חדש על מדף הטיפוח

חברות הטיפוח יוצאות למלחמה בנזקי העידן המודרני עם מוצרים שמבטיחים להגן על העור מזיהום האויר

קלרינס סדרת הלחויות הידרה אסנשיאל. צילום: יחצ

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת

***

1. מסכות מתקלפות של סאקרה

סדרת מסכות מתקלפות לפנים המסייעות לניקוי עמוק ולמראה זוהר, מוצק ומלא בלחות. הסדרה כוללת שלושה סוגי מסכות שכולן מועשרות בתמציות מינרלים – לרענון, ריכוך קמטוטים ולטיהור ראשים שחורים. יש להניח את המסכה על עור יבש למשך 20-25 דקות, לחייך על מנת לשחרר מעט את המסכה ואז לקלף בעדינות, לשטוף את השאריות ולמרוח קרם לחות.

מחיר ליחידה: 24.9 שקל, לתכולת 60 מ"ל. להשיג בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ

2. תרחיץ ניקוי של גרנייה

Pure Active 3 in 1 charcoal, תכשיר לניקוי ראשים שחורים, מועשר בפחם ומשלב 3 פעולות במוצר 1 – ניקוי וטיהור העור, גרגירים לניקוי יסודי של הנקבוביות ומסכת פחם למראה עור חלק ורענן. התכשיר מכיל מרכיבים פעילים המופקים מהטבע וביניהם תמצית אוכמניות, חומצה סליצילית ופחם ומתאים לעור פנים מעורב עד שמן הנוטה לשמנוניות ולהפרשת יתר של סבום.

מחיר מומלץ: 34.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות.

3. קרם הזנה לעור רגיש של PAYOT

PAYOT CRÈME N°2 CACHEMIRE, קרם עשיר ומזין לעור רגיש הנוטה ליובש. מצמצם תופעת אדמומיות, גירוי וחוסר נוחות על העור ומגן מפגעי הסביבה. הקרם מכיל Prebiotic, מרכיבי פרוביוטיקה להגנה וחיזוק המערכת החיסונית ושילוב של מרכיבים בוטנים המעודדים פעילות אנטי דלקתית ומסייעים בשמירת לחות. מתאים לשימוש בוקר וערב על הפנים, הצוואר והמחשוף. עוד בסדרה: קרם לחות במרקם קל ואוורירי וקרם CC עם גוון עדין והגנה 50SPF.

מחיר: 109 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ובפרפומריות ובתי המרקחת הנבחרים.

COSMETICS111118 (3)

4. מסיכת טיפוח של לוריאל פריז

Revitalift Filler Hyaluromask, מסיכת טיפוח להשבת הנפח לעור הפנים ולהפחתת מראה קמטוטים. הפורמולה במרקם ג'ל עם כדוריות המכילות בתוכן ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית ונמסות במריחה על העור. מתאימה במיוחד לשימוש בלילה כשהעור מפנה את משאביו להתחדשות וסופג הזנה ולחות פי 2 יותר מאשר בשעות היום ומומלצת לשימוש פעמיים בשבוע במקום קרם לילה.

מחיר: 110 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

5. ג'ל לחות של קליניק

Dramatically Different Hydrating Jelly, ג'ל לחות שקוף לחלוטין במרקם קליל ונטול שומן, להזנת העור בלחות אינטנסיבית למשך 24 שעות, לתיקון מחסום הלחות ולהגנה על העור מפני זיהום אוויר. הג'ל מבוסס על טכנולוגיית Clean-Shield (טכנולוגיית המגן השקוף), המסייעת להפחית ב-87% את פגיעות העור לזיהום המזיק ולקבלת עור בריא ונקי. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר השקה: 199 שקל (במקום 220 שקל) לתכולת 125 מ"ל. 120 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג ב: ברשתות הפארם, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון גינדי TLV פאשן מול ובחנות האונליין www.clinique.co.il.

