חדש על מדף הטיפוח והבישום

מוצרי טיפוח ובשמים חדשים על המדפים, מנוי חופשי חודשי למכון יופי ומדריך חינמי עם טיפים בנושאי טיפוח העור

COSMETICS2712634

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מחברות הקוסמטיקה ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות, אלא אם צוין אחרת.

***

קוסמטיקה

‏1. סדרת טיפוח לפנים עם תמצית יהלומים של SACARA

קרם לילה וקרם לחות ליום עם מקדם הגנה SPF15, המכילים תמצית יהלומים הידועה כמחדשת וממריצה את עור הפנים וקומפלקס ויטמינים למיצוק ושיקום העור. כל אחד מהקרמים מגיעים במארז ובו גם שקיק קטיפה שחור המכיל חמש אבני חן בצורת יהלום.

מחיר: 40 שקל, 50 מ"ל.

להשיג בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ

2. תחליב גוף טיפולי של איב רושה

Repair Lotion – Extra Dry Skin – תחליב גוף טיפולי משקם להזנת עור סדוק ויבש במיוחד. מכיל חמאת שיאה מגידולים אורגניים, שמנים וגליצרין צמחי. התחליב מגיע באריזה ידידותית לסביבה המכילה 25% פחות פלסטיק מאריזות דומות בגודלן.

מחיר: 45 שקל, 150 מ"ל.

להשיג בחנויות Yves Rocher בישראל: קניון איילון, קניון הגדול פ"ת, מתחם ביג פאשן אשדוד, קניון מלכת שבא אילת ואתר האינטרנט: www.yvesrocher.co.il

3. סרום לפנים של מוגדור

סרום פנים אינטנסיבי שנועד לעכב סימני הזדקנות, לשמור על איזון הלחות, להזין, ולמצק את העור. מועשר בשמן ארגן אורגני (שמן מרוקאי), חמאת שיאה אורגנית ושמן חוחובה אורגני. אינו מכיל פרבנים ו- SLS

מחיר: 75 שקל, 30 מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.

4. תחליב אורגני לשטיפת פנים של חברת Neal's Yard Remedies.

תחליב המנקה בעדינות את העור ומשאיר אותו רענן וקורן. מכיל לבונה לחידוש העור, שמנים להזנה וניקוי עדין, ויטמינים, אנטי אוקסידנטים וחומצה היאלורונית לחידוש הלחות הטבעית.

מחיר: 110 שקל

להשיג ברשתות הטבע וחנויות טבע בכל רחבי הארץ כמפורט באתר החברה.

COSMETICS27121

5.  ג'ל רחצה של פופה

שלושה סוגי ג'ל רחצה למקלחת, בשלושה ניחוחות מרעננים. הראשון מחדש וממריץ המכיל אצות ים, שמנים ארומטיים ומינרלים, השני מרגיע ומלחח המכיל תמצית משושנת המים ושמנים טבעיים והשלישי מרענן ומאזן המכיל תמצית פרח הטי'ארה ושמנים ארומטיים.

מחיר מומלץ: 140 שקל, 300 מ"ל (מבצע עד סוף דצמבר: 20 שקל בקנייה של מוצרי פופה ב-100  שקל ומעלה)

להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר פארם בלבד.

6. קומפרסים לעיניים של ד"ר האושקה

Eye Revive – קומפרסים מרעננים לעיניים עייפות. באריזה 10 פדים ו-10 בקבוקוני תמיסה המכילה פורמולה שמותאמת במיוחד לצרכים שמסביב לאזור העיניים, עם צמחי מרפא התורמים להורדת הנפיחות וריענון של העור מסביב לעיניים.

מחיר: 189  שקל למארז.

להשיג ברשת טבע קסטל/ בית מרקחת גליל רחוב בן יהודה 80 תל אביב/ בתי מרקחת ובתי טבע מובחרים. פרטים נוספים באתר.

7. סדרה דרמוטולוגית לתיקון כתמי פיגמנטציה של לה רוש פוזה

פיגמנטקלר – סדרה הכוללת סרום, קרם יום עם SPF30 וקרם עיניים, המכילים קומפלקס רכיבים המסייעים להפחתה נראית לעין של כתמי פיגמנטציה וכתמים כהים, ותורמים למראה גוון עור אחיד. המוצרים מכילים את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, אינם מכילים פראבן ונבדקו גם בישראל על עור רגיש.

מחירים: סרום – 218 שקל, 30 מ"ל, קרם יום – 178 שקל, 40 מ"ל, קרם עיניים: 178 שקל, 15 מ"ל.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח. לבירור בית המרקחת הקרוב לביתך 09-7735556

8. מסכה על טהרת פירות הדר של ד"ר קליין

מסכת ארג'יל על טהרת פירות הדר ובסיס חימר ירוק, לטיפול בעור אקנתי ושמן. המסכה מסייעת בסילוק עודפי השומן, רעלים וגורמי זיהום מהעור ומהדקת נקבוביות. בין הרכיבים: חימר ירוק, חימר לבן, דבש, שמן לימון, שמן אשכולית אדומה, תמציות אנטיספטיות, שמני לבנדר וגרניום ועוד. לשימוש עד פעמיים בשבוע.

