בובות טימי הטלה וחברים

בחורה עם מחשב נייד

טימי הוא טלה יחיד ומיוחד בעדר. מהרגע שנולד הוא הבין ולמד כי כל בקשותיו מתממשות וכל דרישותיו מתקבלות בברכה  ואפילו הוא לא ממש צריך להתאמץ.  כאשר הוא מתחיל ללכת לגן הוא פוגש בחברים חדשים ולומד להתחשב ברגשות וברצונות של הסובבים אותו. מוכר לכם? סדרת הנפשה נפלאה בה הילדים צופים בחוויותיו של הטלה החמוד, תוך כדי הם למדים ערכים חשובים כגון שיתוף פעולה, עזרה הדדית, כיצד לחלוק אחד עם השני ואודות החשיבות של ההתחשבות האחד בשני וברגשות הזולת.

 טימי הטלה,  סדרה חינוכית ואיכותית  פרי  יצירה של ה BBC. בשל הצלחת הסדרה, היא משודרת במדינות רבות- וגם בישראל בערוץ "הופ!".

 

עכשיו גם ילדיכם יוכלו לחבק ולשחק עם טימי והחבורה,  וליהנות ממשחק אינטראקטיבי עם הדמויות המוכרות והאהובות. 

 

 

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות איכותיים, משיקה סדרה הכוללת כ 12 דמויות פרוותיות המשמיעות קולות, ומגוון רב של משחקי דמיון, חשיבה ופיתוח מוטוריקה .

 

 

 

טימי ויאבה מדברים-  בובות פרוותיות ונעימות למגע של טימי ויאבה. כאשר לוחצים להן על הבטן, שומעים את טימי פועה ואת יאבה מגעגע בדיוק כמו בסדרה!

 

סרטון פלאש

 

 

בובות פרווה– בובות הפרווה של הדמויות האהובות, טימי רפי, מיטן ויאבה.

 

 

 

 

 הילדים שלי קבלו להתנסות בובת כלב  קטנה וחביבה מסדרת הבובות.

 

 

 

להשיג: ברשת טויס אר אס ובחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר כל בובה 119 ₪.

 

סרטון פלאש

 

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633http://www.littleprince.co.il/

 

 

 

טימי וחבורתו מיובאים לארץ ע"י חברת "הנסיך הקטן", אשר מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee(טומי טיפי),  little prince(הנסיך הקטן), קריולה (Crayola) ואחרים.