איך גמרתי במיטה עם הכתב של חדשות IBA

בקריאות ג'ימס בונד I'm james bond הוא נכנס למיטה ואחריו עוד גבר מסוקס ויפה

קולקציה היא מילה מעולם המושגים שלי, לשמוע גבר מעולם אחר לגמרי מדבר על הקולקציה שלו מסקרן וגם סקסי מאד בעיני,

כך מצאתי את עצמי מקדימה טיסה בשבוע רק כדי לפגוש לראות ולחוות נגיעות מהקולקציה.

11:00 רכבת צפון – באוטובוס כבר מחכות לי כבר עדי ונטלי נשות המכירה של המלון כשהן מחויכות ונעימות ומבטיחות לי יום ארוך מרתק ומפנק, סלפי ווידאו אחד ונכנסת לשגרת פינוק.

חבושה בכובע חדש שהוענק לי וצוות משובח של קולגות מ"סלונה" יצאנו בדרכנו לעיר שכולה זהב,  שעה וקצת עם איסופים של כל מיני אח"מים בדרך והגענו.

אוטובוס

מאה שערים, הוראות התנהגות בשטח תלויים בכל פינה ומיד מגיעים למלון.

הוילה

אני לוקחת נשימה עמוקה ופוסעת ביראת כבוד אל פינת החמד המושלמת. כבר בחצר לוכדת עיני את איכות העיצוב והריהוט אבל ריחות המאפים והתנועה הערה במלון מושכים אותי פנימה לצבעוניות הורסת של כלים משובחים בהן מוגש לנו הבראנץ'.

החצר

הלובימה בצלחת

דוד הוא האיש שלנו וברגע שהתמקמנו הוא מציע, מגיש שמפניה צוננת, מסביר, דואג ולא עוזב אותנו לרגע, ממש ממש תחושה של ליווי אישי. אנחנו מסקרנות אותם ,עבורם אנחנו ההווה, העכשיו עיתונאיות המדיה החברתית.

יין דוד

 

מיד מצטרף אלינו האיש שאחראי על כל החגיגה והוא איש שכולו חוויה, עומר גרשון הקריאטיב דירקטור  של המלון, הוא מסביר ומדגיש , הוא חלק מהקולקציה של מלונות בראון ושוטח בפנינו את ההיסטוריה של המלון והאג'נדה שלהם כנושא גאוות יחידה.עומר

 

את המילה קרם פרש שמענו כל כך הרבה בתפריט שמיד החלטנו שזה הולך להיות יום שכולו קצפת. המנות המושקעות המונחות על השולחן ודג ההרינג שמתמלא פעם אחר פעם בצלחת כי הבנות עפות על זה… תנסי אומרת לי שרית הסטייליסטית ואני מסבירה לה אצלכם זה הרינג  הפייבוריט אבל אצלי הכוכב הוא הבורקס בכל זאת ממוצא טורקי ואני מתמקדת במנת הבורקס המתפצפצת לי בפה עם גבינה נימוחה, משלבת את מנת סלט השוק ונגיעות תערובת הזיתים המשובחת.

בורקס טחינהIMG_3704 - עותק

תנסו את השקשוקה דוד מתעקש ואנחנו על זה,  מתענגות על הלחם הטרי והשמפניה שמוגשת לנו.

שקשוקה

 

סלט החיטה נפלא ואני מאלצת אותן לטעום ולעזוב כבר את ההרינג, תתפתחו בנות יש לנו עוד מלא טעמים לחוות היום והן טועמות ונשבות. ככה הן החברות שלי בסלונה חוות את החוויה במלואה. הדס נותנת הסבר על תרבות הבריוש ואני מורחת עליו את ריבת הבית שטרם הצלחתי להבין אם היא הייתה משמשים כי הטעם היה מעודן להפליא.

בועז דורפמן מנכ"ל הקולקציה מתיישב לידי ויודע  לספר על בקבוק היין של יקב רקאנטי לצד השוקולד המובחר אשר מוענק לכל אורח בחדר, עידית מנכ"לית המלון מצטרפת ומספרת שומעת ומשתפת וניתן להבין גם מדבריה שמדובר כאן במשפחת עובדים מלוכדת שגאים להיות חלק מהצוות שמפעיל את הקולקציה אשר רק כאן בעיר כולה יש להם שלושה מלונות והרביעי בבנייה.

בעלים

 

ליאון אביגד, הבעלים של הרשת  מסביר לנו את הדרך, האג'נדה והתפיסה של עולם המלונאות בעיניהם – מלונות בוטיק הם התפיסה החדשה. אנשים עושים קפיצה קטנה לחו"ל, בתחושתם הם מגיעים לירושלים לבילוי, מסעדה טובה ויש כאלה היום בשפע, מתפנקים ב"High tea" וממשיכים לבילוי הלילי.  את הלילה הם מבלים באחד ממלונות הרשת המפנקים שלו ונהנים מהפוגה קטנה ומפנקת מחיי השגרה. לכל אורח מתלווה איש צוות אשר מלווה אותו לחדרו ובמידת הצורך דואגים לקשר אותו לבילוי שווה,  מסיור בעיר ועד למספרת סיפורים וחוויות בשוק מחנה יהודה.

המלונות כולם בנויים במבנים עתיקים ובעלי היסטוריה מפוארת, בוילה בראון יש באר שהפך לבר,  הם מקבלים פניות מבעלי עסקים או נכסים שזיהו את הפוטנציאל במלונות בוטיק שמציעים להם נכסים להגשמת חלום נוסף לקולקציה.

ספריה

הוא איש נעים, כריזמטי, חולם ומגשים ויודע לספר לנו על המלון החדש שנבנה בימים אלה ממש ברחוב בן סירא שבבניה ויהיו בו  48 חדרים.

ואכן, זמן פינוק וספא הגיע עלינו לטובה ואנחנו פוסעות לכיוון המעלית ובדרך אני מציצה לתוך החדר המסקרן עם שמיכות הסלון שתלויות על המושבים ומבינה שהגעתי לחדר הצפייה כשאמרו לפנק לפנק התכוונו גם לחדר הזה.חדר צפייה

איש האתרוגים והגת משקה אותי במשקה אדום שמנתק אותי קצת ואני מוכנה למסאג'.

איש הגת אתרוגים

אנג'ליקה ואני מזהות חלון פנוי ותופסות את מקומנו על מיטות העיסוי ושני בחורים חסונים מעניקים לנו טעימות מסז' נפלאות. בדרכנו החוצה אני נכנסת לבדוק את רמת החדרים ופוגשת שם את הברמן שמפנק אותי בקוקטייל עם הוראות הפעלה, את הפרח תאכלי בסוף הוא מדגיש… ליאון שנכנס באותו רגע לחדר מבין שאני אוטוטו נכנסת לשנ"צ ומבקש מהבחור בקריצה להתנהג בהתאם כי הוא בשעת עבודה.

ליאון

בואי, אנג'ליקה מושכת אותי , אנחנו  עכשיו למספרת הסיפורים אני עוד לא מבינה עד כמה אני הולכת להיטלטל, דלילה שמש היא מספרת סיפורים שמתבלת את הסיפורים בשירת לדינו, אני על זה, זורמת ונותנת לה לנסות להרדים אותנו והדמעות זורמות למשמע השיר המוכר.

דלילה

מתפנקות על פירות העונה ויוצאות לסיור רגלי ברחובות הסמוכים ומגיעים מיד לתובנה שאומרת המדריכה.

את הסיור בשכונה שמסביב למלון מעבירה לנו אישה יפה בטורקיז,  פנינה עין מור, שיודעת לספר שחיים שלמים לא יספיקו לחשוף את ירושלים, ברק המקסים העוזר האישי של ליאון מלווה אותנו ודואג לצלם אותנו ושנעמוד בזמנים.

ברק

סיוררחוב אתיופיה שבמרכזו יושבת הכנסייה האתיופית העוברים ושבים שונים  כל כך במלבושם ובאמונתם כמו שנאמר ירושלים פנים רבות לה.

בית טיכו והסיפור הטרגי והמשמעותי על ד"ר טיכו  הפיגוע והתינוק, מסעדת אנה החברתית כל אלה מקיפים את מתחם המלון ומוסיפים אור וצבע.