מחיר מומלץ: 215 שקל, 50 מ"ל.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד"ר דב קליין.COSMETICS27129

 

9. שמן יבש לגוף, לפנים ולשיער של דקלאור פריז

AROMA NUTRITION – שמן מזין לגוף, לפנים, לצוואר ולשיער, מבוסס על תמציות ארומטיות בעלות תכונות אנטי אייג'ינג, מותאם לעור רגיל עד יבש, נספג בקלות ובעל ניחוח עדין של פריחת הדרים. רצוי להשתמש לאחר מקלחת ובעיקר לאחר פילינג גוף.

מחיר: 229 שקל, 100 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם.

10. תמצית לחות ל-24 שעות של JUVENA

Skin energy – aqua recharge essence – קומפלקס לחות אינטנסיבי וממריץ מועשר בחומצה היאלורונית ותמציות צמחים. מיועד לנשים בכל גיל לשימוש בוקר וערב לפני מריחת קרם לחות.

מחיר: 269 שקל, 50 מ"ל.

להשיג ברשת סופר פארם.

11. סרום ממצק של פרמייר

Concentrated Facial Serum with Vitamins E & C – סרום הנלחם ברפיסות העור ופועל בטכניקת מתיחה, מיצוק והזנה. הסרום מכיל מולטי ויטמינים C+A+E המעודדים את התחדשות תאי העור ומינרלים מים המלח. הפורמולה הייחודית של הסרום שומרת על יתרונות הויטמנים עד לרגע המריחה על עור הפנים. מומלץ לשימוש מתחת לקרם לחות וניתן להשתמש בסרום גם במהלך היום להענקת "זריקת אנרגיה לעור הפנים", ולקבלת מראה מואר יותר.

מחיר: 299 שקל, 50 מ"ל.

להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ

12. קרמים חדשים בסדרת smart של קליניק

קרם לחות ליום בעל מקדם הגנה SPF15  וקרם לילה (שניהם נטולי שומן וזמינים בשלוש פורמולות לסוגי עור שונים: יבש מאוד עד יבש, יבש עד מעורב ומעורב-שמן עד שמן) וקרם עיניים (נטול שומן במרקם ג'ל קליל, לכל סוגי העור). המוצרים בסדרה מבצעים 4 פעולות  במקביל – מחליקים קמטים וקמטוטים, מטפלים בגוון עור לא אחיד, מסייעים במיצוק ומעניקים לחות. בקליניק ממליצים להשתמש בהם לאחר סדרת שלושת השלבים.

מחירים: קרם יום- 349 שקל, 50 מ"ל (במקום 469 שקל, עד סוף דצמבר), קרם לילה – 369 שקל (במקום 499 שקל, עד סוף דצמבר), קרם עיניים – 333 שקל, 15 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובאתר האונליין www.clinique.co.il

 COSMETICS27123

13. סרום פנים וסרום עיניים של ג'יבנשי

Vax’In for Youth – City Skin Solution – סדרת ווקסין מבטיחה פתרון לנזקי העור בסביבה עירונית. המוצרים מכילים קומפלקס רכיבים המונעים את נזקי זיהום האויר ומגנים על העור מפני רעלנים מחמצנים, וקומפלקס רכיבים המחזק את המערכת החיסונית של העור.

מחירים: סרום לפנים – 419 שקל, 30 מ"ל, סרום לעיניים – 276 שקל, 15 מ"ל.

להשיג ברשתות ניו פארם, סופר פארם המשביר והחנויות המובחרות.

14. תמצית יופי ומסכת סרום של לנקום

2 מוצרים חדשים בסדרת הלחות הידרה זן של לנקום:

Hydra Zen Beauty Essence- תמצית יופי במרקם ג'ל להענקת תחושת נוחות ורעננות מיידית לעור, לשימוש לפני הסרום או קרם יום/לילה. סוד הרעננות של התמצית נעוץ במרקם הג'ל שהופך למים כאשר בא במגע עם האצבעות.

Hydra Zen Overnight Serum-in-Mask – מסכת סרום המסייעת להפחתת סימנים ניכרים לעין של לחץ ועייפות בעור ומעניקה לחות אינטנסיבית במהלך הלילה. המרקם החדשני משלב את הרעננות והעוצמה של סרום עם תחושת הנוחות של מסכה.

מחירים: תמצית יופי – 315 שקל, 150 מ"ל, מסכת סרום – 420 שקל, 75 מ"ל.

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

15. מסכה תרמית של פרמייר

Biox Thermal Beauty Experience Mask – מסכה תרמית בעלת אפקט חימום מיידי, המכילה קומפלקס רכיבים המסייע בצמצום קמטי הבעה, קמטים וקמטוטים, מוסיף חיות ואלסטיות לעור ומעניק תחושה מיידית של הרמה. המסכה מגיעה בצנצנת המכילה את המסכה עצמה ובפקק שלה מצוי בלוק שמן ורוד שמכין את העור לקבלתה.

