הבלוג של הקונה נחמה

הקונה נחמה

אופנה, טיפוח, סטייל, שופינג

עדכונים:

פוסטים: 499

החל מינואר 2012

קולקציות קפסולה קטנות במהדורה מוגבלת הן אחת המגמות החמות בעולם האופנה. קבלו 5 דוגמאות מההשקות האחרונות של מותגים ישראלים

25/05/2017

כשעולם האופנה כל-כך מהיר, התחרות בתחום כל כך גדולה וכמעט בלתי אפשרי לבלוט בתוך השפע האינסופי, מותגי האופנה והמעצבים מחויבים לחשוב בצורה יצירתית כדי למשוך את תשומת לבן של התקשורת והלקוחות הפוטנציאליות.

אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי השקת קולקציות קפסולה שהן קולקציות קטנות במהדורה מוגבלת שמוצעות לצד הקולקציות המסחריות הרחבות שמושקות מדי עונה.

התופעה שהפכה נפוצה מאוד בעולם, הגיעה בשנים האחרונות גם לישראל. זה התחיל עם רשתות האופנה המהירה שיצרו שיתופי פעולה עם מעצבים בעלי שם, סלבס אופנתיים, מותגי לייף סטייל או שבחרו להציג קולקציות “מסלול” במהדורה מוגבלת, ואחריהן אימצו את הרעיון גם מעצבים עצמאיים שמציעים קולקציות קפסולה שנכנסות תחת קטגוריה נפרדת דוגמת “קרוז”, “אירועים” או “ריזורט”, או שהן תוצר של שיתוף פעולה מעניין.

בשבוע שעבר סיפרתי לכן על קולקציית הקפסולה המוצלחת שעיצבה סיגל דקל לרשת קרייזי ליין ובימים אלו הושקו 5 קולקציות קפסולה נוספות, שונות מאוד זו מזו, אך כולן מייצגות את אותה התופעה.

רונן חן

MRR ראובן כהן ומזל חסון לרונן חן צילום יניב אדרי  מחיר שמלה 790 שח (1)

מאז שהשיק את קו ה”לימיטד” בשנת 2014, נראה שלמעצב הותיק רונן חן נפתח התיאבון ליצור דברים חדשים שסוטים מהקו המסחרי המצליח שלו. בשנה שעברה הציג קולקצית קפסולה שהיתה פרי שיתוף פעולה עם הדוגמנית אניה מרטירוסוב, ובימים אלו הושקה קולקציה קטנה וייחודית שעיצב עם הסטייליסטים המובילים ראובן כהן ומזל חסון.

הקולקציה שזכתה לשם  – MRR, מבוססת על פירוק והרכבה של החולצה הגברית. תהליך העבודה, כך מספרים השותפים לעשיה, היה שונה מהמקובל אצל מעצבי אופנה. אם בדרך כלל בניית קולקציה מתחילה ממחשבה על פריטים יחידים ומסתיימת על סט הצילומים כשסטייליסט מרכיב מהם מראות שלמים, הפעם הסטיילינג והלוק הכללי הם אלו ש”התניעו” את התהליך ורק אחרי שהם גובשו עוצבו הפריטים עצמם.

MRR ראובן כהן ומזל חסון לרונן חן צילום יניב אדרי מחיר 790 שח (6)MRR ראובן כהן ומזל חסון לרונן חן צילום יניב אדרי מחיר אוברול 690 שח (4)MRR ראובן כהן ומזל חסון לרונן חן צילום יניב אדרי מחיר מכנסיים 490 שח מחיר חולצה 449 שח (2)

אי אפשר להתעלם מהעובדה שחן לקח פה הימור, הראש של כהן וחסון שונה מאוד מהקו המינימליסטי של רונן חן וזה בא לידי ביטוי כמעט בכל אחד מ-11 הפריטים המרכיבים את הקולקציה וביניהם אוברול, שמלות, חולצות, מכנסיים וחצאית ששאבו השראה מחולצה גברית בסיסית ולקחו אותה למחוזות מפתיעים ולעתים, מוגזמים במכוון.

