חדש על מדף הטיפוח

מותג טיפוח דרמו-קוסמטי חדש בישראל, סדרת לחות מועשרת בחומצה היאלרונית, שוט ויטמין C וקרם עיניים טיפולי

shutterstock_194749193By Alliance Images

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות, אלא אם צוין אחרת.

***

1. CeraVe, מותג טיפוח חדש בישראל

מותג ההדרמו-קוסמטיקה CeraVe שמקורו בארה"ב והתמחותו בטיפול בעור יבש, נרכש על ידי תאגיד לוריאל בשנת 2017 והושק לאחרונה באירופה ובישראל. הפורמולות של CeraVe מכילות 3 סרמידים חיוניים המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור והמוצרים מבוססים על טכנולוגיה המעניקה לחות מתמשכת לאורך כל היום ואינם מכילים פראבנים ובישום. גאוותו של המותג היא בפורמולות קלילות ולא שומניות שמספקות הזנה אינטנסיבית ובין המוצרים של המותג בישראל ניתן למצוא קרמים ותרחיצי לחות לגוף ולפנים. קרם הלחות הוא מוצר הדגל העולמי של סרווה ועל פי המותג הוא הקרם המומלץ ביותר ע"י דרמטולוגים בארה"ב.

טווח מחירים: 34.90 – 114.90 שקל.  להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים וקופות החולים.

סדרת מוצרים סרווה - יחצ

2. סדרת לחות של ג'ייד

AQUA JOLT, סדרת לחות מועשרת בחומצה היאלרונית, מחדשת את רמות הלחות בעור ומשקמת את מאגרי המים בעומק העור. הסדרה כוללת קרם לחות לעור רגיל עד יבש, קרם לחות נטול שומן לעור יבש עד מעורב וקרם ממריץ לעיניים, כולם במרקם ג'ל קליל הנספג ברגע ומעניק טיפוח אינטנסיבי כמו של קרם. כל מוצרי הסדרה הם ללא פרבנים ונבדקו דרמטולוגית.

מחירים: קרם לחות לעור רגיל/יבש או שמן/מעורב – 89.90 שקל, קרם עיניים – 69.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gadecosmetics.co.il

3. טונר מעניק לחות של PIXI

Glow Tonic, טונר הנחשב לרב המכר של מותג האינדי הלונדוני פיקסי המבוסס על טהרת ה- CLEAN BEAUTY ושם דגש על שמירה על הסביבה. הגלואו טוניק מעניק לחות, מעודד חידוש תאים, מאזן וחושף עור זוהר יותר בעל מראה בריא ואחיד יותר. מכיל חומצה גליקולית (5%), ג'ינסנג, אלוורה, פרוקטוז וסוכרוז.

מחיר: 89 שקל לתכולת 250 מ"ל ו-49 שקל לתכולת 100 מ"ל. להשיג בלעדית בסניפי סופר-פארם בפריסה ארצית ובאתר shop.super-pharm.co.il

4. קרם לחות SPF30 של SeboCalm

קרם לחות לפנים עם SPF30 המגן על עור אדמומי ומגורה. מספק הגנה גבוהה ורחבת טווח מקרני השמש UVA+UVB, מרגיע את העור ושומר על מאזן הלחות. בעל מרקם קליל ודל שומן הנספג בקלות מבלי להשאיר תחושת שמנוניות מכבידה על העור. מתאים לעור פנים רגיל ומעורב עד שמן.

מחיר: 99 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם   www.sebocalm.co.il

cosmetics21519 (3)

5. סדרת אנטי אייג'ינג של  PAYOT

PAYOT BLUE TECHNI LISS, סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג הכוללת קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום. מוצרי הסדרה פועלים בטכנולוגיית האור הכחול למניעה וטיפול בנזקי העור הנגרמים מקרינת המסכים ומכילים קומפלקס רכיבים פעילים ייחודי לפאיו וריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, הפועלים ביחד להחזיר לעור הפנים את האור, להגן מפני רדיקלים חופשיים ולצמצם קמטוטים. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור.

