'אפריל' שמלות ערב בקולקציית סתיו חדשה ומרהיבה

אפריל. צילום סמואל צרפתי (3)

'אפריל' שמלות ערב בקולקציית סתיו חדשה ומרהיבה

קולקציית השמלות של אפריל לסתיו היישר מפריז באהבה.

לקראת עונת הסתיו יוצאת רשת 'אפריל' בקולקציה מרשימה ויוקרתית של שמלות ערב בעיצוב אלגנטי וצעיר ובסגנון צרפתי.

רשת 'אפריל' שנוסדה בשנת 1994 על ידי האחים רחימי מתמחה בעיצוב שמלות ערב. הקולקציה הסתווית שואבת את השראתה מעולם האופנה הצרפתי וליין שמלות הערב של הקולקציה הוא קלאסי, אלגנטי ועל עונתי

הדגמים בקולקציה הם בצבעי שחור, אדום, כחול וכסף. סוגי הבדים- משי, סאטן, תחרה ולורקס. הדגמים מאופיינים במשחקי שקיפות, מחשופים מסוגננים, חיתוכים מעניינים ואורכים שונים, זאת תוך שילוב בין סוגי הבדים השונים ועיצוב מקורי, נועז ושובה לב.

אפריל. צילום סמואל צרפתי (1) אפריל. צילום סמואל צרפתי (5)

כל שמלת ערב בקולקציה הינה יצירה מפוארת, מלאת קסם ושיק המחמיאה לגוף האישה ומאפשרת לה להראות במיטבה. בין הדגמים- שמלות ערב מלורקס בצבעי כסף, כחול ושחור עם גב חשוף, משחקי אורך ומראה מעלף. שמלות שחורות בשילובי תחרה ייחודיים ומנצחים. שמלות משי וסאטן מתנפנפות. כל אחת תוכל למצוא לעצמה את השמלה עליה חלמה.

הקולקציה מתייחסת לצרכי הלקוחה הישראלית והמותג 'אפריל' מאפשר ללקוחות לא רק לרכוש שמלות מהדגמים הקיימים אלא לבצע הזמנות בעיצוב אישי ותפירה אישית במחירים הוגנים. כל השמלות עוברות בדיקות איכות מוקפדות וכל לקוחה מקבלת יחס אישי ומוזמנת לבחור לעצמה את שמלת הערב המתאימה לה ביותר ושבה תרגיש הכי בנוח.

אפריל. צילום סמואל צרפתי (2) אפריל. צילום סמואל צרפתי (4)

המידות הן החל ממידה 36 ועד 46. המחירים נוחים ביותר ואף מפתיעים שמלת ערב מפוארת, מלאת סטייל ושיק, איכותית ויוקרתית במחירים נגישים, מאפשרת לכל אישה להגשים חלום ולהרשות לעצמה להתחדש בשמלה מושלמת עבורה מתוך הקולקציה.

כי לכל אישה מגיע אפריל!

לסרטון המציג את הדגמים החדשים:

[youtube F6RAcf6-mog nolink]

אתר החברה:

www.april-fashion.com

רח' דיזינגוף 173, תל-אביב⎢ ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציון⎢ נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניה⎢ אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד.

טלפון – 03-5102975

 צילומים- סמואל צרפתי

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.