הנעליים של אביב/קיץ 2017 – חלק שני

נוחות ואופנתיות בקלארקס, קלאסיקה מול חדשנות במליסה, טרנדיות בגלי, כפכפי גומי משודרגים של גרנדה, וקולקציה טבעונית של פלייפוט

לחלק הראשון לחצו כאן

***

קלארקס – Clarks

קלארקס_אביב_קיץ_2017_צילום_יחצ_חול_(17)

המותג הבריטי הותיק קלארקס, דוגל בנעליים איכותיות, נוחות ופונקציונליות ומשלב בהן אופנתיות באמצעות גזרות עדכניות ונגיעות טרנדיות. בקיץ 2017 הן באות לידי ביטוי בהשראות מעולם הבלט, בצבעוניות ששאובה מעולם הטבע ובשילובי צבעים וטקסטורות.

המבחר כולל, בין היתר, נעלי עקב קלאסיות על עקבים בעוביים וגבהים שונים, כולן עם רפידות עור המתאימות עצמן לרגל לשם נוחות מקסימלית, נעלי אוקספורד בהשראת נעליים גבריות מהמורשת הקלאסית של קלארקס שחוזרות מדי עונה עם טוויסט עדכני ופותחו לרמה של מומחיות בעיטורים, בתיפורים  ובפרטים הקטנים, מוקסינים רכים מעור נובוק על סוליה דקה ונוחה במיוחד וסנדלי רצועות שטוחים או על עקבי פלטפורמה רחבים, חלקים או בשילובי צבעים רעננים, כולם קלי משקל, גמישים ומבטיחים תמיכה טובה באצבעות ובקרסול על מנת לספק נוחות מירבית.

11417קלארקסקלארקס114171

טווח מחירים: 399-899 שקל.

להשיג ברשת חנויות Clarks ברחבי הארץ

Clarks בפייסבוק

***

מליסה – melissa

MELISSA לסטורי צילום יחצ חול מחיר (71)

את ההשראה לקולקציית הקיץ החדשה שאבו במותג הנעליים המצליח 'מליסה' מחיבורים לעולם המוזיקה והסאונד. הקולקציה נקראת MASH UP וכוללת מגוון רחב במיוחד של דגמים, מקלאסיים לחדשניים. התוצאה אקלקטית במיוחד ויכולה לתת מענה למגוון רחב של טעמים כשהמכנה המשותף הוא כמובן החומר ממנו עשויות הנעליים  – חומר פלסטי ממוחזר בשם מלפקס, עמיד וגמיש שאליו מתווסף ריח נעים הנשמר לאורך זמן.

בין הדגמים: סנדלים שטוחים המזכירים סנדלי שורש בצבעים קלאסיים של כחול ושחור לצד כתום ניאון וורוד בהיר (שיחזור במגוון דגמים בקולקציה כצבע השולט של העונה), סנדלים על פלטפורמת טרקטור נמוכה ורצועות עבות בצורת X, מבחר דגמים של נעלי בובה שטוחות ומעוטרות בגימורי מט, מטאלי ומנצנצים. נעליים דמויות אספדריל עם פתח לאצבעות, סנדלי וכפכפי אצבע עם רצועות דקות ועוד ועוד.

11417מליסה1

מליסה ידועה גם בזכות שיתופי הפעולה המוצלחים שלה. העונה תמצאו דגמים פרי שיתוף פעולה עם ג'ייסון וו שממשיך מעונות קודמות, דגם  בשם HOTNESS שנוצר בשת"פ עם המותג הברזילאי Salinas ושת"פ ראשון עם מעצב האופנה הבריזלאי ויטורינו קמפוס.

11417מליסה

וכמובן – מיני מליסה, דגמים לילדות שרובם הם דגמים מוקטנים מקולקציית הנשים וחלקם פשוט חגיגה של מתיקות שאי אפשר לעמוד בפניה.

מיני מליסה לסטורי צילום יחצ חול מחיר 279 שח (2)

11417מליסה2

 

טווח מחירים: נשים -249-549 שקל, ילדות – 219-249 שקל

להשיג ברשת סטורי ובאתר

סטורי בפייסבוק 

***

גלי

Camera Roll11417

בגלי ממשיכים לתת פרשנות נגישה לכל הטרנדים החמים של העונה (מראה טבעי עם ראפיה וקש וצבעי אדמה, סנדלי פיפ-טואו, גימורים מטאליים, הדפסים שבטיים ועיטורי חרוזים ועוד), אלו מוגשים לצד נעלי נוחות של האש פאפיס ושל מותג חדש בשם בריל קומפורט שמגיע לרשת העונה לראשונה ומציע נעליים עם רפידות אנטומיות המתאימות למבנה כף הרגל, עשויות מחומרים השומרים על קרירות כף הרגל ומונעים הזעה, על מנת שיתאימו לשימוש יומיומי ארוך באקלים הישראלי החם.