מחירים: קרם יום/לילה: 149 שקל לתכולת 50 מ"ל, קרם עיניים: 139 שקל לתכולת 15 מ"ל, סרום: 149 שקל לתכולת 30 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של פאיו PAYOT ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.

6. קרם לחות לפנים של Kiehl's

Glow Formula Skin Hydrator, קרם לחות המכיל 95% רכיבים טבעיים ומתאים לכל סוגי העור. מעניק מראה עור זוהר באמצעות מינרלים מפיצי אור, עשיר בתמצית רימונים ונוגדי חמצון ומסייע להפחית באופן הנראה לעין מראה עור עמום.

מחיר: 170 שקל לתכולת 50 מ"ל. להשיג בסניפי רשת Kiehl's.

7. "שוט" ויטמין C של VICHY

ליפטאקטיב ויטמין C, שוט מרענן נוגד חמצון המכיל ריכוז של 15% ויטמין C טהור המסייע להבהרת העור ותיקונו, להפחתת מראה עור עייף ולתחושה גמישה ורכה יותר. הפורמולה מכילה 11 מרכיבים בלבד ומשלבת נגזרת של חומצה היאלורונית, ויטמין E ומים טרמליים ממעיינות וישי. לשימוש פעם אחת ביום (לפני סרום וקרם) למשך 10 ימים, בשילוב עם תכשיר בעל מקדם הגנה SPF15 לפחות. תוקף מוצר – חודש ימים לאחר פתיחת הבקבוקון.

מחיר: 189.00 שקל לתכולת 10 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסופר פארם און-ליין ובאתרי המכר השונים.

cosmetics21519 (4)

8. סרום ויטמין C של SR Cosmetics

סרום ויטמין C המעודד ייצור קולגן, נוגד דלקות, מרגיע אדמומיות, נוגד חמצון ורדיקליים חופשיים ומשפר נראות העור. מכיל גם שמן מקדמיה, שמן נבט חיטה, ויטמין E, שמן גזר ושמן אובליפיחה. שימוש קבוע בתכשיר יצמצם נראות הקמטים, יבהיר קלות את גוון העור ויתרום לחיוניותו.

מחיר: 278 שקל לתכולת 30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

9. קרם עיניים של ד"ר יואל קוניס וד"ר צחי שלקוביץ

ILLUMINATINGEYE Eye cream °360, קרם עיניים טיפולי, פרי פיתוחם של ד"ר יואל קוניס – מדען בתחום הכימיה הקוסמטית וד"ר צחי שלקוביץ – דרמטולוג ומומחה לרפואה אסטתית קוסמטית. הקרם כולל בתוכו 5 פתרונות לכלל התופעות הדרמטולוגיות סביב העיניים: צמצום נפיחויות, צמצום כהויות ועיגולים שחורים, צמצום קמטים/קמטוטים באזור הרקות ובזווית העין החיצונית, טשטוש כפל העפעף הצונח והבהרת העור מסביב לעין. הקרם משלב 4 מולקולות פעילות בנוסחה המעניקה פתרון מקיף בטכנולוגיה סינרגטית של 360 מעלות.

מחיר: 530 שקל לתכולת 30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות. לבירור קוסמטיקאית קרובה לביתך 03-5227269.

10. באלם לניקוי הפנים של La prairie

SUPREME BALM CLEANSER, באלם לניקוי הפנים, להסרת האיפור והרגעת העור בלילה. בעל מרקם שומני שהופך בעזרת מעט מים למרקם תחליבי נעים. מצויד בכפית מריחה לשמירה על היגיינה ובבד לניקוי הפנים לאחר הניקוי. הבד המצורף מסייע בהסרת תאים מתים ומנקה ביסודיות את העור מהשאריות. המוצר מכיל נוגדי חמצון ואת המרכיב היוקרתי הבלעדי של לה פררי – קומפלקס התא האקסקלוסיבי המסייע בחידוש עור הפנים.

מחיר: 589 שקל לתכולת 100 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות הסופר-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בבתי המרקחת ובפרפומריות הנבחרות.

COSMETICS1

***