MRR ראובן כהן ומזל חסון לרונן חן צילום יניב אדרי מחיר חולצה 690 שח מחיר חצאית 590 שח (1)

טווח מחירים: 449-890 שקל

טווח מידות: 0-4

להשיג ברשת רונן חן ובאתר

*

מאיה נגרי

בית_האופנה_מאיה_נגרי,_שמלה_טיטי_1150_שח,_צילום-_תום_מהרשק

לאור ההצלחה העצומה של המעצבת מאיה נגרי בשנים האחרונות החו”ל, בעיקר בקרב נשות המאיון העליון, היא הוסיפה לקולקציות העונתיות המושקות פעמיים בשנה, קולקציה נוספת העונה לשם “קרוז” (כמקובל בבתי האופנה הגדולים בעולם) שמיועדת בעיקרה לחופשות קיציות בערי חוף יוקרתיות ולאירועי הקיץ.

קולקציות הקרוז מתאפיינות בנינוחות ואוריריות, תוך שימוש בבדים נעימים ונשפכים, נקיון עיצובי וצלליות רכות. העונה בולטים דפוסים גיאומטריים ודפוסי עלים ופרחים בצבעוניות מרהיבה של לבן, שחור, אדום ותכלת. האלמנט שמוביל את הפריטים בקולקציה וחוזר ברבים מהם, הוא הפעמון שבא לידי ביטוי במגוון רחב של וריאציות בגזרות, בשרוולים ואף בסיומות של המכנסיים.

בית_האופנה_מאיה_נגרי,_חולצה_מולאן_790_שח,_מכנסיים_רובין_890_שח,_צילום-_ת...בית_האופנה_מאיה_נגרי,_חולצה_מולאן_790_שח_מכנסיים_רובין_890_שח,_צילום-_תו...

בין הפריטים: שמלה רחבה באורך הברך עם שרוולי מטפחת מתנופפים, בהדפס עלים רכים בשחור על גבי לבן, חולצת כותנה קריספית בהשראת החולצה הגברית ללא צווארון, עליונית נינוחה מבד נשפך שתשתלב במראות שונים, שמלת מעיל מבד שיפון אדום וחליפת פסים המורכבת ממכנסי ג’ינס בגזרת פדלפון באורך 7/8 וחולצה מאותו הבד עם שוולים נפוחים.

בית_האופנה_מאיה_נגרי,_חולצה_ניקולאי_890_שח_מכנסיים_רובין_890_שח,_צילום-_...בית_האופנה_מאיה_נגרי,_עליונית_פן_890_שח_קומבניזון_299_שח_מכנסיים_רובין_8...בית_האופנה_מאיה_נגרי,_שמלה_קלואי_1190_שח,_בית_האופנה_מאיה_נגרי,_צילום-_ת...

טווח מחירים: 790-2890 שקל.

להשיג ברשת מאיה נגרי ובאתר

*

העין השלישית

קולקציית קפסולה פרידה קאלו העין השלישית צילום דניאל קמינסקי (3)

כחלק מאג’נדה של תמיכה בתרבות ואמנות ישראלית, רשת העין השלישית השיקה לראשונה שיתוף פעולה מפתיע עם התיאטרון הלאומי “הבימה”.

המותג שאחראי על עיצוב התלבושות למופע “פרידה” על חייה של הציירת המקסיקנית פרידה קאלו (בכיכובה של לירז צ’רכי), השיק במקביל קולקציית קפסולה המבוססת על אותן ההשראות.

מי שאחראי לשת”פ הוא הסטייליסט והמנהל הקריאטיבי – גילי אלגבי, שקיבל את ההצעה לעצב את התלבושות בזמן שצילם את קולקציית הקיץ של העין השלישית ומצא נקודות השקה בין הסגנון שאפיין את הציירת המפורסמת לבין הסגנון האופייני של הרשת, למשל בדגש על הצבעים וההדפסים, סגנון הבוהו הקליל, חצאיות ושמלות המקסי שופעות הבד, החולצות הרקומות, משחקי השכבות והטקסטורות, התנועתיות והזרימה.

קולקציית קפסולה פרידה קאלו העין השלישית צילום דניאל קמינסקי (7)קולקציית קפסולה פרידה קאלו העין השלישית צילום דניאל קמינסקי (4)קולקציית קפסולה פרידה קאלו העין השלישית צילום דניאל קמינסקי (1)

קולקציית פרידה קאלו שתמכר בחנויות הרשת כוללת שמלות מקסי, חולצות, עליוניות וצעיפים בהדפסים פרחוניים ופרינטים חופשיים.

