חדש על מדף הטיפוח

סבונים טבעוניים לטיפוח הפנים והגוף, מסכת בד לניקוי יסודי, פילינג גרגרי סוכר, ניחוחות חדשים של סבון וללין ומסיכת לילה יוקרתית

SMOOTH SUGARS  לוריאל (1)

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת

***

1. סבונים טבעוניים של ביוטיקר

קולקציה של חמישה סבונים טבעוניים לטיפוח עור הגוף והפנים, המבוססים על יותר מ 90% שמנים, צמחי מרפא ומינרלים. בסדרה –  סבון פילינג מינרלי טיפולי המתאים במיוחד לשיקום עור שמן, מעורב ובעייתי, סבון בוץ ים המלח לטפול באקנה וטיהור עור הפנים והגוף, סבון עיסוי מינרלי עם שמן זית, סבון לוונדר ארומתרפי אנטי פטרייתי וסבון רימונים מינרלי אנטי דלקתי המסייע בניקוז עודף החלב בנקבוביות, הסרת תאים מתים וניקוי יסודי.

מחיר: 5.90 שקלים לטבלית סבון במשקל 125 גרם. להשיג בסניפי ביוטיקר ובאתר: www.beautycare.co.il

2. מסכות טישו של גרנייה

Tissue masks, סדרת מסכות בד חד פעמיות ללחות והזנת העור. כל מסכה מבוססת על רכיב צמחי אחר ומכילה שמני הזנה וויטמינים: מסיכה ירוקה לעור רגיל עד מעורב, עם תמצית עלי עץ התה לרענון ותחושת ניקיון, מסיכה ורודה לעור יבש ו/או רגיש, עם תמציות פרחים לשיקום והרגעה ומסיכה כחולה לעור מיובש עם תמציות רימונים מזינות.

מחיר מומלץ: 12.90 שקל ליחידה. להשיג באתר עדיקה, ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

3. מסכת בד לניקוי של GLAMGLOW

BUBBLE SHEET Oxygenating Deep Cleanse Mask, מסיכת בד מועשרת בפחם ובחמצן שהופכת לקצף מבעבע במגע עם העור. מנקה באופן יסודי, ממיסה איפור ולכלוך ומותירה את העור במראה נטול נקבוביות. יש להניח את הרטיה על העור למשך 3 דקות ולאחריהן לעסות את הבועות לתוך העור. בסיום יש לשטוף עם מים. מתאים לשימוש פעם בשבוע כטיפול ניקוי רעלים או בהתאם לצורך.

מחיר: 39 שקל ליחידה. להשיג ברשת חנויות אפריל בלבד.

COSMETICS2181811

4. פילינג גרגרי סוכר של לוריאל פריז

SMOOTH SUGARS, סדרת פילינג גרגירי סוכר לפנים ולשפתיים, עשויים מ-100% רכיבים ממקור טבעי. כל צנצנת פילינג מכילה 3 סוגי סוכר (שאינו שורט את העור) ורכיב אחד מרכזי נוסף. פילינג סוכר עם חמאת קקאו להזנת העור, פילינג סוכר עם שמן זרעי ענבים למראה עור קורן ופילינג סוכר עם זרעי קיווי לטיהור העור. ניקוי בעזרת פילינג מסיר תאים מתים, מרענן את מראה העור ומקנה לו מראה אחיד וזוהר. מומלץ לשימוש  3-2 פעמים בשבוע.

מחיר השקה: 49.90 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

5. מסכת בוץ מטהרת של סבוקאלם

מסכת בוץ מכווצת ומטהרת מסדרת young, לניקוי יסודי ויעיל של עור פנים שמן הנוטה לפצעונים. המסכה מבוססת על חימר ורכיבי בוץ הסופחים את עודפי השומן ומאזנים את רמת הלחות. עשירה בתמציות צמחים המשפרים את מראה העור ומכילה תמצית תה ירוק הפועלת לצמצום נזקי הרדיקלים החופשיים, תמצית אלוורה ואלנטואין המרגיעים את העור וזרעי חוחובה שמונעים את תחושת היובש.

מחיר: 64.90 שקל לתכולת -50 מ"ל. להשיג את מוצרי סבוקלם בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם. ובאתר המכירה של המותג www.sebocalm.co.il.

6. שטיפת פנים של נילס יארד

Rose Facial Wash. תרחיץ עדין, עשיר באנטיאוקסידנטים, אלוורה ואבקת זרעי פרח ורד הבר. מעניק לחות ומסייע בהסרת זיהומים ותאי עור מתים. מתאים לשימוש דו שבועי לבעלות עור רגיל.

מחיר: 115 שקל. להשיג בחנויות הטבע ובאתר www.nealsyard.co.il.

COSMETICS21818121

7. קרם יום לעור רגיש של דוקטור פישר

קרם יום 30SPF, מסדרת התכשירים הדרמוקוסמטית Genesis סבו רייט המחודשת לטיפול בעור רגיש, מגורה ואדמומי. מסייע באיזון הפרשת סבום מוגברת ומסייע בכיווץ נקבוביות, בהסרת תאי עור מתים ובחידוש פני העור. בעל מרקם קליל שאינו מכיל שמנים, נמרח ונספג בקלות ומותיר את העור במראה מאט. מגיע במיכל איירלס עם אפקט ואקום ללא צינורית המאפשר ניצול מקסימלי של תכולת התכשיר, שליטה מדויקת בכמות החומר היוצאת והיגיינה.

