הבלוג של לילך

אמא טבע

בלוג על אמהות, בריאות, טבע, יופי, אופנה, נשים ואוכל טוב ובריא ♥ בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק "אמא טבע".

עדכונים:

פוסטים: 431

החל מדצמבר 2013

האם אתם אוכלים דג סלמון בכל יום? אני כל כך אוהבת סלמון שאני מסוגלת לאכול אותו כל יום (כלומר, אם יהיה מי שיבשל לי אותו…)

למעשה, במציאות של היום מאוד קשה לעלות את רמת האומגה 3 בגוף ולשמור על איזון בריא שלה.

אומגה 3 חשובה מאוד לעצירת התפתחות של דלקות שונות בגוף (ודלקת זה ההתחלה הראשונית של הרבה מחלות אוטואימוניות ומחלות על בסיס כשל חיסוני).

בלוג בריאות

אני נותנת אומגה 3 לילדים במיוחד לפני מבחנים. זה שומר על ריכוז ועל מיקוד. לטעמי, כדאי מאוד לתת אומגה 3 לילדים עם בעיות קושי וריכוז ביחד עם הפחתת מזון מתועש ומלא סוכר.

במבוגרים מעל גיל 40 צריכת אומגה 3 מפחיתה את הסיכון למחלות לב ולשבץ (אבל אסור לקחת ביחד עם מדללי דם כימיים הבאים כתרופה כדי למנוע דילול יתר). ומורידה את רמות הכולסטרול ה”רע” בדם.

אומגה 3

חברת נוטרי די פיתחה הרכב ייחודי של אומגה 3 המכיל בתוכו שמן דגים מרוכז- מקור עשיר לאומגה 3 וחומצות שומן חיוניות נוספות.

ניסיתי את האומגה 3 של נוטרי די. אני לוקחת באופן קבוע 2 כדורים ביום (למרות שידוע לי על המלצה של 2-4 כדורים) ומרגישה עם זה נהדר. אני ממליצה להניח את קופסת האומגה 3 במקרר כדי למנוע חימצון של שמן הדגים, בעיקר בחודשי הקיץ החמים של ישראל.

לקטלוג מוצרי Nutri-D

  • המידע לעיל נכתב על סמך ניסיון אישי ואינו בגדר התווייה רפואית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא/ה המטפל או בנטורופט/ית אישית.

עוד מהבלוג של לילך

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה