חמישה בחמישי: משקפי שמש

גדולים ומנצנצים, דקים ועדינים, עגולים, חתוליים וצבעוניים – חמישה זוגות משקפי שמש חדשים

גוצ'י באירוקה. מחיר: 1499 שקל. צילום: דודי חסון

כשהקיץ רק הראה אותות ראשונים הכנתי כתבה גדולה על הטרנדים במשקפי שמש שיככבו בעונה החמה. אם אתן רוצות לראות מה הולך ממש עכשיו ועשרות דוגמאות, אתן יותר ממוזמנות להיכנס לכאן.

מאז עברה הרבה זיעה בעיר, ותמונות של משקפי שמש חדשים המשיכו לזרום אלי בזמן שאני הופכת את הבית בחיפוש אחר משקפי השמש שצמודים אלי כבר 3 שנים ואני לא מוכנה להחליף.

לכבוד המשקפיים האבודים והניסיון שלי להחיות את מדור "חמישה בחמישי" שנדחה ונדחה לאור ריבוי משימות, קבלו 5 זוגות משקפי שמש מוצלחים במיוחד מהמבחר הענק שמחכה לכן עכשיו בחנויות.

1. גוצ'י

אירוקה - גוצ'י מחיר 1425 שח צילום ערן תורג'מן17GU010101

את המשקפיים של מותג העל גוצ'י מעצב המנהל הקריאטיבי של המותג, אלכסנדרו מיקלה, ברוח קולקציות הביגוד היצירתיות שלו. ההשראה המובילה לקיץ 2017 היא שנות ה-70. בקולקציה יש מבחר דגמים ייחודיים, כמו שמיקלה יודע להציע, אבל אני בחרתי לכאן דווקא משקפי אוברסייז שחורים קלאסיים שמקבלים טוויסט מרענן באמצעות הידיות המנצנצות (קצת קשה להבחין בהן בתמונה, אז תאלצו להאמין).

מחיר: 1,425 שקל. להשיג ברשת אירוקה

*

2. Ray Ban

Rayban 850שח צילום יחצ (2) (Custom)

עדשות שטוחות הן אחד הטרנדים החמים שלא קיבלו מקום בכתבת הטרנדים וזה הזמן לתקן את הטעות עם דגם של רייבאן מקולקציית Ray-Ban Blaze.

מחיר: 850 שקל. להשיג ברשת i-Optic וברשת הדור השלישי

*

3. קרולינה למקה

קרולינה למקה ברלין מצידה טרנד מתכות  שח צילום יחצ חול  (2)

אחרי שנים של משקפי אוברסייז ומסגרות עבות, העונה החלטתי לפנות מקום במגירת המשקפיים גם לדגם עדין עם מסגרת מתכת דקה. המשקפיים של קרולינה למקה הן דוגמה טובה והם נמכרים כמעט תמיד במבצע של זוג שני ב-50% הנחה.

מחיר: 229.90 שקל. להשיג ברשת קרולינה למקה.

*

4.  קול ריי

16CO112403 אירוקה מותג קולריי מחיר 499  שח צילום ערן תורג'מן (2)

קול ריי הוא מותג משקפי שמש חדש שהושק באירוקה, כדי לתת מענה לאלו שמחפשים משקפי שמש טובים במחירים נוחים. הסגנון צעיר וטרנדי ובהתאם לשמו רוב הדגמים עונים להגדרה COOL ונעים בין דגמים קלאסיים למראה לא מתאמץ לדגמים בעיצוב חדשני ובולט.

מחיר: 499 שקל (לרגל ההשקה עד 30/6 המשקפיים של קול ריי במבצע 2 זוגות ב-400 שקל). להשיג בלעדית רשת אירוקה.

 *

5. VOUGE

ווג ג'י'ג'י חדיד קולקציית קיץ 2017 מחיר 640 שח (10)

ג'יגי' חדיד לא נחה. בין עשרות הקמפיינים, התצוגות ושיתופי הפעולה, היא מצאה זמן גם לעצב, או לתרום את שמה, לקולקציית קפסולה של המותג VOGUE.

מחיר: 640 שקל. להשיג ברשת איי אופטיק ורשת הדור השלישי

ויש כמובן גם סרטון פרסומת מדליק, כי בכל זאת, ג'יג'י.

[youtube mY0tZJixIiA nolink]

***

KONAFACEBOOK2