עוד קצת נעליים

שופרא משיקה לראשונה אתר אונליין מכירתי, שלומית אופיר מציגה קולקציית נעליים מצומצמת המונה חמישה דגמים וגלית נוי עברה מעריכת דין לעיצוב נעליים והקימה מותג עצמאי

שופרא

SHUFRA312171

באחד מהפוסטים הרבים שאני מקדישה לנעליים, הזכרתי לטובה את המותג ג'פרי קמפבל שאת הנעליים המוצלחות שלו ניתן להשיג ברשת שופרא, אבל האמת שגם למותגים הנוספים שנמכרים ברשת מגיעה התייחסות, לאור העובדה שזו אחת מרשתות הנעליים הכי מגוונות ומעניינות שתמצאו כאן.

שופרא שפועלת בישראל כבר 16 שנה, ממשיכה להתחדש מדי עונה במותגי נעליים בינלאומיים שטרם יובאו לארץ ולהציע אותם לצד אלו שנמכרים בה בהצלחה כבר לא מעט שנים. קנייני הרשת משתדלים להתמקד בנעליים ייחודיות – בין אם באופן הייצור, החומרים, העיצוב או כולם יחד, ועם זאת לתת מענה גם לאלו שמחפשות דגמים קלאסיים, פרקטיים ועל זמניים.

SHUFRA3121712

בסה"כ מוצעים ברשת כ-30 מותגים וקרוב ל-700 דגמים, עם דגש על נעליים שמושכות תשומת לב ועושות את ההופעה במקום להיבלע בה. אבל החידוש הגדול ביותר העונה הוא השקתו של אתר אינטרנט מכירתי. לשופרא יש 21 סניפים ברחבי הארץ ובכל סניף מוצג תמהיל שונה של דגמים כדי לשמור על הסגנון הייחודי של כל חנות. חנות האונליין החדשה מאפשרת ללקוחות הרשת להיחשף לכל הדגמים במקום אחד וגם ליהנות ממשלוח חינם עד הבית לכל מקום בארץ (גם החלפה ראשונה עם שליח ניתנת ללא עלות).

SHUFRA3121713

SHUFRA31217

טווח מחירים: 300-1,700 שקל

https://www.shoofra.co.il/.

*

שלומית אופיר

שלומית אופיר אמנם מוכרת בעיקר כמעצבת תכשיטים, אבל במסגרת לימודיה לתואר בעיצוב תעשייתי התמחתה בעיצוב נעליים. העונה השיקה קולקציה מצומצמת המונה 5 דגמים (נעלי אוקספורד עם פפיון, 2 דגמי נעלי עקב אלגנטיות לערב ו-2 דגמי מגפונים) ומתמקדת בשילוב טקסטורות וגוונים באמצעות שלובים של זמש עם עורות מנצנצים ועורות מטאליים לצד צבעים חורפיים חלקים.

OFIR312171

טווח המחירים: 490-550 שקל.

להשיג ברשת חנויות "שלומית אופיר" ובחנות האינטרנטית www.shlomitofir.co.il

*

AMRIA SHOES

amria601

במרץ 2017 השיקה גלית נוי את המותג AMRIA עם קולקציית נעלי קיץ (שנמכרת עכשיו במחירי סוף עונה) ובימים אלו היא מציגה את האוסף החורפי הראשון.

נוי היא עורכת דין שהחליטה אחרי שנים ארוכות בהן בילתה בבבתי משפט, להתפנות לאהבתה האמיתית – עיצוב. "את המותג הקמתי מתוך עולם מלא השראה ותשוקה לעיצוב, יופי, דיוק ומינימליזם. אני מאמינה שנעליים הן (כמעט) כל מה שאישה צריכה כדי להתרגש ולהרגיש" מספרת גלית. ומוסיפה שבתהליך העיצוב היא לא מוכנה להתפשר על פחות מפרפרים בבטן.

amria7020

הנעליים מיוצרות בארץ בעבודת יד מעורות שנבחרים בקפידה. קולקציית החורף מאופיינת בשילוב של שני עולמות – האחד קשוח בהשראת חבורות אופנוענים עם עור שחור גס ואבזמים כסופים והשני רך בהשראת עולם הבלט אותו היא אוהבת והוא בא לידי ביטוי למשל בנעלי הסירה ובדגם עם שריכה סביב הקרסול.

amria7060

AMRIA1412

 טווח מחירים: 800-1,100 שקל

את הנעליים ניתן לרכוש באתר המותג www.amriashoes.com

בימים  חמישי ושישי – 7-8.12 תהיה הנחה של 20% על קולקציית החורף באתר 

KONAFACEBOOK2