מפעילה ליום הולדת – כך נראה האירוע שלכם מהצד שלי!

האירוע שלכם מהצד שלי - ממפעילה ליום הולדת

פעילות יום ההולדת שלכם מנקודת המבט של מפעילה ליום הולדת

את היום בו הבנתי מה הייעוד שלי בחיים לא אשכח לעולם. הייתה זו מסיבת יום ההולדת של בת דודתי האהובה, ליאת. המסיבה לה ציפתה הילדה כחולת העיניים לא התנהלה לפי הציפיות. סערת גשמים גרמה לילדים רבים לא להגיע, אימה של ליאת חלתה בשפעת ומפעילת יום ההולדת נראתה כאילו היא רק סופרת את הדקות עד לסיום.

החלטתי לקחת את העניינים לידיים. סחפתי את הילדים למשחקים משעשעים, תחרות ריקודים סוחפת וסדנת איפור מאולתרת. את החיוך של ליאת והוריה לא אשכח לעולם… יש אנשים עבורם להיות מפעיל לימי הולדת זו משכורת נוספת. בשבילי זוהי מהות החיים.

ישנן עבודות שמתחילות ברגע שמגיעים למשרד ומסתיימות בשנייה שמחתימים כרטיס יציאה. בשבילי העבודה מתחילה הרבה לפני המפגש הראשוני עם ההורים. ההכנות, הציוד, התאמת הציפיות – כל אלו יכריעו , בסופו של דבר, האם יום ההולדת תהיה סיפור הצלחה או לא.

מאיפה בכלל מתחילה הפעלה ליום הולדת ?

זה מתחיל בשיחת הטלפון מההורים. תתפלאו לגלות כמה פעמים דווקא האבא הוא זה שמצלצל. לא משנה מה אני עושה בדיוק באותה הרגע. כשמתחילים לדבר, מפסיקים לעשות. הקניות יחכו קצת. "איך שמעתם עליי?", אשאל תמיד, כי עם כל הכבוד לאלפי השקלים על השיווק והפרסום באינטרנט, הכי כיף לשמוע ש"הייתי במסיבה איתך והתאהבתי" או "שמעתי המלצות חמות מזוג חברים".

בשיחה, שאורכת כמה דקות במרבית המקרים, אציג בקווים כלליים את הרקע והניסיון שלי כמפעילה לימי הולדת ובעיקר ארצה לשמוע פרטים על האירוע המתוכנן – טכניים (תאריך, גילאים, מספר משתתפים צפוי וכו') ואחרים (מה הילד/ה אוהב/ת? במה הוא צופה? איזו מוסיקה הוא שומע?). הורים רבים מתקשים להחליט לגבי אופי האירוע של ילדיהם. זאת ממש לא בושה, בשביל זה יש אנשי מקצוע. לעיתים בשיחה הראשונית, לפעמים בשיחה נוספת ופה ושם במפגשים אישיים אני נותנת הכוונה מקצועית ושפע רעיונות נפלאים לחגיגה. גם אם בסוף בוחרים מישהי אחרת…

ההכנות לקראת הפעילות

ההכנות לאירוע נפתחות ביום שלפני. בודקת את הציוד, מוודאת שהכל תקין, שלם ולא קרוע. עוברת כמה פעמים על הרשימה. יורדת לאוטו. מנקה את סמל הלוגו. שיבריק. בכל זאת, הלוגו זה מי שאני. זורקת פחית שתייה שהילד השאיר. ניקיון זה הבסיס לרושם ראשוני נפלא. הולכת לישון מוקדם. צריכה להיות בשיא הערנות לקראת מחר. מרתון הסדרות שתכננתי לא יברח לשום מקום.

האירוע מתחיל הרבה לפני שכל הילדים מגיעים

לכיוון מקום האירוע אצא תמיד לפני הזמן. לאחר זו בושה גדולה. להקדים זו ברכה נפלאה. היכרות אישית עם ההורים (אם טרם הייתה), פריקת הציוד, מפגש קצר עם חתן/כלת השמחה וקדימה, מתחילים! לכל אירוע אני מגיעה עם תכנית סדורה מראש, אך עם גמישות מחשבתית רבה לגבי שינויים שיקרו. מנסה "לקרוא" את הילדים, להבין מה מצליח ואם יש משהו שפחות. כמעט כמו די.ג'יי בחתונה. האנרגיות לא יורדות לרגע. ככה זה כשאוהבים את מה שעושים.

מביטה על השעון בפעם הראשונה אחרי 3 שעות. וואו, איך שהזמן רץ כשנהנים. משלבת מוסיקה ומשחקים, תחרויות וסדנאות. שלרגע אחד לא ישעמם להם. וואו, כבר 4 והילדים עדיין לא אכלו. הפסקה קצרה לשניצל וצ'יפס ומיד ממשיכים בתחרות ריצה בתוך שקים. מיד אחר כך נירגע עם מופע תאטרון קצר. האימא ציינה שהילד משוגע על זה., אז לא יכולתי לסרב.

המטרה: ילדים והורים מחוייכים

הערב כבר יורד אבל הקצב ממש לא. הילדים מאושרים, צוחקים, צוהלים ונרגשים. ואצלי, כמילות שיר כלשהו, בלב יש חגיגה. אני לא באמת צריכה חיזוקים לעבודה שלי. צחוק של ילד הוא החיזוק הטוב ביותר. ועדיין, כשההורים הנרגשים מחבקים בחום ואהבה, זהו שכרי האמיתי.

עוד אירוע הוכתר בהצלחה. הציוד החדיש והיקר שרכשתי כרגיל עמד בציפיות. הילדים לא רצו שהמסיבה תיגמר וכשנסיך יום ההולדת חיבק אותי באהבה, נדמה לי ששוב דמעה זלגה מעיניי. יש דברים שלא משתנים גם אחרי 10 שנים ואלפי מסיבות יום הולדת.

בשבילכם זה יום חג. בשבילי זו הסיבה לקום בבוקר. מפעילת ימי הולדת לילדים – מקצוע עטוף באהבה.

האירוע שלכם מהצד שלי - ממפעילה ליום הולדת
האירוע שלכם מהצד שלי – ממפעילה ליום הולדת
adidoshiri
שמי עדי שירי ואני מפעילה לימי הולדת לילדים , במקצועי אני גננת , מדריכת סלסה , ומדריכת זומבה בעלת תואר ראשון בחינוך . האתר שלי מציע הפעלות ימי הולדת לילדים בכל הסגנונות כמו : יום הולדת לגיל הרך , יום הולדת לאבירים ונסיכות , ימי הולדת לבנות , יום הולדת פיראטים יום הולדת ספורט יום הולדת זומבה ועוד . פתחתי את הבלוג הזה כדי לתת לכם שלל רעיונות ועצות בנוגע להפעלות יום הולדת . כדי להיווכח ניתן להזמין בטלפון: 052-6409087 או בקרו באתר שלי : http://www.adi-shiri.com