מחיר: 149.90 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת (מבצע ברשת סופר-פארם עד ה-29.8, בקניית קרם פנים ב- 99.9 שקל (יום או לילה), תקבלו תרחיץ פנים ב-9.90 שקל בלבד)

8. קרם יום וקרם עיניים אנטי אייג'ינג של וישי

מוצרים חדשים בסדרת slow age. קרם יום להפחתת מראה סימני הגיל 30 SPF לעור רגיל עד יבש, מועשר בחומצה היאלרונית וגליצרין ומסייע בתיקון סימני הגיל הראשונים, וקרם עיניים לטיפול ממוקד המסייע בהפחתת מראה סימני עייפות, כהויות וקמטוטים באזור העיניים. המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור ונבדק דרמטולוגית, גם בישראל, על עור רגיש.

מחירים: קרם יום – 169 שקל לתכולת 50 מ"ל, קרם עיניים – 139 שקל לתכולת 15 מ"ל. להשיג בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800.

9. סרום ג'ל של פרמייר

PERFECTION Bio-Performance Liposome Gel-Serum, סרום במרקם ג'ל התורם לאיזון מרקם העור ומיצוקו. הג'ל מכיל טקסטורות צבעוניות מבודדות לשמירה על טריות ואיכות המרכיבים. המרקם הירוק מכיל אלוורה בריכוז אופטימלי והאדום מכיל אצות דונליאליה.

מחיר: 200 שקל. להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ. ראשון לציון קניון הזהב, ירושלים בן הלל, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

10. מסכת לילה של לה פררי

La prairie Skin caviar premier sleep mask, מסכת שינה מסדרת הקוויאר המחודשת ובשילוב קומפלקס התא האקסקלוסיבי הבלעדי של לה פררי. המסכה מכילה את הקוויאר המחודש – Caviar Premier וגם חומצה היאלרונית ופרו ויטמינים המסייעים לשחזר את מוצקות העור, לחדש את הלחות ולהפחית את עומק הקמטים. בנוסף מכילה הפורמולה העשירה תמצית שמרים המסייעת בניקוי רעלים ומפחיתה את כמות התאים הפגועים. המסכה מומלצת לשימוש 3 פעמים בשבוע כמוצר בלעדי בשעות השינה בלילה.

מחיר: 1,490 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות אפריל, סופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים בארץ.

COSMETICS2181813

11. מותג טיפוח חדש בישראל – קירינס

קירינס הוא מותג צרפתי לטיפוח העור המתמחה במוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על תמציות צמחים ונוסחאות של אצות ים. מוצרי המותג נמכרים  במעל 1500 נקודות מכירה ב-20 מדינות בעולם ועכשיו גם בישראל.

את המותג הקימה מי-ריונג בילברט שגדלה בעולם של טקסי יופי עתיקי יומין ותרבות קוריאנית מסורתית של טיפוח העור. כשהגיעה לצרפת החליטה לשלב בין תרבותה הקוריאנית לחזון וצרכי היופי המערבי.  בשנת 2004 הקימה את המותג שמציע תכשירים המבוססים על חומרים פעילים טבעיים ונעימים. בין המוצרים של קירינס שהגיעו לישראל  ניתן למצוא קרם פילינג אנזימטי ללא גרגרים, תכשיר לחות רב עוצמה, מסיכות אריג וקרם מיצוק אנטיאייג'ינג.

 טווח מחירים: 19.90 – 449.90 שקל. להשיג במשביר לצרכן, סופר-פארם ומוצרים נבחרים באתר adika

Qiriness צילום יחצ

12. קולקציית ים המלח של ללין

לראשונה בללין – Laline Dead Sea Minerals. קולקציית תכשירי טיפוח לפנים ולגוף,  עשירים במינרלים מים המלח ובשמן ארגן. בין מוצרי הקולקציה: שקית מלחי אמבט עשירים במינרלים בתוספת עלי לימונית ולואיזה, קרם ידיים מינרלי, מלח נוזלי עשיר במינרלים, סבון בוץ עשיר במינרלים, ספוג רחצה מינרלי,  מסיכת פילינג עשירה במינרלים וקרם פנים מינרלי. כל מוצרי הקולקציה מתאפיינים בניחוח של תאנה וסנדלווד.

טווח מחירים: 29.90 – 119.90 שקל. להשיג ברשת ללין ובאתר

סופי מצטנר סדרת ים המלח צילום זהר שיטרית (9)

13. ניחוח חדש של סבון

Woody Patchouli, ניחוח חדש לקראת החגים שנוצר בהשראת טיול ברחבי הטבע ומשלב תווים של עצים, פרחים ותבלינים. קולקציית המוצרים בניחוח החדש עוצבה בהתאם וכוללת, בין היתר, חלב גוף מועשר בלחות, פילינג גוף, סבון נוזלי על בסיס שמנים, קרם ידיים חמאתי, סבון מוצק לגוף וכדור מינרלים.

טווח מחירים: 16 – 215 שקל. להשיג ברשת סבון ובחנות האונליין החדשה www.sabon.co.il

מארז SABON לראש השנה he Splendors of Nature  סבון נוזלי חלב גוף, פילינג גוף, קרם ידיים , מפיץ ריח וכדור מלח במחיר 199שח במקום 296שח צילום דן לב

***