הבלוג של לילך

אמא טבע

בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא. בקרו אותנו בדף הפייסבוק "אמא טבע" תמצאו אותנו גם ב: http://www.findthewoman.co.il ניתן ליצור קשר במייל (מחקו הרווח שלפני ה@)- cherchezlaf @gmail.com

עדכונים:

פוסטים: 375

החל מדצמבר 2013

Nutri Care מציג את “כולסטרול קומפלקס”- תוסף תזונה המכיל פיטוסטרולים, רכיבים טבעיים המסייעים להפחתת רמות הכולסטרול בדם

כמה סופגניות אכלתם עד עכשיו וחנוכה רק בפתח?

הסופגניות והלביבות הטעימות והמטוגנות, טומנות בחובן גם “שומן רע”. מדובר בשומן טרנס הנמצא במזון מטוגן ובמרגרינה וגורם לעלייה של רמות הכולסטרול הרע בדם (LDL) ומעלה את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

2

מזונות נוספים הגורמים להעלאת הכולסטרול הרע שייכים לקבוצת “השומנים הרוויים” שמקורם בעיקר במזונות מהחי וקיימים גם במזונות מהצומח ביניהם בשר בקר, חמאה, גבינות שמנת, שמן דקלים ועוד.

קיבלתם את תוצאות בדיקות הדם, אולם לא ברור מה הטוב ומה הרע?

הנטורופתית ג’ולי ברוך מסבירה שהכולסטרול הוא שומן החיוני לתפקודים רבים בגוף, אך יש להבחין בין שני סוגי הכולסטרול: “הכולסטרול הטוב” – HDL ו”הכולסטרול הרע” – LDL. חשוב למנוע עודפים של כולסטרול רע (LDL) בדם שכן הם עלולים להתחמצן, לשקוע בדפנות כלי הדם ולגרום לטרשת עורקים.

איך משיגים פיטוסטרולים?

אחת הדרכים הטבעיות להורדת רמת הכולסטרול הרע היא באמצעות אכילת מזונות המכילים פיטוסטרולים, רכיבים צמחיים המצויים בשיפון ובחיטה מלאה, בזרעים, באגוזים, בירקות ובפירות. מחקרים הראו שהמבנה הכימי של הפיטוסטרולים זהה למבנה הכימי של הכולסטרול, כך שהם מתחרים על אותם אתרי ספיגה במעי הדק ובכך מפחיתים את כמות ספיגת הכולסטרול בדם. אדם ממוצע צורך כ-100 מ”ג עד 400 מ”ג פיטוסטרולים ביום מהמזון שהוא אוכל, אולם על פי המלצות הארגון האמריקני למלחמה בכולסטרול, כדי להוריד את רמת הכולסטרול יש לצרוך שני גרם פיטוסטרולים ביום. כדי לקבל את הכמות הנדרשת יש לשקול צריכת תוספת באמצעות נטילת תוסף תזונה.

1

מותג תוספי התזונה Nutri Care  מציג את “כולסטרול קומפלקס”- תוסף המכיל פיטוסטרולים בריכוז גבוה. בכל טבלייה 700 מ”ג פיטוסטרולים.

כמו כן, התוסף מכיל גם קואנזים Q10 – אנטי אוקסידנט התורם להעלאת רמת האנרגיה ולשמירה על בריאות הלב. ופוליקוסאנול – נוגד חמצון המופק מקנה סוכר המסייע להורדת רמת  ה-LDL בדם.

מינהל המזון והתרופות האמריקני (ה-FDA) אישר לחברות המזון לטעון כי מבחינה בריאותית הפיטוסטרול, כשהוא חלק מדיאטה שבה השומן הרווי והכולסטרול נמוכים, מסייע להפחית את הסיכון למחלות לב על ידי הפחתת רמות כולסטרול.

כשר בהשגחת בד”ץ “בית יוסף”. ניתן להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת המובחרים.

  • המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא או בנטורופט/ית.

עוד מהבלוג של לילך

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה