חדש על מדף האיפור

שפתוני לחות עם גוון, נוזל פיגמנט לשפתיים, מסקרה המעניקה אפקט של ריסים מלאכותיים, פריימרים המתאימים לצרכים שונים של העור ומזוודת הפתעות מפנקת של אסתי לאודר

המסקרה החדשה מבית לוריאל פריז לאש ארכיטקט צילום יחצ חול

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות, אלא אם צוין אחרת.

***

1. שפתונים של LABELLO

lips 2 kiss, סדרת שפתונים עם גוון המעניקים לחות לשפתיים יבשות. מועשרים בשמנים טבעיים ופרו ויטמין E המטפחים את השפתיים ומוצעים בחמישה גוונים המעניקים כיסוי מלא – ניוד ורדרד, ורוד לוהט, דובדבן שחור, קורל ואדום פרג.

מחיר: 19.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

2. ליפ גלוס במרקם קרמי של IL MAKIAGE

Lip Service, ליפ גלוס במרקם חלק וקרמי בעל אפקט מראתי המעניק לשפתיים מראה מלא וזוהר ומכיל פנינים ותמציות שמנים המסייעים בטשטוש פגמים. הסדרה כוללת 10 גוונים: 8 בגימור מבריק ו-2 בגימור מבריק מנצנץ שמגיעים באריזת זכוכית עם אפליקטור גמיש וזוויתי המאפשר דיוק ומריחה נוחה. הגלוסים בסדרה מיוצרים באיטליה ומתאימים לטבעונים.

מחיר השקה מיוחד לחודש ינואר: 59 שקל (במקום 109 שקל).להשיג ברשת חנויות איל מקיאג' החל מ-1.1.20.

MU302119 (5)

3. נוזל פיגמנט לשפתיים וללחיים של מור ממן 

מלכת היופי במיל', מור ממן (24), השיקה לאחרונה חברת קוסמטיקה חדשה MOR MAMAN COSMETICS ואיתה את המוצר הראשון –  mèr rose (בצרפתית: מי ורדים) – נוזל פיגמנט אדמדם בניחוח ורדים, בנוסחה המבוססת על מים ומעניקה לשפתיים וללחיים מראה שזוף טבעי ועדין. המוצר הושק באוגוסט 2019 ועל פי ההודעה לעיתונות עד היום נמכרו ממנו כ-30,000 יחידות.

מחיר: 135 שקל. להשיג באתר: mormamancosmetics.com.

4. שפתוני לאקה של קלרינס 

Joli Rouge Lacquer, שמונה גוונים חדשים בגימור לקה מבריק, בסדרת השפתונים ג'ולי רוז המעניקה לשפתיים הגנה ולחות למשך 8 שעות בזכות תרכובת שמנים בשילוב פיגמנטים מן הצומח וקומפלקס צמחים המגן על העור מפני זיהום אויר ונזקי הסביבה.

מחיר: 167 שקל. להשיג בלעדית בסופר-פארם.

5. 3 גרסאות חדשות לשפתון LE ROUGE של ג'יבנשי

3 גרסאות חדשות לשפתון האייקוני של ג'יבנשי, שנוצרו בהשראת אופנת קוטור על ידי ניקולא דז'א, המעצב האומנותי של מחלקת האיפור של ג'יבנשי ומכילים חומצה היאלרונית ותמציות פרחים.

Le rouge הגרסה הקלאסית מגיע במיכל עור אלגנטי ומציעה כיסוי גבוה בגימור מאט | Le rouge deep velvet מגיע במיכל קטיפתי ומציע 6 גוונים עוצמתיים בגימור מאט פודרתי | Le Rouge Night Noir מגיע באריזה שחורה מנצנצת ומציע 6 גוונים המצפים את השפתיים בגוון עמוק עם ברק שחור ומעניקים אפקט נוצץ ומבריק במיוחד.

מחיר מומלץ: 170 שקל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

MU302119 (1)

6. פלטת צלליות של SACARA

פלטת צלליות מנצנצות ב-12 גוונים בעלי פיגמנט דומיננטי. הגוונים שבפלטה (ניודים, חומים טבעיים ולבן), משתלבים זה עם זה ליצירת מראה איפור הרמוני ומתאימים לשימוש עם מברשת רטובה ליצירת פס איילנר ולהנחה מעל שפתון להגברת העמידות ומתן גימור מנצנץ.

מחיר: 14.90 שקל. להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר.

7. מסקרה של קיקו מילאנו 

unforgettable mascara, מסקרה עדינה המעגלת את הריסים בזכות מברשת המלווה את צורתו הטבעית של כל ריס, מפרידה ומדגישה. הפורמולה מכילה פולימר טבעי במראה מבריק שעוטף ומעצב את הריסים, תערובת של שעוות ורכיבים עשירים משמן זית שמזינים את הריסים ומשאירים אותם רכים וגמישים. המסקרה מוצעת בצבע שחור.

מחיר: 40 שקל. להשיג בחנויות Kiko Milano- קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי איילון ר"ג, קניון מלחה י-ם, קניון עיר ימים נתניה, קניון מול הים אילת, גראנד קניון חיפה ובאתר. 

8. מסקרה של לוריאל פריז 

Architect (ארכיטקט), מסקרה המעניקה אפקט של ריסים מלאכותיים ב- 4 ממדים: מעבה, מאריכה, מעגלת ומעצבת. בעלת מברשת עם סיבים ארוכים במיוחד המוסיפים נפח עוצמתי לריסים, תוך הפרדתם מהשורש ועד הקצה. המסקרה מוצעת בצבע שחור.

מחיר מומלץ: 75 שקל (מבצע בחודש ההשקה: ליינר + מסקרה לאש ארכיטקט ב-99.90 שקל). להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

MU302119 (2)

9. מסקרה שקופה של גבריני קוסמטיקס  

מסקרה שקופה ליצירת מראה טבעי ומלא נפח של הריסים ולקיבוע הגבות. מגיעה עם מברשת בצורה של קונוס המאפשרת לעבוד בצורה נקייה ומדויקת.

מחיר: 15 שקל. לנקודות המכירה. 

10. שימר של אסנס

טיפות הבהרה עם נצנצים שניתן למרוח על הפנים או הגוף למראה ערב מנצנץ.

מחיר: 19 שקל. להשיג בסופר-פארם ובחנויות הפרטיות.

11. פריימרים של Pupa 

Pupa prime me, ליין של 4 פריימרים המתואמים לצרכים שונים של העור. המוצרים בסדרה: perfecting face primer – פריימר במרקם קליל, המתאים לכל סוגי העור לצמצום מראה קמטוטים, נקבוביות ופגמי עור והגברת עמידות האיפור, ו- corrective face primer, פריימר מתקן בשלושה צבעים –  כתום המעניק מראה בריא לגוון עור אפרפר, עמום וחסר חיות, סגול המנטרל את גוון העור הצהבהב ומחיה את העור וירוק המנטל אדמומיות ומפחית קופרוז.

מחיר: 99 שקל. להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר פארם בלעדית.

MU302119 (3)

12. מייקאפ והיילייטר בסטיק של גרלן 

Terracotta Sticks, מוצרים חדשים בסדרת הטרקוטה לשיזוף עצמי. המייקאפ מאפשר כיסוי עדין ויצירת חיטובים (קונטורינג) ומוצע בחמישה גוונים וההיילייטר מאפשר הוספת הדגשות והארות ומוצע ב-2 גוונים.

מחיר: 169 שקל. להשיג ברשתות הפארם.

13. פודרה משזפת של סיסלי

phyto touche sun glow powder, פודרה משזפת במרקם פודרה קרמי הנמרח בקלות, נצמד לעור ומעניק לו זוהר בגימור מאט למשך כל שעות היום. המוצר מכיל שמן שיאה, קמומיל וויטמין E מטפחים ומגיע בשני שילובי גוונים (להדגשת עור בגוון זית ולהדגשת עור בהיר), באריזה עם סגירה מגנטית בתוספת מברשת קבוקי מיניאטורית בעלת סיבים רכים במיוחד.

מחיר: 456 שקל. להשיג ברשתות הפארם.

MU302119 (4)

14. מזוודת הבלוקבסטר של אסתי לאודר

מזוודה המכילה מבחר ממוצרי האיפור והטיפוח המובילים של אסתי לאודר (בשווי 2,600 שקל), מוצעת ב-349 שקל, לקונות ממגוון מוצרי האיפור והטיפוח המותג ב-399 שקל (בכל רשתות הפארם, בפרפומריות המובחרות ובחנות הדגל של המותג בקניון איילון) או ללא כל התניית קניה ב-499 שקל (באתר האונליין בלבד).

המזוודה כוללת סרום Advanced Night Repair  בתכולת 30 מ"ל, מסיר איפור עדין לעיניים בתכולת 100 מ"ל,  ג'ל עיניים Advanced Night Repair בתכולת 5 מ"ל, קרם לחות +Revitalizing Supreme בתכולת 7 מ"ל, 2 פלטות של  9 צלליות מפסלות וסומק, 3 שפתונים בגודל מלא, גלוס מפסל בגודל מלא ומסקרה שחורה בגודל מלא.

מזוודת הביוטי של אסתי לאודר 2019 מחיר  שח צילום יחצ חול

 ***