הנעליים של הקיץ – חלק רביעי

דגמים ייחודיים בשופרא, יוקרתיים בעמנואל, מוצלחים ונגישים בקמדן&שוז, ו-2 מותגים שעשו מעבר מוצלח מנעלי ילדים לנערות ונשים

*המחירים לפני הנחות סוף עונה

שופרא

SHUFRA31517תמונה מתוך הבלוג באתר שופרא 

רשת שופרא שפועלת כבר 15 שנה, ממשיכה להתחדש מדי עונה במותגי נעליים בינלאומיים שטרם יובאו לארץ לצד אלו ששנמכרים בה בהצלחה כבר לא מעט שנים. קנייני הרשת משתדלים להתמקד בנעליים ייחודיות – בין אם באופן הייצור, החומרים, העיצוב או כולם יחד, ועם זאת לתת מענה גם לאלו שמחפשות דגמים קלאסיים, פרקטיים ועל זמניים.

העונה ניתן למצוא בשופרא כ-30 מותגים, ביניהם ג'פרי קמפבל עם מבחר גדול ומגוון של דגמים שייתן מענה לסגנונות שונים, A.S. 98 האיטלקי שמציע דגמים בלוק מחוספס עם הרבה ניטים, אבזמים וחיתוכים לא שגרתיים,  Yuko Imanishi היפני עם הקווים המינימליסטיים, Trippen הברלינאי עם דגמים בעיצוב ייחודי בעבודת יד ודגש על אחריות חברתית וסביבתית בתהליך הייצור, סניקרס של SUPRA האמריקאי, aro  הספרדי, Native הקנדי  ו-GOLA הבריטי ועוד ועוד.

בין כל המותגים הבינלאומיים ראוי להזכיר שתמצאו בשופרא גם את הנעליים של ענבר יוסיפון מהמותג הישראלי 'שומייקר' שעיצבה עבורם קולקציה בלעדית.

SHUFRA315172SHUFRA3151722

טווח מחירים: 220-1,300 שקל.

להשיג ב-20 סניפי שופרא רחבי הארץ

שופרא בפייסבוק 

*

עמנואל

עמנואל נוסדה בשנת 1992 כחנות נעליים יוקרתית ובמהלך השנים התפתחה לרשת חנויות בוטיק המציעה את כל האאוטפיט המושלם מכף רגל ועד ראש וכוללת בתוכה בגדים, נעליים, תיקים, חגורות וחזיות של מותגים בינלאומיים יוקרתיים, תוך קניינות מוקפדת שקולעת לטעם של הפאשניסטה הישראלית (בעלת הממון).

מחלקת הנעליים, עליה התבססה הרשת בתחילת דרכה, כוללת מבחר רחב ומגוון של דגמים, דוגמת הסניקרס הפופולריים של פיליפ מודל, נעליים בסגנון בוהמייני של ash, עיטורי ניטים ומתכות בנעליים של SENSO, נעליים וכפכפים שחורים בקווים נקיים וחדים של אלכסנדר מקווין, צבעוניות מגוונת של סם אדלמן ועוד.

EMANUEL31517

לצד קולקציית הנעליים מוצעת קולקציית ביגוד רחבה ובראשה ג'ינסים של מותגים נחשקים וביניהם J-BRAND ,RAG AND BONE , FRAME , citizen of humanity , 3X1  ו- REL DONE ומבחר פריטים של SEE BY Chloé (האחות הקטנה של  Chloé בעיצובה של קלייר וייט קלר, בפעם האחרונה לפני שהיא עוזבת את המותג המצליח לטובת הניהול הקריאטיבי של ג'יבנשי).

עמנואל אביב קיץ 2017 צילום שי יחזקאל  (18) (Custom)

טווח מידות נעליים: 36-41

טווח מחירים: נעליים -690-3900 שקל, ג'ינסים: 1200-2300 שקל, כל שאר הביגוד: 490-5500 שקל

להשיג ברשת חנויות עמנואל. פירוט באתר 

*

קמדן & שוז

CAMDEN315

כבר תקופה ארוכה שאני מקבלת במייל הודעות על הנעליים של קמדן & שוז ותמיד מתרשמת שיש להם יופי של דברים. בפועל לא יצא לי להגיע לראות מקרוב אבל יש כמה נשים בסביבתי שחוזרות לשם שוב ושוב.

על פי הכתוב באתר, קמדן & שוז הוקמה כחנות תל אביבית לבגדים, נעליים, תיקים ואביזרים בשנת 2008 על ידי מיטל שני, אשת הייטק בעבר וסטייליסטית בהווה. היום זו רשת המונה 10 סניפים ברחבי הארץ ואתר מכירה.

באתר ובחנויות תמצאו נעלי עור ותת קולקציה של דגמים בדמוי עור (שהיום נהוג לקרוא להם טבעוניים בשם האג'נדה). הסגנון בעיקרו מינימליסטי עם טוויסט. המבחר גדול מאוד וגם המחירים נוחים.

CAMDEN315171

מידות: 35-43

מחירים: 129-259 שקל

להשיג ברשת קמדן & שוז ובאתר

קמדן & שוז בפייסבוק 

*

YOUNGER מבית פפאיה

Pictures31517

חברת נעלי הילדים פפאיה נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה את YOUNGER, מותג הנעלים לנערות במידות שיתאימו גם לאמהות (ממידה 33 עד 41).

הקולקציה של YOUNGER כוללת סנדלים, כפכפים ונעלי סניקרס בהתאם לטרנדים המובילים בעולם – השראות אתניות, בוהו שיק, דיטיילים דוגמת פונפונים, רקמות, גדילים וניטים, שילובי פאצ'ים בנעליים וצבעוניות מטאלית ומנצנצת. מרבית הדגמים עשויים מעורות איכותיים בגפה ובבטנה ומאובזרים ברפידות רכות ונוחות.

YOUNGER315172

YOUNGER131517

בשלב הראשון יוצג המותג החדש בכ- 40 חנויות רשת פפאיה ברחבי הארץ ובשלב השני מתוכננות להפתח חנויות נפרדות למותג.

טווח מידות: 33-41

טווח מחירים: 229.90-149.90 שקל

להשיג ברשת פפאיה ואצל המשווקים המורשים

פפאיה בפייסבוק 

*

salt water

slide_3SALTWATER

אם את אמא לילדים קטנים את בוודאי מכירה את מותג נעלי הילדים salt water שהפך ללהיט הקיצי בשנים האחרונות. עכשיו, כמתבקש, החברה האמריקאית שכבשה את רגלי הילדים בישראל, משיקה קולקציית סנדלי נשים עד מידה 41.

הסנדלים של saltwater עשויים מעור טבעי ועמיד למים עם אבזמי אל-חלד ומאופיינים בעיצוב מינמליסטי וצבעוניות מגוונת.

SALTWATER31511

 מחיר: 299 שקל

להשיג באתר ובחנויות המובחרות

www.saltwater.co.il

***
KONAFACEBOOK2

 

Save

Save