הבלוג של מלי זוהר

malizohar

שלום לכולן, אני מלי זוהר, מטפלת רגשית- במקצועי, נתורופתית n.d ורפלקסולוגית, מאסטר ב- nlp, מתקשרת בתקשור יהודי קבלי, מאמנת ומטפלת נפשית ואנרגטית, מאבחנת עפ"י אותיות השם ותאריך הלידה, עברתי הכשרה בטיפול ע"י קלפים טיפוליים... +עוד

שלום לכולן, אני מלי זוהר, מטפלת רגשית- במקצועי, נתורופתית n.d ורפלקסולוגית, מאסטר ב- nlp, מתקשרת בתקשור יהודי קבלי, מאמנת ומטפלת נפשית ואנרגטית, מאבחנת עפ"י אותיות השם ותאריך הלידה, עברתי הכשרה בטיפול ע"י קלפים טיפוליים ועוד... ההתמחות והאהבה שלי היא להעצים אנשים- ילדים בכל הגילאים, נשים ואף זוגות. הגעתי למקום הזה ממקום אישי כואב מאוד למקום שבו היום אני מראה את הדרך לאנשים מתוך ידיעה שכל מי שמגיע אליי לרוב הם אנשים שהעזרה שלי להם היא מתוך המקומות בהם אני הייתי. כמובן שבנוסף התמקצעתי בלימודים שרכשתי עם השנים... אך אני מגיעה עם נסיון חיים עשיר. בבלוג אשתף חוויות ילדות, תובנות, מקרים מהקליניקה ובעיקר את הלב שלי.... המטרה שלי היא שכמה שיותר אנשים מכל הגילאים יבינו וידעו שאם היום אני אדם מאושר, שלם ואוהב קודם כל לעצמי זה דווקא כי באתי ממקומות שיחסו לזה שהסיפור שלי יכול היה להסתיים אחרת. לא באנו לעולם לסבול, גם אם חווינו את הדברים הקשים ביותר, תמיד אפשר לבחור אחרת. לא משנה מה קרה לך - משנה מה אתה עושה עם זה! ואם אני עשיתי ועושה והיום מראה את הדרך לאחרים, זוהי זכות גם שלכם לחיות מתוך אושר עילאי פנימי .... אז נתראה כאן, כל פעם מחדש, באהבה גדולה, מלי זוהר פייסבוק: מלי זוהר טיפול רגשי

עדכונים:

פוסטים: 3

עוקבים: 0

החל ממאי 2018

ילדיםבוודאי שמעתם בחייכם את השמות הבאים: ילדי אינדיגו, קריסטל, וקשת בענן (ריינבו).
כך מכונים כל ילדי העידן החדש, אשר לצערי נתפשים ע”י המערכת החינוכית כבעייתיים, והאמת היא שהבעיה לא אצלם אלא במוסד המיושן שטרם השכיל לשנות את דרכו או במושגים שלי- טרם הבשיל לקבל את המיידעים החדשים.

אני כותבת את המאמר הזה אחרי לבטים רבים עם עצמי, לנוכח העובדה שאני עצמי ילדת אינדיגו, שאוהבת מרחבים וקשה לי במסגרות כובלות, בעלת יכולות תקשור, מרגישה אנרגיות של אנשים, תדרים ואנרגיות כל הזמן. ובנוסף ממחקר ולמידה רבת שנים, ונסיון בפועל מליווי שלי בילדים שע”י המערכת החינוכית נחשבים “בעייתיים” והפתרון שלהם הוא לרוב רטלין/קונצרטה וחבריו למרבה הצער.
אני זו הרבה פעמים שרואה את הפוטנציאל העצום באותם הילדים, את הכישרון, המוח המבריק, ויכולות פנומנאלים שלצערי הרב הדור הישן יותר אינו יודע עדיין לקבל אותם.
ילדים אלה גדלים עם תחושת בעייתיות, ניכור מהסביבה, ותחושה שיש אצלם בעיה, והרבה פעמים תחושת השונות שלהם מורגשת גם בבית, ובכל מסגרות החיים. תחושה זו מלווה אותם אף לגילאים גדולים אם כאשר הם לא במודעות לייחודיות שבהם.

