הבלוג של מעיין הרוש

פסיכו פילאטיס

בן 39, אבא לתאומות בהורות משותפת, מאמן פילאטיס מכשירים, שחקן, כותב ואושייה. אוהב אוכל, מסעדות וסדרות. ועושה חיקוי ממש גרוע של יהורם גאון

עדכונים:

פוסטים: 14

עוקבים: 1

החל מינואר 2017

לחעלחע

מידי שנה בחודש מרץ אני נזכר שהקיץ כבר כאן.

ומהיום הראשון של מרץ ועד יומו האחרון פחמימה לא פוגשת את כיבתי.

בניגוד מוחלט להבנתי בתזונה, בניגוד מוחלט למחקרים שמראים שזו הדיאטה (יש לה המון שמות: אטקינס, פלאו או כוס של האמא שלה) הכי לא טובה ביקום.

אפילו בניגוד להמלצות שאני נותן ללקוחותי אני מפסיק את זרימת האושר לחיי. מפסיק לפתוח דלת וצוהר לפחמימה. שלא לדבר על המתוק שפוגש אותי רק בינואר 2018, עת מתחילה עונה חדשה של הפח הגדול.

כשאני מכין תוכנית תזונה ללקוחה שלי היא מורכבת משלוש ארוחות מאוזנות ביום. ארוחה מאוזנת מכילה למשל: כוס חד פעמית של אורז, 150 גרם חזה עוף, סלט קטן וכפית טחינה. בארוחה כזו יש את ארבעת המרכיבים החשובים חלבון, פחמימה, ירקות ושומנים. אוי ואבוי לפרחי הפילאטיס שמעדכנות אותי בוואצאפ מידי יום שיחסירו משהו מהמרכיבים האלה.

מחקרים מראים שאורח חיים מאוזן תזונתית משפיע על ירידה במשקל וחשוב מזה שומר על המשקל הנמוך בחמש שנים יותר מכל דיאטה אחרת.

אז למה ריבונו של עולם יצרתי את מרץ ללא פחמימה?

בגלל שאני מכיר את גופי. לפעמים זה החלק החשוב ביותר בתזונה הכרות אבסולוטית עם הגרגרן ואופיו. אני יודע שפחמימות מרגיעות אותי, מניחות אותי על משכבי בשלום. מי רוצה שלום או רוגע? העדר הפחמימה והמתוק מעירה אותי ומחדדת את חושיי. אני ער יותר, עובד יותר וממורמר יותר. עכשיו תבואו להתאמן בטוח יהיה לכם כייף. (אימוג’י של שטן)

תזכורת לעצמי: אף אחד לא אשם שאני לא אוכל פחמימות במרץ.

מצורף מתכון לחלבון בתוך חלבון ואנטיפסטי

ניפגש באפריל.

ציה

 

המתכון לביצה בתוך קציצה:

500 גרם בשר טחון

בצל גדול קצוץ

פטרוזיליה קצוצה

מלח פלפל שום כתוש (דורות)

תבלין סומק

תבנית ביצים

 

אופן ההכנה:

מבשלים את הביצים בסיר עם מים כ20 דקות שיהיו קשות. מקלפים ומפרידים בין החלבון לחלמון. עם החלמונים אנחנו עובדים את החלבונים אפשר לשמור ולאכול עם אבוקדו.

מערבבים את הבשר, בצל פטרוזילה ותבלינים עם ביצה אחת ומכינים קציצה סביב החלמון. בעדינות שלא יימעך לסגור היטב ולטגן מכל הצדדים.

אפשר להגיש עם כל פחמימה אבל במרץ רק עם אנטי פסטי עשיר. בתיאבון.

חיכ

 

 

עוד מהבלוג של מעיין הרוש

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 10 months
תצוגה מקדימה

שרירי הליבה, וגם מתכון לארטישוק ממולא

בפילאטיס הפחד הכי גדול זה לא להרגיש. לא להתחבר לשרירי הליבה, לא למצוא את רצפת האגן ולא להיתפס אחרי אימון. בדרך כלל אני מרגיע את הפחד הזה בנשימות ובקצב תרגילים...

תגובות

פורסם לפני 10 months
תצוגה מקדימה

סלט סלק ואורז מלא ותזכורת חשובה לעצמי

בפילאטיס מתאמנות המון נשים בהריון. היתרון המרכזי של פילאטיס בזמן ההיריון הוא בהתייחסות לנשימה נכונה, עבודה עם מרכז הגוף וחיזוק רצפת האגן. התוצאה: גב חזק וגמיש,...

תגובות

פורסם לפני 9 months

תגובות

טופ 20 - בלוגי אוכל

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה