מה אסור לפספס בבחוה"מ פסח

בחורה עם מחשב נייד
צילום- יוסי צבקר
צילום- יוסי צבקר

האופרה הישראלית

האופרה הישראלית תעלה בפסח את הפקות האופרה לילדים: "אליסה בארץ הפלאות" ו"מה עושות האיילות":

'אליסה בארץ הפלאות' – גרסה אופראית ומשעשעת של "אליסה בארץ הפלאות" מאת  דוד זבה ע"פ הסיפור הקלאסי של לואיס קרול בהפקה בימתית מיוחדת לכל המשפחה בשפה העברית. את ההפקה ביים גדי שכטר, וכמו בכל הפקות האופרה הישראלית היא משלבת תפאורה ותלבושות ססגוניים. במהלך האופרה יצטרפו הילדים למסעה הקסום של אליסה – הנופלת לבטן האדמה ומגלה שלל דמויות ססגוניות ובהן הארנב הלבן, הכובען המטורף, הזחל המוזר, החתול צ'שייר וכמובן מלכת הלבבות השאפתנית.

'מה עושות האיילות?' -מופע המביא את קסם הילדות והנוסטלגיה לאופרה. במרכזו, שירי הילדות הנוסטלגיים שכתבו ע. הלל, לאה גולדברג, ומרים ילן שטקליס והלחינו יוני רכטר, נורית הירש ועוד רבים אחרים. ההפקה מפיחה חיים בדמויות שבמרכז השירים המוכרים: דני שהדמעות שלו בוכות מעצמן, מיכאל שהבטיח לבוא פעמיים ולא הגיע, הזברה שמסרבת להוריד את פיג'מתה, הסבון שלא הפסיק לבכות, אדון שוקו המשמח ועוד. כולם נפגשים על במת האולם הקטן באופרה, במופע שמחבר בין הורים וילדים באמצעות השירים שכולם אוהבים, בהפקה מבוימת וצבעונית ובביצוע קסום של זמרות האופרה הישראלית.

איפה ומתי: ראשון 21.4 בשעה 11:00 ובשעה 13:00, שלישי 23.4 בשעה 11:00 באופרה הישראלית

למי מיועד? : המופעים מיועדים לילדים בגילאי 4-9

מחיר: 65 ₪

דרכי יצירת קשר: בטלפון 03-6927777 או באתר www.usrael-opera.co.il

צילום:פורום פילם
צילום:פורום פילם

סינמטק ירושלים:

במהלך חוה"מ פסח סינמטק ירושלים מציע לקהל 2 כרטיסים במחיר אחד למיטב הסרטים של 2018: "רומא", "רפסודיה בוהמית" , "הג’נטלמן והאקדח" עם רוברט רדפורד, "הפרד" עם קלינט איסטווד ועוד

איפה ומתי: חוה"מ פסח 21.4.19 – 24.4.19, סינמטק ירושלים

מחיר: 40 ₪

דרכי יצירת קשר: 9377* ובאתר www.jer-cin.org.il

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))