6. קרם וסרום של ג'ייד

ENIGMA FX, סדרת מוצרי טיפוח אנטי- אייג'ינג שפותחה בשיתוף מומחים שוויצרים בהתבסס על תגלית בנושא מנגנון ההתחדשות של התאים, שזיכתה את פרופסור יושינורי אוסומי מיפן בפרס נובל בתחום הרפואה. הסדרה כוללת – קרם במרקם ג'ל קטיפתי בגוון שחור לעור יבש עד יבש מאוד וסרום מרוכז המבוססים על טכנולוגיה המשלבת רכיבים ביוטכנולוגיים ובוטניים הפועלים לשיפור המראה של סימני ההזדקנות העיקריים, לרבות קמטוטים, קמטים, מוצקות העור, גוון ומרקם. המוצרים מתאימים לשימוש מדי בוקר ו/או ערב, לפי הצורך, על עור הפנים והצוואר.

מחיר: קרם -229.90 שקל, סרום- 169.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובאתר האונליין www.gadecosmetics.co.il

COSMETICS111118 (4)

7. סרום לילה של ל'אוקסיטן

Immortelle Reset, סרום לילה בעל בועות זהב הנלחם בהשפעת הסביבה והגיל על עור הפנים ועושה לו 'איתחול' מחדש בכל לילה. נוסחת הסרום כוללת שמן אתרי אימורטל הנראה כאלפי בועות זהב וידוע ביכולתו להילחם בסימני ההזדקנות, תמצית מיורם המסייעת לעורר את העור במהלך הלילה ותמצית אקמלה אולרסאה המסייעת בהפחתת מתח השרירים וריכוך קמטי הבעה שמקורם בעייפות ומתח.

מחיר: 259 שקל לתכולת 30 מ"ל.  להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il.

8. מסכה לעיניים של קלרינס

Moisturizing reviving eye mask מסכת יופי ייעודית לאיזור העיניים המשפרת מיידית סימנים של יובש ועייפות. למסכה שמצטרפת לסדרת הלחויות Hydra-Essentiel, מרקם ג'ל קליל וקריר והיא מכילה אוסף של מרכיבים מן הצומח בעלי סגולות רפואיות וקוסמטיות מוכחות. ניתן להשתמש בה כמסכת אקספרס של 10 דקות לטיפול מידי להשבת זוהר חיוניות או כמסכת שינה למתן לחות אינטנסיבית.

מחיר: 269 שקל. להשיג בלעדית בסופר-פארם.

9. סרום בפורמולה חדשה של Kiehl's

Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate, סרום אנטי-אייג'ינג המסייע למראה עור קורן ואחיד ולהפחתת מראה הקמטים והקמטוטים. הפורמולה מכילה ריכוז גבוה (12.5%) של ויטמין C וחומצה היאלורונית ובעלת ניחוח ארומטי של פירות הדר. בחנויות הרשת ניתן לקבל דוגמיות להתנסות לפני הקנייה.

מחיר: 285 שקל לתכולת 50 מ"ל, 385 שקל לתכולת 75 מ"ל.  להשיג בחנויות הרשת: קניון רמת אביב, דיזינגוף סנטר, TLV FASHION MALL, עופר גרנד קניון חיפה  וקניון מלחה ירושלים.

COSMETICS111118 (5)

10. קרם עיניים של אסתי לאודר

לאור מחקרים שחשפו את הקשר בין חשיפה לאור הכחול של מסכים בשעות הלילה לבין פגיעה בסנכרון תאי העור, השיקו באסתי לאודר את Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery – קרם ג'ל עוצמתי לעיניים המסייע בתיקון ומניעת ההשפעה הניכרת לעין של נזקי המודרניזציה. הג'ל שמכיל חומצה היאלרונית ונוגדי חמצון, מצמצם את מראה סימני ההזדקנות העיקריים של אזור העיניים לרבות קמטוטים, נפיחות ויובש, ממפחית מראה עיגולים שחורים ומסייע במניעת הנזק שגורמים הרדיקלים החופשיים.

מחיר השקה עד לסוף נובמבר: 249 שקל (במקום 300 שקל) לתכולת: 15 מ"ל. להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il.

11. סרום של יובנה

Miracle serume firm&hydrate, סרום ממצק ומלחח את העור המשלב חלקיקים בצבע זהב שמחזירים לעור את האור והמראה הקורן. הסרום שומר על העור מפני נזקי הסביבה, מעכב את ההשפעות של אורח החיים המודרני, ממצק את רקמת החיבור מהעומק ומטשטש קמטים וקמטוטים. מכיל תמצית אצות, חומצה היאלורונית ואת הטכנולוגיה הבלעדית של יובנה שמפעילה את תאי הגזע של העור כדי ליצור תאים חדשים ורעננים. לשימוש בבוקר ובערב על הפנים, הצוואר והמחשוף.

מחיר: 360 שקל לתכולת 30 מ"ל. להשיג ברשת סופר-פארם בבלעדיות.

12. קרם לנשים מעל גיל 60 של לנקום

Rénergie Multi-Glow, קרם המסייע להשבת הגוון הוורדרד של העור ומשקם את קווי המתאר של הפנים עבור נשים מעל גיל 60. מכיל תמצית זרעי פשתן, לאפקט מיצוק, תמצית מצמח הסכיסנדרה וניחוח שמעניק תחושה של רעננות ואנרגיה מיד עם מריחת הקרם.

מחיר: 499 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

COSMETICS111118 (1)

13. מיני סדרה לטיפול בפגמנטציה של iconix

מיני סדרה ממוקדת בעלת ריכוז גבוה של פורמולות מבהירות, אשר מאחדות את גוון העור. הסדרה כוללת 3 מוצרים  – VITALITY BOOSTING SERUM – סרום ממוקד החודר לעומק שכבות העור ופועל למיצוק, מילוי והחלקה, COMPLETE BENEFIT MASK מסכה מבריאה המאתחלת מחדש את מערכת תאי העור ומגבירה את קצב הטיפול בתופעות הזמן וקרני השמש ו- EFFECTIVE BALANCING MOISTURIZER, קרם לחות פפטידים המעורר את מחזוריות חידוש העור וממריץ את יצירתם של חומרים בוני תא.

מחיר הערכה: 1,440 שקל. להשיג באתר http://iconix.co.il.

14. סרום נוגד גיל של שיסיידו

Intensive Firming Contour Serum מסדרת FUTURE SOLUTION LX. סרום אינטנסיבי עם תועלות מיצוק מקיפות לפנים וצוואר המבוסס על טכנולוגיה חדשה שעוזרת לחטב ולפסל מחדש את תווי המתאר שמושפעים מרפיון הנובע מהגיל. הפורמולה מכילה מבחר רכיבים בוטניים יפניים שביניהם: תמצית עלי רובוס, תמצית ליקוריץ, תמצית במיה, אנג'ליקה ועלי תה ירוק.

מחיר: 1,975 שקל לתכולת 30 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של שיסיידו.

COSMETICS111118 (2)

15. סדרת טיפוח המגנה מפני נזקי זיהום אויר של סבון

Ocean Secrets – Anti pollution, סדרת תכשירים היוצרים שכבת מגן לעור להענקת הגנה מפני זיהום אוויר ונזקי הסביבה הבאים לידי ביטוי בבעיות עור שונות כגון יובש, אדמומיות, הזדקנות מוקדמת, פיגמנטציה, נקבוביות חסומות ועוד. הסדרה מחליפה את סדרת Ocean Secret הקיימת באמצעות פורמולה משודרגת הכוללת בנוסף לרכיבים המקוריים בסדרה (חומרי הזנה ולחות, אצות מהים הצפוני, ויטמין C ואומגה 3, 6, 9), גם 2 רכיבים חדשים – אצות Laminaria digitata ותמצית שמקורה בצמח Marrubium vulgare. הסדרה כוללת 10 מוצרי פנים לניקוי, טיפול וטיפוח.

טווח מחירים: 54  – 144 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.sabon.co.il.

SABON סדרת אנטי פולושייןOcean Secrets – Anti pollution צילום דן לב מאושר לשימוש

***