חדש על מדף הטיפוח

מותג קוסמטיקה ישראלי המבוסס על צמחי מרפא, סדרת טיפוח לנשים מעל גיל 50 ומוצרים המגנים מנזקי קרינה כחולה ממסכים

סדרת SKINCARE-AGE-PERFECT-CELL-RENEW החדשה של לוריאל פריז צילום יחצ חול

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת

***

1. מוצרים לטיפוח השפתיים של צ'יל

ערכת שפתיים עם 80% רכיבים מן הטבע הכוללת Lip scrub – פילינג שפתיים עם גרגירי סוכר טחונים דק לעיסוי עדין בשילוב שמנים המעשירים את עור השפתיים ו- Lip Balm – באלם שפתיים לשפתיים יבשות המעניק רוך, מראה בריא ותחושה נעימה. המוצרים מוצעים בטעמים וריחות שונים ועל טהרת הפירות.

מחיר: 19.90 שקל לכל אחד מהמוצרים. להשיג בבלעדיות ברשת Be ובאתר.

2. מסכות בד של פופה

סדרה של 5 מסכות בד מאריג קליל הנצמד לעור ומאפשר לרכיבים לעבוד באופן אינטנסיבי לקבלת תוצאה מיידית. הסדרה כוללת מסכת דיטוקס לטיהור רעלים, מסכה ממצקת, מסכת זוהר, מסכת לחות ומסכה למראה מאט. יש להניח את המסכה הנבחרת על פנים נקיות במצב מנוחה למשך 15-20 דקות, להסיר ולעסות בעדינות את העודפים עד ספיגה לתוך העור.

מחיר: 19.90 שקל למסכה בודדת. להשיג בנקודות המכירה של PUPA בלעדית בסופר-פארם.

COSMETICS10219 (2)

3. קרם ניקוי של ג'ייד

FRENCH ROSE, קרם ניקוי והסרת איפור. מנקה את העור בעדינות וביעילות תוך ריכוך והענקת לחות. מכיל תמצית של פרחי ורד צרפתי ושמן רוז היפ התורמים להרגעת העור ולהגנה מפני נזקי הסביבה וגם חומצה היאלורונית, חמאת שיאה וויטמינים E ו-B5 לשמירה על רמת הלחות בעור.

מחיר: 69.90 שקל לתכולת 150 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובאתר. 

4. מי ריכוך ולחות של AHAVA

Age Control Even Tone essence, אסנס אייג' קונטרול, מי ריכוך ולחות עם תועלות אנטיאייג'ינג לשימוש כשלב הראשון בשגרת הטיפוח היומית, לאחר ניקוי העור. המוצר מכיל מרכיבי טיפוח לליחוח, ריכוך, ואיחוד גוון העור ומסייע בספיגת מוצרי הטיפוח הנמרחים מידית מעליו על מנת להעצים את האפקטיביות שלהם. רציונל הטיפוח עליו מבוסס האסנס הוא שיותר טבעי ואפקטיבי למרוח את מוצרי הטיפוח על עור לח ולא על עור יבש. כשהעור לח, רווי ורך הוא קולט באופן יעיל יותר את המרכיבים הפעילים הנמצאים במוצרי הטיפוח הנמרחים מעליו – סרום, קרם מסכה וכדומה.

מחיר מומלץ: 199 שקל לתכולת: 100 מ"ל. להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.

5. סרום של סבוקאלם

פיטו סרום מסדרת האנטיאייג'ינג אינוביישן. ממצק ומשפר את מרקם העור, תורם לצמצום מראה הקמטוטים ושומר על הלחות הדרושה לעור לצורך ההגנה מפגעי הסביבה. מכיל חומרים פעילים ושמנים מובחרים, כגון סקוואלן (המופק משמן זית), חוחובה ושמן פרי האובליפיכה וגם ויטמינים ותמציות צמחים, חומצות אמינו וחומצות שומן חיוניות, חומצה היאלרונית ועוד. מתאים לעור רגיל עד יבש ולעור בוגר עם נטייה לקמטים וקמטוטים.

מחיר: 199.90 שקל ל-30 מ"ל. להשיג את מוצרי סבוקלם בסופר-פארם, ניו-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם.

COSMETICS10219 (4)

6. קרם לילה אורגני של נילס יארד

קרם לילה מזין לכל סוגי העור. מכיל תערובת של שמן אבוקדו עשיר בויטמינים ומינרלים, שמן שקדים, שמן נבט חיטה ותמציות צמחים ופועל במשך הלילה לריכוך, הגנה, והזנה אינטנסיבית של העור.

מחיר: 202 שקל. להישג בנקודות המכירה כמפורט באתר

7. קרם פנים לעור בוגר ועמום של וישי

NEOVADIOL ROSE PLATINIUM, קרם המיועד לגילאי 65+, להשבת הגוון הורדרד הטבעי ותחושת המיצוק והגמישות. מבוסס על פורמולה המכילה שעוות דבורים, סידן וגליצרין ומשלבת מים טרמליים ממעיינות וישי העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומסייעים בחיזוק והרגעת העור.

מחיר מומלץ: 219 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

8. סרום לחות של קירינס

Serum Elixir Source d’Eau, סרום רב עונתי המסייע בשמירה היום-יומית על מאגרי הלחות הטבעיים של העור, בעל מרקם קרם קליל הנמס אל תוך העור ומותיר אותו רך, לחותי ובעל מגע נעים. מכיל חומצה היאלרונית, אצות ים, תמצית רימונים ואורז, שמן זרעי כותנה, זרעי מורינגה קומפלקס ויטמנים ועוד.

