הבלוג של Liron Ben Yaakov

עכשיו תורי

עדכונים:

פוסטים: 33

החל מיוני 2012

לפני כשנה וחצי, חברותיי בפייסבוק שיתפו אותי ואת הרשת כולה, איפה הן אוהבות להניח את התיק שלהן כשהן חוזרות הביתה. לפני כשנתיים הן שיתפו בצבע החזייה שלהן ובימים הקרובים הן תשתפנה בסטאטוס חיי האהבה שלהן. זאת, מתוך רצון לעורר את סקרנותם של הגברים ובכך לייצר באזז ברשת. מה בין זה לבין סרטן השד?

13/06/2012

היום בצהריים חברה שלחה אליי ולכ-30 חברות נוספות את ההודעה הבאה -

Hello Ladies! That time of year is here year again when we try to raise awareness for breast cancer through a game. It’s very easy and I kindly ask that you ALL please participate. Two years ago we had to write the color of our underwear on our wall.
Men wondered for days at what was going on with random colors on girls walls. This year, we make references to your love life status. Do not answer to this message, just post the corresponding word on your wall AND send this message privately to all the girls in your contacts!!!!

BLUEBERRY=single
PINEAPPLE= its complicated
RASPBERRY= I cant/dont want to commit
APPLE=engaged
CHERRY=in a relationship
BANANA=married
AVOCADO=Im the better a
STRAWBERRY=cant find Mr. Right
LEMON=want to be single
RAISIN=want to get married to my partner.

Last time, the underwear game was mentioned on TV, let’s see if we get there with this one! Copy and paste this message into a new one and update your wall!

(בקצרה ובעברית: – פנייה לנשים להעלות סטאטוס עם אחת המילים מעלה, המתארות את מצב חיי האהבה שלהן, על מנת לסקרן גברים, לגרום להם לתהות במה מדובר, ובכך לייצר באזז ברשת)

גברים, אתם כבר לא צריכים לתהות!

לא ברור למה יוזמי הקמפיין בחרו בגברים כקהל היעד לסרטן השד. אלא אם כן פורסמו נתונים חדשים המראים כי יש יותר גברים מנשים החולים בסרטן השד ויוזמי הקמפיין מעוניינים להעלות את המודעות לסרטן השד גם בקרב גברים.  בהנחה שלא כך המצב, קהל היעד העיקרי של הקמפיין הוא נשים. נשים שצריכות ללכת ולהיבדק. את ואני.

זהו אחד הקמפיינים המעצבנים והלא חכמים שחוזרים זו הפעם השלישית לרשת. אני לא מתכוונת לפגוע או להעליב את הבוחרות לקחת חלק בזה, ואין ספק שהן שעושות זאת מתוך הבנת חשיבות הנושא ושהן מעוניינות להעלות את המודעות אליו.

עם זאת, הסטאטוסים שיוזמי הקמפיין מבקשים מאיתנו להעלות לא מתיישבים עם המסר החשוב שהם מעוניינים להעביר, ובטח שהם לא מניעים לפעולה. אלא יוצרים באזז לא רלוונטי במקרה הבינוני וסקסיסטי ושוביניסטי במקרה החמור יותר. המסר שהיה עליהם להעביר הוא פשוט: לכנה להיבדק!

לפני כשלוש שנים גילו אצל קרובת משפחה סרטן השד, שנכרת זה מכבר. לפני זמן לא רב גילו לשכנה סרטן השד וממש בימים אלה היא מתמודדת עם תהליך טיפול  לא פשוט. אין בין זה לבין חיי האהבה שלהן או שלי דבר.

לא מעניין אותי אם אתן BLUEBERRY , PINEAPPLE, APPLE או AVOCADO, אז תחסכו את זה ממני. קהל היעד הוא לא הגברים אלא אתן. חיי האהבה שלכן, צבע החזייה או איפה אתן מניחות את התיק לא יניעו אתכן, את אחותכן, את בתכן, את אמכן או את חברותיכן ללכת ולהיבדק.

פשוט לכנה להיבדק!

עוד מהבלוג של Liron Ben Yaakov

תצוגה מקדימה

הצד שלי

יואב אבן, כתב הבריאות של חדשות ערוץ 2 פרסם השבוע ספר זיכרונות המתעד את החוויה האישית שלו בעקבות תלונה במשטרה שהוגשה נגדו, על ביצוע אונס ומעשי סדום, לפני כארבע שנים. הספר, "הצד שלו", פורסם באינטרנט וניתן להורדה חינמית, או...

תצוגה מקדימה

איך יתכן שגבר שהורשע באונס לא יישב שנים ארוכות בכלא?!

לפני קצת יותר משנה שמעתי לראשונה על האנס יניב נחמן. אז הוא עדיין לא הורשע כאנס, אך הרשת היתה מלאה בתיאורי זוועה של המעשים המגונים שביצע בבחורות איתן יצא. בטענות כלפי האנס המנוול נטען...

תצוגה מקדימה

מפגש אופטימי עם מציאות מורכבת

בסוף השבוע האחרון הייתי בחו"ל. פחות ברמת הגבולות הגיאוגרפיים ויותר ברמת הפנטזיה האוטופית. ביליתי במלון סנט מרגרט בנצרת ביחד עם קבוצה של 60 נשים מנהיגות ערביות ויהודיות שהגיעו מתוך רצון לעשות שינוי ולבנות ביחד עתיד של דו...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה