בר קוקטיילים במלון בוטיק עם שיק ברלינאי. עוד הפקה מוצלחת של יוצרי האימפריאל בר. אוירה מיוחדת, מוזיקה מצויינת ואוכל נפלא.

29/12/2018

בושוויק הוא בר קוקטיילים צעיר שפתחו הבעלים של האמפריאל ביולי האחרון במלון בוטיק ברחוב נחלת בנימין. מהלובי המאוד טרנדי של בית המלון נכנסים בדלת למקום אפלולי וצבעוני בו זמנית. מאוד ברלינאי ושיקי.

01. בושוויק - המקום

בתפריט האוכל יש רק 13 מנות, שהיקרה בהן עולה 64 ₪, אבל נראה שהן נבחרו בחוכמה רבה, הן מצליחות לתת מענה מוצלח לצמחונים וטבעוניים, אבל לא מזניחות את הקרנבורים, ובכלל, כל מנה שטעמנו היה פשוט מעולה. מנות טעימות ויצירתיות, עם חומרי גלם איכותיים ובגודל הנכון. אין מנות עיקריות, שזה שיחוק, כי בסוף תמיד המנות המוצלחות ביותר הן הראשונות, וכשיש מגוון נכון של מנות קטנות-בינוניות, אפשר לטעום מבחר גדול של מנות, מבלי להישאר עם בטן מפוצצת וחור בכיס.

התחלנו עם ברוסקטות מטיאס, שמנת חמוצה, צנונית מוחמצת (29 ₪). שתי ברוסקטות טעימות לאוהבי דג מלוח. פעם קניתי הביתה צנצנת של צנונית מוחמצת, בשל אהבתי הידועה למאכלים כבושים, אבל בבוקר למחרת פתיחת הצנצנת, הריח שקיבל את פני כשפתחתי את המקרר היה ריח עז של נפיחה, ונאלצתי להיפרד מהמעדן. כמה נוח לאכול את המעדן כשהוא מאוכסן במקרר של אחרים…

02. בושוויק - ברוסקטות מטיאס

זה בר קוקטיילים, אז הייתי חייבת להזמין לעצמי קוקטייל. אחרי התייעצות עם המלצר שקיבל בריף מאוד חד וברור – אני רוצה קוקטייל לא מתוק, הזמנתי Junk Shop – ג’ין בומביי ספייר, פטל אדום, הל הודי | חמצמץ ומעושן (46 ₪). לא ברור איך אני נופלת כל פעם מחדש. הרי מילדות אני לא אוהבת מיץ פטל, למה שאני אתחיל עכשיו. אם כן, הקוקטייל היה מתוק להחריד, בדיוק הדבר האחד שהדגשתי שאני לא רוצה. אז הוא חזר לבר.

03. בושוויק - קוקטייל גאנק שופ

לפני שנפוצץ את עצמנו באוכל, רצינו רגע של בריאות, אז לקחנו סלט: עלי חסה, אנדיב, עלי גזר, חמציץ סגול, אגוזים, אגסים, וינגרט זרעי ענבים (45 ₪). גם סלט צריך לדעת לעשות ולהגיש, והסלט הזה נראה מקסים והיה טעים ומתפצפץ בפה. חיסלנו.

04. בושוויק - סלט חסות

את המנה הבאה התלבטנו אם להזמין עכשיו או לחכות לסוף הארוחה, כי חששנו שהיא תפוצץ אותנו, ושאחריה כבר לא נוכל לאכול כלום. המלצר חזר והדגיש שהיא לא גדולה, אז הימרנו ולקחנו בשלב הזה. ברד פודינג מלוח, גבינת עזים, תרד, קייל (58 ₪). נו, לא אמין במיוחד המלצר שלנו, לא מתוק זה מתוק, ולא גדול זה בעצם די גדול. במחבת סינייה קטנה ישב המעדן הנפלא הזה, ברד פודינג, שרק השם של המנה האנגלית במקור מעביר בי גלים של עונג. ולמרות הפוטנציאל להיות שמן מדי וממלא, משהו בדרך העשייה השאיר את המנה קלילה, ונשאר לנו טעם של עוד.

05. בושוויק - ברד פודינג מלוח

בינתיים הגיע הקוקטייל החלופי. המלצר לא לקח איתי יותר סיכונים, והמליץ על קוקטייל קלאסי: מרגריטה – טקילה אל חימדור בלאנקו, טריפל סק, ליים, מלח (54 ₪). המלח פוזר על שפתי הכוס, וליווה כל לגימה. אני, שמלקקת מלח מילדות, בזמן שילדים אחרים ליקקו סוכר, אהבתי מאוד את הרעיון.

06. בושוויק - מרגריטה

אחרי שדגמנו מנה צמחונית, מנה טבעונית ומנה של דג, הגיע הזמן לגוון עם קצת בשר. המשכנו עם מינוט סטייק, ביצת עיין, בצל ירוק (55 ₪). מנה קלאסית וטעימה, יחסית לכל המנות, זו היתה הפחות מרגשת, אבל לא נפלה בטעם ובאיכות.

07. בושוויק - מינוט סטייק

לסגירת הערב לקחנו פפרדלה, קרם קשיו, ירוקים, גרדת לימון (54 ₪). זה היה סיום מוצלח, מנה עשירה ומפנקת, ואם לא הייתי חוזרת עכשיו לתפריט ורואה שמדובר בקרם קשיו, הייתי מספרת לכם שאכלתי פסטה עם גבינה. אז כן, גם קרניבורים גדולים יכולים לאכול מנות טבעוניות ולהתענג על כל ביס. ובתנאי שלא ימנעו מאיתנו לאכול בשר מדי פעם.

08. בושוויק - פפרדלה

ויתרנו על קינוח, ובמקום זה לקחנו תה. ביקשנו תה ירוק עם נענע. קיבלנו מים חמים עם נענע, ורק כשביקשנו אם אפשר להוסיף לזה תיון, קיבלנו תיונים של תה ירוק יסמין של ויסוצקי. בסוף צריך לזכור, זה בר קוקטיילים ולא בית קפה.

היה ערב מקסים. האוירה במקום סופר נעימה, המוזיקה שהתנגנה במקום קלעה לטעם שלנו, הקהל היה ממגוון של גילאים, ולרגע לא הרגשנו זקנים מדי, והאוכל, טוב, אני מאמינה שכבר הבנתם, האוכל היה מעולה. ועם הקור שחיכה לנו בחוץ, אני הרגשתי שזו היתה קפיצה קטנה לברלין.

בושוויק
נחלת בנימין 28
תל-אביב
03-567-8006
פייסבוק
אינסטגרם

אבושדיד – הלהיט החדש בלבונטין

לבונטין הוא רחוב מדהים. כל מבנה שחולפים על פניו מרשים ביופיו הארכיטקטוני. המבנה המרהיב בלבונטין 16, שהיה פעם ביתה של משפחת אבושדיד, המשפחה של לאה אבושדיד, אשתו של איתמר בן אבי, זוכה לעדנה. הוא מואר מבחוץ, ואפשר לראות כמה יפה...