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר הילדים שמוגדרים כהיפראקטיביים / “קשב וריכוז”.
המצב העכשווי במערכת החינוך מתארת תמונת מצב שבו הילדים מאבדים את סבלנותם במסגרת השיעור בבית הספר וכתוצאה מכך מתחילים להסתובב ברחבת בית הספר או להפריע ומכאן הדרך לאבחון קצרת מועד. לרוב בעקבות האבחון ממליצה “המערכת” (אנשי חינוך ורופאים על שימוש ברטלין וחבריו).
פעמים רבות רטלין מראה על תוצאות חיוביות, אך אני ממליצה לבדוק פתרונות אחרים לפני השימוש התרופתי.

אני רואה בכך שהבחירה ב”סם” הינו בעיקר מהרצון לטפל בסימפטומים, “לדכא” את הילד, אולם השימוש בפועל אינו פותר כלל את המקור לבעיה האמיתית אם כי להשתיק אותה.
לילדים רבים יש לעיתים הבשלה איטית יותר , בעיות רטוריקה עדינה וכדומה ולכן הינם מתקשים לעמוד בקצב הלימודי כמו לדוגמא להעתיק בקצב מהיר מהלוח.
תסכול שכזה יוצר לילד לא לנסות לכתוב ולא לנסות אפילו ומצב שכזה גורם לילד להיות מתוסכל הפוחד מכישלון ובזמן שכולם מעתיקים מהלוח ימצא לעצמו עיסוק אחר כמו לצייר, ירעיש ויפריע למהלך השיעור ולמורה, יתחיל להסתובב ללא הרף בכיתה וכדומה.
במערכת החינוך נוטים לאבחן ילדים כאלה כילדים עם בעיות קשב וריכוז אולם אם המורה והצוות היו מיומנים דיה עם ראש פתוח ואינטואיציה בריאה ובעיקר אם היה מתאפשר להגיע לכל ילד ולשבת איתו , היו יכולים לזהות מהיכן נובע הקושי האמיתי וכך ההמלצה על תמיכה טיפולית הייתה מדוייקת יותר לדוגמא- ספורט, ריפוי בעיסוק אולי היו מגלים על בעיות בבית שמשליכות על הפן הלימודי וכדומה.

כמו כן, חוסר ריכוז יכול לנבוע מחוסר במינרל ברזל.
ילדים רבים בעידן של היום סובלים ברמה זו או אחרת מחוסר ברזל, מה שגורם לאפתיות, חוסר שקט, עייפות, קשיים בריכוז וביכולת המחשבתית ועוד.
במקרה כזה מה שיעזור לריכוז ולפיקוס הוא בסך הכל תוספת ברזל ולא רטלין חלילה.

-ילדי העידן החדש-
הינה תופעה המוגדרת “ההיפראקטיביים” היא נחקרה ע”י אנשי רוח חינוך ורפואה מודרנית.
ממצאים רבים מתוך אותם מחקרים הראה חד משמעית שאותם קבוצה של ילדים המכונים ילדים העידן החדש הם אכן שונים :
בקוד ההתנהגותי, והערכה שונים ממה שהורגלו הדור של העולם הישן, אותם ילדים אינם תרים אחרי תעודות ותארים אלא מאינטילגנציה רגשית מפותחת ביותר.
היכולת הטבעיות של הילדים הללו היא שהם יכולים בקלות לחדור לנפש האדם, לזהות דברים עליו, על אופיו והאם מכיר בערכו שלו.
כל מי שיעמוד לאותם קיטריונים אלו יכובד על ידם ומי שלא גם אם יהיה סמכות גבוהה, לא יזכה לשום התייחסות מצידם.

ניתן לזהות את אןתם הילדים בכך שהם מאופיינים בעיניים בורקות וזורחות, הילה כחולה- סגולה אשר מקיפה אותם והם בעלי איכויות רוחניות מהגבוהות ביותר, יכולות ריפוי, בעלי חוש צדק מפותח, חוש שישי ובמילים פשוטות = ילדי אינדיגו = ילדים עם נשמות עתיקות.

אותם ילדים מהממים הגיעו לעולם עם ידע רב, הם מתחברים לנושא הרפואה המשלימה, קריסטלים, ידע נסתר, מיסטיקה, ועוד.
לרוב יכולות מולדות מן הגבוהות שיש אך יחד עם זאת אין להם עדיין את הכלים המתאימים להוציא את הידע שלהם החוצה.
עיקר הבעיה היא כי במקום שהמערכת תטפח את הייחודיות שלהם, היא מנסה לדכא אותה ורק לאחר מספר שנים מבינים את גודל הנזק שלפעמים רבות הוא אף בלתי הפיך.

תוכלו לזהות את ילדי האינדיגו בכך שהם מאוד בוגרי לגילם, מדברים בהתלהבות עם ברק בעיניים, סקרנות מתמדת לידע, חוכמה בלתי נדלית, קושי בציות לסמכות, חשיבה יצירתית ועצמאית.
הם שופעי רעיונות- מוחם תמיד ימצא פתרון לכל בעיה בדרך מקורית וחדשנית.
הם ישירים מאוד, אוהבי אדם, נדיבים, בעלי קליטה על חושית ואינטואיציה חדה כתער.
בעלי מודעות גבוהה למחשבות ולרגשות של הסביבה שלהם ואם תשאלו אותם שאלה הם תמיד יענו את האמת מפני שאמת ויושר הם כנר לרגליהם.

בטח אתם שואלים את עצמכם מהו תפקידם של ילדי האינדיגו בעולמנו אנו…

ובכן, לכולם תפקיד זהה: לשנות את פני העולם כפי שהוא מוכר לנו כיום.
האתגר של הילדים הללו הוא לגדול בחברה אשר לא מקבלת את הילדים הפתוחים לכל.
האמת היא ש”הבעיה” היא של החברה , הסביבה ובית הספר. ותתפלאו- לא של הילד.
אם אנו כחברה נשכיל לאפשר לקבל את אותם הילדים, וניתן להם את התמיכה המתאימה הם יהפכו לגורם מוביל ופורץ דרך.

הורים לילדים אלו לפתח נקודת מבט שונה, ללמוד ולרכוש כלים ובעיקר מודעות גבוהה שתעזור לילדים האלה להתפתח כראוי ולהיות הם עצמם.
אם נשכיל להפוך את נקודת ההתייחסות מקושי של הילדים ליתרונות וכישורים תשכילו לראות את הייחודיות שבהם ולא את “הבעייתיות” שהחברה מגדירה אותה.

-איזה אינדיגו אתה?-

ילדי האינדיגו מתחלקים לכמה קבוצות:
1. אינדיגו רגשי- האמן
ילד זה הוא בעל סף גירוי נמוך מאוד- כל דבר מסיט את תשומת ליבו והוא חווה את הדברים באופן מעוצם יתר על המידה.
לדוגמא- מכה שיקבל תורגש כאגרוף. הינו נפגע מהר ובקלות ובעוצמה ובעקבות פגיעות רגשית יוכל לדמיין פגיעה פיזית.
ילדי אינדיגו רגשי, בעלי בטחון עצמי נמוך, רגשי נחיתות, וקושי בקבלה עצמית בשל התייחסות הסביבה.
ילד רגיש זה, יהווה מעברים חדים בין התנהגות בוגרת מאוד להתנהגות תינוקית ביותר.
יסבול מבעיות חברתיות, כתוצאה מחוסר בשלות בקריאה נכונה של הסביבה, יחוש בודד וקורבן.
ילדים הללו זקוקים לקרקוע וזאת מכיוון שהם נמצאים לרוב בספרות עליונות.
רצוי לחזק אלצם את העולם הפנימי המרהיב שלהם ( תקשורת, דרמה, ידע, דמיון) ולהעניק להם כלים להתמודדות עם הרגישות הגבוהה שלהם.

2. האינדיגו הלוחם. הינו ילד “היפראקטיבי” שמאוד אוהב להיות בחברת אנשים ולעבוד עם הזולת.
לרוב יאובחן ב”בעיות” קשב וריכוז – במקרה זה חשוב לבדוק מאיפה נובעת הבעיה: חוסר במינרל ברזל או ידע פנימי עצום וחוסר יכולת להוציאו החוצה בשל חוסר בכלים מתאימים.
ילד זה יודע את הנלמד ולכן משתעמם בקלות.
הוא לא מכיר בסמכות מורית ובעל אנרגיות.
בשל הפעלתנות שלו נכון יהיה לאפשר לילד זה התמקדות בדבר אחד ולא להתפזר איתו על מספר דברים בו זמנית וע”י כך לעזור לו בהתכנסות והתמקדות.