מחיר: 400 שקל, 100 מ"ל.

להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ.

16. מארז של אליזבת ארדן

תיק איפור מהודר במהדורה מוגבלת, המכיל קפסולות סרמייד לפנים ולצוואר (90 יחידות) וקרם יום סרמייד (50 מ"ל). קפסולות הסרמידים המכילות רטינול ונוגדי חמצון, מסייעות להתמודדות עם נזקי הגיל וסימניו. הן תומכות בקולגן הטבעי להענקת מוצקות לעור ומתמקדות בטיפול בקמטים ובקמטוטים להענקת מראה חלק ואחיד יותר.

מחיר מבצע: 999 שקל (במקום: 2,250 שקל).

להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן וניו פארם.

COSMETICS27124

***

בשמים

Touch of Seduction. 1 של כריסטינה אגילרה

בושם חדש בסדרת הבשמים של כריסטינה אגילרה שמבקש לעורר מחדש את הלהט הפנימי של האישה. הניחוח פרחוני-פירותי והוא ארוז בבקבוק בגזרת שעון חול נשי עם קימורים.

מחיר השקה: 169 שקל (במקום 368 שקל), 100 מ"ל

להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

2. Nina מבית נינה ריצ'י

מהדורה מוגבלת לשנה האזרחית החדשה – אריזה חגיגית לבושם Nina בבקבוק התפוח, הסמל של נינה, הפעם בגוון זהב מוברש עם עלים זוהרים. הניחוח – פרחוני מתקתק.

להשיג את הבושם בלעדית ברשת סופר פארם

מחיר השקה: 199 שקל, 80 מ"ל (במקום 504 שקל).

Eternity NOW. 3 מבית קלווין קליין

ורסיה חדשה לבושם הנמכר ביותר מבית קלווין קליין.  הניחוח של ETERNITY NOW פרחוני רענן והוא ארוז בבקבוק שמהווה פרשנות עכשווית לבקבוק הקלאסי של הבושם.

מחיר: 280 שקל, 100 מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם

RiRi by Rihanna. 4

בושם חדש לנשים מבית ריהאנה, בניחוח פרחוני-פלרטטני. הבקבוק הורוד עוצב על ידי ריהאנה עצמה ומשלב גימור חלקלק מבריק, צוואר שחור ופקק מוזהב.

מחיר: 299 שקל, 100 מ"ל.

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות ברחבי הארץ

COSMETICS27125

Live Irresistible. 5  מבית ג'יבנשי

בושם שהוא קוקטייל של פרחים, פירות ותבלינים, מגיע בבקבוק זכוכית מפוסל באווירה מודרנית. הפרזנטורית של הבושם היא השחקנית המוכשרת אמנדה זיפריד.

מחיר: 349 שקל, 75 מ"ל

להשיג בכל רשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ

להשיג ברשתות הפארם

 WANT. 6 מבית DSQUARED2

בושם חדש של בית האופנה הקנדי שמבקש לענות על השאלה  'מה נשים רוצות?' בעידן בו הנשים מלאות בניגודים משלימים.  הניחוח פרחוני- אוריינטלי והבקבוק מוזהב עם פקק פנינה הזהה בגודלו לגודל הבקבוק כסממן "לאיזון הקיים באישה, אשר יודעת לתמרן בין תפקידיה בעולם המודרני בתחכום".

מחיר: 499 שקל, 100 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם

Chloe Eau De Toilette. 7

7 שנים אחרי השקת הבושם האייקוני, מציג בית האופנה קלואה בושם חדש. קלואה או דה טואלט, גרסה אורירית ומרוככת של הקלאסיקה קלואה או דה פרפיום, שמגיעה בבקבוק בעיצוב המסורתי עם סרט סאטן לבן על הצוואר.

מחיר: 496 שקל, 50 מ"ל, 599 שקל, 75 מ"ל

COSMETICS27126

***

ועוד

חופשי חודשי ברשת יוליה

רשת הטיפוח yullia, מציעה מנוי חופשי חודשי ב-590 שקל. המנוי כולל מגוון טיפולי מניקור, פדיקור, ג'ל, עיצוב גבות והסרת שיער בשעווה (בכל הגוף), בכל הסניפים וללא הגבלה – למשך חודש.

ניתן לרכוש את המנוי עד תאריך 28/2/2016, לקביעת תור: 1-700-707-606, לבירור הסניף הקרוב.

מדריך בנושא קוסמטיקה מקצועית (חינם אונליין)

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL הוציאה לאור ולרחבי הרשת, מדריך  בנושא קוסמטיקה מקצועית, ובו מאמרים וטיפים מקצועיים בנושא טיפוח העור והטיפול בו, למשל: איך מתמודדים עם עור מבריק? מה עושים כדי למנוע יובש בעור? מהם הטיפולים האפקטיביים באקנה? ועוד.

מדריך הכיס ניתן לצפייה חינם באתר HL ואפשר לקבל אותו כספרון בסניפי "כללית אסתטיקה" ברחבי הארץ.

חברת HL- מדריך כיס- צילום דקלה צמח

 ***

KONAFACEBOOK2