4 מותגי נעליים להשקיע בהם בסתיו

מינימליזם מתוחכם משבדיה, טרנדי שיקי מאוסטרליה, גראנג'י אדג'י מלוס אנג'לס ומגוון תוצרת כחול לבן – 4 מותגי נעליים עם קולקציות חדשות לסתיו

אני אמנם חובבת קיץ ידועה ולא מחכה לסתיו או לחורף ולו לדקה, אבל עם דבר אחד אי אפשר להתווכח – בכל הקשור לאופנה, דווקא החורף הוא העונה החמה.

אפשרויות הלבוש בחורף הרבה יותר מגוונות, הן מבחינת הפריטים עצמם והן מבחינת השכבות והשילובים, והמעבר מכפכפים בעלי רצועה דקיקה לנעליים אמיתיות עם גפה, מספק מגוון בלתי נדלה של דגמים שמצליחים לגרום לי לרצות לצאת מהבית גם כשקר.

כבר לפני חודש התחלתי בסקירה המסורתית של קולקציות הנעליים החדשות והיום אני ממשיכה עם 4 מותגי נעליים שווים במיוחד שכדאי להשקיע בהם העונה.

VAGABOND

VEGABOND910171

ואגבונד הוא מותג נעליים שבדי ותיק ומצליח שמתאפיין במינימליזם מתוחכם. כמי שחרשה על אחד הדגמים של המותג בחורף שעבר אני יכולה להעיד ממקור ראשון שמדובר באחד מזוגות הנעליים הכי נוחים ועמידים שהיו לי ובאורך פלא גם כזה שמתאים כמעט להכל.

בקולקציית סתיו חורף 2017/18 מציעים בואגבונד נעליים קוליות, שטוחות ונוחות, מגפיים מודרניים בחיתוכים חדשים ומגפיים בגובה ברך בסגנון שמשלב פאנק מינימליסטי וסטייל פורמאלי. ממראה הטומבוי דרך עקבי פלטפורמה ועד עקבים אלגנטיים במראה גיאומטרי שיישתלבו באופן נפלא גם עם הקולקציה החדשה של רונן חן שמייבא את הנעליים לארץ.

VEGABOND910172

טווח מחירים 449-790שקל

להשיג בחנויות רונן חן ובאתר www.ronenchen.co.il

*

Sol Sana

Sol Sana shoes  www.aka-online.co.il 1050 Ils photo Liz Smithson

סול סאנה הוא מותג נעליים אוסטרלי של הדוגמנית לשעבר שרה קייברלי והוא מציע נעליים שמחד נותנות מענה לכל הטרנדים החמים של העונה ומאידך מצליחות להיראות שיקיות ועל זמניות ולא ליפול לקלישאות אופנתיות. את הנעליים האלו לא ניסיתי, אבל במותג מבטיחים שמדובר באיכות מעולה ובנעליים שיחזיקו להרבה יותר מעונה אחת בזכות חומרים משובחים  (100% עור, לעיתים בציפוי קטיפה רכה וזמש) ואיכות ביצוע וגימור שמבטיחים יציבות ועמידות.

בקולקציה החדשה תמצאו כפכפים, נעליים, מגפונים ומגפיים בשפע של גזרות: כפכפים מרוקאים שטוחים מעור עם ריפוד פרווה, לאופרס קטיפה שטוחים או עם עקבי קיטן, מגפונים בשלל צבעים וגזרות בהשראות פאנק-רוק עם שילובי ניטים, רוכסנים, אבזמים ורצועות מתפרקות, כפכפים ומגפונים בהשראת טרנד האמריקנה והמערב הפרוע, נעלי אוקספורד עם פלטפורמה מעודנת ומגפי ירך מזמש, רכים וגבוהים במיוחד.

SOLSANA91017

טווח מחירים: 680-1,100 שקל.

להשיג בבוטיקים נבחרים ובאתר: http://aka-online.co.il/sol-sana-category/

*

Jeffrey campbell

Jeffrey campbell910

בנעליים של המותג האמריקאי ג'פרי קמפבל נתקלתי לפני כמה עונות ברשת שופרא ונדלקתי, למרות שבפועל זה לא בדיוק הסגנון שאני נועלת בעצמי כי מינימליזם זה פחות הקטע שלו ויותר שלי.

המותג הזה נותן פרשנות מרעננת לטרנדים עונתיים, כמעט תמיד בתוספת איזשהו טוויסט או דיטייל מפתיע שנותן להן ייחוד. הסגנון בגדול – גראנג'י- אדג'י, אבל בכל קולקציה תמצאו גם דגמים בסיסיים יותר, לאלו שמעדיפות קלאסיקה בנגיעה עדכנית.

Jeffrey campbell910172

טווח מחירים: 369-999 שקל.

להשיג ברשת שופרא

*

קמדן&שוז

CAMDENSHOES91017

אם אתן מחפשות נעליים במחירים יותר זולים, כנראה שתוכלו למצוא את מבוקשכן ברשת קמדן&שוז שמקבלת הרבה פידבקים חיוביים. גם במקרה הזה, לא ניסיתי את הנעליים שלהם באופן אישי, אבל אני מכירה כמה נשים שקונות אצלם לא מעט ומרוצות מאוד.

קולקציית הסתיו רחבה ומגוונת והמבחר הענק נותן מענה כמעט לכל העדפה – נעלי אוקספורד, סירה, כפכפים סגורים, נעליים שטוחות ועל עקבים, מעור או מה שנהוג לקרוא היום – טבעוני (ופעם פשוט היה דמוי עור), וכולן במגוון רחב של צבעים. בחורף יתווספו מגפיים ומגפונים.

2 יתרונות נוספים של קמדן&שוז – הייצור כחול-לבן וטווח המידות רחב במיוחד – ממידה 35 ועד 43.

CAMDEN910171

טווח מחירים: 49-249 שקל.

להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co.il

 KONAFACEBOOK2