אופנה עם סיפור

הנוסטלגיה של אתא, היצירתיות של רונן חן והרומנטיקה הגותית של לארה רוסנובסקי – 3 קולקציות ישראליות חדשות עם סיפור

אתא

אתא לדרס קוד צילום רותם לבל (8)

כחצי שנה אחרי שסיקרתי את פתיחת החנות והקולקציה הראשונה, חזרתי לאתא שהשיקו קולקציה חדשה שתיחשף במלואה ביריד האופנה הישראלית ה-Dress Code בסוף השבוע הקרוב.

הקו המינימליסטי והכבוד לבגדים של "פעם" נשמר עם מכנסי קופיקו, חולצות מעומלנות, חצאיות A, חולצות פיקה ארוכות שרוולים, סווטשירטים מקטיפה בגזרה ספורטיבית, חולצות כחולות בהשראת תנועות הנוער הסוציאליסטיות, שמלות חולצה ומעילי כותנה באורך הברך.

אתא לדרס קוד צילום רותם לבל ATA19112

הקולקציה מצומצמת אך איכותית ומשהו מהנאיביות הנוסטלגית שממנה נולד הרעיון לחדש את המותג, נשמר היטב בבגדים ובאווירה הכללית ששורה בחנות ברחוב אלנבי.

לקראת הדרסקוד ערכו באתא המחודשת צילומים להצגת הקולקציה ומי שנבחרו לדגמן אותה הם בדיוק אב הטיפוס של הלקוחות הפוטנציאליים כפי שבאתא רואים אותם – השף אייל שני (שהוא גם שותפו העסקי וחברו של היזם של אתא המחודשת – שחר סגל) וקרן מור – פאשניסטה מבינת עניין עם טעם של פעם. לשניהם אישיות ייחודית וכבוד לבגדים ולמה שהם מייצגים.

אתא לדרס קוד צילום רותם לבל (1)ATA19115ATA19116

טווח מחירים: 80-600 שקל

להשיג ביריד הדרסקוד שייערך בגלריית דובנוב, דובנוב 8 ת"א, בתאריכים 26-24 בנובמבר 2016 ובחנות ברחוב אלנבי 93 בתל-אביב.

צילומים: רותם לבל

*

רונן חן לימיטד

רונן חן לימיטד. צילום: מירב בן לולו

המעצב רונן חן מצא פתרון לדילמה שמלווה מעצבים רבים. מצד אחד הצורך לפנות לקהל רחב, כי הרי כולנו צריכים להתפרנס, ומצד שני להגשים את החזון העיצובי והחופש היצירתי שלא תמיד באים לידי ביטוי בקולקציות שמגיעות לחנויות.

לפני כשנתיים חן השיק קו חדש בשם "רונן חן לימיטד" ובו הוא מציע בגדים מוקפדים בסדרות קטנות שבהם הוא מביא לידי ביטוי את הפן היצירתי והכשרון שלו תוך הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים ושימוש בבדים ייחודיים ויקרים יותר מהרגיל.

רונן חן לימיטד צילום מירב בן לולו

קולקציית החורף החדשה עוסקת במבנה ובפיסול הגוף, אלמנטים שחן מתחבר אליהם במיוחד. הרעיון שעומד מאחורי הבגדים הוא לתת ווליום וליצור פרופורציות חדשות באמצעות גזרות מקוריות וייחודיות ובדים יציבים ועשירים בטקסטורות.

בין הפריטים: חולצה בגזרת סווטשירט מפשתן עבה עם כיס אחורי בגב, חולצה עם שרוולי טאפט תפוחים, חצאית בגזרת בלון מדגישת מותניים, שמלת פליסה מקטיפה עם שרוולים מתרחבים וצווארון רבידה, ג'קט צמר א-סימטרי עם חיתוכים לא שגרתיים בשרוולים, שמלת מעטפת שחורה עם שרוולים באורך המרפק, מעיל מנוקד בגזרת שכמיה, שמלת פליסה בחיתוך א-סימטרי וג'קט עור באורך המותן במראה משופשף.

למזלנו החזון העיצובי של חן הוא סופר לביש ואין סיבה שיישמר למסלולי התצוגות. גם המחירים ביחס לתמורה בהחלט הוגנים. תענוג.

רונן חן לימיטד צילום מירב בן לולו רונן חן לימיטד צילום מירב בן לולו

טווח מחירים: חולצות: 340-640 שקל, חצאיות ומכנסיים: 590-690 שקל, ג'קטים ומעילים: 450-1,590 שקל, שמלות: 790-1100 שקל.

להשיג בדיזנגוף 155 תל-אביב ובאתר.

צילומים: מירב בן לולו

*

 לארה רוסנובסקי

לארה רוסנובסקי, קמפיןן סתיו חורף 2016-17,גקט קטיפה 1690 שח וחצאית קטיפה 1250 שח צילום יריב פיין וגיא כושי (1) (Custom)

העבודה של לארה רוסנובסקי והחיים שלה כל כך שזורים זה בזה, עד שאת הפרזנטציות לעיתונאים היא בוחרת מזה מספר עונות לעשות בבית הפרטי שלה, המקום שבו היא מרגישה הכי בנוח. האישיות של לארה, הבית שלה והבגדים שלה הם מיקשה אחת וחבל שבפלטפורמה הזו אני יכולה להציג לכן רק חלק אחד, אבל יש לכן הזדמנות להציץ לחיים שלה בסדרה המצויינת של יס דוקו "סיפורי בדים" שחושפת את האמת (העגומה לעתים) מאחורי הקלעים של עולם האופנה הישראלי.

רוסנובסקי מזוהה בארץ בעיקר עם גלביות, אותן גלביות צבעוניות ורקומות שעיצבה בתחילת דרכה ובזכותן נכנסה לתודעה. היום, כשהגלביות הפכו למיינסטרים והסגנון הייחודי שלה קיבל אין ספור חיקויים, הן כבר כמעט ולא תופסות נפח בקולקציות החדשות שהיא משיקה מדי עונה. עם זאת, הצבעוניות והרמזים האתניים והתרבותיים נשארו מאפיינים בולטים בסגנון העיצוב שלה.

לארה רוסנובסקי, קמפיןן סתיו חורף 2016-17, צילום יריב פיין וגיא כושי (11) (Custom)

קולקציית החורף שהושקה לאחרונה נקראת Rock & Rose והיא מחברת בין הקטבים של מתיקות, נשיות ורומנטיקה ויקטוריאנית ובין גותיקה אפלולית, מחוספסת ומסתורית.

את האלמנטים הויקטוריאניים תמצאו בצווארונים מוגבהים, מחשופים סגורים, רקמות והדפסים בהשראת התקופה. הרוק בא לידי ביטוי בגזרות אוברסייז, רוכסנים בולטים, השפעות צבאיות וחומרים מטאליים.

לארה רוסנובסקי, קמפיןן סתיו חורף 2016-17, צילום יריב פיין וגיא כושי (16) (Custom)לארה רוסנובסקי, קמפיןן סתיו חורף 2016-17, צילום יריב פיין וגיא כושי (7) (Custom)LARA22118

לצד השמלות המגוונות שמרכיבות את מרבית הקולקציה, מככבים השנה מבחר מעילים באורכים ועוביים שונים, למשל מעילי סקי גדולים, מעילי בומבר ומעילי מקסי שחורים עם עיטורי פרחים רקומים.

LARA22117

טווח המחירים: שמלות: 1,490-3,200 שקל, חצאיות ומכנסיים: 690-3,200 שקל, תיקים: 750-3,200 שקל,  ז'קטים ומעילים: 1690-3,200 שקל.

להשיג בחנויות של לארה רוסנובסקי – יפת 15 ( סטודיו) תל אביב יפו 03-5597742| אבא אחימאיר 17 , מרכז שוסטר, ת"א | עמיעד 14 שוק הפשפשים תל אביב- יפו.

צילומים: יריב פיין וגיא כושי

 ***

KONAFACEBOOK2