טווח מחירים: 79-279 שקל

טווח מידות: 36-46

לרשימת סניפי העין השלישית: www.thethirdeye.co.il

*

דיסקרט

קולקציית קפסולה שירלי בוגנים לרשת האופנה דיסקרט שמלה מודפסת מחיר 389.90 שח צילום גיא כושי ויריב פיין

בדיסקרט בחרו ללכת על קולקציית קפסולה שעוצבה בשת”פ עם הפרזנטורית שירלי בוגנים (שת”פים קודמים ליצירת קולקציות קפסולה הנושאות את שם הפרזנטורית ראינו בארץ לאחרונה במותגי הנעליים טו-גו וסקופ).

בוגנים שמכהנת כפרזנטורית של דיסקרט מזה 5 עונות ובמקביל עובדת גם כאדריכלית ומעצבת פנים, חברה למעצבת הרשת אינגה קנייבסקי וביחד הן יצרו 9 דגמים של בגדי חוף וביניהם שמלות מודפסות וגלביות מבדי שיפון מעוטרות באבני חן ואלמנטים מעולם התכשיטים.

קולקציית קפסולה שירלי בוגנים לרשת האופנה דיסקרט שמלה מודפסת מחיר 449.90 שח. צילום גיא כושי ויריב פיין (1)קולקציית קפסולה שירלי בוגנים לרשת האופנה דיסקרט שמלה מחיר 499.90 שח צילום גיא כושי ויריב פיין (Custom)קולקציית הקפסולה של שירלי בוגנים לדיסקרט שמלה לבנה מחיר 449.90 שח צילום גיא כושי ויריב פיין (Custom)קולקציית הקפסולה של שירלי בוגנים לדיסקרט, שמלה לבנה מחיר 499.90 שח צילום גיא כושי ויריב פיין.

טווח מחירים: 349.90-499.90 שקל

טווח מידות: S-L.

להשיג ברשת חנויות “דיסקרט” ברחבי הארץ ובאתר

*

 TNT

קולקציית קפסולה TNT ומותג בזוקה, צילום שי קדם (3) (Custom)

רשת האופנה הצעירה TNT, מציגה שיתוף פעולה עם מותג המסטיקים הנוסטלגי בזוקה, זו הפעם השניה.

במסגרת שיתוף הפעולה יימכרו ברשת חולצות T המשלבות את האיורים המוכרים של בזוקה ג’ו, בדיחות הקרש והעתידות. הקולקציה מורכבת מ- 8 פריטים – 4 לבנים ו-4 לבנות ובתקופת השת”פ סניפי הרשת יבושמו בניחוח מסטיק בזוקה.

קולקציית קפסולה TNT ומותג בזוקה, צילום שי קדם (9) (Custom) (Custom)קולקציית קפסולה TNT ומותג בזוקה, צילום שי קדם (2) (Custom)

מחירים: חולצת לבנים: 59.90 שקל, חולצה לבנות: 49.90 שקל

טווח מידות: בנים -1-5, בנות – 0-3

להשיג  בסניפי רשת TNT ובאתר

***

KONAFACEBOOK2

Save

Save

עוד מהבלוג של הקונה נחמה

תצוגה מקדימה

חמישה בחמישי - חנויות ששוות ביקור

חמש חנויות ששווה לקפוץ לבקר בהן אם אתן בסביבה ליבסקינד ברלין החנויות במתחם שרונה הולכות ונפתחות בזו אחר זו, ובין השמות הגדולים אפשר למצוא כמה חנויות חמד קטנות. אחת מהן היא החנות של מותג התיקים הברלינאי "ליבסקינד". המותג...

תצוגה מקדימה

קניון אילון - פינה חמה בלב

הקומה החדשה בקניון אילון (צילום: אני) זה אולי נשמע קצת יומרני לקשר בין שופינג ונוסטלגיה, אבל כל אחד ועולם המושגים שלו. בי קניון אילון מעלה זכרונות נוסטלגים ובעקבות השינויים...

תגובות

תגיות:

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

סבתא ונכדה מחליפות בגדים

אבא שלי, שבין שפע העיסוקים שלו בפנסיה הוא גם צלם חובב שמצלם בדרך כלל נופים ופרחים, ראה שקידמתי בעמוד הפייסבוק של סלונה אופנה,  פוסט של הבלוגרית ...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה