו שציינתי בכותרת, וכמו שמציינים באתר, תמצאו שם מותגים שלא מוצאים בקלות בכל מקום, דמי המשלוח סבירים, ומסיבות אלה החלטתי כן לכלול אותו ברשימה. חוצמזה, שגם אם תשוטטו שם ותכירו דברים חדשים, זה כבר יהיה שווה את זה מבחינתי.

ב-cloud 10 תמצאו מגוון די רחב של מוצרי איפור וטיפוח- לגוף, לפנים ולשיער, של מגוון חברות כמו DuWop, הידועה בזכות פלטת הצלליות הסופר זולות שלה, Face Atelier, Model Co, ואחרות, תמצאו שם ריסים של Eylure, ומברשות של סיגמה ושל Real Techniques, ועוד ועוד.

עוד דבר נחמד הוא שביציאה תוכלו לבחור לכן איזושהי דוגמית מתנה מהמבחר המצומצם (מאד) שיש שם.

עכשיו משהו ממש מגניב באתר שכדאי להכיר הוא תכנית הנקודות שלהם: על כל קניה שתעשו, ביקורת שתכתבו, חבר שתזמינו, לייק שתעשו למוצר, ואם תרשמו לקבל עדכונים במייל, תקבלו נקודות. כל 2 יורו מעניקים נקודה אחת. שאר הפעולות מקנות יותר נקודות. את הנקודות אפשר לנצל כבר מהקניה הבאה, כשכל 100 נקודות שוות יורו אחד. אז, נכון, ההנחה לא תהיה הכי משמעותית, אבל תודו שזה נחמד 🙂 אגב, כדי להצטרף לתכנית הנקודות חייבים להיות חברים רשומים באתר.

התשלום באתר הוא ביורו, ומחיר המשלוח סביר בהחלט: 4.95 יורו מחיר התחלתי, והוא משתנה בקושי ככל שהחבילה גדלה. ניתן להזמין עד 2 ק"ג.

ניתן להחזיר מוצרים סגורים עד 30 יום מיום ההזמנה, אך יש להודיע על כך תחילה לשירות הלקוחות ולקבל טופס מיוחד.

ניתן לשלם בפייפאל.


amazon

את אמאזון (amazon.comamazon uk) אתן בטח מכירות מקניה כזו או אחרת, ואם לא אז בטוח שמעתן. אני התפלאתי למצוא שם איפור- ובכמויות! באתר הזה יש הכל מהכל, ואפשר למצוא מוצרים במחירים ממש זולים. חלק מהמוכרים מציעים משלוח חינם וחלק לא, אך ברוב המקרים בהם אני נתקלתי עלויות המשלוח היו זניחות למדי. כשבוחרים במוצר מסוים יש אפשרות להשוות בין המוכרים השונים, כך שתוכלו למצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכן.  באמאזון השמים הם הגבול, אבל שימו לב שכדאי להזמין רק ממוכרים שיש להם דירוגים גבוהים, ככה, ליתר ביטחון.

החיפוש באתר ממש קל וידידותי, ואני עוד יותר אהבתי למצוא את האפליקציה של אמאזון, שהיא ממש נוחה- מומלצת בחום!

לגבי זמני המשלוח- אני מניחה שזה משתנה ממוכר למוכר, ובזה תצטרכו להתעדכן בעצמיכן.

אני מצאתי שני חסרונות באתר: האחד הוא שיש מוצרים שתמצאו שם ואז תגלו שהמוכר לא שולח לישראל, וזה מבאס. במקרה כזה כדאי לחפש בשני באתרים- גם האמריקאי וגם הבריטי, קרה לי לא פעם שמצאתי באחד מה שלא נמצא באחר.  החיסרון השני הוא שלאתר אין אפשרות לתשלום ב-paypal, אז הוא לא יתאים לדאגניות שביניכן.


ebay

טוב, על איביי אני לא צריכה  לספר לכן, ואם אתן עדיין לא מכירות אז כבר  נכתבו על אתר הקניות הזה כבר כמה מדריכים, כאן תוכלו לקרוא את המדריך שפורסם ב-Ynet.

אפשר למצוא באתר הזה באמת ה-כ-ל, וכמובן שזה תקף גם למוצרי קוסמטיקה, אבל שימו לב לקרוא ביקורות על המוכרים. לפעמים גם תמצאו מוצרים במחירים ממש אטרקטיביים אבל אז תגלו שדמי המשלוח מחבלים בכדאיות…

האתר מקבל paypal, וזמני המשלוח ומדיניות ההחזרה תלויים במוכרים השונים. בהצלחה!


Makup geek

האתר הזה, והאתר הבא שאני אציג בפניכן הם אתרים שמוכרים מוצרי איפור זולים (אין זה אומר בהכרח שאינם איכותיים), לא תמצאו בהם את החברות העממיות והיוקרתיות שאנחנו מכירות. מרבית המוצרים שתמצאו בחנויות האלה הם של חברות זולות ופחות מוכרות (אם בכלל) לבנות ישראל. אבל בשביל המחירים והצבעוניות שווה לבקר!


Makeup Geek הוא בעצם אתר שמתאים לכל מי שאוהבת לאפר ולהתאפר. תמצאו שם מדריכי איפור, סקירות ומאמרים, וכשתגיעו לחנות הורודה הקטנה תמצאו בה מוצרי איפור בעיקר של חברת NYX, מברשות, פלטות ועוד הפתעות במחירים זולים ושווים לכל כיס. מחירי הצלליות נעים בין 5$ ל-12$ (תלוי של איזה מותג), אודמים בין 4$ ל-8$, ריסים מלאכותיים של Ardell (החברה שהושקה לאחרונה ב"סופר-פארם" במחירים מופרזים) ב-4 דולרים בלבד, דבק ריסים של DOU ב-8$ ועוד. מה שכן, יחסית לאתרים הקודמים שסקרתי, המלאי בחנות הזו די מצומצם.

מחיר המשלוח נוח, הוא מתחיל בערך מחמישה דולרים, ועולה (לא בהרבה) ככל שתוסיפו יותר פריטים/משקל. הזמנה אמורה להגיע תוך שבועיים- שלושה, ובאתר מציגים את מדיניות ההחזרה כ"נוחה", אך כדאי לשאול אותם כל שאלה בזמן ההזמנה.

אה כן, ומקבלים שם paypal.


Nonpareil boutique

אז כמו שציינתי למעלה, ב-Nonpareil boutique לא תמצאו הרבה מותגים מוכרים (אם בכלל), אבל אם אתן אמיצות מספיק בשביל לנסות דברים חדשים, אז האתר הזה יכול לעניין אתכן.

האתר  לא מרשים מבחינה ויזואלית, אבל יש בו המון מוצרים ובמחירים נוחים ואף זולים מאד (הצלליות של NYX למשל, שהזכרתי קודם, נמכרות שם ב-3.5 דולרים כל אחת).

חסרונות האתר: מחיר המשלוח מתחיל בערך ב-8.5 דולר, ועולה ככל שהמשקל של החבילה עולה (אז תעשו חישוב כולל לפני היציאה ותראו כמה הקנייה משתלמת עם המשלוח), ואין החזרות עבור הזמנות בינלאומיות.

אפשר לשלם דרך paypal, וההזמנה אצלכם תוך שבועיים-שלושה.


Coastal Scents

קשה לי להאמין שיש מאפרת או חובבת איפור מושבעת שלא מכירה את האתר הזה. את coastalscents.com הכרתי מזמן, אבל נמנעתי מלהוסיף אותו לרשימה בגלל העלות של המשלוח. אבל במחשבה שנייה, אני חושבת שלכל אחת כדאי להכיר את האתר הכיפי הזה, ולבדוק מה יש לו להציע. כי למרות שהרבה פעמים דמי המשלוח יהיו יותר גבוהים מעלות המוצרים שבחרתן, עדיין תרעננו את מזוודת או תיק האיפור שלכן עם מוצרים חדשים, ושבסופו של דבר, למרות המשלוח- לא היו כל כך יקרים, בהשוואה לארץ כמובן.

קוסטל סנטס, שאגב, גם בסיסה נמצא בארה"ב, היא חנות איפור אינטרנטית שמשווקת מוצרים שונים תחת  שם החברה. לא תמצאו שם חברת איפור כזו או אחרת. לעיתים על המוצרים יהיה רשום שם המותג coastal scents ולעיתים רק את שם המוצר ומספרו.

אז מה תמצאו שם? מה לא בעצם… יש באתר הזה כל מה שמאפרת צריכה, מאות מוצרי איפור, רגיל ומינראלי, במבחר עצום של גוונים, המון אביזרים לאיפור, ולמאפרת, מברשות, פלטות מלאות וריקות, אפשר למצוא שם חמרי גלם כמו סיליקון, שעווה, חמאת שיאה, אבקות כמו מיקה, פיגמנטים ועוד- להכנה ביתית ועצמאית של איפור. יש בחנות גם מוצרי טיפוח לגוף, כמו שמנים וסבונים.