אין לנו רגע דל, עם חזרתנו למלון אנחנו קופצים ל"High tea" tea time teaבמלון "ארקדיה במושבה" מלון שנרכש לפני חודש ברחוב בין נון המושבה היוונית ועומד לפני שיפוץ  ואז יחליף את שמו ל"בראון במושבה",  אנחנו מקבלות חדר משותף ומה שקורה בחדר ההוא נשאר בחדר ההוא, אני רק אספר שמרוב שהיינו שקועות לא שמנו לב לשעת החזרה נשכחנו על ידי האוטובוס שיצא, יאמר בשבחם של המארגנים שהם הבחינו מיד בחסרוננו ועומר מיד שולח מוניות לאסוף אותנו.

מפונפנות אנחנו מגיעות למסיבה וצועדות בשטיח האדום  לתוך חצר הומה אנשים ומעוצבת נפלא. סלבס מקומיים, רכילאית מוכרת וכל מיני ידוענים כבר מתפנקים על נפלאות הפינגר פוד שמוגשים להם לצד בר פעיל ומוסיקה משובחת, ההופעות של הרקדניות שוברות את הרצף ואנשים מתפעלים.

ריקוד

זה בדיוק הזמן שלנו לעלות למרפסת ולבדוק מה קורה שם, איריס אוספת מגש טאפסים ביד ויין בשנייה, כאן נכנסנו למלכוד השעה כבר שעת לילה ולמרפסת עוברים דרך חדר מעוצב ומדוגם ובאמצע החדר ישובה לה מיטת חלומות, איריס תופסת את מקומה על המיטה ומקבלת ממני אזהרה לא לאכול במיטה,  היא לא ממושמעת וכולנו מצטרפות אחת אחריי השנייה ומתמסרות לרכות המפנקת של המיטה ,חגיגה ממש!לא ממושמעת

גמרנו

ואז זה קורא, בקריאות ג'ימס בונד I'm james bond הוא נכנס למיטה ואחריו עוד גבר מסוקס ויפה העונה לשם אדריאנו חאובל, הוא Arieh O'Sullivan הכתב של Iba news  שם והקהל מחויך ושולף מצלמות, סימה לוי נדלניסטית מקומית מיד מתעדת עבורנו את הרגעים ואנחנו מתמסרות למצלמה בטבעיות.

עוד קצת היכרות עם המקומיים  ואנחנו חייבות לעלות על הכרכרה בדרכה חזרה לסיום היום החלומי הזה.

איריס ו בתאל סבג דיגיי חברים לעת סימה לוי מקסימה נדלן רכלניות

זכיתי לפגוש את טל מרום המוכשרת ואיריס ליפשיץ קליגר הכתבת, להתענג על המוסיקה הנפלאה של די ג'יי שמעון משל ואת בת חן סבג והבימאי שי קפון ואת הרכילאית של הבירה שרה דוידוביץ וזו רק חלק מרשימה ארוכה של ידוענים שהגיעו לפתיחה החגיגית של המלון הנפלא הזה.

בדרכנו החוצה ליאון מבקש שנישאר, אל תלכו כי האוטובוס יוצא , אנחנו נדאג לכן,  הוא מודה לי על הטיפ  שנתתי לו בשיחה מוקדמת יותר ואני חושבת בליבי אין ספק שבגיל 46 כמעט האיש הנדיר הזה עשה דרך כזאת ארוכה מהיותו Bell boy ועד למקומו היום בזכות כישרון ענק ואנושיות כמעלה ראשונה.

בשער היציאה אנחנו מקבלות שקית עם הסברים על הקולקציה ושי.

התעוררתי הבוקר ומצאתי פתק עם מכתב, הזמנה זוגית לשעת תה במלון.

הבוקר שאחרי

ראש השנה בפתח, ירושלים היא מוקד עליה לרגל, תרשו לעצמיכם להתפנק, לשחרר ולנוח ולתת למקצוענים לעשות את העבודה עבורכם.

אל תהססו, תבחרו תזמינו ואל תשכחו להעביר הלאה.

http://brownhotels.com/he/villa