הבלוג של לילך

אמא טבע

בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא. בקרו אותנו בדף הפייסבוק "אמא טבע" תמצאו אותנו גם ב: http://www.findthewoman.co.il ניתן ליצור קשר במייל (מחקו הרווח שלפני ה@)- cherchezlaf @gmail.com

עדכונים:

פוסטים: 419

החל מדצמבר 2013

מותג מזון הבריאות האורגני GREENY השיק מוצר חדש: שמן אגוזי מלך, המופק בכבישה קרה, בעל טעם וארומה עשירים. השמן, מתוצרת חברת “אלפא ג’י אייץ’” האוסטרית, מופק מאגוזי מלך מובחרים בתהליך של כבישה קרה, השומרת על ערכיו הבריאותיים של השמן.

שמן אגוזי מלך

הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת, שלשמן אגוזי מלך איכויות בריאותיות רבות: “השמן עשיר באומגה 3, חומצות שומן חיוניות התורמות להורדת רמות הכולסטרול הרע בדם (LDL). הוא מסייע בשיפור פעילות הלב וכלי הדם, לתפקוד תקין של תאי המוח ושיפור הזיכרון, ולחיזוק המערכת החיסונית. השמן גם עשיר בוויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה ובמינרלים חשובים בהם אבץ, מגנזיום ואשלגן”.

דבר הבלוגרית

לשמן טעם עדין וטעים. תוספת מעולה למאכלי גורמה. שמן האגוזים, לטעמי, הוא השמן הכי בריא מכלל השמנים הקיימים כיום בשוק.

לשמן טעם עשיר. הוא מתאים לתיבול ולהוספה לסלטים וירקות טריים, על מאפים ותבשילים מוכנים ועוד. מאחר וטעמו מרוכז, מספיק לשים ממנו כמה טיפות לשדרוג כל מאכל או סלט. מומלץ לאחסן במקרר או במקום חשוך וקריר, מתחת ל- 20 מעלות.

שמן אגוזים

כשר בד”צ בית יוסף. להשיג ברשת לגעת באוכל ובחנויות טבע מובחרות.

הצעה למתכון: נתחי דג סלמון טריים, עם שום ושמן אגוזי מלך

(שתי מנות)

מצרכים:

  • 2 נתחים של פילה סלמון טרי, עם העור
  • 2-3 כפות שמן אגוזי מלך בכבישה קרה
  • 2-3 שיני שום, חצויות
  • מלח גס ופלפל שחור גרוס
  • 1-2 כפיות שמן זית עדין (0.5% חומציות)

.

אופן ההכנה:

לעסות את נתחי הסלמון בשמן אגוזי מלך ולהניח בצד ל-10 דקות.

לחמם במחבת נון-סטיק את שמן הזית, להוסיף את השום, מלח ופלפל (לפי הטעם) ולערבב. להוסיף את הדג – צד העור על המחבת, ולחמם כמה דקות. להפוך לצד השני (הדג אמור להתרומם בקלות מהמחבת. אם קצת נדבק, לחכות עוד כמה שניות), וזהו. מומלץ להגיש עם אגוזי מלך קלויים או מוקפצים במחבת.

לפרטים: www.greenyisrael.com

עוד מהבלוג של לילך

תגובות

טופ 20 - בלוגי אוכל

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה