חדש על מדף הטיפוח

המוצר שמתיימר להחליף את הבוטוקס ומשווק כסוד שחלקה קייט מידלטון עם מישל אובמה, סכין גילוח עם סבון בפנים ומוצרי טיפוח עם שמן קנאביס

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת.

***

ביוטולין  – התכשיר שעושה הכי הרבה רעש ברשת

Photo by Dominic Lipinski - WPA Pool/Getty Images) מישל אובמה וקייט מידלטון

המוצר הזה עשה כותרות כבר ב-2016, לאחר שפורסם שהדוכסית קייט מידלטון המליצה עליו לגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה וזו החלה להשתמש בו בקביעות, כך לפחות על פי המאפר שלה קארל ריי. אין לי כמובן אפשרות לאמת את הסיפור, אבל הספין עשה את שלו והביוטולין הפך לרב מכר בעולם. שמועות נוספות גורסות שגם מדונה וליאונרדו דיקפריו הכניסו אותו לשגרת הטיפוח שלהם כתחליף לבוטוקס ואפילו מייגן מרקל אימצה לאחרונה את ההמלצה של גיסתה לעתיד. אם זה לא מספיק, קים קרדשיאן רכשה את הזכויות להפצת הביוטלין בארצות הברית ושילמה עבורן מיליון דולר. אני באופן אישי, וגם גוגל, סקפטיים לגבי ההבטחות המופרזות של הביוטילין, אבל המדור הזה נועד לחשוף מוצרים ולא לחוות עליהם דעה ולכן הוא מצא פה את מקומו.

ג'ל הביוטולין שקיבל בחוגים מסויימים את הכינוי "הבוטוקס האורגני", מבטיח להוות תחליף טבעי ויעיל לזריקות הבוטוקס הפולשניות ולהביא לשיפור בקמטי ההבעה בפנים בתוך 60 דקות ולמשך 24 שעות, עם אפקט מצטבר שמתקבל ממריחה יומיומית. הוא מבוסס על מים ושילוב של תמציות אורגניות הפועלות במקביל – תמצית הספילנתול שתפקידה להוות מאלחש מקומי המרפה את התכווצות השרירים מבלי לשתקם ומבלי לפוגע בהבעות הפנים, תמצית צמח בשם המשיין הגלילי המעניקה לעור לחות למשך כ-4 שעות והיאלורון, חומר המצוי בגוף באופן טבעי, המסוגל לאגור כמויות מים גדולות ומסייע להילחם בתהליך ההזדקנות הטבעי של העור הנגרמת כתוצאה מאיבוד הקולוגן וע"י כך לשמור על מראה מלא של העור.

את הג'ל מורחים על הפנים מדי יום ולהחדרתו בצורה מקסימאלית ממליצים בחברה המשווקת להשתמש ברולר מיוחד (פעמיים בשבוע) הנמכר כסט או בנפרד. תפקידו להסיר תאים מתים, להגביר את זרימת הדם ולהחדיר את הביוטולין אל עומק שכבת העור.

הביוטולין קיבל את אישור משרד הבריאות הישראלי והוכר כבטוח לשימוש, ללא סיכונים או תופעות לוואי והוא נמכר ללא מרשם רופא. זה כמובן לא מעיד על התוצאות.

מחיר: 279 שקל לבקבוק המכיל 15 מ"ל (בשימוש בטיפה אחת ביום על גבי קמטי הפנים והצוואר, יספיק הבקבוק לחודש ימים). ביוטולין+רולר:  319 שקל

הביוטולין המקורי ניתן לרכישה בישראל בלעדית באתר www.Biotulin.org.il

 ומה עוד חדש על המדף? 

1. מכשיר גילוח עם סבון של  Schick

שיק אינטואישן, מכשיר גילוח לנשים, בעל 4 להבים העטופים בסבון מוצק מועשר בחלב קוקוס ושמן שקדים, המייתר את הצורך בסבון, ג'ל או קצף. מותאם לגילוח בכל חלקי הגוף. קל ונוח לשימוש וניתן להחליף בתנועה פשוטה את ראש הלהבים והסבון.

מחיר מומלץ: מכשיר – 24.90 שקל, מארז של 3 סכינים – 29.90 שקל. להשיג בסופר-פארם

2. קרם לשיקום שפתיים יבשות וסדוקות של לה רוש-פוזה

CICAPLAST LIPS BARRIER REPAIRING BALM, קרם לשיקום שפתיים יבשות וסדוקות. הקרם עוטף את השפתיים כשכבת מגן, מרגיע מיידית ומפחית את הסיכוי לגירוי. מגיע באריזה נוחה לשימוש עם שיפוע שמתאים לצורת השפתיים ומאפשר מריחה מדויקת. מתאים גם לילדים.

מחיר: 45 שקל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בקופות החולים מכבי, מאוחדת ולאומית ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

3. מסכה מתחממת של קרליין

Self-Heating Mask, מסכה מטהרת עם פחם טבעי פעיל וגרגרים וולקניים עדינים לספיחת שומן, טיהור רעלנים ולניקוי עמוק ויעיל של הנקבוביות. במגע עם עור רטוב המסכה יוצרת אפקט חימום שמעודד זרימת דם בנימים המזינים את תאי העור, מרכך את השכבה הקרנית העליונה ועוזר להמסה של לכלוך ושומן עקשניים בנקבוביות. יש להשתמש במסכה על עור פנים נקי ורטוב ולמרוח שכבה נדיבה עם אצבעות רטובות בתנועות עיסוי למשך דקה, להשאיר את המסכה על הפנים למשך 2-3 דקות (המסכה אינה מתייבשת) ולאחר מכן יש לשטוף במים להסרה מלאה.

מחיר: 59.90 שקל לתכולת 100 מ"ל. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

MU301217

4. שמן רחצה של SABON

שמן רחצה מועשר ב45% שמנים טהורים ומבוסס על הרכב של שלושה שמנים – שמן שקדים, זרעי ענבים ושמן הרוזמרין, המזינים את העור כבר משלב המקלחת ומעניקים לעור מגע רך ומשיי. הרכב השמנים יוצר מעטפת ה“לוכדת“ את הלחות בשכבות העור העליונות ובכך משמרת את הלחות לאורך זמן. בנוסף השמן עשיר בויטמין E , ויטמין C, חומצות שומן חיוניות וויטמין A ומתאים לעור רגיל עד יבש מאד ולשימוש יומיומי.

מחיר: 58 שקל לתכולת 250 מ"ל. להשיג ברשת חנויות SABON ברחבי הארץ ובאתר. 

5. מוצרים לטיפול ביובש קיצוני של ד"ר האושקה

שני מוצרים לימים יבשים במיוחד – שפתון טיפולי לשפתיים יבשות המבוסס על שעוות דבורים בתוספת שמנים אתרים ושמנים צמחיים טיפוליים (ללא וזלין) וקרם ידיים טיפולי שמתאים גם לעור רגיש ונוטה לגירויים, המכיל שעוות דבורים אורגנית ושמנים טבעיים.

מחירים: שפתון טיפולי – 79 שקל, קרם ידיים – 45 שקל לתכולת 30 מ"ל. להשיג: בבתי טבע ובבתי מרקחת נבחרים ובאתר www.drhauschka.co.il

6. מים מיסלריים במהדורה מוגדלת של גרנייה

Micellar Cleansing Water, תמיסת מסילר המספקת 3 פעולות במוצר אחד: מסיר איפור, מנקה ומרגיע את העור, מתאימה לכל סוגי העור, גם לבעלות עור רגיש לניקוי עור הפנים, העיניים והשפתיים. עכשיו בפורמט גדול וחסכוני המכיל 700 מ"ל ומספיק לכ-350 שימושים.

מחיר מומלץ: 40 שקל. להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

MU1312171

7. סרום אנטי אייג'ינג של לוריאל פריז

REVITALIFT SERUM, סרום להזנה והחלקת מראה קמטים וקבלת אפקט מיצוק העור. לשימוש פעמיים ביום לבד או לפני מריחת קרם יום/לילה.

מחיר השקה: 90 שקל לתכולת: 30 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

8. מי פנים של יובנה

Miracle cleansing water, מי פנים מיסילריים לניקוי מהיר של הפנים והעיניים. מרגיעים ומסירים ביעילות, מעומק הנקבוביות, איפור (כולל איפור עמיד במים) לכלוך ועודפי חלב, מבלי לגרות את העור. מספקים תחושת גמישות, קירור מרענן ולחות ומכינים את העור לספיגת החומרים הפעילים ממוצרי הטיפוח שיבואו אחריו.  המים מכילים תמציות פרחים מרגיעות שמפחיתות אדמומיות וגורמי לחות טבעיים ומתאימים לכל סוגי העור.

מחיר: 119 שקל לתכולת 200 מ"ל.

9. שמן ניקוי פנים של ל'אוקסיטן

Petal Cleansing Oil, שמן ניקוי פנים עם עלי כותרת שלמים ומיובשים. ייבוש הפרחים מתבצע בשיטה המבטיחה שמירה על הסגולות הטבעיות של הפרח. הפורמולה המעודנת מנקה את העור ומסירה ביסודיות את הלכלוך והמרקם הקטיפתי שלו מותיר את העור חלק קורן וזוהר.

מחיר: 149 שקל לתכולת 150 מ"ל. להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.loccitane.co.il

MU3112172

10. מגבונים להסרת איפור של MAC

Gently Off Wipes + Micellar Water, מגבוני הסרת איפור לעור רגיש בתוספת מים מיסילריים המסייעים לנקות את העור ולהחליק אותו באותה פעולה. מתאימים גם לאיזור העיניים ומגיעים באריזה בעלת מכסה לשימוש חוזר לשמירת לחות המגבונים ולשימוש בכל מקום.

מחיר: 153 שקל. להשיג בחנויות מאק ובאתר מאק לקנייה און ליין www.maccosmetics.co.il

11. סדרת טיפוח חדשה של PAYOT

Payot Uni Skin, סדרת מוצרים לטיפול בפגמי העור הכוללת 3 מוצרי מפתח – סרום פנינים במרקם ג'ל, קרם יום עם SPF15 וקרם עיניים ושפתיים. המוצרים נלחמים בתפקוד לקוי של התאים בעומק העור, בכתמי הפיגמנטציה, בעור עמום בעל גוון לא אחיד, בצלקות ובאדמומיות. מאחדים, מתקנים ומשמרים את גוון העור ומתאימים לשימוש על כל סוגי העור.

מחירים: סרום פנינים – 179 שקל לתכולת 30 מ"ל,  קרם יום – 179 שקל לתכולת 50 מ"ל, קרם עיניים ושפתיים –  149 שקל לתכולת 15 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים ברחבי הארץ.

12. פילינג עדין של לנקסטר

LANCASTER 365 SKIN REPAIR- GENTLE PEEL DETOXIFAYING FOAM,  פילינג לחידוש עור הפנים המתאים לשימוש יום יומי, ללא שפשוף וללא גירוי העור. הפילינג בעל מרקם מוס ואפקט חימום עדין, מסייע להתחדשות העור, הגברת הלחות, הבהרת כתמים והסרת תאים מתים. מתאים לכל סוגי ומצבי העור.

מחיר מומלץ: 209 שקל לתכולת 100 מ"ל.  להשיג בנקודות המכירה של לנקסטר בלעדי ברשת הסופר-פארם.

MU3112174

13. קרם עיניים מתקן של לנקום

Visionnaire Yeux Eye on correction, ויזיונר קרם מתקן לעיניים, מטפל באזור מתאר העין, בקמטים, כהויות ונפיחויות, מבוסס על טכנולוגיה שיוצרת אפקטים אופטיים ומצליחה לטשטש פגמים סביב קווי המתאר של העיניים.

מחיר: 299 שקל לתכולת: 15 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות הפרטיות.

14. סדרת מוצרים על בסיס קנאביס של  SR COSMETICS

DMAE, סדרת תכשירים למיצוק ומילוי העור בתוספת של שמן הקנאביס המופק מזרעי צמח ה- SATIVA ומשמש כקטליזטור לריפוי מחלות עור שונות ואיזון תהליכי הזדקנות העור. הסדרה כוללת 5 מוצרים – סרום למתיחה מיידית, קרם טיפולי עוצמתי להרגעת העור, ליפו-ויט סרום להבהרת והחלקת העור, קרם ריפיינר להצערת העור וליפט-אפ סרום אנטי-אייג'ינג עוצמתי.

מחיר לכל אחד מהמוצרים: 318 שקל. להשיג אצל קוסמטיקאיות, לפרטים נוספים :1-700-700-771.

MU3112175

***

KONAFACEBOOK2