מחיר: 271.90 שקל. להשיג בסופר-פארם.

9. מסיכת שינה לצעירות של שיסיידו

Beauty Sleeping Mask מסדרת WASO לנשים בשנות ה-20. מסכת לילה אינטנסיבית במרקם ג'ל עם קפסולות דחוסות של ויטמינים. המסכה מבוססת על רכיבים יפנים אותנטיים ומכילה תמצית מפרי היוזו שידוע בזכות רמת הלחות הגבוהה ויכולת השיקום ותאי גזר שלמים למראה עור בוהק ורגוע.

מחיר מומלץ: 280 שקל. להשיג בנקודות המכירה של שיסיידו.

10. פילינג ג'ל של פרמייר ים המלח

Perfecting Peeling Gel, פילינג עדין להסרת תאים מתים, עודפי שומן ולכלוך המצויים על פני העור. מכיל תערובת של רכיבים למראה עור בהיר, אחיד, זוהר ורענן. יש לעסות כמות קטנה בתנועות מעגליות רכות על עור יבש. להמתין 1-2 דקות, להמשיך לעסות עד הופעת אפקט הפילינג ולשטוף במים פושרים.

מחיר: 399 שקל. להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ: ראשון לציון קנייון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

COSMETICS10219 (1)

11. סדרת טיפוח לסביבה עירונית של קרליין

Urban Defense Blue Ray Shield, סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים המבוססת על מרכיב פטנט ומגנה מפני נזקי קרינה כחולה ממסכים וסמרטפונים לצד נטרול נזקי הערפיח העירוני. מוצרי הסדרה מעשירים את העור בלחות, מונעים תהליכי חמצון של חלבונים וליפידים בעור ומעניקים הגנה מפני הרס תאים על ידי ראדיקלים חופשיים הנוצרים מכל סוגי הקרינה המקיפים אותנו ביומיום והכימיקלים התעשייתיים המצטברים באוויר ומתקבעים על העור. המוצרים בסדרה: קרם יום, קרם לילה וסרום, כולם מתאימים לכל סוגי העור, היפואלרגניים וטבעוניים.

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר.

קרליין  סדרת אורבן דיפנס  צילום מוטי פישביין (1) (Custom)

12. סדרת טיפוח פנים לנשים בנות 50+ של לוריאל

השקה מחודשת לסדרת AGE PERFECT – Renaissance Cell renew, עם פורמולה חדשה המשלבת פטריית כמהין הידועה ביכולת החידוש שלה ותה שחור שעבר תהליך תסיסה ומשמש כנוגד חמצון עוצמתי המגן על העור מהשפעות הסביבה המזיקות. מוצרי הסדרה מסייעים בהתחדשות תאים אינטנסיבית בעור בוגר, ומשיבים את תחושת מיצוק העור. הסדרה כוללת קרם עיניים, סרום משקם, קרם לילה וקרם יום עם מקדם הגנה SPF15.

מחיר: 120 שקל לכל אחד מהמוצרים. להשיג את מוצרי לוריאל פריז ברשתות הפארם ובמחלקות הקוסמטיקה ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

COSMETICS10219 (3)

13. סדרת טיפוח מקצועית לשיקום עור הפנים של SKINTECH

סדרת מוצרים מקצועית המתאימה לעור רגיש ופגוע ומיועדת להשלמת טיפולי פנים ועור שנעשו אצל הרופא. הסדרה כוללת 12 מוצרים: קרם נגד פיגמנטציה, קרם הנלחם בסימני הזמן, קרם מרגיע ונוגד אדמומיות, קרם לחיטי העור, קרם להגנה מהשמש, קצף ניקוי עור, קרם הזנה משקם, קרם לחות לעור יבש ומגורה, קרם לחות וטיפוח לעור מעל גיל 40, קרם ממצק, ג'ל לטיפול בבעיות עור צעיר, וקרם לטיפול בעור שמנוני עם נטייה לאקנה.

מחיר מומלץ: 300 שקל ליחידה. להשיג במרפאות לרפואה אסתטית ברחבי הארץ.

Skintech - סקין טק - סדרת קרמים מקצועיים  צילום- שאטרסטוק (1)

14. SHAVIT – מותג קוסמטיקה ישראלי המבוסס על צמחי מרפא

מותג ישראלי חדש המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים טיפוליים וקוסמטיים המבוססים על תמציות צמחי מרפא ומשלבים בין התכונות הטבעיות של מרכיביהם לבין טכנולוגיות מתקדמות. המוצרים נחלקים לשלוש סדרות: אובליפיחה (מאיץ את חידוש תאי העור, תורם לשיקום ואיחוי ומסייע בטיפול בצלקות, פצעים, פיגמנטציה נזקי אקלים ועוד), עץ התה (בעל סגולות אנטי בקטריאליות לטיפול באקנה, פטרת, האצה של ריפוי פצעים ועוד) ורימונים (לטיפול אנטי אייג'ינג לעור רגיל עד יבש).

כל מוצרי SHAVIT אינם מכילים פרבנים, פטרוכימיקלים מזיקים, שמנים מינרלים, צבעים מלאכותיים, אלומיניום או תוצרי נפט, הם ידידותיים לעור ולסביבה ולא נוסו על בעלי חיים.

טווח מחירים: 25 – 130 שקל. להשיג את מוצרי SHAVIT בפארמים במחלקת הטבע, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת, בבתי מרקחת פרטיים נבחרים ובחנויות טבע.

SHAVIT מוצרי שביט קרדיט צילום רן הלל (3)

 

***

https://www.facebook.com/hakonanehama/