קוסטל סנטס ידועים בעיקר בזכות שני דברים: ה-Hot pots שלהם, ופלטות הצלליות שלהם.  ה-hot pots הן צלליות (או סמקים) פן, כל אחת עולה 2$, יש מבחר ענק של צבעים, ואפשר להרכיב איתן פלטה לטעמך האישי.

לגבי הפלטות- הכי מפורסמות הן 88 Original palette ו-Ultra Shimmer palette, שמכילות 88 צלליות כל אחת (יש לי את שתיהן, ואני אעלה פוסט נרחב עליהן בהמשך). אבל יש שם, באתר, מבחר גדול של פלטות אחרות, של צלליות טבעיות, צלליות בגוונים חמים, אודמים, סמקים, קונסילרים ועוד.

מכיוון שהמוצרים והחברה לא מוכרת לכולם, תשמחו לדעת שניתן למצוא רשימת רכיבים מתחת לכל מוצר, וגם לקרוא ביקורות של מי שניסו, ואפילו לצפות בסרטונים של החרוצות שטרחו לצלם עצמן מתאפרות עם מוצרי החברה.

בקוסטל סנטס מעניקים 15% הנחה למאפרים שנרשמים לאתר. כדי לקבל את ההנחה הזו יש לשלוח לשירות הלקוחות שלהם הוכחות לעיסוק במקצוע, כמו תעודות, כרטיס ביקור וגם תעודה מזהה. שימו לב שהנחה זו מבטלת הנחות אחרות באתר. מלבד זאת כמעט בכל שבוע יש מבצעים והנחות על מוצרים אחרים באתר, אז כדאי לעקוב.

המחירים בחנות הזו לרוב מאד מאד זולים. הבעיה היא דמי המשלוח שהם שמתחילים בסביבות ה-10$ עבור הפריט הקטן והקל ביותר. למרות זאת, אפשר להעמיס מכל טוב בעלויות נוחות, ובסופו של דבר גם המשלוח הגבוה עשוי להיות לא כל כך נורא בהתחשב בכל מה שהעמסתן. תמיד אפשר גם לחבור לעוד חברה ולהזמין יחד וכך להתחלק בעליות המשלוח. רעיון נוסף- מכיוון שמשלוח מעל 50$ מקנה משלוח חינם בתוך ארה"ב, אולי כדאי לשקול שימוש של חברות שילוח- ואז זה אולי יחסוך כמה דולרים. כמובן שכל מקרה לגופו.

על פי ניסיוני לחבילות לוקח בערך שבועיים להגיע ארצה.

ניתן להחזיר מוצרים תוך 30 יום מיום הקניה, וניתן לשלם עם פייפאל.


Cherry Culture

cherryculture.com הוא אתר לאיפור- נקודה. תמצאו שם אך ורק מוצרי איפור ואביזרי איפור. זה גם אולי האתר הכי צבעוני שנתקלתי בו. כשתכנסו לשם כבר תבינו.

באתר הזה, שבסיסו בארה"ב, תמצאו כארבעים מותגי איפור, שסביר להניח שלא תכירו את רובם, אבל ניתן לקרוא קצת על כל מותג ועל כל מוצר, ולהכיר קצת יותר לעומק. באתר מסבירים שהם בוחרים מותגים בעלי קונספט מיוחד וצבעוני. ואתן יודעות מה? הצבעוניות הזו מקסימה בעיני, ועושה חשק לקנות את ה-כל, אפילו שלא שמעתי על מרבית החברות שמוצגות שם.

המחירים באתר ממש מפתים, מחיר המשלוח קצת פחות, אבל הוא לא נורא. משלוח עבור המוצר הקל ביותר יתחיל ב-10.5$ והוא עולה ככל שהנפח והמשקל של החבילה עולים. המשלוח אמור להגיע תוך שבועיים וחצי.

אין החזרות על משלוחים בינלאומיים.

האתר גם מציע "פרסים" או נקודות ללקוחות חוזרים, וזה העיקרון של התכנית: על כל דולר שתבזבזו תקבלו נקודה. כשתגיעו ל-250 נקודות (יענו- כשתבזבזו 250$), תקבלו 10$ לבזבוז באתר. ממש שווה? אני לא כל כך בטוחה… אבל טוב לדעת. אגב- מיסים ודמי משלוח לא נחשבים לקבלת נקודות.

האתר מקבל פייפאל.


Essentials Pharmacy

האתר Essentials Pharmacy בעצם שייך לבית מרקחת בלונדון, והוא מוכר מאות מוצרים אורגאניים וטבעיים, וגם מוצרי בית מרקחת.

באתר תמצאו בעיקר מוצרי טיפוח לעור ולשיער. גם איפור יש שם אבל לא הרבה.  מבחר המותגים לא גדול- תמצאו שם עשרות מותגים מוכרים ופחות מוכרים, אך בינהם מותגים כמו (שוב) Vichy שנורא יקרים בארץ, וששם אפשר למצוא במחירים יותר טובים.

מחירים ומשלוח: כמו שכבר למדנו על האתרים הבריטיים, המחירים בהם מאד נוחים, וכך גם כאן. הבעיה של האתר היא (שוב) דמי המשלוח. משלוח של הזמנה עד סכום של 45 פאונד יעלה לכן 10 פאונד. אבל יכול מאד להיות שדמי המשלוח עדיין יהיו עדיפים מקניה בארץ!

בקניה בסכום של 45-80 פאונד תשלמו 20 פאונד דמי משלוח שזה המון (!!) וזה גם אומר שיש סיכוי לא רע בכלל שתשלמו מכס.

המשלוח אמור להגיע תוך שבועיים.

ניתן להחזיר מוצרים סגורים ולא משומשים. אם ברצונכן להחזיר מוצר יש להודיע על כך לשירות הלקוחות תוך שבעה ימים מיום קבלתו.

לא ניתן לשלם בפייפאל.


BuyMeBeauty

ב-BuyMeBeauty.com האמריקאי תמצאו בעיקר חברות טיפוח עממיות במחירים מאד מאד זולים. תמצאו שם את לוריאל, מייבלין, רימל, קאבר גירל ועוד, וגם חברות יוקרתיות יותר כמו אסתי לאודר ולנקום. עוד יש שם מגוון רחב של אביזרים- לאיפור בפרט ולטיפוח בכלל.

גם באתר הזה המשלוח מייקר מאד את הקניה, והוא מתחיל ב-20$ לחבילות במשקל של עד 2 פאונד (בערך 900 גרם). אבל- אם קונים מוצרי איפור בכמויות, סביר להניח שעדיין קנייה באתר תשתלם על פני קניה בארץ.

יחד עם זאת- האתר מציע משלוח חינם בתוך ארה"ב בקניה מעל 35$. אם עגלת הקניות שלכן הגיעה לסכום הזה, אז אולי כדאי לשקול שימוש בשירות חברת שילוח.

לא צוין זמן משלוח משוער.

ניתן להחזיר מוצר סגור תוך 30 יום מיום קבלתו, ולהודיע על כך תוך 7 ימים מיום הקבלה. אבל שימו לב שלא תקבלו החזר על דמי המשלוח היקרים.

לא ניתן לשלם בפייפאל.

אלו האתרים שאני מכירה ואוהבת. אני מתארת לעצמי שיש אתרים נוספים שעליהם עוד לא שמעתי, או שפשוט אני לא מתה עליהם, אז אתן רשאיות להוסיף אתרים כאלה בתגובות, יחד עם הערות והארות.

אני מקווה שתמצאו שהם באמת חוסכים לכן כסף, ושתגלו מוצרים ומבחר עצום שלא הכרתן קודם לכן.

אז לפני שאתן יוצאות לדרך, אני רוצה להדגיש שמדובר בהמלצות שלי, ושהשימוש וההזמנה מהאתרים הוא על אחריותכן בלבד. מי מכן שמעוניינת להוסיף דמי משלוח עבור דואר רשום, בשביל ההרגשה השקטה והביטחון- יכולה, אבל קחו בחשבון שזה עשוי לייקר את ההזמנה.

אם אהבתן ואתן מעוניינות לקרוא יותר ולהכיר עוד אתרים שיעשו לכן את החיים הרבה יותר יפים, אני מזמינה אתכן להיכנס לבלוג הרשמי שלי בקישור הבא: masksoffmaskson.blogspot.co.ilתמצאו שם כלי פשוט לחיפוש מותגי קוסמטיקה ברשת, דף עם פירוט של המבצעים החמים באתרים השונים, מדריכים ומידע לרוב.

רוצות להיות מעודכנות? היצטרפו לדף הפייסבוק שלי: www.facebook.com/hamadrich

ב-ה-צ-ל-ח-ה!!