שלא יעבדו עליכם: האם חייבים להוציא סכומי עתק על הכנה לפסיכומטרי?

זהירות: מכוני פסיכומטרי חוגגים על חשבונכם. לא חייבים לתת לזה יד

הכנה לפסיכומטרי

אתם בטח כבר מכירים את השיטה: כדי להוציא ציון גבוה בפסיכומטרי אתם נרשמים לקורס יקר בטירוף,   ניגשים למבחן, מקבלים ציון פחות טוב מזה שציפיתם, חוזרים שוב לקורס… בזמן שאתם שוקעים תחת לחץ כספי, תסכול וחוסר ביטחון, מכון פסיכומטרי בו אתם לומדים דווקא מרוצה:  עוד פרייר לשירותו, עוד פרה חולבת בדרך אל הבנק. השיטה הזאת מושחתת בבסיסה, חברים, ולא חייבים לתת לזה יד.

מה גם, אין בזה  צורך אמתי . היום אפשר להתכונן לפסיכומטרי בצורה לא פחות יעילה (יש טוענים יעילה הרבה יותר) באופן עצמאי.זה די פשוט: רוכשים ספר להכנה לפסיכומטרי, עושים תרגולים וסימוצלציות און ליין – בזול, בזמן ובקצב המתאים לכם, בלי להיות תלויים  במדריך וברמה של הכיתה והעיקר – בלי הבטחות סרק. חשוב לתכנן את הזמן נכון, לחלק את הנושאים בהתאם ליכולות שלכם, להקפיד על תרגולים, להיות ממוקדים למטרה ועקביים. תהיו מציאותיים, אל תנסו לקפוץ מעל הפופיק. זכרו – ככל שתתרגלו יותר – תצליחו יותר. תכירו את מבנה המבחן, כל סוגי השאלות, תשקיעו יותר זמן  בנושאים שמאתגרים אתכם.

 

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.