קוסמטיקה – חדש על המדף

מסיכת מיצוק ברטיה מבד אורגני, תחליב גוף בתרסיס, ג'ל לניקוי הפנים באריזה עם מברשת וקרם אנטי אייג'ינג רב תכליתי

shutterstock_567628504

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מחברות הקוסמטיקה ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות, אלא אם צוין אחרת.

***

1. תחליב גוף בתרסיס של ד"ר פישר

SPRAY & DRESS, תחליבי גוף בתרסיס לטיפול בעור יבש במיוחד/יבש ומגורה/רגיש. התכשירים מאפשרים שימוש מהיר, קל ונוח, למריחה קלה וספיגה מהירה. מעשירים את העור בלחות ל-24 שעות, מרככים ומונעים יובש עתידי ומגנים מפני נזקי סביבה ואקלים.

מחיר: 34.90 שקל לתכולת 300 מ"ל.להשיג בסופר פארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת ובחנויות המובחרות

2. קרם ידיים של Lavido

2 קרמים ארומותרפיים לידיים בניחוחות חדשים – מאסק – קוקוס ופטשולי – וניל. שני המוצרים מכילים חומצה היאלורונית התורמת לטיפוח, גמישות ולחות העור. המוצרים של לבידו הם Vegan Friendly ומבוססים על שמנים אתריים.

מחיר: 39.90 שקל ל-70 מ"ל. להשיג בחנויות המותג של לבידו, ברשתות הטבע, בבתי מרחקת נבחרים ובאתר האינטרנט של החברה- www.lavido.co.il

3. ג'ל לניקוי הפנים עם מברשת של קרליין

ג'ל לניקוי הפנים עם מברשת מסיליקון. מתאים לעור רגיל-שמן, לנטרול ברק ושומניות, להסרת תאים מתים ולניקוי עמוק ויסודי של הנקבוביות. מתאים לשימוש יומיומי, בוקר וערב, לשמירה על מראה מט וללא תחושת שומניות.

מחיר: 49.90 שקל ל-150 מ"ל. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

cosmetics1217

4. קרם ידיים טיפולי של PAYOT

Payot douceur des mains Nourishing softening hand cream, קרם ידיים טיפולי על בסיס חמאת שיאה המעניק לעור הידיים הגנה, ריכוך ולחות. אידאלי לימי החורף בהם מזג האוויר יבש ועור הידיים זקוק יותר מתמיד לטיפוח וקבלת לחות מתאימה. עוד הקרם מכיל – גליצרין וויטמין E התורם להאטת הזדקנות העור, מעדן את העור ומגן גם על הציפורניים.

מחיר: 59 שקל ל-50 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובתי המרקחת הנבחרים.

5. ג'ל גרגרים לניקוי הפנים של לוריאל פריז

SUBLIME FRESH, ג'ל גרגירים לפעולה כפולה – מסיר תאי עור מתים, מטהר ומנקה נקבוביות וחושף מראה עור מחודש ורענן. הג'ל מיועד לעור רגיל עד מעורב לשימוש 2-3 פעמים בשבוע ומכיל רכיבים מטהרים ו-2 סוגים של גרגירים מינרלים לקילוף עדין של העור.

מחיר: 60 שקל לתכולת 150 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

6. סרום ממצק של קרליין

Perfect Care, סרום למיצוק העור הפועל לשיפור מראה העור מיד עם המריחה הראשונה. מעשיר את העור בלחות, מעניק אפקט מתיחה מיידי, מונע רפיון, מחליק ומרכך את עומק הקמטים ומעודד תהליכי התחדשות בתאים.

מחיר: 89.90 שקל לתכולת 30 מ"ל.להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

cosmetics12171

7. קרם יום וקרם צוואר של ביו-אקטיב

PERFECTION, סדרת אנטי אייג'ינג הכוללת קרם יום עשיר וקרם צוואר ומחשוף. קרם היום מכיל מקדם הגנה 15 SPF ומבוסס על פורמולה מעכבת הזדקנות ומפחיתה קמטים, מתאים לכל סוגי העור. קרם הצוואר והמחשוף הוא קרם עשיר ומזין המסייע להפחית קמטוטים ומעניק לעור זוהר ורעננות מיידית, הודות לתערובת ייחודית של שמנים, תמציות ורכיבים פעילים.

מחירים: קרם יום: 150 שקל ל-50 מ"ל, קרם צוואר ומחשוף: 130 שקל ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

8. ‏מסכה על טהרת פירות הדר של ד"ר קליין

מסכת ארג'יל על טהרת פירות הדר ובסיס חימר ירוק, בעלת פורמולה המטפלת בבעיות העור האקנתי והשמן. המסכה מסייעת בסילוק עודפי השומן, תאים מתים, רעלים וגורמי זיהום מהעור. מהדקת נקבוביות, מסייעת במניעת היווצרות פגמי עור ומקנה לעור מרקם חלק ומראה בהיר ואחיד יותר. לשימוש עד פעמיים בשבוע.

מחיר: 217 שקל ל-50 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד"ר דב קליין.

9. קרם אנטי אייג'ינג של ג'ייד

RETIAGEMULTI-REJUVENATE CREAM DRY SKIN, קרם אנטי-אייג'ינג רב תכליתי לטיפול במכלול סימני הגיל, בעל נוסחה המשלבת תאי גזע צמחיים ורטינול, הידועים בתרומתם להאצת התחדשות העור ושיקום האפידרמיס ולשיפור הופעת סימני הזדקנות בעור, כגון קמטוטים, קמטים, מוצקות, צפיפות והשבת מראה קורן.

מחיר: 229.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות המובחרות

cosmetics12172

10. בוסטרס של קלרינס

קלרינס השיקו לאחרונה מוצרים ראשונים בקטגוריה חדשה בעולם הקוסמטיקה – בוסטרס.

Clarins Boosters מיועדים לטפל בבעיות נקודתיות הנגרמות מאורח החיים המודרני. הסדרה כוללת 3 מוצרים – בוסטר אנרגיה הממריץ את העור, ממזער סימנים של עייפות ומחדש את תפקוד התאים, בוסטר משקם המסייע בהפחתה של תחושת אי נוחות בעור דקיק ורגיש ומעלים תופעות של אדמומיות וגירוי, ובוסטר דיטוקס לניקוז רעלים המומלץ במיוחד לנשים בעלות אורח חיים עירוני תוסס ולנשים המעשנות ו/או שותות אלכוהול. את הבוסטרים מערבבים עם קרם הלחות, המסכה או קרם הלילה (3-5 טיפות בלבד) ל"זריקת יופי" מותאמת אישית.

מחיר: 250 שקל לכל אחד מהמוצרים. תכולה: 15 מ"ל. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

סדרת הבוסטרים של קלרינס 250 שח כל אחד צילום יחצ (3)

11. מסכת מיצוק והחלקה של  JUVENA

MASTERCAREEXPRESS FIRMING & SMOOTHINGBIO – FLEECE MASK, מסכת מיצוק והחלקה בעלת השפעה מידית. המסיכה מגיעה בצורת רטייה מבד אורגני, אשר עוטף את עור הפנים בעדינות כמו עור שני ותומך ביעילות בהחדרת חומרים פעילים לתוך העור, מתאימה לשימוש אחת לשבוע למשך 10-20 דקות.

מחיר: 319 שקל ל-5 יחידות. להשיג בסופר-פארם בבלעדיות.

12. סרום אנטי אייג'ינג של MK – מרים קיסר

סרום אנטיאייג' להזנה עמוקה ושיקום עור חסר לחות, נטול חיות, יבש, הזקוק להזנה והתחדשות (מומלץ גם לעור לאחר פילינג שטחי או עמוק). מועשר בפפטידים, ויטמינים C ו- E, חומצה האילרונית, שמן נבט חיטה, שמן קליפת תפוז ושמן לבנדר.

מרים קיסר היא נטורופתית וקוסמטיקאית פרא-רפואית, בעלת מותג קוסמטיקה.

מחיר: 413 שקל ל-30 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה קרובה: 03-504-4876.

cosmetics12173

יוקרה

13. מארז טיפוח לחורף של חוה זינגבוים

Winter Glow, מארז הכולל מסכת הידרה ויטמין E ו- אקסטרה C סרום.

מסכת הידרה בעלת ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין E. המאזנת את רמת הלחות בעור, מפחיתה איבוד מים ומתקנת ממברנות תאים פגומות על מנת להבטיח את פעילותו האופטימלית של העור. מתאימה במיוחד לעור יבש ומתקלף, אשר זקוק ללחות אינטנסיבית ועשירה במיוחד.

אקסטרה C סרום, סרום טיפולי עשיר באנטיאוקסידנטים המתקנים נזקים בעור רגיל עד יבש שנגרמו כתוצאה מחשיפה לשמש ולגורמים סביבתיים כגון: זיהום אוויר, חומרים כימיים, פיח, עשן וכדומה. משפר את רמת הלחות בעור, מחזק את סיבי הקולגן והאלסטין, מבהיר את מרקם העור ומותיר אותו רך וחלק.

מחיר: 738 שקל. להשיג בבלעדיות אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E. העובדות בשיטת חוה זינגבוים.

14. מי פנים מקדימים של ג'יבנשי

LE SOIN NOIR LOTION ESSENCE, על מנת להעצים את האפקט של סדרת LE SOIN NOIR, ג'יבנשי פיתחו מי פנים מדור חדש שמהווים את הצעד הראשון בשגרת הטיפוח בדרך לעור מושלם. מי הפנים החדשים בעלי נוסחת "הגשמת התאים" בעלי ריכוז גבוה של מי האוקיינוס, עשירים במינרלים מזינים המשפרים את סביבת התאים ומאפשרים לרכיבים הפעילים של המוצרים שיבואו אחריהם לפעול באופן מיטבי ומתמשך. המים מכילים תמצית אצה ייחודית הממקסמת את יכולת העור ליצור מאגרי מי האוקיינוס ולשמר אותם לטווח ארוך בשימוש קבוע.

מחיר: 850 שקל, תכולה: 150 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ

15. מסיכת פילינג ב-3 דקות של La prairie

CELLULAR 3-MINUTE PEEL, מסיכת פילינג לחידוש העור, מאיצה את הסרת התאים המתים וממזערת את מראה הנקבוביות, תוך 3 דקות בלבד. המסיכה מיועדת לשימוש פעם בשבוע. התוצאה –  מרקם העור נראה ומרגיש חלק ומשיי יותר, טון העור נראה חלק יותר, כמות הקמטוטים פוחתת והנקבוביות נראות פחות מורחבות. העור מלוחח ומוגן יותר מאובדן לחות ונזקים של חמצון.

מחיר: 1,190 שקל ל- 40 מ"ל. להשיג בדלפקי לה פררי la prairie ברשתות אפריל, סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, ניו –פארם, ובבתי המרקחת הנבחרים.

cosmetics12174

***

KONAFACEBOOK2