Camera Roll111417

טווח מחירים: 159.90-219.90 שקל, האש פאפיס (עולל דגמי עור): 199.90-319.90

להשיג ברשת גלי בישראל www.gali.co.il

גלי בפייסבוק

***

גרנדה ואיפנמה

GRENDHA 85 שקלים צילום יחצ

מותג הכפכפים הברזילאי  Grendene Brazil, שכולל, בין היתר, את המותגים  Grendha ו- Ipanema, לקח בשנים האחרונות צעד לכיוון האופנתי והטרנדי ומציע היום הרבה יותר מכפכפי אצבע לים. הדגמים נעים בין כפכפים משודרגים ומעוטרים באבני חן ומתכות וסנדלים, שאמנם עשויים מגומי, אבל במבט ראשון נראים כמו סנדלי עור אופנתיים.

בקיץ 2017 בולטים אלמנטים אתניים, צמות וחרוזים והדפסים צבעוניים של פרחים ובעלי חיים לצד הדפסים גראפיים קלאסיים.

IPANEMA11417GRENDHA 11417

ראוי לציין שחברת גרנדה שהיא החברה הגדולה בעולם לייצור נעליים (כ-200 מיליון זוגות נעליים בשנה), שומרת על המחויבות שלה לנושאים חברתיים ותרבותיים באמצעות מתן חסויות לארגוני צדקה וממחזרת 100% פסולת ה-פי.וי.סי (פוליויניל כלוריד) הנוצרת במפעלים, כחלק מהאג'נדה שלה בנוגע לקיימות סביבתית.

טווח מחירים: גרנדה – 79-170 שקל,  איפנמה – 49-209 שקל

להשיג בחנות היבואן יהודה מרגוזה 38 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה www.ipanema.co.il

***

FLY FOOT

פלייפוט 299 שח להשיג ברשת פלייפוט צילום שחף מרגלית מאשרים שימוש בתמונה

רשת נעלי הנוחות פלייפוט השיקה לקיץ 2017 קולקציה טבעונית שעשויה מחומר איטלקי במראה עור שנקרא "דרבי".

ה"דרבי", כך מבטיחים בחברה, לא מתעוות או נמתח, לא נשבר, לא מתקמט ואינו מראה סימני טביעת כף רגל כתוצאה משימוש תכוף. בנוסף, הוא רך במיוחד, קל משקל ושומר על טמפרטורה קבועה של כף הרגל. המדרס (החלק הפנימי של הנעל) עשוי מחומר גמיש בעל מגע קריר הסופג את הלחות, ולכן הרגל נותרת תמיד יבשה. נעלי פלייפוט עוברות גם טיפול נגד פיטריות למניעת ריחות רעים ובחלק המחבר בין הסוליה לעקב יש נקודות שמתאימות לנקודות האנטומיות של הרגל, בדומה לנקודות הרפלקסולוגיה, על מנת לשפר את רמת הנוחות.

ומה עוד? הדבקים בהם משתמשים בייצור הנעליים הם על בסיס מים על מנת להפחית את החשיפה של הבאים במגע עם הנעליים לחומרים כימיים מסוכנים ולהגביר את חוזק ההדבקה ובמפעלי הסדרה הירוקה משקיעים במיחזור הפסולת ומי התעשייה.

הקולקציה כוללת מגוון נעלי סטליטו חגיגיות ומקושטות, סנדלי קז'ואל, נעליים שטוחות ועל עקבים נמוכים, מוקסינים ועוד.

114פלייפוט

טווח מחירים: 280-350 שקל

להשיג בחנויות הרשת ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. https://flyfoot.co.il/

 פלייפוט בפייסבוק 

ולסיום

חובבות המותג מרשה בלרינה בודאי ישמחו לדעת שמעכשיו ניתן להשיג את הבלרינות הצבעוניות גם באתר החדש של הרשת 

המבחר באתר זהה לזה שבדוכנים בקניונים והמשלוח מתבצע תוך 3 ימים באמצעות דואר שליחים עד הבית. בהזמנות מתחת ל-99.90 שקל עלות המשלוח היא 25 שקל, בהזמנות מ – 99.90 ועד 298.90 שקל– עלות המשלוח היא 15 ש”ח ובהזמנות מ- 299 שקל ומעלה – המשלוח חינם.

MARCHABALLERINA134

  ***

קולקציות נעליים נוספות לקיץ 2017 תמצאו כאן

בעניין של כפכפים? לחצו כאן 

 KONAFACEBOOK2