חדש על מדף הטיפוח – קוסמטיקה, שיער ובישום

סדרת אנטי אייג'ינג שמבקשת להחליף הזרקות, סרום טיפולי לידיים מתבגרות, תמצית לטשטוש פגמים בעור הפנים, מסכה לשיער סורר ובשמים בניחוחות חדשים

צילום: יחצ

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מחברות הקוסמטיקה ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות, אלא אם צוין אחרת.

***

קוסמטיקה

1. סדרת טיפוח לעור מעורב עד שמן של PAYOT

Payot Expert Pureté, סדרת טיפוח חדשה לעור מעורב עד שמן. הסדרה כוללת 4 מוצרים – מי מיסלר לניקוי, תחליב לחות מונע ברק, קרם לחות לטיהור פגמי עור וג'ל טיפולי לניקוי עמוק של נקבוביות חסומות ונקודות שחורות.

מחירי השקה: מי מיסלר – 79 שקל ל-400 מ"ל (במקום 210), תחליב לחות – 89 שקל (במקום 239), קרם לחות – 89 שקל (במקום 239 שקל), ג'יל טיפול 79 שקל ל-30 מ"ל (במקום 199 שקל). המחירים תקפים עד סוף פברואר. להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות הנבחרות.

2. סדרת מוצרי טיפוח חדשה לפנים של ללין

סדרה חדשה הכוללת 8 מוצרי פנים לטיפוח יומיומי, המבוססים על פורמולות עשירות בויטמינים, שמנים ורכיבי אנטי אייג'ינג. המוצרים בסדרה כוללים קרם יום  SPF25, תחליב לחות SPF25, קרם לילה, קרם עיניים, סרום מזין, סבון פנים, פילינג פנים ומסכה תרמית לניקוי עמוק המתחממת במגע עם העור, פותחת את הנקבוביות ומנקה ביסודיות. הניחוח של מוצרי הסדרה הוא של מלון מלפפון רענן שאינו מתנגש עם ניחוחות אחרים ששמים על הגוף.

מחירים: 50-130 שקל. להשיג ברשת ללין.

3. ליפ באלם של איב רושה

שפתוני לחות והזנה בניחוחות מן הטבע (אגוז מקדמיה, חמאת שיאה, וניל, קוקוס ופטל), מועשרים בתמציות בוטניות, חמאת שיאה טהורה ושמן מקדמיה. השפתונים מכילים כ-82% רכיבים טבעיים.

מחיר: 12 שקל, להשיג בחנויות Yves Rocher בקניון איילון, קניון הגדול פ"ת, מתחם ביג פאשן אשדוד, קניון מלכת שבא אילת. ובאתר: www.yvesrocher.co.il

4. סרום טיפולי לכפות הידיים של VELVET SKIN

סרום אנטי איג'ינג, 100% טבעי, לכפות הידיים. מבוסס על מיצוי ארומטי של פרחים, צמחים ופקעות ופועל לעיכוב הזדקנות העור. הסרום בעל ארומה עוצמתית המתנדפת לאחר מספר דקות. יש להזליף 2-3 טיפות על כפות ידיים לחות ולעסות עד ספיגה מלאה.

מחיר: 100 שקל ל-60 מ"ל. להשיג: ברשתות הפארם ובחנויות טבע ובתי-מרקחת

COSMETICS52

5. סדרת אנטי אייג'ינג של לוריאל פריז

REVITALIFT FILLER, סדרת אנטי אייג'ינג שפותחה כמענה לטיפולי ההזרקות המיועדים למילוי נפח הפנים. הסדרה כוללת קרם יום וסרום, המכילים חומצה היאלורונית טהורה בריכוז גבוה. המוצרים מבטיחים לסייע בתיקון סימני הזדקנות העור, טשטוש קמטים ומיצוק תווי הפנים.

מחיר השקה: 120 שקל ליחידה בסופר-פארם בלבד. 132 שקל במשביר החדש לצרכן, רשתות המזון ובפרפומריות נבחרות (במקום 220 שקל).

6. קרם צוואר של לבידו במהדורה מוגבלת

חברת Lavido קוסמטיקה טבעית ואורגנית, נרתמת יחד עם עמותת "להושיט יד" לסייע לילדים חולי סרטן וסי.פי ובני משפחותיהם. במסגרת השת"פ הושקה מהדורה מוגבלת של קרם צוואר אנטי אייג'ינג. על כל מוצר שיימכר תתרום החברה 10 שקלים למען ארגון ימי כיף לילדים חולים.

הקרם החדש מבוסס על פורמולה משופרת המכילה שמן זרעי רימון, שמן זרעי אשכולית אדומה וריכוז גבוה של תמצית רוז היפ. הקרם מתאים לכל סוגי העור ותורם למיצוק וצמצום הקמטים באיזור הצוואר והמחשוף.

מחיר: 140.40 שקל במקום 235 שקל. להשיג באתר: www.Lavido.co.il ובחנויות המותג בנהלל, זכרון יעקב, כרכור, קניון 7 הכוכבים בהרצליה וקניון הזהב בראשל"צ.

7. קרם לחות של ל'אוקסיטן

Perfecting Cream, קרם מסדרה חדשה של ל'אוקסיטן בשם Pivoine Sublime הכוללת מוצרים משקמים לכל סוגי העור. הסדרה מבוססת על תמצית שורש הפאוני (אדמונית) הידוע כבעל סגולות ריפוי. הפורמולה מעניקה לחות לעור, משפרת מרקם לא אחיד, פועלת לטשטוש הנקבוביות והקמטוטים ויודעת להתאים את עצמה ואת פעולתה למזג האוויר ורמת הלחות החיצונית.

מחיר: 199 שקל ל-50 מ"ל. להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il

8. תמצית לתיקון וטשטוש פגמים של לנקסטר

SKIN THERAPY PERFECT – CORRECT & BLUR CONCENTRATE, תמצית במרקם פודרתי המכילה פיגמנטים שמטשטשים וממלאים במיידית את הפגמים בעור ומעניקה לעור מראה מאט ואחיד. בשימוש יום יומי מתמשך התמצית תורמת למראה צלול וקורן יותר.

מחיר השקה: 249 שקל ל-30 מ"ל. להשיג בדלפקי LANCASTER ברשת הסופר-פארם בלעדי.

COSMETICS621

9. ג'ל באלם משקם ללילה של וישי

IDEALIA SKIN SLEEP, קרם במרקם ג'ל לטיפול לילה המסייע לעור לחקות את מנגנוני ההתחדשות שלו בדומה לשינה עמוקה. מכיל קומפלקס של 6 חומרים פעילים לטיפול במראה עור עמום, בעל גוון לא אחיד ומרקם מחוספס ומבטיח שנקום בבוקר עם עור חלק וזוהר גם אחרי לילה עם איכות שינה ירודה. מתאים גם לעור רגיש.

מחיר מומלץ: 159 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800

וזה המקום לספר כי החל מחודש ינואר המותג וישי שינה את אסטרטגיית המחירים של המוצרים בישראל. כידוע, רוב מותגי הקוסמטיקה נמכרים באופן קבוע בהנחות ומבצעים משתנים. בוישי החליטו להחליף את המבצעים בהוזלה משמעותית וקבועה לאורך כל השנה. בפועל מחירי המוצרים ירדו בשיעור של 40%-50%. קבלו המלצה חמה, המוצרים שלהם מעולים!

10. מיקרו פילינג של HL

DAILY MICRO PEEL, פילינג עדין המבוסס על מיקרו גרגרים בשילוב אנזימים, חומצה סליצלית וויטמינים, הפועלים יחד לניקוי יסודי של עור הפנים ומסייעים להתחדשות התאים. בנוסף מכיל המוצר ויטמין C כנוגד חמצון וויטמין B3 המעניק לחות ומסייע בהחדרת החומרים הפעילים. מיועד לשימוש יומיומי על עור רטוב לכל סוגי העור.

מחיר מומלץ: 176 שקל ל-75 גרם. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL

11. מוצרים חדשים בסדרת Innovation של סבוקלם

Retinol Night Cream SeboCalm- קרם לילה המכיל רטינול המשתחרר בזמן המריחה ומסייע לצמצום קמטים וקמטוטים ולהאטת תהליכי ההזדקנות של העור.

Exfoliating Enzyme Mask SeboCalm – מסיכת פילינג אקטיבית המשלבת אנזימים מפירות טרופיים לריכוך העור וגרגירים עדינים להסרת תאים מתים ועידוד התחדשות העור. המסכה מאפשרת התאמה אינדיבידואלית של זמן ועוצמת העיסוי בהתאם לסוג העור.

מוצרי הסדרה מכילים ויטמינים, צמחי מרפא וחומצות אמינו הפועלים לצמצום מראה הקמטים והקמטוטים. התכשירים ללא פראבנים, מתאימים לאקלים הישראלי ונבדקו לעור רגיש.

מחירים מומלצים: קרם לילה – 200 שקל ל-50 מ"ל. מסיכה – 128 שקל ל-50 מ"ל. להשיג ברשת סופר- פארם (במחלקת הטבע) ובבתי מרקחת נבחרים

12. סרום טיפולי לפגמנטציה של ד"ר עור

סרום מסדרת AGE COMPLE לגילאי 30+ למניעת קמטים וסימני הזדקנות. הסרום נותן מענה לכתמי עור והיפר פיגמנטציה הנובעים מחשיפה לשמש, גיל ושינויים הורמונליים, ומסייע ליצירת גוון עור אחיד. מתאים לשימוש יומיומי בוקר וערב (במהלך השימוש מומלץ להשתמש בקרם הגנה).

מחיר: 210 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת בקופות חולים ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

13. קרם יום מבהיר של כריסטינה

קרם יום intenC עם מקדם הגנה 40 SPF מסדרת פלור אוקסיג'ן. הקרם מכיל קומפלקס הבהרה המבוסס על תמציות בוטאניות, ויטמין C ונוגדי חמצון ומתאים במיוחד לחורף על מנת לשקם את נזקי הקיץ ולטפל בכתמי פיגמנטציה.

מחיר: 307 שקל ל-50 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות ברחבי הארץ לבירור בטלפון 1800-816-816

14. קרם ג'ל ללילה של לנקום

VISIONNAIRE NUIT, פרשנות חדשה למסכות היופי ללילה שמטרתה להילחם באויב מספר 1 של היופי: עייפות. הויז'יונר לילה מגיע במרקם ג'ל קליל שמספיקה ממנו כמות קטנה (כמחצית מהכמות שמשתמשים בקרם רגיל) לקבלת תוצאות אופטימליות. הפורמולה מסייעת להפחתת סימני העייפות שהצטברו במשך היום ובבוקר העור נראה חלק ונינוח יותר. מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש.

מחיר מומלץ: 510 שקל ל-50 מ"ל (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם). להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות המובחרות.

COSMETICS623

 

שיער

1. סדרת צבעי שיער ביתיים של גרנייה

COLOR NATURALS, סדרת מוצרי צביעה לשימוש ביתי. הצבעים מבוססים על שמן זית, שמן אבוקדו וחמאת שיאה, מזינים את השיער ומגנים עליו ומכסים שיער לבן. הערכה כוללת שפופרת צבע במרקם קרם, חמצן, מסכה, כפפות חד פעמיות ודף מידע מפורט של הוראות שימוש ומגיעה ב-28 גוונים שונים הניתנים גם לערבוב ביניהם.

מחיר השקה: 17.90 (עד 15/2, במקום 30.20 שקל). להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיות.

2. מסכה לשיער מקורזל ויבש של Aussie

Minute Miracle Frizz Remedy 3, מסכת קסם ב-3 דקות מסדרת Frizz Miracle לשיער מקורזל ויבש, בתוספת תמצית אלוורה, מרככת את השיער ומעלימה את החשמל הסטטי.

מחיר: 45 שקל ל-250 מ"ל. להשיג בבלעדיות ברשת הסופר פארם.

3. מסכת הזנה לשיער יבש ופגום של JUL

Jul repair- מסכת הזנה מועשרת לשיער יבש ופגום, בעלת פורמולה המכילה מרכיבים מרככים, תמציות צמחים, שמנים, מינרלים וויטמינים המזינים ומסייעים בבניית חומצת השומן הטבעית של השערה, נטרול חשמל סטטי וסגירת קצוות מפוצלים, ומגנים על השיער מפני נזקי הסביבה ומזג האויר.

מחיר מומלץ: 141 שקל. להשיג במספרות המובילות ברחבי הארץ.

4. מסכת שיבולת שועל ודבש של  Label.m

מסיכה לשיער יבש ופגום שנפגע מעיצוב בחימום, מטיפולים בכימיקלים או מתזונה לקויה. המסיכה מכילה מרכיבים פעילים טבעיים, שני סוגי דבש ותמציות שיבולת שועל המעניקים לחות וברק, מחזקים את סיבי השיער ומונעים יובש ושבריריות. ניתן להשתמש במסיכה מדי 3-4 חפיפות תוך כדי המקלחת או להשאיר אותה למשך כ-10 דקות על השיער כשהוא עטוף במגבת לחה על מנת להגביר את עצמת פעולה.

מחיר מומלץ: 270 שקל ל-750 מ"ל. להשיג במספרות Label.m המובחרות – לבירור נקודת הרכישה הקרובה: 03-5172550

 COSMETICS721

בשמים

GUESS Double DARE. 1

בושם של מותג האופנה GUESS בהשראת סמל הזוהר האמריקאי מרלין מונרו. הניחוח פירותי-פרחוני מתקתק ומשלב מודרניות ופרובוקטיביות. הבקבוק בצבע זהוב וצווארו מעוטר בשרשרת זהב עם לוגו המותג.

מחיר: 149 שקל ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם

Beyoncé Heat Kissed. 2

ניחוח חדש שהתווסף לסדרת הבשמים Heat של ביונסה. הניחוח על בסיס סחלב אדום, פרחוני – פירותי, מגיע בבקבוק אדום ארגמני עם סרט זהוב.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

Rose Oud .3 מבית איב רושה

בושם עצי מתובל ועוצמתי בניחוח עץ הלבונה המשולב עם ורד דמשק.

מחיר: 270 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בחנויות Yves Rocher בישראל: קניון איילון, קניון הגדול פ"ת, מתחם ביג פאשן אשדוד, קניון מלכת שבא אילת ובאתר: www.yvesrocher.co.il

MISSONI. 4

בושם ראשון לבית האופנה מיסוני שפועל למעלה מ-60 שנה. ניחוח פירותי-עצי עדין של יסמין ותמציות הדרים. הבקבוק המעוצב בהשראת אומנות ונציאנית בגווני סגול וירוק.

מחיר: 429 שקל חל-50 מ"ל. להשיג את הבושם בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות

COSMETICS722

 ***

KONAFACEBOOK2