הבלוג של לילך

אמא טבע

בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא ♥ בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק "אמא טבע".

עדכונים:

פוסטים: 452

החל מדצמבר 2013

לטף, דגן אתיופי מיוחד הנחשב למזון על, ערכים בריאותיים רבים. הוא עשיר בחלבון מלא, ברזל, מגנזיום, סידן וויטמינים והוא קל לעיכול. למרות שהוא דגן, הוא לא מכיל גלוטן. לקינואה, השייכת למשפחת הסלקיים, ערך תזונתי גבוה והיא עשירה בחלבון מלא, סיבים תזונתיים, זרחן, ברזל ומגנזיום. כמו כן הקינואה אינה דגן ולכן אין בה גלוטן.

 אוכל בריא

מותג מזון הבריאות “אביב ירוק” מציע שני סוגים של פריכיות מיוחדות: פריכיות כוסמת עם טף ופריכיות כוסמת עם קינואה.

הפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשפרת את טעם הכוסמת, תוך שמירה על ערכיה התזונתיים. הפריכיות, המוצעות בשילובים של  קינואה או טף, לא מכילות מלח, חומרים משמרים או צבעי מאכל.

לאחרונה התחלתי תוכנית תזונה מיוחדת ובה אני צריכה למצוא תחליף ראוי לחיטה, לחמים ועוד. פריכיות הכוסמת מהווים תחלופה בריאה ואיכותית יותר.

פריכיות כוסמת

הנטורופת עקיבא זנבר מציין, שפריכיות הכוסמת עשירות בערכים תזונתיים: יש בהן כמות חלבון יפה (14 גרם ל- 100 גרם, פי 1.7 מפריכיות אורז), והן עשירות בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצה B ומינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל, ובנוגד חמצון חשוב בשם רוטין. האינדקס הגליקמי הנמוך של הכוסמת תורם לתחושת שובע לזמן רב ומאחר והיא אינה דגן, אין בה גלוטן.

את הפריכיות הפריכות מומלץ לאכול עם טחינה, אבוקדו, חומוס, חצילים במיונז, ירקות שונים, קונפיטורה ועוד.

הפריכיות מוצעות באריזה של 135 גרם. בכל אריזה 5 אריזות קטנות ואטומות, לשמירה על הטריות.

 המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות מגידו. ניתן להשיג ברשתות שופרסל-גרין, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, אניס, יוחננוף ובחנויות הטבע המובחרות.

עוד מהבלוג של לילך

תגובות

טופ 20 - בלוגי אוכל

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה