חדש על מדף האיפור

כ-80 מוצרי איפור המבוססים על 100% רכיבים טבעיים, ליפסטיקים בגווני חורף עדכניים, פריימר למראה זוהר ומסקרה שמעגלת את הריסים

דר האושקה מראה איפור ינואר 2018 צילום עידו לביא_preview634מראה איפור טבעי של ד"ר האושקה. צילום: עידו לביא

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת.

***

1. קו איפור חדש של ד"ר האושקה

בשורה לכל מי שמחפשת איפור המיוצר מ-100% רכיבים טבעיים. המותג הגרמני ד"ר האושקה השיק לאחרונה קו איפור הכולל למעלה מ-80 מוצרים שכולם מתאימים ליצירת מראה טבעי ומכילים 100% פיגמנטים, מינרלים וחומרים טבעיים שהוכחו כחומרים המומלצים ביותר להעשרת עור הפנים, ביניהם: שמני חוחובה, מקדמיה ושיאה, תמציות צמחי מרפא – נתיליס, היפריקום, קמומיל ומרכיבים נוספים המטפחים ומבריאים את עור הפנים. המוצרים מאפשרים לעור לנשום, אינם סותמים את הנקבוביות וקיבלו חותמת של מוצרים טבעיים ואורגניים על ידי BDIH ו- NATRUE – שני תקנים אירופאיים ששומרים על התקינה האורגנית.

הסדרה כוללת 7 גווני מייקאפ, 3 גווני סומק, 3 גווני פודרה דחוסה, 3 גווני קונסילר, פודרה בתפזורת, ברונזר, 12 גוונים של צלליות טריו, פלטת צלליות הכוללת 4 גוונים, 3 גוונים של מסקרה המעניקה ווליום, 3 גוונים של מסקרה עדינה, 2 גווני אילנר, 6 גוונים של עפרון עיניים, 18 גוונים של ליפסטיק, 6 גוונים של ליפגלוס ו-5 גוונים של עפרונות שפתיים, ובנוסף – 8 סוגי מברשות איפור.

טווח מחירים: 99-219 שקל. להשיג ברשת טבע קסטל/ בית מרקחת גליל רחוב בן יהודה 80 תל אביב/ חנויות נבחרות. פרטים נוספים באתר 

MU27118

2. שפתונים נוזליים של לוריאל פריז

lip paint, סדרת שפתונים נוזליים ב-8 גוונים עמוקים, בגימור מאט או מבריק. מעניקים כיסוי מלא ומוצעים באריזה נוחה לשימוש עם מברשת בעלת קצה מחודד וזוית מעוקלת להנחה מדויקת.

מחיר מומלץ: 55 שקל. להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

3. סדרת שפתוני מאט בגימור מטאלי של רבלון

לאחר השקה מוצלחת של סדרת שפתוני Ultra HD Matte, רבלון מציגה את הדבר הבא – Ultra HD Matte Metallic Lipcolor, שפתונים בגימור מאט מטאלי בשמונה גוונים.  המרקם קליל עם לחות ואינו מייבש את השפתיים והשפתונים מגיעים עם אפליקטור בעל קצה זוויתי המאפשר מריחה קלה וחלקה.

מחיר: 69.90. להשיג ברשתות הפארם.

4. שפתוני מאט נוזליים בגוונים חורפיים של איל מקיאג'

Infinity long wear matte lip cream winter collection, שמונה גווני חורף חדשים המצטרפים ל-20 הגוונים הקיימים בסדרת INFINITY. מעניקים גימור מט וכיסוי מלא ואטום, בעלי מרקם קרמי נעים אשר לא מייבש את השפתיים ועמידות לאורך זמן. השפתונים מצוידים באפליקטור גמיש למחצה, בעל צורה מחודדת שמאפשר מריחה נוחה ושרטוט מדויק.

מחיר: 129 שקל. להשיג ב- 42 סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ

5. ליפגלוס הולוגרפי של  London Butter

Glazen Lip Glaze Fairy Dust, ליפגלוס בעל אפקט פנינה הולוגרפי המעניק גימור 3D מבריק במיוחד. הפורמולה מכילה שמני חוחובה ואבוקדו, המזינים את השפתיים ומותירים אותן רכות ונעימות. ניתן לשימוש לבדו או כשכבה עליונה מעל שפתון.

מחיר: $19. להשיג באתר  www.felleza.com

MU1312171

6. שפתונים בגווני מאט חדשים של בועז שטיין

שלושה גווני מאט שמצטרפים לסדרת שפתוני VIBE. הגוונים כהים ועמוקים בהתאמה לעונה הקרה ולטרנדים העכשוויים. 03 – גוון חום הדומה לפרלין שוקולד, 04 – מזכיר יין מרלו בגוון בורדו עמוק ו- 05 – גוון עמוק של ורוד כהה. השפתונים מכילים שמן חוחובה ואינם מייבשים את השפתיים הודות לרכיבי לחות המשולבים בפורמולה.

מחיר: 89 שקל. להשיג בפרפומריות, אצל קוסמטיקאיות, במרכזים מקצועיים ברחבי הארץ ובאתר.

7. גוונים חדשים לשפתונים של Shiseido

8 גוונים חורפיים חדשים בסדרת שפתוני Rouge Rouge הגוונים נחלקים ל-2 קטגוריות: זוהרים וגווני ניוד.

מחיר: 145 שקל. להשיג ברשתות הפארם.

8. ליפסטייק של איב סאן לורן

Vernis À Lèvres Vinyl Cream, ליפסטיין – שילוב של שפתון במרקם קרמי וגלוס מבריק לשפתיים. עמיד לאורך זמן ומלחח את השפתיים. מוצע ב-6 גוונים חזקים, אדומים וורודים, ומגיע במיכל עם אפליקטור המסייע למריחה מדוייקת.

מחיר: 160 שקל. להשיג ברשת אפריל ובחנויות מובחרות

MU271182

9. מסקרה של מייבלין ניו-יורק

Push Up angel mascara, מסקרה המעניקה "פוש אפ"- הרמה של הריסים למראה של ריסים מלאכותיים, תוך הארכה ופריסת מניפת הריסים כמו כנפיים של מלאכים. המברשת של המסקרה דקיקה ובעלת מסרק מסיבי סיליקון שמתעקל בקצהו לטובת הרמת הריסים בזוית החיצונית.

מחיר: 40 שקל. להשיג את מוצרי מייבלין ניו-יורק, ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

10. מסקרה של קליניק

High Impact Lash Elevating, מסקרה קלילה ודמוית מוס המרימה את הריסים מבלי להכביד עליהם. מכילה פולימרים מעגלים שמעצבים את הריסים ומקבעים אותם למשך כל היום ושמנים מרככים ששומרים על הריסים רכים. המברשת האלכסונית מצפה כל ריס וריס למראה ריסים מופרדים ומאפשרת מריחה בשכבות לאחר ייבוש כל שכבה. בטוחה לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.

מחיר: 109 שקל. להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובקניון גינדי TLV פאשן מול ובחנות האונליין www.clinique.co.il.

11. צללית שימר של עדה לזורגן

Glow liquid eye shadow, צללית שימר מנצנצת ועמידה לעיניים שיכולה שלמש גם להארות על הלחיים או כשפתון מנצנץ. מגיעה ב-4 גווני בייסיק.

מחיר:  99 שקל. להשיג בסטודיו עדה לזורגן, יגאל אלון 126, בניין c, קומה 4, תל אביב. www.adahlazorgan.co.il

12. פלטת צלליות של לנקום

Audacity Palette London, פלטת צלליות בהשראת העיר לונדון שיצרה ליסה אולדריג' – מנהלת הקריאייטיב של איפור לנקום. הפלטה מכילה 16 צלליות בגימור מבריק או מאט, ביניהן גוונים מטאליים זהובים וגוונים סגולים, אפורים וירוקים ו- 4 צלליות טופ קוט מנצנצות שמטרתן ליפות כל גוון. עוד מכילה הפלטה מברשת מקצועית בעלת 2 קצוות המאפשרת גם להניח כמות נדיבה של הפורמולות וגם לטשטש אותן על ידי הקצה הקמור ולעבוד בעדינות עם הקצה המשופע למראה גראפי.

מחיר: 330 שקל. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות הפרטיות.

MU271183

13. פודרה שקופה של מקס פקטור

Loose powder, פודרה שקופה בתפזורת המעניקה לעור מרקם חלק ואוורירי בגימור מאט. מקבעת את המייקאפ, אינה סותמת את נקבוביות העור, אינה מבליטה קמטוטים ואינה "מקמחת" את הפנים. מגיעה במארז המכיל כרית פידור.  נבדקה דרמטולוגית ומתאימה גם לעור רגיש.

מחיר: 39 שקל. להשיג ברשתות הסופר פארם.

14. פודרה של ג'ייד

Velveteen hydrating&perfecting pressed powder duet, פודרה בשני גוונים לטיפוח העור. מכילה ריכוז גבוה של מרכיבי סרום ולחות המעניקים לה תכונות של מוצר טיפוח אנטי-אייג'ינג.  מתאימה לכל סוגי העור להנחה על פנים נקיות או מעל מייקאפ ומשמשת בסיס לסומק, קונטור, ברונזר או שימר.  מגיעה במארז קומפקטי הכולל מראה ומברשת פידור, בשלושה שילובים של גוונים.

מחיר: 99.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין.

15. מייקאפ של פופה

Pupa active light activating compact cream foundation, מייק אפ במרקם קרם דחוס, מאפשר בניה לכיסוי בינוני עד גבוה ומתאים לעור רגיל עד יבש. מכיל סיליקונים קלים, פיגמנטים מרוכזים, ויטמין E ו- SPF20. מתמזג במהירות עם העור לעור ומעניק מראה אחיד וזוהר. מגיע ב-5 גוונים.

 מחיר: 89 שקל. להשיג בנקודות המכירה של PUPA – בלעדי ברשת סופר-פארם.

16. פריימר של סמאשבוקס

Photo Finish foundation primer radiance, פריימר מלחח לטשטוש מיידי של קמטוטים ופגמים בעור. מאחד את גוון העור ומכין אותו להנחת האיפור. מכיל פניני ענבר וברונזה מעודנות, כדוריות קרמיות ונוסחה בעלת גוון אפרסק שמקנים לעור זוהר חם וזהוב מיד עם הנחת הפריימר. מתאים לשימוש גם כהיילייטר.

מחיר: 195 שקל. להשיג ברשת אפריל , בחנות הדגל בקניון TLV FASHION MALL בת"א ובמתחמים בעזריאלי ת"א ואבנת פ"ת.

MU271185

KONAFACEBOOK2