מישהו מבין מה המשמעות של עגלות תינוק משולבות?

בחורה עם מחשב נייד

שלום לכם

נעדרתי זמן רב ולא במקרה. אחותי ילדה והיות שהיא חד הורית הקדשתי את כל החודשים האחרונים כדי לעזור. אני מרגישה לא כמו דודה, אלא ממש כמו אמא לכל דבר. למדתי להלביש, לחתל, להאכיל, להחזיק, לנקות , לאבמט ובעיקר לתפקד עם שעתיים שינה ביממה. במשך שנים שמעתי את הנשים בעבודה מקטרות על חוסר האפשרות לעשות את שני הדברים ביחד: קריירה ואמהות ועכשיו אני מבינה מאיפה מגיע התסכול. למי שעובדת מהבית כביכול זה כן אפשרי לשלב, אבל האמת הפשוטה היא שאם אין לך עזרה נוספת את כל הזמן עם התינוק: דואגת, מחבקת, בודקת, נלחצת וקשה מאוד לעשות ריסט ולשים את הראש בעבודה ברצינות שנדרשת. אז בזמן שאחותי היתה מניקה אני ניקיתי את הבית, כשהיא התמודדה עם לקוחות שלא קיבלול את העובדה שיצאה לחופשת לידה אני יצאתי עם האחיינית המקסימה שלי לטיולים.

רק שתדעו שגינת המשחקים היא המקום האידיאלי למי שצריך עזרה. שם פוגשים את כולם, אפשר לשמוע את כל הטיפים הנכונים ושם גם למדתי כמה מורכבת משימת בחירת העגלה. למי שלא שמע על הקונפליקט, היום יש כל כך הרבה עגלות בשוק שצריך להחליט אם את הולכת על הסנטנדרט או משתדרגת עם עגלות תינוק משולבות שיותר מותאמות לקצב החיים המודרני. בהתחלה לא הבנתי על מה הוויכוח, הרי כבר קניתן ואי אפשר להחזיר. אבל מהר מאוד למדתי שעגלות משולבות הן הרבה יותר נוחות בקטע של תזוזה ותמרון בתוך מערכת השבילים העירונית הלא ממש נגישה, הם מתחברים לשלדה ויש להן אפשרות להתקני בטיחות שיותר רלוונטיים בגילאים של כמה חודשים, כשהקטן מתחיל לזוז כל הזמן ואת כבר מבינה שאין לך שבע עיניים..

אז יום אחד אני חוזרת מהטיולון ומספרת לאחותי על הויכוח והמסקנות שגיבשתי (שזה בעצם תקני הכל חדש) ואם הייתם רואים איך שהיא החווירה הייתם מבינים שאולי לא תמיד צריך להקשיב למה שקורה בגינה. עכשיו אני מבינה למה אני זו שנבחרה לצאת לנשום אוויר ולמה אחותי כל כך מסתגרת בימים האלה, שדווקא לי נראה הגיוני לפגוש חברות לעניין. אבל אני למדתי לשמור את ההמלצות בעצמי ובינתיים לא יכולה להכחיש שקצת בא לי לזרום בכיוון. עם תינוקת משולבת שאחותי תדאג לי במקומי…

שבוע טוב לכולם

דנה

עד שיהיו לו גלגלים משלו נקנה עגלות משולבות לתינוק
האמהות ששכנעו אותי שעגלות משולבות לתינוק זה עניין למקצועניות בלבד

 

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.