-הדור הבא כר כאן-
ילדי הקריסטל וקשת בענן הינם צאצאיהם לילדי האינדיגו שפצחו לעולמנו משנות ה90 והינם פורצי הדרך לכל שינויי הדפוסים הקיימים בעולנו, מביאים לעולם את ילדי הקריסטל.
ילדים אלה מגיעים לעולם שלנו במצב בו מקבלים אותם וזאת לאחר שילדי האינדיגו ההורה שובר את כל המוסכמות ומנפץ את המסגרות הישנות.
בתורם מגיעים ילדי הקשת בענן שכבר רואים עצמם בתפקידם בטבעיות רבה.
הם עדיין מאוד קטנים, אך כבר ניתן לראןת את שפת דיבורם והרגשתם שהם מלכי העולם הזה.

הדרך שתטיב עם ילדי האינדיגו הינם טיפולים אלטרנטיביים והוליסטיים. רמת התגובה לטיפולים הללו על ידם גבוהה מאוד ואף אפקטיבית מהרגיל.
מדובר בילדים שזקוקים למנות גדושות של אהבה, פרגון, מגע, תמיכה והכלה.
משום ששיטות אלה נותנות מענה נרחב בטיפול הילדים, הינה מביאה אותם לאיזון פיזי- ואנרגטי כאחד.

המלצתי היא על טיפולי מגע כגון עיסויים, רפלקסולוגיה, שיאצו ועוד.
תוספי מזון וצמחי מרפא ודגש על מזון בריא ואיכותי וטבעי עד כמה שאפשר.
המלצה זו הינה בשל כך שהילדים הללו נקיים במקור ולכן התגובה שהם לטיפול מאוד מהירה. רמת הניקוי שלהם מהירה כל כך ולכן ניתן לשלב טיפול בין מספר שיטות מוצאות.
הדבר החשוב הו שהמטפל יוכשר לטיפול עם ילדים ותהיה כימייה וקליק בין הילד לבינו.
המאמר כולו כתוב בלשון ילדים אך ילדי הינדיגו נולדו החל משנות ה90. לכן הם כיום עד לגיל 30 .

המלצתי היא לשלב טיפול בנתורופתיה, הומאופתיה, יוגה, דמיון מודרך וnlp, רייקי, רפלקסולוגיה, עיסוי, קריסטלים, מודעות, מדיטציות, תמציות פרחי באך, אבחון והכוונה ע”י אותיות השם ותאריך הלידה ועוד.

אני בטוחה גם ממחקר אישי שלי וגם מנסיוני העשיר עם ילדים שאם נאמץ מידע זה נראה שינוי משמעותי כלל עולמי.
תהיה ירידה באלימות, ויכולות הלימוד ישתפרו, כולנו נרוויח מהמודעות הנ”ל ויהיה כל כך כייף לחיות בקבלה ואהבה של כולם ונהנה מראייה ראייה נרחבת ויציאה מהקופסא.

הנני סבורה שהמהפך כבר קורה- העולם בהתפתחות ובשינוי מתמיד, רואים זאת מכמות המטפלים שיש, רוב האנשים מדברים התפתחות אישית והעולם כולו כבר שם.

אמן.

להתייעצות ומידע נוסף מוזמנים לפנות אליי
0523010029
מלי זוהר
מטפלת רגשית

עוד מהבלוג של מלי זוהר

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 1 month

גיבורה של החיים

פתאום זה הכה בי, אני גיבורה של החיים. אני בחורה כל כך חזקה. לפני כ3 שנים רציתי להתאבד. היום אני יודעת שזה לא משום שרציתי להתאבד, אלא פשוט רציתי לצעוק לעולם שאני זקוקה לעזרה. סחבתי כל כך הרבה טראומות ומכאובים שלא קיבלו...

תגובות

פורסם לפני 1 month

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה