ג'ונסון אנד ג'ונסון המשווקת בישראל את מותג הטיפוח Le Petit Marseillais מציגה את תחליבי הרחצה חלב וחלב וניל

אחר הצהריים טובים חברות וחברים,

image001

תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב וניל

מניסיון ושימוש במוצרים, אני ממליצה. הם קטיפתיים ריחניים להפליא. עושים את העבודה הנפלאה והם מפרובנס שזה בכלל שיא הרומנטיקה.

ג'ונסון אנד ג'ונסון המשווקת בישראל את מותג הטיפוח
Le Petit Marseillais מציגה את תחליבי הרחצה חלב וחלב וניל

ג'ונסון אנד ג'ונסון מרחיבה את תמהיל מוצריה ומשיקה בישראל את מותג טיפוח הגוף מספר 1 בצרפת- Le Petit Marseillais- היישר מפרובנס שבצרפת.
קו מוצרי מותג Le Petit Marseillais כולל מוצרים לטיפוח הגוף אשר פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים ומכילים רכיבים הגדלים בחמימות השמש הים תיכונית של פרובנס. 6 סבוני רחצה ו 3 תחליבי לחות המתאימים לעור רגיל עד יבש ובעלי ניחוחות פרחוניים, פירותיים ומרעננים..
סבוני הרחצה של Le Petit Marseillais:
Le Petit Marseillais, מותג שנולד לפני שנים רבות בפרובאנס החמימה. חומרי הגלם עדינים עם ניחוחות נאמנים לטבע.
לסבוני הרחצה pH ניטרלי לעור, הם פותחו בשיתוף עם דרמטולוגים, מכילים מרכיבים מתכלים והנם מועשרים בלחות ממקור צמחי.
תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב וניל
תרמילי וניל הנקצרים ביד ומיובשים בשמש ומשחררים ניחוח מתקתק ומעורר תאבון. תרמילי הוניל עוברים תהליך הפקה ליצירת חלב הוניל.
Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח חלב וניל, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח רענן ומעורר תאבון.
מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים ל 650 מ"ל

תחליב רחצה עדין במיוחד בניחוח חלב
החלב המועשר באופן טבעי בשומנים ומהנה בזכות יתרונותיו וריחו המעודן.
Le Petit Marseillais תחליב רחצה בניחוח חלב, מנקה את העור בעדינות קטיפתית, הודות לקצף הקל המפיץ ניחוח רענן ומעודן.
מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים ל 650 מ"ל
***
מאז המאה ה -19, הנמל שטוף השמש של מרסיי ידוע בזכות סבון האומנים שלו. קרקעות עשירות ואקלים חמים מעניק לאזור אספקה של מרכיבים נחשקים הכוללים: זיתים המעניקים לחות, פרחים צבעוניים, פירות הדר ועשבי תיבול טריים.
בתחילת 1980 צרפתי בשם ברנרד לנגל נשבה בקסמיה של מרסיי ובסבונים הצבעוניים והריחניים להפליא שמילאו את האוויר. ברגע ההוא, ברנרד קיבל על עצמו החלטה: להביא את האיכות האומנותית של מרסיי לשאר העולם. נאמן למסורת האומנותית, ברנרד סיפק את מרכיביו משדות לבנדר סמוכים, מטעי הדר ומטעי זיתים. שילובים מתוקים, מוצרים ריחניים ותשוקה אמיתית הפכו במהירות את קו מוצרי הסבון שלו למוצלח ואהוב.
בהיותו אבא חדש, ברנרד צייר תמונה של בנו סזר יושב על יד הים, העיניים מביטות ישר אל העתיד. הוא לא ידע אז כי תמונה אייקונית זו תייצג מאוחר יותר את מה שיהפוך ממותגי הטיפוח הגדולים בהיסטוריה – לה פטיט מרסיי.