חמישה בחמישי פרחוני

שמלה של מייקל קורס, תיק של הרשל, סניקרס של בנסימון, עגילים של פדני ובושם של קנזו – 5 פריטים פרחוניים שלא נובלים

יש לי בעיה עם פרחים. אני מאוד אוהבת להסתכל עליהם, אבל פחות אוהבת לארח אותם בבית שלי. הסיבה נעוצה בעובדה שמהרגע שהם מגיעים הם מתחילים בנסיגה לעבר הנבילה ואני, במקום ליהנות מהרגע (בכל זאת, פולניה), כבר עסוקה במחשבה על היום הקרב ובא שבו אצטרך לאסוף אותם אל תוך שקית גדולה עם כל הבלאגן והלכלוך הכרוך.

אני מקרה קלאסי של "אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים" כי בעלי דווקא מאוד אוהב לשלוח לי פרחים ואחת מחברותי הטובות היא שוזרת מוכשרת, וכך אני מוצאת את עצמי לא פעם בהתנגשות בין השמחה על תשומת הלב למחשבה העגומה על היום שאחרי.

WhatsApp Image 2018-07-19 at 07.57.12

 

הדפסי ועיטורי פרחים דווקא למדתי לחבב ולאחרונה אני מוצאת עניין בפריטים פרחוניים שלא הייתי מתקרבת אליהם לפני שנים. הגיל עושה לנו דברים משונים.

לכבוד יום חמישי, קבלו חמישה פריטים פרחוניים (פחות או יותר) שהייתי שמחה לאמץ:

שמלת גלביה של מייקל קורס

את השמלה הזו פגשתי כשהלכתי לראות את הקולקציה החדשה של מייקל קורס בחנות ברמת אביב (סקירה במדור האופנה בקרוב). היא עמדה לה שם בודדה פשוט בגלל שהיא האחרונה שנשארה, למרות המחיר שלה (3,190 שקל). התמונה אגב, עושה לה עוול, היא הרבה, אבל הרבה, יותר יפה במציאות.

FACTORY 54 MICHAEL KORS  3190 NIS photo PR (Custom)

תיק פרחוני של הרשל

התיק הזה של הרשל הוא תוצר של שיתוף פעולה עם Hoffman California Fabrics והוא מסוג הפריטים שלא זקוקים למילים ופשוט מדברים בעד עצמם (המחיר: 279 שקל ברשת סטורי ובאתר).

HERSCHEL לסטורי - מחיר תיק גב 279 שח - צילום יחצ חול

סניקרס של בנסימון

הזוג הזה הוא תוצר של שיתוף פעולה בין מותג נעלי הטניס בנסימון למותג הטישרטים המקסיקני פאקו צ'יקנו. כשנכנסתי לאתר לבדוק מחיר (195 שקל בסוף עונה), ראיתי שהוא אזל מהמלאי וקצת שיבש לי את התוכניות לפוסט, אבל תמצאו שם דגמים נוספים באותו סגנון ומי יודע, אולי הוא עוד יחזור.

BENSIMON18718

 

עגילים של פדני

עגילי הפרחים האלו הגיעו אלי לתיבת המייל (וחבל שלא לתיבת הדואר) והם חלק מקולקציית תכשיטים של פדני שמשלבת זהב, יהלומים וסרמיק שחור (חומר חדש יחסית בתעשיית התכשיטים). פרח הויולטו (בהשראת הסיגלית) הוא סימן ההיכר של פדני והוא תמיד יופיע בעיצובים שלהם עם ארבעה עלי כותרת, שאחד מהם הפוך ומופנה כלפי מעלה. המחיר של הזוג הזה – 2,360 שקל.

פדני סרמיק 2360 שח עגילי ויולטו סרמיק זהב אדום 18 קראט צילום אורי לבני...

 

בושם של קנזו

עוד לא נתקלתי בבושם מסדרת ה-FLOWER של קנזו שלא אהבתי ועכשיו מצטרף לסדרה ניחוח חדש FLOWERBYKENZO THE NEW RED EDITION במהדורה מוגבלת ומותאמת לקיץ, והבקבוק, הו הבקבוק! (מחיר: 275 שקל לתכולת 50 מ"ל).

K110096 FLOWER BY KENZO RED EDITION

 

KONAFACEBOOK2