הכירו את בוטיק התיקים "דניאל- בגס בוטיק" שבדיזינגוף סנטר

IMG_5479

רגע לפני החופשה עוצרים ב"דניאל – בגס בוטיק"

מכירים את זה שאנחנו מחפשים מוצר איכותי אבל לא ממש בא לנו לשלם עליו הרבה כסף ?

וזה תמיד קורה לנו לפני הטיסה..

הכירו את דניאל -בגס בוטיק הפתרון המושלם שלנו!

זה למעלה מ-30 שנה שבוטיק התיקים "דניאל – בגס בוטיק" אשר בדיזנגוף סנטר, משרת את קהל לקוחותיו באמינות, מקצועיות וביחס אישי נדיר. במשך השנים ידעו בעלי החנות להתנהל נכונה ולהתאים את הקולקציות לדרישות השוק המשתנות. מנעד המוצרים רב ומגוון ומכיל לא רק תיקים וארנקים מעור, כי אם גם מוצרים דמויי עור, תיקי בד צבעוניים ואופנתיים, ומבחר עצום של תיקים המיועדים לנסיעות לחופשה כמו מזוודות, תיקי גב, תיקי נסיעה, תיקים למסמכים, פאוצ'ים ועוד.

 

IMG_5318 IMG_5327

ייחודו של "דניאל – בגס בוטיק" הוא לא רק בתיקים האיכותיים ובמחירים האטרקטיביים, אבל גם בנשמה של המקום ההולכים בד בבד עם רמת מקצועית גבוהה וביכולת לזהות איכות בתחום מוצרי העור, להבחין בין איכותי ובין חיקוי. תהיו בטוחים כי כל הקולקציה בבוטיק מבוססת אך ורק על מותגים ומוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

ב”דניאל בגס בוטיק" תמצאו את הפתרון המושלם לכל צורך תפור לפי מידותיכם כמו חליפת הוט קוטור התפורה ביד חייט אומן ובמחירים הנוחים והטובים וההוגנים ביותר למוצרי איכות. אם אתם לקראת נסיעה לחופשה או נסיעת עסקים זהו המקום הראשון שאתם חייבים להיכנס אליו כדי לרכוש את המזוודה שלכם. מבטיחה לכם שיהיה המקום הראשון והאחרון בחיפושים. כי הבוטיק הזה שכולו נשמה ופוקוס בלקוח, תמצאו את העסקה המושלמת הן מבחינת איכות המוצרים והן מבחינת המחיר האטרקטיבי. המזוודות האיכותיות ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות שהן המילה האחרונה בתחום. גם האבזרים המשלימים, תיקי נסיעה בגדלים שונים, תיקי הגב הסטייליסטים של המותגים Eastpak ו-"הרשל" Hershel”" ועוד. התיקים פונים לנשים ולגברים, לצעירים ולבוגרים כאחד ולא פחות חשוב – במחירים שווים לכל נפש.

 

IMG_5496 IMG_5931

מדיניות ההחזרה של "דניאל – בגס בוטיק" גם היא חריגה בנוף תרבות הקניה של היום. כמו שיקיר, הבעלים של המקום מצהיר, אין הגבלת זמן מבחינת החזרת מוצר או החלפתו. כמובן במסגרת הטעם הטוב, גם אם עבר חודש ימים מזמן הקניה תוכל להחליף את התיק או לקבל את כספך בחזרה במידה ויש בידך חשבונית, התג של התיק קיים, והתיק עצמו במצב חדש שלא נעשה בו כל שימוש. לקוח המעוניין להחליף תיק שנרכש או תיק שקיבל במתנה יזכה ליחס וטיפול אישי מסור וסובלני כמו זו הפעם הראשונה שהוא בבוטיק

הנה לכם מקום מיוחד ושונה שלא תמצאו דומה לו, עם יושרה שיווקית, מקצועיות והבנה במוצר שנרכשה על סמך ניסיון של 30 שנה, בוטיק עם נשמה, לב, ויחס אישי שכל אחד ואחת חייבים ורוצים לבקר בו. הוותק והניסיון שלהם הם נקודת החוזקה שלהם בשוק תיקי העור. תשאלו את אלה שכבר היו וקנו ומרגישים חלק ממשפחת "דניאל בגס בוטיק" הגדולה. משפחה אוהבת ומחבקת, ומשפחה לא עוזבים לעולם. הם פה כדי להישאר.

 

IMG_5957 IMG_5969

טווחי מחירים:

תיקי חזרה לבית הספר בין 149-949 ₪

מזוודות בין 199-2000 ₪

תיקי נסיעה בין 79-2490 ₪

קלאץ' בין 99-599 ₪

ארנק לאישה וגבר בין 100-550 ₪

תיקי עסקים בין 249-2390 ש"ח

דניאל בגס בוטיק, דיזנגוף סנטר קומה 1 בנין A תל אביב

פייסבוק – http://m.facebook.com/danielbags2003

אינסטגרם – Daniel.dizingof

 צילומים- שי סבג

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.