החיים כפאזל

אחרי שצחקנו, בכינו, שמחנו, התאכזבנו, הסתקרנו ובעיקר – התאהבנו, ביום שני הקרוב 20.3 תסתיים העונה הראשונה של הסדרה החיים עצמם.
בואו לגלות מה גורם לסדרה להיות חזקה כחיים עצמם.

ביום שני הקרוב 20.3  בשעה 22:00 ישודר בערוץ יס דרמה פרק סיום העונה הראשונה של הסדרה 'החיים עצמם'.
**אזהרת נון-ספוילר- למי שטרם ראה את הסדרה, לא יהיו כאן ספולרים שיהרסו לכם את הצפייה.
בטרם צפיתי בסדרה שמעתי עליה המון.
התחלנו לראות אותה באיחור והביקורות שיבחו והיללו.
את הפרק הראשון סיימנו די באכזבה ולמזלנו החלטנו לתת לה הזדמנות שניה.
בפרק השני כבר נשבנו בקיסמם על הדמויות והעלילה.

מי, מה ומו?

ב-2 בינואר חגגו ארבעה אנשים שונים את יום הולדתם ה – 36.
הראשון שחוגג הוא ג'ק פירסון המגולם ע"י מילו ונטימיליה (לאוהבות 'בנות גילמור' הוא מוכר כג'סי החבר של רורי,  אוהבי סילבסטר סטלון הוא מוכר כבנו בסרט 'רוקי בלבואה' וגם כפיטר פטרלי מהסידרה 'גיבורים') –  עומד לחגוג את יום הולדתו בעת שידור משחק הסופרבול של 1980 בזמן שאשתו בשלהי הריונה עם שלישיה. נלמד על יחסיו עם הוריו, על ההורות המיוחדת שלו שלא יזיק לאף אחד מאיתנו לקחת ממנו כמה שיעורים.
אשתו רבקה פירסוןמנדי מור (זמרת פופ/שחקנית: סיפור אהבה בלתי נשכח, כל מה שרציתי/מדובבת: רפונזל בסרט ובסדרה פלונטר/ אשתו לשעבר של הזמר בריאן אדמס ) המתמודדת עם השאיפה להיות הרעיה והאימא המושלמת והקרירה המוזנחת שלה כזמרת מוכשרת.
השני שחוגג: רנדל סטרלינג ק. בראון (על טבעי, נשות קבע) – הוא איש עסקים מצליח עם משפחה לתפארת אך הוא גם ילד מאומץ. אביו הביולוגי השאיר אותו בתחנת כיבוי אש כשהיה בן יום והוא אומץ ע"י משפחה לבנה- מעשה אמיץ ביותר בתקופתו. רנדל מחליט ביום הולדתו לחפש את אביו הביולוגי  ובמשך נראה איך הוא מתמודד עם תוצאות החיפוש והשלכותיו על חיי משפחתו כיום.
נכיר גם את אשתו ב'תסוזן קלצ'י  ובנותיהם אנני וטס.
עוד חוגגים התאומים:
קוויןג'סטין הארטלי (תשוקות, סמולויל, אמילי אוונס, נקמה ומאהבות) הוא שחקן קומי ידוע, מצליח ואהוב מאד. ביום הולדתו ה-36 הוא מחליט להתפטר כמחאה על רצונו לקבל תפקידים עמוקים יותר. קווין מחליט לעבור לניו-יורק ולפתח את עצמו כשחקן תיאטרון רציני. בין לבין הוא מתאהב ,מתאכזב ושובר לבבות.
אחותו התאומה קייטכריסי מץ' שונה ממנו לגמרי. היא סובלת מבעיות עודף משקל וחוסר בטחון עצמי. קייט היתה העוזרת האישית של קווין עד שעבר לניו יורק.  ביום הולדתה ה-36 היא פוגשת בקבוצת תמיכה לירידה במשקל את טובי ומתמודדת עם מערכת היחסים המורכבת איתו.
טוביכריס סאליבן (אימפריה, מורגן) – אמנם פוגש את קייט בקבוצת תמיכה לירידה במשקל אך הוא אינו מתביש בעודף המשקל שלו ומנסה ללמד את קייט שיעורים בביטחון עצמי.
עוד מככבים בסדרה- ג'ון הורטאס (הבלש חוויאר מקאסל)  כמיגל החבר הכי טוב של ג'ק שנלמד איך הוא הופך לדמות דומינננטית יותר עבור המשתתפים.
ורון קפאס כויליאם – אביו הביולוגי של רנדל.
this is us

זה כל הקסם

כפי שציינתי בהתחלה, לקח לי זמן להתחבר לסדרה.
כמכורי סדרות כרוניים, פיתחנו בעלי ואני מין הרגל מגונה לנחש את המשך העלילה – לרוב בהצלחה יתרה.
את הצפייה בפרק הראשון סיימנו עם המון סימני שאלה, חלקים שלא התחברו לנו ולא הצלחנו לפענח.
רק בהמשך הבנו שהסדרה בנויה כפאזל – בכל פרק אנו מקבלים הצצה לעוד ועוד חלקים בפאזל הקושר את כל הדמויות ביחד תוך הצצות לעבר הרחוק, הקרוב וההווה.
פרורי מידע אותם אספנו בשקיקה שהתחברו לאט לאט לסיפור הכולל.
וזהו בעצם סוד קסמה.

החיים כפאזל

כי החיים הם בעצם פאזל ענקי.
רק כאשר נאסוף ונחבר את כל חלקיו – נגלה, בסופו של דבר, את התמונה הכללית שמרכיבה את סיפור חיינו.
ובינתיים נמתין במתח לפרק סוף העונה לגלות:
האם  תצליח רבקה לשוב לימיה כזמרת?
האם יצליח קווין בניו יורק?
איך השפיע על רנדל המסע למציאת אביו?
האם יצלחו יחסיהם המורכבים של קייט וטובי?
ובעיקר האם תתגלה סוף סוף התשובה לשאלה המלווה אותנו מהפרק הראשון- מה קרה בעצם לג'ק?

'החיים עצמם'- פרק סוף עונה יום שני 20.3 בשעה 22:00  בערוץ יס דרמה

וכל פרקי העונה זמינים לצפייה ב-יס דרמה V.O.D

לימור גרוס-קלינגר
אמא לשלושה מדהימים וכלב אחד. המתבגר המאתגר, ילדת השוקולד רבת האשכולות והפושעת קטנה שרק נראת מפורצלן. הצצה אל עולם האימהות בפרט, הורות בכלל ומה שביניהם... קצת מתכונים והרבה המלצות: ספרים, סרטים, סדרות ועוד. יצירה ורעיונות מקוריים לימי הולדת. בקיצור - אין רגע דל!