הבלוג של קמות מהספה

קמות מהספה

יש אנשים שחולמים ויש נשים שעושות. לקראת מרוץ הנשים אספנו נשים מעוררות השראה שיום אחד פשוט התחילו לרוץ. למה? מה מניע אותן? איך הן מתמודדות עם האתגרים? ואיך כל אחת יכולה לרוץ בדיוק ככה? כל הסיפורים והטיפים בבלוג

עדכונים:

פוסטים: 26

עוקבים: 3

החל ממרץ 2016

ממרום ניסיונן הספורטיבי, ביקשנו מדיתי ומסמדר למנות את הטיפים שיגרמו לך לנעול את נעלי הריצה ולצאת לאימון ברגע זה ממש

30/10/2016

קמות מהספה. צילום: אלבום פרטי

אם את קוראת את הפוסט הזה, בטח גם את, כמו רבות מאיתנו, הבטחת לעצמך שהשנה את מתחילה לעשות ספורט באופן כללי – ולרוץ בפרט. קבלי 7 טיפים שיעזרו לך לגייס את הכוחות, לקום מהספה ולצאת לאימון.

1. זה הזמן הכי טוב בשנה לצאת וליהנות ממזג אויר מושלם. לא חם מידי, לא קר מידי. קומי מוקדם, התלבשי וצאי לאוויר הקריר. תהני מהטבע שנפרש בפנייך, אם זה בפארק, או בים – העולם פתוח בפנייך בשלל צבעים וצלילים. אימון של שעה על הבוקר ואת מתחילה את היום עם אנרגיות שלא תוכלי לקבל בשום דרך אחרת.

2. קבעי עם חברה, או הצטרפי לקבוצה. כשאת קובעת, את לא מבריזה, אין תירוצים! עצם העובדה שאת יודעת שמישהי או מישהו מחכה לך, ששילמת למאמן או לקבוצה, אין מצב שתישארי במיטה. תוך כמה זמן, כשהריצה תהפוך להנאה ולצורך, תמצאי את עצמך יוצאת לריצה בכל מצב, ביחד או לבד. ולא לשכוח לסיים את הריצה בקפה משותף, זה הפרס והכיף האמיתי.

3. מוזיקה מרימה. מצאי פלייליסט חדש שידרבן אותך לצאת לאימון. מוסיקה ממריצה שאת אוהבת לשמוע, שעושה לך חשק לרקוד – זו המוסיקה שגם תריץ אותך. יש פלייליסטים מוכנים בכל מיני אפליקציות, אפשר גם לשמוע רדיו או פשוט תכיני לך פלייליסט משלך – 10-12 שירים יספיקו בהחלט להתחלה.

4. Fake it till you make it. לא אשקר לך, זה קשה בכל פעם  מחדש. ובהתחלה זה הכי קשה, כי את עוד לא בכושר, וכואב לך וקשה לך לנשום ואת לא מבינה איך. איך תצליחי לרוץ ברצף יותר מדקה בלי לסבול ובלי להתעלף? אז תזייפי – תגידי לעצמך שאת נהנית, תספרי לעצמך שזה משמח אותך. תספרי לעצמך את מה שדיתי אומרת “בקלות ובפשטות” כל פעם קצת יותר – מהר מאד תתחילי לראות התקדמות ותוצאות, ואז כבר לא תוכלי בלי זה.

5. הגדירי לך יעד. הירשמי למירוץ כלשהו. יש בלי סוף. היעד הראשון שלי היה מרוץ הנשים לייף ראן של סופר-פארם. המטרה היתה 4 ק”מ, בסוף עשיתי את מקצה ה- 8! כנסי לאתרים של תחרויות – שוונג, ריל טיימינג, כפיים אקטיב – מצאי מרוץ באיזור מגורייך, מקצה של 4-5 ק”מ בשלב הראשון, ותתחילי להתאמן לקראתו. לא חשובה התוצאה, חשובה ההשתתפות.

6. פנקי את עצמך. נעליים, בגדים, מה בא לך? אנחנו הרי הכי אוהבות להתחדש. קני לעצמך זוג נעלי ספורט חדשות, לא חייבות להיות המילה האחרונה שיצאה לשוק, מספיק משהו טוב ואיכותי מעונה קודמת. שיהיו יפות ונוחות. לא תאמיני איך נעליים טובות יגרמו לך לרחף על המסלול מהתלהבות על עצמך.

7. האמיני. תאמיני שאת מסוגלת. תאמיני שאת יכולה. תאמיני בעצמך ובמה שאת רוצה – והתוצאות לא יאחרו לבוא – הרי מי שמאמינה לא מפחדת.

קמות מהספה. צילום: אלבום אישי

עוד מהבלוג של קמות מהספה

תצוגה מקדימה

היידה חלומות: החיים הם חתיכת מרוץ

סמדר "מאותגרת ריצתית" דקל נעים הגעתי לשלב בחיים, שבו אין חידושים שמחייבים התמודדות ואתגרים חדשים. ברור שככל הנוגע לגידול הילדים, לזוגיות ולקריירה, האתגרים מתחדשים,...

תגובות

פורסם לפני 2 years
תצוגה מקדימה

מי שלא טוב לו שיזוז

זר אולי לא יבין זאת, אבל אחרי שבועיים של אימוני ריצה עם מישהו שכיף במחיצתו, כבר יש חיבור. וכמו שהאחות הגדולה מסלונה צפתה מראש, אכן התחברנו. סמדר כבר נכנסה לחיי, כנראה...

תגובות

פורסם לפני 2 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה